Cine

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Domingo 03 de Diciembre de 2023, 22:30

Reogalego13 escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 20:09
roped escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 20:00
Reogalego13 escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 19:34
roped escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 19:21
Non me refiro exactamente o fenómeno fan, con trascender refírome a que a xente siga falando do Concepto de Máquina ou das pirulas de Matrix en conversas que nada ten que ver co cine. Non sei, quizais pase co guantelete de Thanos... Espero que non. lol

Por certo Matrix é unha peli de acción que está fetén, e de superheroes a primeira de Batman de Nolan tamén mola moito.
Pois pasa xa. Fala ca rapazada, xa verás como si. O conto é que xa pasamos dos 40 roped, non somos nenos e non estamos nas conversas da rapazada de ahora, cos seus "bros", "hermano", "manin" e xeitos raros novos que teñen de falar. As conversas nas cales a peña fai referencias ao universo Marvel son tan habituais na rapazada de ahora coma as pirulas de Matrix nas nosas.

EDIT: De feito, ese mesmo comentario xa se fixo en este foro no fío de política cando Edinho dixo aquelo de que había que inventar un virus para matar o 50% da humanidade...

:lol:

Non creo que sexa o mesmo nin por asomo, a dixitalizacion facilitou o acceso doado a mil e unha formas de entretemento, rematando cos fenómenos cinematográficos hipermasivos.
Xa, claro que si. Por eso entre as 100 películas mais taquilleras no cine en toda a historia de este arte só hay 4 anteriores ao século XXI, non si?

E non o digo eu eh, dino os datos. No top 100 de películas que mais taquilla fixeron no cine en toda a historia, só Titanic, Jurassic Park, o Rey Leon e Independence Day son anteriores ao século XXI...

Ir ao cine é mais accesible que nunca, por eso vai mais xente que nunca, ainda que as salas de cine digan que non lles vai xente a ver as pelis. Os datos din que eso é mentira. As películas de moito éxito de hoxe en día, veas todo o puto mundo no cine.

De feito, fixate como son as cousas, que o remake con "animais reais" do Rei Leon tivo moitisima mais xente nas salas que a orixinal do 94 (posto 57 a orixinal, posto 9 o remake guarro ese)...

E si, esto é sen ter en conta a inflación, se temos en conta a inflación, a cousa igualase un chisco mais, pero pouco. No top 20 sigue habendo 12 películas dos derradeiros 23 anos...
Aquí din que hai 7.

https://www.ecartelera.com/noticias/las ... ion-73521/

Ademais da inflación, hai que contar o que se incrementou a poboación desde que se estrenou Lo que el vinnto se llevó, hoxe hai case 4 veces máis de habitantes no mundo, o cine chega os lugares máis recónditos, que "Lo que el Viño" siga sendo a primeira con diferencia significa que fai 80 anos veuna todo occidente, repetindo varias veces uns cantos millóns de persoas.

A pegada das pelis vellas na cultura popular de occidente é moito máis fonda que a que están acadando as pelis do século XXI, e é lóxico, antes non había tv, nin consolas, non había nada, o entretemento era ir o cine unha vez a semana e pista.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11280
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 03 de Diciembre de 2023, 22:46

Tamen hoxe en día fanse mais pelis só en Nixeria en un ano que en todo o mundo xunto nas décadas anteriores aos 80s... Eso tamén terá que ser tomado en conta. E que xa só por eso roped, fanse moitisimas mais películas hoxe en día en un só ano que nos 80s en toda a década, se esto é así, cousa que é, por algo será, non cres? Mais se temos en conta que hai mais películas super taquilleras hoxe en día que en esas décadas anteriores ao cine dixital. O cine é unha industria millonaria por algo, ainda que a industria do videoxogo sexa xa mais grande, segue sendo una industria que xenera millóns e millóns de cartos. De feito, é mais rentable que nunca.

Hasta putos truños enormes como Justice League de Zack Snyder xeneraron casi 400 millons de dolares só en beneficios de taquilla. E practicamente todo o mundo esta de acordo en que é un truño enorme. Salvo, claro está, os fans de Zack Snyder, que ainda son, pero non tantos como para facer que recaudase case 700 millóns de dolares na taquilla...

