Comentarios: Partidos Primer Equipo y resto 2ª División
Re: Comentarios: Partidos Primer Equipo y resto 2ª División
Por motivos evidentes non vira ao Racing esta tempada máis que nos partidos contra nós. Paréceme un equipazo. Presión, calidade arriba e todos os centrocampistas levan o balón cara a adiante. TODOS. Ata hoxe Soriano me desesperou varias veces pasando aos centrais. Estes se ofrecen, rotan, corren. Non é casualidade que vaian ascender. Entendo que se relaxan cando xogan cos de abaixo, porque senón non se entende que non leven un mes ascendidos. Dito isto, un adestrador e unha afección que non me gustan nada
Hombre de perder uno que sea así y que salga tocado anímicamente, desde luego.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
O Racing a 5 puntos quedando 21 en xogo, calendario fácil, imposible remontar. Agora queda 1 praza de ascenso para 6 ou 7 equipos.
Pero a cambio o Almería non sumou 1 punto.
Bueno.
Pero a cambio o Almería non sumou 1 punto.
Bueno.
Si vieras los 6 que le metieron en Andorra seguramente pensarías otra cosa. Si cualquier aficionado solo ve el partido del Depor contra el Malaga en Riazor pensaría que no se explica que no estemos en primera ya.marble escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 22:56Por motivos evidentes non vira ao Racing esta tempada máis que nos partidos contra nós. Paréceme un equipazo. Presión, calidade arriba e todos os centrocampistas levan o balón cara a adiante. TODOS. Ata hoxe Soriano me desesperou varias veces pasando aos centrais. Estes se ofrecen, rotan, corren. Non é casualidade que vaian ascender. Entendo que se relaxan cando xogan cos de abaixo, porque senón non se entende que non leven un mes ascendidos. Dito isto, un adestrador e unha afección que non me gustan nada
Lo de calendario fácil para el Racing es relativo, se les dan peor los de abajo que los de arriba.
Es que el próximo partido hay que ganarlo si o si, sino adiós ascenso directo.
Bueno, pues STOP THE COUNT!!
Por iso digo, verían a cousa feita contra equipos así. Pecheadas tipo Dépor, porque teñen un equipo moi ben traballado e moi dinámico. E calidade sóbralles arriba. Con dicir que o xeorxiano paréceme o peor e é o titular. Non sei a que outro equipo me lembran...jorecho escribió:Si vieras los 6 que le metieron en Andorra seguramente pensarías otra cosa. Si cualquier aficionado solo ve el partido del Depor contra el Malaga en Riazor pensaría que no se explica que no estemos en primera ya.marble escribió: ↑Domingo 12 de Abril de 2026, 22:56Por motivos evidentes non vira ao Racing esta tempada máis que nos partidos contra nós. Paréceme un equipazo. Presión, calidade arriba e todos os centrocampistas levan o balón cara a adiante. TODOS. Ata hoxe Soriano me desesperou varias veces pasando aos centrais. Estes se ofrecen, rotan, corren. Non é casualidade que vaian ascender. Entendo que se relaxan cando xogan cos de abaixo, porque senón non se entende que non leven un mes ascendidos. Dito isto, un adestrador e unha afección que non me gustan nada
El Mirandés lleva 5 partidos sin perder. No se si es bueno o malo pero ahí dejo el dato.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Eibar: 0-1 --> 1-1
Santander: 0-1 --> 2-1
Castellón: 1-0 --> 1-3
Cádiz: 1-0 --> 1-1, 2-1 --> 2-2
Málaga: 1-0 --> 1-1
Huesca: 0-1 --> 1-1
Que cantidade de puntos tirados
Santander: 0-1 --> 2-1
Castellón: 1-0 --> 1-3
Cádiz: 1-0 --> 1-1, 2-1 --> 2-2
Málaga: 1-0 --> 1-1
Huesca: 0-1 --> 1-1
Que cantidade de puntos tirados
- prey
- · alineator ·
Declaraciones de Rubi: "la semana que viene tenemos un partidazo contra el Málaga que es un equipo que juega con ritmo y sí está por jugar al fútbol".
Y luego hasta repitió dos veces que el "ya les pasó" en la ida contra el Racing. Y que están acostumbrados a que les pase...
Metió unos palos muy bien metidos, la verdad.
Y luego hasta repitió dos veces que el "ya les pasó" en la ida contra el Racing. Y que están acostumbrados a que les pase...
Metió unos palos muy bien metidos, la verdad.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Hai alguns faltas nas que non lle saca cartón tremendas. Unha de Iñigo Vicente e outra do mediocentro que eu vira...
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Estos 2 puntos que regalamos hoy, eran fundamentales..
-
Diego Tomás
- · Forero Experto ·
Otra semana dando el.coñszo.con que era nejornganar que perder no por favor, entre eso y el análisis de orey de que subirán los que ganen partidos ...
Dependemos de nosotros mismos, un partido menos fuera y los rivales siguen enfrentándose, a seguir