Selección española
-
- · Forero Experto ·
Re: Selección española
Directivos de la RFEF se querellarán contra las futbolistas
Algunos de los empleados vetados por las jugadoras atribuyen a estas dos delitos: coacciones y difamación
Los querellantes están incluidos en la lista de personas que las '39' presentaron al presidente interino.
https://www.sport.es/es/noticias/selecc ... s-92224103
Algunos de los empleados vetados por las jugadoras atribuyen a estas dos delitos: coacciones y difamación
Los querellantes están incluidos en la lista de personas que las '39' presentaron al presidente interino.
https://www.sport.es/es/noticias/selecc ... s-92224103
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Ya lo han cambiado, en ese pone comunicado de 22 de septiembre, ya empezaban mintiendo
Bueno, parece que al no haber recibido con la antelación suficiente la convocatoria igual safan, no sé, en fin… vaya circo.

Bueno, parece que al no haber recibido con la antelación suficiente la convocatoria igual safan, no sé, en fin… vaya circo.
Menudo circo.
A min encántame, ata me vou facer de La Roja ( feminina).
Menudo circo están montando…
Os do CSD amenazando son moi valentes con estas, non o foron tanto co "cansanzo" de Alcaraz ou incluso no Mundial de ciclismo cos ciclistas de Movistar que deixaron quedar correndo co equipo e levando unha selección que dúbido que fixera algo na Volta a Galicia
Pero en eses casos as ausencias dos seleccionables debéronse as decisións dos respectivos seleccionadores, que obviamente foi consensuada cos deportistas. Aquí son elas as que fan folga, e segundo a lexislación deportiva española non teñen dereito a facela.
O CSD limitase a aplicar unha lei liberticida, espero que os liberais do foro, e de España enteira, mostren a súa repulsa contra unha norma que obriga a xente a ir cas seleccións, co conseguinte castigo si se negan.
O CSD limitase a aplicar unha lei liberticida, espero que os liberais do foro, e de España enteira, mostren a súa repulsa contra unha norma que obriga a xente a ir cas seleccións, co conseguinte castigo si se negan.
¿Tenemos trabajos forzados implementados ahora en la ley? Joder, no era consciente de semejante atrocidad legal.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Mmm. A min pareceme unha estupidez que as obrigen, eu chamaba a outras e pista. Se non queren xogar que non xoguen. O esperpento que están a montar...
Obrigadas a ir á xogar.. supoño que non terán que correr, ou estárán lexislados tamén os latigazos?!
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Esto de obligar a alguien a representar a un país es mas propio de otros sistemas gubernamentales mucho menos amables para los ciudadanos que el nuestro.
Qué gozadera... vergüenza internacional.
Gracias eternas, chicas
Gracias eternas, chicas

A min o que máis me flipa de todo é que moito do que se montou, máis alá do bico, foi polas mentiras de Rubiales.
Que fai a nova adestradora na primeira rolda de prensa? Mentir dicindo que falara coas xogadoras.
Espectacular.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Que fai a nova adestradora na primeira rolda de prensa? Mentir dicindo que falara coas xogadoras.
Espectacular.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Por alusiónsroped escribió: ↑Martes 19 de Septiembre de 2023, 13:53Pero en eses casos as ausencias dos seleccionables debéronse as decisións dos respectivos seleccionadores, que obviamente foi consensuada cos deportistas. Aquí son elas as que fan folga, e segundo a lexislación deportiva española non teñen dereito a facela.

Está foi a miña reacción cando o 23 de setembro do ano pasado Tizón explícame o de a obrigatoriedade de ir a selección.
Louie Louie escribió: ↑Viernes 23 de Septiembre de 2022, 6:53Anonadado me hallo. Entonces cuándo los futbolistas dan ruedas de prensa diciendo que dejan de ir a la selección están cometiendo una infracción muy grave. Pues como en Rusia al final, sí. Vergonzoso.