Cine

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Don
· Forero Experto ·
Mensajes: 1094
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:03

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Don » Lunes 31 de Agosto de 2020, 18:02

Queco escribió:
Lunes 31 de Agosto de 2020, 15:03
Hostia, unha peli de tarantino logo? Ou nesta falan moito pero entre eles e non monologando?
Jaja, falar falan bastante, pero todo para explicar cómo funciona o tema sobre o que xira a trama, non falan das súas caralladas :lol:

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:36

Queco escribió:
Lunes 31 de Agosto de 2020, 15:03
Hostia, unha peli de tarantino logo? Ou nesta falan moito pero entre eles e non monologando?
A diferencia é, por exemplo, que Tarantino non pon a un fulano explicandolle a un tipo que leva toda a vida preparandose para ser astronauta como funciona un burato negro para que o público se entere con un exemplo absurdamente simple nunha conversación absurdamente ilóxica, se non que pon a gangsters a falar de masaxes nos pés mentres que van a facer un choio coma se fosen uns fontaneiros que van camiño dunha vivienda para arranxar unha fuga de agua... Vamos, unha das grandes taras de Nolan, mais alá de que non sexa ningún virtuoso no empleo de planos, é precisamente que se perde en exposicións parvas sobre o argumento. non domina para nada a contemplativa e ten que cho deixar todo ben mascadiño para que te perdas o menos posible. A min non me gusta un carallo porque non me gustan os directores que te van levando da man e señalandoche pa donde tes que mirar en cada momento e esto, Nolan faino moitísimo. En ocasións pode estar medio ben para despistar, coma no caso de Origen co token de Leo
Spoiler:
o token de leo non é a peonza, se non o anel de casado
pero fora de un contexto similar resulta cansino e repetitivo.

@Don Guy Ritchie non é tampouco un virtuoso da hostia, pero eu non vexo a Nolan rodar unha escena con tan bo tino coma por exemplo a persecución a pe de Gerard Butler en RocknRolla. Tampouco vexo a Nolan escribir guións tan ben cerradiños coma os de Snatch ou Lock&Stock, nin personaxes tan molóns e ben construídos coma os de Johnny Quid ou Mickey O'Neill.
Última edición por Reogalego13 el Martes 01 de Septiembre de 2020, 15:19, editado 3 veces en total.

Queco
· Winter Is Coming ·
Mensajes: 931
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58
Ubicación: Vale máis caer en gracia que ser gracioso

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Queco » Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:41

Psé, prefiro iso (mil veces) que os monologos (que non dialogos) das pelis de Tarantino.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:42

Queco escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:41
Psé, prefiro iso (mil veces) que os monologos (que non dialogos) das pelis de Tarantino.
Home, a min que me traten de parvo non me mola un carallo e eso é o que fai Nolan, tratar ao seu propio público de parvo.

Queco
· Winter Is Coming ·
Mensajes: 931
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58
Ubicación: Vale máis caer en gracia que ser gracioso

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Queco » Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:46

Mmm, eu non necesitaba a explicación a que fas referencia en Interestellar, pero habera quen si. En cuanto a tratar o publico de parvo, na miña opinion, personal e intransferible, esa e a especialidade de Tarantino jeje

PD: Tampouco quero entrar neste bucle outra vez, xa non sei pa que me metin :ouch:

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:55

Queco escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 14:46
Mmm, eu non necesitaba a explicación a que fas referencia en Interestellar, pero habera quen si. En cuanto a tratar o publico de parvo, na miña opinion, personal e intransferible, esa e a especialidade de Tarantino jeje

PD: Tampouco quero entrar neste bucle outra vez, xa non sei pa que me metin :ouch:
A ver, a escena en cuestión de Interstellar non é absurda polo que che contan, que eso podería ser mais ou menos necesario para unha boa parte dos espectadores e mais tendo en conta o target que ten Interstellar (cine comercial puro e duro), e decir espectadores que xamáis valorarían a contemplativa no cine e que se perderían, na sua maioría, se eso se explicase de un xeito menos larchán. O que a fai absurda é que lla estea a explicar un científico a un aspirante a astronauta mentres están a "pouca" distancia do burato negro. Que sentido ten eso? Cooper preparouse para ser astronauta e non sabe como funciona un burato negro? E que é ridiculo. :lol:

Xa non entremos en detalles coma o feito de que Interstellar se sosteña en dúas paradoxas temporais (a falta de unha) mais grandes que Saturno.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12219
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Martes 01 de Septiembre de 2020, 17:56

O caso é que ninguén sabe como funciona realmente un furado negro, si sabemos que é un enorme aspirador froito de ter unha masa do copón en un volume ínfimo, pero o certo é que non temos nin puta idea do que sucede alí dentro.