E sobre o que falas de que lo que el viento se llevó a viu bastante xente mais de una vez no cine, eu vin Matrix 7 veces no cine. A min eso non me sorprende.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Domingo 03 de Diciembre de 2023, 23:42

Fanse máis pelis porque a súa producción é infinitamente máis barata, precisamente que haxa tanta oferta provoca que non existan referentes cinematográficos de caracter universal, a diferencia do que ocorría antes, hoxe hai moita máis variedade, en iso fumos a mellor, fai 30 anos quen vía unha peli de Kurosawa era un guai rarito, hoxe daslle a unha tecla e ves chinadas como Infernal Affairs, pasando da copia de Scorsese. lol

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11280
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 03 de Diciembre de 2023, 23:52

Si oh, pero eu non me refiro a eso, se non a taquilla de cine, que eu non teño tan claro que vaia menos xente ao cine ahora que antes, entre outras cousas porque obviamos países que fai 60 anos case nin tiñan cines nas cidades, como China ou India, donde hoxe en día é un dos medios de entretenemento que mais xenera, ata o punto de que películas que en occidente fixeron una puta merda de taquilla acabaron sendo pelis exageradamente rentables polo mercado chinés, como é o caso de Warcraft, a terceira peli de Duncan Jones, o fillo de David Bowie, que foi deficitaria en occidente, literalmente, xa que costou mais do que recaudou, pero gañou case 400 millóns de dolares só na taquilla chinesa.

E si que hai referentes universais. Vengadores, por desgraza, é un referente absoluto que trascendeu a gran pantalla ao basto. Pero non só Vengadores, hai moitísimo cine feito nos últimos 20 anos que trascendeu mais aló do cine. ESDLA ou Harry Potter son outros moi bos exemplos. Pero hai moitos mais. Antes citeiche los juegos del hambre, que a min pareceme una saga penosa, pero anda que non amosou millóns e millóns na taquilla. O mesmo poderíase decir de Crepusculo... O conto das sagas cando pasan ao cine é que ahora explotanse comercialmente de un xeito que fai 40 anos nin se soñaba mais aló de Disney, que para estas cousas sempre tivo moi bo ollo. Entre videoxogos, atraccións de parques de atraccións, merchandising e demais polladas, a cantidade de cartos que se fan a base de sagas que chegan ao mainstream absoluto grazas ao cine e se convirten en referencias universais coma Harry Potter ou Vengadores é demencial.

Joder, se no parque de atraccións da Universal de Osaka, Xapón, reconstruiron a escola de Harry Potter a escala e meteron 500 millóns de dólares só en construir ese barrio do parque de atraccións. O mellor de todo é que a Universal non só fixo a escola esa en ese parque de atraccións, se non que hai outras 3 ou 4 mais así polo mundo adiante...

Todo esto por non decir que un dos paises que mais cine fai de todo o mundo é Nixeria. Son segundos detrás de India (que ten duas industrias fortísimas no sector, Bollywood e Kollywood) e por diante de USA. Xogome unhas birras encantado a que ningún dos foreiros de este rincón da rede viu na sua vida una peli de orixe nixeriana. De feito, o cine é a segunda fonte de xeneración de empleo de ese país, detrás da agricultura. Producen uns 60 largometraxes cada semana. Unha industria que non ten nin 20 anos eh. Moi curioso como comenzou todo o rollo de Nollywood (o Hollywood nixeriano).

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3942
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Cine

Mensaje por Pablo1989 » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 3:00

¿Pero qué más da que se hagan muchas más películas que antes o que en Nigeria o India caguen 50 pelis a la semana? La realidad es que cogemos las 10 mejores de 2023 y las 10 mejores de cualquier año al azar de los 70, 80 o 90, y 2023 sale perdiendo. Puedo llegar a estar de acuerdo en que si en cambio cogemos el top 100, hay mayor calidad media hoy en día, pero al final en la memoria de la gente se quedan las mejores, y los últimos años están siendo muy flojos a la hora de producir peliculones memorables.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 11:03

Reogalego13 escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 23:52
Si oh, pero eu non me refiro a eso, se non a taquilla de cine, que eu non teño tan claro que vaia menos xente ao cine ahora que antes, entre outras cousas porque obviamos países que fai 60 anos case nin tiñan cines nas cidades, como China ou India, donde hoxe en día é un dos medios de entretenemento que mais xenera, ata o punto de que películas que en occidente fixeron una puta merda de taquilla acabaron sendo pelis exageradamente rentables polo mercado chinés, como é o caso de Warcraft, a terceira peli de Duncan Jones, o fillo de David Bowie, que foi deficitaria en occidente, literalmente, xa que costou mais do que recaudou, pero gañou case 400 millóns de dolares só na taquilla chinesa.

