Cine

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 18 de Noviembre de 2019, 21:35

TELC0NTAR escribió:
Lunes 18 de Noviembre de 2019, 20:52
Menos mal que ha venido @roped a ensalzar la marca España y reconocer a Buñuel.

De todas formas Lynch ya hizo Una Historia Verdadera para demostrar que si quisiera le daba un baño de cine al más pintado, pero lo que le gusta es pintar cuadros cinematográficos
Bueno, Buñuel era un español exiliado de España y bastante menospreciado en nuestro país. Me preocuparía bastante mas que Roped ensalzase a Berlanga, sería bastante mas sorprendente. :lol:
Última edición por Reogalego13 el Lunes 18 de Noviembre de 2019, 21:36, editado 2 veces en total.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: El corrillo del cine

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 18 de Noviembre de 2019, 21:36

No hay nada más español que que te echen de España

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 18 de Noviembre de 2019, 21:37

TELC0NTAR escribió:
Lunes 18 de Noviembre de 2019, 21:36
No hay nada más español que que te echen de España
Una frase parecida la digo yo mucho para justificar mi natalidad suiza: No hay nada mas gallego, que nacer fuera de Galicia. :lol:


Lo mejor es que @roped habla de que Lynch llega medio siglo tarde al movimiento surrealista y acto seguido habla de que la Dune que molaría sería la de Jodorowsky, que claro, como el chileno no es el máximo exponente actual del cine surrealista junto a precisamente Lynch... :lol: :lol: :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Lunes 18 de Noviembre de 2019, 22:58

Berlanga é o puto amo, de feito é o meu segundo director español favorito, tras Buñuel.

Jodorowsky é psicomago que é máis que surrealista lol, e bastante máis vello que Lynch, seguro que o americano foi influenciado polo chileno.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 19 de Noviembre de 2019, 1:11

Jodorowsky mola, pero é pa paladares moi concretos. Cando fumos fai tres anos a ver Poesía sin Fin no festival de Sitges, a miña cuñada case me mata ao saír do cine por facela ir a vela. Pode que influíra en Lynch, pero non creo que excesivamente moito, a fin de contas, cando Lynch dirixiu a súa primera largometraxe (Eraserhead, 1977), Jodorowsky só dirixira 3 películas e no ano 90, Lynch xa lle tiña empatado a largos. Polo menos a nivel audiovisual. Non descarto que o ianqui leese algunha das moitas obras literarias do chileno. De todolos xeitos, se te queres por quisquilloso con psicomagia e tal, eu non diría que Lynch tira tanto polo surrealismo, se non mais ben polo onirismo.

En canto aos directores españois, está claro que Berlanga e Buñuel foron os mellores que tivemos, pero da new wave esta que hai hoxe en día, a min molame moito o que fan Nacho Vigalondo ou Carlos Vermut.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: El corrillo del cine

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 19 de Noviembre de 2019, 9:26

Buñuel y Berlanga son muy mainstream y muy obvios.

Pedro Lazaga y Mariano Ozores son elite

Jodorowsky es un matao vende símbolos baratos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Martes 19 de Noviembre de 2019, 10:34

Reogalego13 escribió:
Martes 19 de Noviembre de 2019, 1:11
Jodorowsky mola, pero é pa paladares moi concretos. Cando fumos fai tres anos a ver Poesía sin Fin no festival de Sitges, a miña cuñada case me mata ao saír do cine por facela ir a vela. Pode que influíra en Lynch, pero non creo que excesivamente moito, a fin de contas, cando Lynch dirixiu a súa primera largometraxe (Eraserhead, 1977), Jodorowsky só dirixira 3 películas e no ano 90, Lynch xa lle tiña empatado a largos. Polo menos a nivel audiovisual. Non descarto que o ianqui leese algunha das moitas obras literarias do chileno. De todolos xeitos, se te queres por quisquilloso con psicomagia e tal, eu non diría que Lynch tira tanto polo surrealismo, se non mais ben polo onirismo.

