Aquí no hay tanta tontería como en otros lados y se juega todo. Ya jugamos este año partidos con peor tiempo que en sitios donde se suspendió
Jornada 30ª. RC Deportivo 1 - 1 Córdoba CF
- alo0o
- · Socio 8.243 ·
Re: Jornada 30ª. RC Deportivo - Córdoba CF
Ya, pero después de la tragedia de Valencia, ninguna autoridad se la va jugar, suspenden a la mínima, al tiempo
.
Y no hace mucho se suspendió todo el fútbol gallego
No hay ninguna alerta para mañana en Coruña, ni de viento ni de lluvia, ni siquiera amarilla (con la cual hemos jugado muchas veces)
Hola,
Despois de moitos anos vou voltar a Riazor. Quixera mercar 2 entradas para este partido, e vexo que pola web só hai 2 entradas xuntas na curva de Pabellón, ao lado da bancada visitante. Teño algunhas dúbidas: o propio día do partido sacarán más entradas á venda? Ou credes que é mellor xa sacar entradas de entre o que hai dispoñible? Dígoo por se o propio día de partido hai entradas noutras zonas, e ao mellor non me chama tanto estar ao lado da afición visitante.
Gracias
Despois de moitos anos vou voltar a Riazor. Quixera mercar 2 entradas para este partido, e vexo que pola web só hai 2 entradas xuntas na curva de Pabellón, ao lado da bancada visitante. Teño algunhas dúbidas: o propio día do partido sacarán más entradas á venda? Ou credes que é mellor xa sacar entradas de entre o que hai dispoñible? Dígoo por se o propio día de partido hai entradas noutras zonas, e ao mellor non me chama tanto estar ao lado da afición visitante.
Gracias
En xeral nesa grada a xente non senta estrictamente no seu asento (ou polo menos non todo o mundo), polo que non deberías ter moito problema para atopar dous asentos xuntos ese día noutras partes da grada (e máis sendo un venres pola noite). As entradas que saquen a maiores serían as da xente que vaia liberando o seu asento, que pode que estean xuntas ou non. Eu compraría dúas o máis preto unha da outra noutra parte que non sea esa, e confiaría en que quede algún asento libre ó lado dos que compraches ou ó redor.
Gracias pola resposta!vagalume escribió: ↑Jueves 06 de Marzo de 2025, 16:00En xeral nesa grada a xente non senta estrictamente no seu asento (ou polo menos non todo o mundo), polo que non deberías ter moito problema para atopar dous asentos xuntos ese día noutras partes da grada (e máis sendo un venres pola noite). As entradas que saquen a maiores serían as da xente que vaia liberando o seu asento, que pode que estean xuntas ou non. Eu compraría dúas o máis preto unha da outra noutra parte que non sea esa, e confiaría en que quede algún asento libre ó lado dos que compraches ou ó redor.
Si, nesa lado ao lado da afición visitante hai asentos xuntos libres. A miña dúbida sería se no día do partido, en taquilla, pode ser que haia máis entradas. E cando se liberan asentos, ¿cando saen á venda? ¿O propio día do partido?
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Non creo que liberen nada. Se non entendo mal so liberan cando preveen a venta de todo (non vai pasar nese partido). Compra 2 entradas en calquer grada (na mesma eso sí). Non ides ter ningún problema para sentarvos xuntos. Quitando días contadísimos (non é o caso) faltan moitos socios a todos os partidos.
Perfecto, pois moitas gracias pola axudavaleron4ever escribió: ↑Jueves 06 de Marzo de 2025, 17:05Non creo que liberen nada. Se non entendo mal so liberan cando preveen a venta de todo (non vai pasar nese partido). Compra 2 entradas en calquer grada (na mesma eso sí). Non ides ter ningún problema para sentarvos xuntos. Quitando días contadísimos (non é o caso) faltan moitos socios a todos os partidos.

- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Es realmente el Viernes o @Jes1906 está tanteándonos a ver si estamos atentas?
Creo que es el primero en toda la temporada, no?
Es importantísimo ganar, hacer 6 puntos seguidos, aún hay tiempo de entrar en play off
Creo que es el primero en toda la temporada, no?
Es importantísimo ganar, hacer 6 puntos seguidos, aún hay tiempo de entrar en play off
Si liberan aínda que queden moitas localidades do club libres, xa o comprobei. O que pasa é que deixan eses asentos liberados para o último ou últimos días. Eu sempre que liberei, aínda que houbese moita entrada libre do club, o meu asento acababa saíndo á venda (outra cousa é que o comprasen, supoño que o club, a non ser que lle pidan unha localidade específica, vende os seus por defecto).valeron4ever escribió: ↑Jueves 06 de Marzo de 2025, 17:05Non creo que liberen nada. Se non entendo mal so liberan cando preveen a venta de todo (non vai pasar nese partido). Compra 2 entradas en calquer grada (na mesma eso sí). Non ides ter ningún problema para sentarvos xuntos. Quitando días contadísimos (non é o caso) faltan moitos socios a todos os partidos.
- Marcos
- · Maestro Forero ·
4-1 y a dormir.
- Urtoroth
- · Orco Deportivista ·
Me conformo con el 2-1 q va a ser en realidad jejeje
todo lo que sea ganar es oro
El del uviu no lo pude ver, ganamos