A todo isto, gústanme tanto as parrafadas de Tarantino como as de Nolan. lol

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Martes 01 de Septiembre de 2020, 19:05

roped escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 17:56
O caso é que ninguén sabe como funciona realmente un furado negro, si sabemos que é un enorme aspirador froito de ter unha masa do copón en un volume ínfimo, pero o certo é que non temos nin puta idea do que sucede alí dentro.

A todo isto, gústanme tanto as parrafadas de Tarantino como as de Nolan. lol
Pois mais razón para que esa escena sea estúpida hasta mais non poder, porque literalmente o fulano que lle explica como funciona llo explica con una folla A4 doblada e o aspirante a astronauta asinte todo sorprendido como se fose a primeira vez que escoita algo do que lle está a falar... :lol:

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: El corrillo del cine

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 01 de Septiembre de 2020, 23:04

roped escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 17:56
O caso é que ninguén sabe como funciona realmente un furado negro, si sabemos que é un enorme aspirador froito de ter unha masa do copón en un volume ínfimo, pero o certo é que non temos nin puta idea do que sucede alí dentro.

A todo isto, gústanme tanto as parrafadas de Tarantino como as de Nolan. lol
Nolan tuvo un muy buen asesor científico por cierto, y que si que sabe bastante del tema, pero decidió ignorarlo para tomarse una serie de licencias poéticas.

Pero molaba mucho mas usar el termino cientifico espaguetificación :lol:

https://en.wikipedia.org/wiki/Spaghettification


Vamos, le da un aneurisma al flipao de Nolan, es mas, tendrían que decirlo en un bar carajillero tomándose unos solysombras y unas cortezas de cerdo, diciendo espaguetificacion, con las maquinas tragaperras dando vueltas detrás.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 02 de Septiembre de 2020, 3:04

TELC0NTAR escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 23:04
roped escribió:
Martes 01 de Septiembre de 2020, 17:56
O caso é que ninguén sabe como funciona realmente un furado negro, si sabemos que é un enorme aspirador froito de ter unha masa do copón en un volume ínfimo, pero o certo é que non temos nin puta idea do que sucede alí dentro.

A todo isto, gústanme tanto as parrafadas de Tarantino como as de Nolan. lol
Nolan tuvo un muy buen asesor científico por cierto, y que si que sabe bastante del tema, pero decidió ignorarlo para tomarse una serie de licencias poéticas.

Pero molaba mucho mas usar el termino cientifico espaguetificación :lol:

https://en.wikipedia.org/wiki/Spaghettification


Vamos, le da un aneurisma al flipao de Nolan, es mas, tendrían que decirlo en un bar carajillero tomándose unos solysombras y unas cortezas de cerdo, diciendo espaguetificacion, con las maquinas tragaperras dando vueltas detrás.
Usar a Kip Thorne como asesor para sudar tres mil de sus asesorías es de muy puto amo. :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12219
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Miércoles 09 de Septiembre de 2020, 0:23

Rematei de ver agora mesmo Tengoku to Jigoku, Ceo e Inferno, de Kurosawa que en España desafortunadamente titularon Infierno del odio. Obra mestra que non vira e que vou ter que darlle outra volta, a repollisima.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3920
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Pablo1989 » Miércoles 09 de Septiembre de 2020, 1:08

A mí con Nolan me pasa que sus pelis me gustan bastante la primera vez que las veo pero no me suele apetecer volver a verlas...y por lo general las pelis verdaderamente buenas sí las quieres volver a ver. Es un poco como ir al Burger King, lo disfrutas pero no dices "qué ganas de volver, qué rico estaba todo".

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11177
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El corrillo del cine

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 09 de Septiembre de 2020, 15:56

Pablo1989 escribió:
Miércoles 09 de Septiembre de 2020, 1:08
A mí con Nolan me pasa que sus pelis me gustan bastante la primera vez que las veo pero no me suele apetecer volver a verlas...y por lo general las pelis verdaderamente buenas sí las quieres volver a ver. Es un poco como ir al Burger King, lo disfrutas pero no dices "qué ganas de volver, qué rico estaba todo".
Si, cuanto menos pienses en las pelis de Nolan, mejor. De hecho, justo después de ver una peli de Nolan sueles pensar que está bastante bien...


...hasta que reflexionas un poco sobre lo que acabas de ver.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: El corrillo del cine

Mensaje por TELC0NTAR » Miércoles 09 de Septiembre de 2020, 19:04

Yo solo veo gente repeinada fumando, y haciendose el profundo con chorradas, una especie de emo cuñao que estudio dirección de cine, tiene que ser un intenso de cojones :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12219
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El corrillo del cine

Mensaje por roped » Jueves 17 de Septiembre de 2020, 17:51


Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 30 invitados