Peñas e afección deportivista

Comenta sobre el estadio de Riazor, la Ciudad Deportiva de Abegondo y la afición deportivista
Tizón
· Maestro Forero ·

Re: Peñas e afección deportivista

Mensaje por Tizón » Lunes 02 de Marzo de 2020, 12:43

Usar ese cántico en Galicia es tan patético que no merece ni debate. Abochorna directamente.

Vinnie Jones
· Thievysta ·
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Mensaje por Vinnie Jones » Lunes 02 de Marzo de 2020, 13:27

Tizón escribió:
Lunes 02 de Marzo de 2020, 12:43
Usar ese cántico en Galicia es tan patético que no merece ni debate. Abochorna directamente.
Tampouco sorprende, e menos na Coruña, onde ese sentimento "urbanita" esta máis anclado que en ningunha outra cidade (quizais Vigo en 30-50 anos chegue a un nivel semellante).

E suelen seguir un patrón de críticas e comentarios homoxéneo que non vou citar, porque non teño tanta gracia e puntería como Pantomima Full como para retratar a un sector da sociedade sen parecer gilipollas.

ibrahimovic
· Ian Malcolm ·

Mensaje por ibrahimovic » Lunes 02 de Marzo de 2020, 13:43

Se ides a ver algún partido de Rexional, entre equipos da zona de La Coruneno e equipos que xoguen nun radio fora de 15 km da Coruña (máis ou menos), escoitaredes comentarios semellantes: "Hablan gallego, qué gañanes" "Estos de aldea solo saben sachar" etc.

E digoo por experiencia, que escoito a algúns dos meus compañeiros cada finde comentarios do estilo. Os coruñeses e moita xente das zonas de preto da Coruña (Oleiros, Cambre, Sada, Arteixo...) son moi imbéciles en ese sentido

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Lunes 02 de Marzo de 2020, 14:02

Eu penso que cada vez hai menos cosmopaletada deste tipo, nos 80 e 90 aínda era peor. Por outra parte Lugo é unha aldea grande, e a Coruña tamén, o cal persoalmente paréceme positivo.

Vinnie Jones
· Thievysta ·

Mensaje por Vinnie Jones » Lunes 02 de Marzo de 2020, 14:26

ibrahimovic escribió:
Lunes 02 de Marzo de 2020, 13:43
Se ides a ver algún partido de Rexional, entre equipos da zona de La Coruneno e equipos que xoguen nun radio fora de 15 km da Coruña (máis ou menos), escoitaredes comentarios semellantes: "Hablan gallego, qué gañanes" "Estos de aldea solo saben sachar" etc.

E digoo por experiencia, que escoito a algúns dos meus compañeiros cada finde comentarios do estilo. Os coruñeses e moita xente das zonas de preto da Coruña (Oleiros, Cambre, Sada, Arteixo...) son moi imbéciles en ese sentido
roped escribió:
Lunes 02 de Marzo de 2020, 14:02
Eu penso que cada vez hai menos cosmopaletada deste tipo, nos 80 e 90 aínda era peor. Por outra parte Lugo é unha aldea grande, e a Coruña tamén, o cal persoalmente paréceme positivo.
Ambos tedes bastante razón, posiblemente sexan menos dos que había, pero aínda quedan bastantes.

E dentro de todos os "excesos" da corrección político-lingúística, o de rirse do pailán inda segue vixente. Sería impensable pensar en chistes de gays ou de mulleres como os de hai 20 anos, pero os do rural seguen a ser socialmente aceptados.

Hellcat
· Koneiro ·

Mensaje por Hellcat » Lunes 02 de Marzo de 2020, 17:23

Ahí ahí soltad bilis anti-coruñesa

prey
· alineator ·

Mensaje por prey » Lunes 02 de Marzo de 2020, 20:22

Eso me suena a: "Ya sé que lo mató, pero lo justifico porque soy su madre".

Hellcat
· Koneiro ·

Mensaje por Hellcat » Lunes 02 de Marzo de 2020, 20:42

Yo no justifico nada, me hace gracia que se combata un estereotipo con otro y se dé por generalizado, yo soy Coruñes de padre ortegano y madre berciana, cualquier Coruñes ve una aberración cantar semejante subnormalidad porque prácticamente es insultarse a uno mismo. Ahora si te ha sentado mal el cántico y quieres devolverla? Perfecto, pero estas siendo igual de capullo, no me parece legítimo venir a llamar a los coruñeses cosmopaletos e imbéciles.

Vinnie Jones
· Thievysta ·

Mensaje por Vinnie Jones » Lunes 02 de Marzo de 2020, 22:58

Hellcat escribió:
Lunes 02 de Marzo de 2020, 20:42
Yo no justifico nada, me hace gracia que se combata un estereotipo con otro y se dé por generalizado, yo soy Coruñes de padre ortegano y madre berciana, cualquier Coruñes ve una aberración cantar semejante subnormalidad porque prácticamente es insultarse a uno mismo. Ahora si te ha sentado mal el cántico y quieres devolverla? Perfecto, pero estas siendo igual de capullo, no me parece legítimo venir a llamar a los coruñeses cosmopaletos e imbéciles.
Pero ninguén dixo eso oh. Non creo que a maioría de coruñeses sexan así, de feito tamén saltaron outros siareiros mandando calar en resposta, pero si que é unha tendencia que ten certo arraigo alí, e que se deixa entrever en determinadas ocasións. Nada máis.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Martes 03 de Marzo de 2020, 10:44

Hellcat escribió:
Lunes 02 de Marzo de 2020, 20:42

Non é un estereotipo, unha persoa que emprega o termo aldea de xeito despectivo co fin de tocar o carallo os afeccionados do equipo rival , é un puto cosmopaleto.

Creo que por aquí ninguén falou de coruñeses, non nacín na Coruña, pero vivín parte da miña infancia na cidade, estiven censando máis de dúas décadas, paso tódolos días polas súas rúas, creo que son tan coruñés como o que máis, por iso podo dicir todo cheo de razón que na Coruña sobran cosmopaletos, aínda que a cousa mellorou significativamente de uns anos para aquí, mais queda moito por facer, por exemplo sinalar co dedo os que se burlan e desprezan de unha persoa pola súa lugar de orixe, o seu xeito de falar, de vestir... creo que é moi necesario , chamarlle cosmopaletos tamén, máis se cabe neste caso, se escarabellamos nas orixes de estes cosmopaletos, sen afondar moito, con un par de xeracións chega, o que atoparemos no 90% dos casos é unha pila de bosta, ou de maghas de peixe.

Tizón
· Maestro Forero ·

Mensaje por Tizón » Martes 03 de Marzo de 2020, 12:43

Sobran, pero también los hay que no lo son, por ejemplo los que pitaron el domingo.

Como el rural hay cada peixe que tela también.

sempren
· Forero Experto ·

Mensaje por sempren » Sábado 21 de Marzo de 2020, 22:17

migui escribió:
Domingo 09 de Febrero de 2020, 23:39
Non sei se ten recoñecemento oficial, coñezo a un dos membros e ata fai uns anos non os deixaban ser pena oficial porque non se podía por nomes despectivos.
Por alusións :lol: , cando intentamos ser oficiais o adestrador era Víctor SDA e Manupa aínda xogaba, todos pensamos que iso tivo bastante que ver (sendo compañeiros de Diego).

Responder