Cine

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
corsomoro
· omnia sunt communia ·
Mensajes: 2704
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:27
Ubicación: Esperando a Lasarte

Re: Cine

Mensaje por corsomoro » Jueves 02 de Junio de 2022, 22:59

astigmata escribió:
Jueves 02 de Junio de 2022, 17:14
Por todo eso que has descrito, muy acertadamente a mi parecer, yo odiaba con todo mi ser esa película y las de ese estilo, así como alguna otra serie noventera, tipo "Sensación de vivir" que parecían gritarte ¡¡¡Mírame, mírame!!! ¿no ves lo guay que soy? y el niño que era yo en aquellos tiempos pensaba, me parecéis imbéciles xD
:lol:

Lo suscribo completamente.

Avatar de Usuario
Kiesel
· Forero Profesional ·
Mensajes: 445
Registrado: Miércoles 10 de Febrero de 2021, 21:14

Re: Cine

Mensaje por Kiesel » Jueves 02 de Junio de 2022, 23:06

Es oír Top Gun y se me viene esto a la cabeza



:mepartodeti: :mepartodeti: :mepartodeti:

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 8250
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Cine

Mensaje por Aglaca » Sábado 04 de Junio de 2022, 17:17

Comando es la hostia de barata, en esa misma escena en la que se pega lo de "Mentí", se ve el pedazo de cable del que el tipo está colgado cuando le tiene agarrado sobre el precipicio y luego otra clásica de la época cuando le suelta, con el pedazo de muñeco sin huesos cayendo a la Benny Hill :lol: Pero es una peli cojonuda si te encantan las oneliners. Y merece la pena verlas en inglés para ver como cambia la cosa, porque por algún motivo, Arnold es de pegárselas en español también.

https://www.youtube.com/watch?v=f_YE4u2Hvnc

Genial :lol:

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3094
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: Cine

Mensaje por Filotas » Domingo 05 de Junio de 2022, 8:13

Aglaca, si te gustan los oneliner, para mi la mejor es la de MS1 Maxima Seguridad. No puedo parar de reír. Desde el momento en que abre la película hasta los minutos finales. Guy Pierce con retranca.

Avatar de Usuario
Don
· Forero Experto ·
Mensajes: 1033
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:03

Re: Cine

Mensaje por Don » Domingo 05 de Junio de 2022, 16:43

Filotas escribió:
Domingo 05 de Junio de 2022, 8:13
Aglaca, si te gustan los oneliner, para mi la mejor es la de MS1 Maxima Seguridad. No puedo parar de reír. Desde el momento en que abre la película hasta los minutos finales. Guy Pierce con retranca.
Y además le pagaron una pasta a Carpenter por plagio. Todo lo que sea llenar los bolsillos de John es bueno :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Domingo 05 de Junio de 2022, 16:51

O outro dia vin Body Bags de Carpenter que ven sendo unha especie de Tales from the Crypt, un telefilme de 3 historias, boteime as risas, bo compendio de cameos de fenómenos do vello cine de terror.

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3094
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: Cine

Mensaje por Filotas » Lunes 06 de Junio de 2022, 23:25

Buenos onelines tiene también vampiros de Carpenter… para mi es uno de los grandes del cine de género

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Martes 07 de Junio de 2022, 12:49

La colonización humana del espacio es una fantasía estúpida y peligrosa, muestra Werner Herzog en nuevo documental

https://pijamasurf.com/2022/04/la_colon ... nO9-2szK5E

Creo que me vai molar este documental.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Viernes 10 de Junio de 2022, 12:03

Onte vin "Harakiri", unha obra mestra de 1962, vai do rollo samurai como podedes imaxinar polo título, pero cágase en todo o bushido, na honra do guerreiro e en toda a parafernalia nipona, como non podía ser douta maneira xa que Kobayashi, o director, foi un pacifista e radical de esquerdas, encantoume.

Ademais ten unhas maneiras que sin ser moi entendido do cine xaponés, máis ben non teño nin idea, coido que influiron a moitos directores de cine xaponeses, e mesmo do anime, o tic dos ollos cando alguen esta nervioso por enfrontarse a Picoro ou os Guerreiros do Espazo ten aquí a súa orixe, ou polo menos é a mostra máis antiga que coñezo. lol

Despois de " El Infierno del odio" de Kurosawa, que debe ser das mesmas datas máis menos, é a peli xaponesa que máis me molou, de samurais a mellor, gustoume máis que os 7 samurais, Rashomon, Yojimbo, Ran, Trono de sangre ou a Fortaleza escondida, precedente a xaponesa feudal da primeira de Star Wars.

Kobayashi seica ten unha triloxía sobre a IIGM chamada " A Condición Humana" na que en parte contanos o que el mesmo presenciou, disque é a hostia, cando a vexa xa vos direi.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 10 de Junio de 2022, 20:32

Moi boa película @roped. Eu coñecina despois de ver o remake que fixo Takashi Miike fai uns anos de ela e se ben a orixinal é mellor, o remake está moi ben conseguido. Votalle unha olleada cando poidas, a min pareceume un remake moi digno, pero claro, eu tamen son bastante fan de Takashi Miike (ata o punto que logrei sair de figurante nunha das suas pelis, concretamente en "jojo's Bizarre adventure") e se cadra eso influeme positivamente a hora de facerlle unha valoración.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Sábado 11 de Junio de 2022, 9:45

Eu de T. Miike so vin "Audition" que é unha ida de pelota que me gustou moito, e logo "Llamada perdida" que xa non me gustou tanto.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10647
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Sábado 11 de Junio de 2022, 10:18

roped escribió:
Sábado 11 de Junio de 2022, 9:45
Eu de T. Miike so vin "Audition" que é unha ida de pelota que me gustou moito, e logo "Llamada perdida" que xa non me gustou tanto.
Leva dirixidas mais de 100 pelis. Polo medio hay cousas moi boas, cousas mediocres e cousas terribles. XD

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3821
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Cine

Mensaje por Pablo1989 » Lunes 13 de Junio de 2022, 14:22

Peliculón Top Gun Maverick, supera a la original.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Lunes 13 de Junio de 2022, 14:54

Non a vin, pero dubidoo moito.

Top Gun, a primeira, é a versión ochenteira e cutre de L. Riefenstahl, pura propaganda o servizo do reaganismo, unha peli de bos e malos, con moito postureo, que é un insulto a intelixencia, pero acadou que moitos flipados se meteran no exercito americano, coido que batiron o record de alistamento o ano da súa estrea. A nova será mellor técnicamente e o seu guión máis elaborado, tampouco é complicado, pero nunca terá a perfección da primeira como reclamo publicitario neocon que apela a uns USA que nunca existiron fronte unha ameaza inventada, na miña opinión as pelis non se deben analizar de un xeito illado, senón como producto de un momento histórico e tendo en conta a repercusión que tiveron na sociedade, en ese senso Top Gun é xunto con Risky Business a peli que mellor define os USA reaccionarios dos 80.


Cruise poucos anos depois fixo Nacido o 4 de xullo, non creo que fose casualidade, supoño que sentía a necesidade de sacarse de enriba toda a caspa acumulada nos 80.

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3094
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: Cine

Mensaje por Filotas » Martes 14 de Junio de 2022, 6:31

roped escribió:Eu de T. Miike so vin "Audition" que é unha ida de pelota que me gustou moito, e logo "Llamada perdida" que xa non me gustou tanto.
Fancendeme caso… thirteen assesins. A millor de Miike para min.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 16 invitados