En canto aos directores españois, está claro que Berlanga e Buñuel foron os mellores que tivemos, pero da new wave esta que hai hoxe en día, a min molame moito o que fan Nacho Vigalondo ou Carlos Vermut.

Jodorowsky é moi puril, foi colega do mesmísimo Andre Bretón, fixo poucas pelis porque non tivo tempo entre escribir novelas, ensaios , comics e botar as cartas. :lol:

Jodorowsky é un tipo máis achegado o artista total de fai máis de 100 anos, que a un director de cine, é outra historia.

A min mólame Berlanga e Buñuel pero non pola súa nacionalidade, é máis creo que son a antiespaña, ou se queres a España non oficial e masacrada unha e outra vez.

De Viladongo so vin Los cronocrímenes , ben , pero sen pasarse.

O tal Carlos Vermut non o coñezo.

Dos novos directores españois non hai moito onde escoller, quédome con Rodrigo Sorogoyen, e Olivier Laxe, pero este último non é español, poo menos el defínese como galego-gabacho.
TELC0NTAR escribió:
Martes 19 de Noviembre de 2019, 9:26
Buñuel y Berlanga son muy mainstream y muy obvios.

Pedro Lazaga y Mariano Ozores son elite

Jodorowsky es un matao vende símbolos baratos.
Eu facíache máis de José Luis Sáenz de Heredia, Garci e logo en outros ámbitos, para ir xa de modernillo gafapasta de Barcelona, pensei que citarias a Pere Portabella, un señor de ben do psuc.


A todo isto , onte revisionei Hijos de los Hombres de Cuarón, e vai gañando vixencia a pasos axigantados, adiantouse unha década o Brexit e a crise dos refuxiados, ademais de que ten un plano secuencia , dos que falabamos o outro día, que é a hostia en verso.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 19 de Noviembre de 2019, 14:10

@roped pois aconselloche que lle votes unha olleada a filmografía de Carlos Vermut. De momento ainda é cortiña, só ten 3 peliculas, pero o fulano sabe moi ben o que fai. Magical Girl é buenísima.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Martes 19 de Noviembre de 2019, 14:15

Farei caso da recomendación, xa che contarei cando a vexa.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3821
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Pablo1989 » Martes 19 de Noviembre de 2019, 15:54

Jodorowsky está como una puta cabra


Imagen


Imagen

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: El corrillo del cine

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 19 de Noviembre de 2019, 22:07

-Cariño me he pintado los huevos de rojo para que me vaya bien la oposición como me ha dicho Jodorowsky.

-Tócate los huevos

-¿Eso también da suerte?

-Vete a tomar por culo

-Jo con tanta psicomagia seguro que me cogen



Jodorowsky es la metadona de Paulo Coelho y Coehlo ya es autoayuda del todo a cien y partiendo que la autoayuda es pura basura...

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 19 de Noviembre de 2019, 22:16

Indistintamente de que el chileno esté zumbado del ala, es un gran director de cine. xD

Avatar de Usuario
prey
· alineator ·
Mensajes: 5309
Registrado: Sábado 05 de Junio de 2010, 20:01
Ubicación: Castellón de la Plana

Re: El corrillo del cine

Mensaje por prey » Miércoles 20 de Noviembre de 2019, 0:20

Jajajaja Menudas últimas dos páginas.

Por cierto, la Dune de Lynch ya es una obra de culto aunque los Laurentis la destrozarán. Yo diría que es mi película preferida de siempre.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 20 de Noviembre de 2019, 3:30

prey escribió:
Miércoles 20 de Noviembre de 2019, 0:20
Jajajaja Menudas últimas dos páginas.

Por cierto, la Dune de Lynch ya es una obra de culto aunque los Laurentis la destrozarán. Yo diría que es mi película preferida de siempre.
Pues el propio Lynch la odia. xD

Queco
· Winter Is Coming ·
Mensajes: 931
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58
Ubicación: Vale máis caer en gracia que ser gracioso

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Queco » Miércoles 20 de Noviembre de 2019, 10:14

Hostia... Eu Dune recordoa como das peores, ou a peor directamente, pelicula que sufrin na miña vida

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 6 invitados