E si que hai referentes universais. Vengadores, por desgraza, é un referente absoluto que trascendeu a gran pantalla ao basto. Pero non só Vengadores, hai moitísimo cine feito nos últimos 20 anos que trascendeu mais aló do cine. ESDLA ou Harry Potter son outros moi bos exemplos. Pero hai moitos mais. Antes citeiche los juegos del hambre, que a min pareceme una saga penosa, pero anda que non amosou millóns e millóns na taquilla. O mesmo poderíase decir de Crepusculo... O conto das sagas cando pasan ao cine é que ahora explotanse comercialmente de un xeito que fai 40 anos nin se soñaba mais aló de Disney, que para estas cousas sempre tivo moi bo ollo. Entre videoxogos, atraccións de parques de atraccións, merchandising e demais polladas, a cantidade de cartos que se fan a base de sagas que chegan ao mainstream absoluto grazas ao cine e se convirten en referencias universais coma Harry Potter ou Vengadores é demencial.

Joder, se no parque de atraccións da Universal de Osaka, Xapón, reconstruiron a escola de Harry Potter a escala e meteron 500 millóns de dólares só en construir ese barrio do parque de atraccións. O mellor de todo é que a Universal non só fixo a escola esa en ese parque de atraccións, se non que hai outras 3 ou 4 mais así polo mundo adiante...

Todo esto por non decir que un dos paises que mais cine fai de todo o mundo é Nixeria. Son segundos detrás de India (que ten duas industrias fortísimas no sector, Bollywood e Kollywood) e por diante de USA. Xogome unhas birras encantado a que ningún dos foreiros de este rincón da rede viu na sua vida una peli de orixe nixeriana. De feito, o cine é a segunda fonte de xeneración de empleo de ese país, detrás da agricultura. Producen uns 60 largometraxes cada semana. Unha industria que non ten nin 20 anos eh. Moi curioso como comenzou todo o rollo de Nollywood (o Hollywood nixeriano).
Recaudase máis porque somos 4 veces máis habitantes que na época dourada do cine, pero dubido moito que en Europa Occidental se vaia máis o cine agora que fai 50 ou 40 anos.

Pese a facturación, coido que os grandes éxitos cinematográficos perderon influencia na construcción do imaxinario colectivo das sociedades occidentais. Do Señor e Potter fai 20 anos, o mundo mudou desde aquela.

Perderías as birras, eu vin en Netflix "Amina, la reina guerrera", recoñezo que é a única peli nixeriana que vin, que non está mal por certo, sobre todo tendo os medios que teñen.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11280
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 11:09

Endgame é do 2019 e a sua influencia non é inferior a de ESDLA ou HP...

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 8505
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Cine

Mensaje por Aglaca » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 12:02

astigmata escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 19:42
Lo que quieras, te dije que era una magufada, y expliqué porqué. Si te gusta me parece perfecto, a mi me parece una tomadura de pelo.
Me da la sensación de que piensas que la película tiene que ser un reflejo de la realidad, si los ovnis te parece que no existen y son una magufada, entonces una peli en la que existan es una magufada también, pero yo me tomo la película como ficción. También me la tomo como alguien jugando con la posibilidad de que se haya establecido contacto con extraterrestres y el gobierno lo haya ocultado, claro está, pero es jugar con rumores y teorías fantásticos para hacer una película de ficción, y en esa película, el protagonista tiene razón. En el mundo real claro que sería un tronado que andaría por ahí preconizando locuras, pero es que ese mundo no es el real, es el mundo de ficción de esa película y en ese mundo Dreyfuss tenía razón porque en ese mundo estaban estableciendo contacto con extraterrestres. Y también creo que en esa película no se trata de mostrar un personaje que sea un paragón del bien, sino un personaje que se vuelve obsesivo, en buena medida porque está condicionado para volverse obsesivo por el impacto de su experiencia, por lo que muchas de las cosas que hace diría que escapan a su control.

Una cosa que me frustra sobremanera con muchas películas y series y que, francamente, las hace mierda, es la obsesión por reflejar en la película el mundo de hoy. Lo ves con los actores que hicieron la basura de serie del Señor de los Anillos de Amazon, hablando de que hay que reflejar nuestro mundo en la obra de Tolkien. ¿Y por qué carajo vamos a hacer eso? Tolkien es un señor que describió con un enorme nivel de detalle el mundo de ficción que había creado, cuando leo un libro o veo una película sobre su obra, quien tener la sensación de inmersión en un mundo distinto, no tengo el menor interés en ver reflejado en esa realidad paralela el mundo de hoy, son cosas distintas, y si no te gusta ese mundo, crea otro que refleje los valores e ideas que quieres mostrar. Y que se cree una obra de ficción y, como no va de lo que yo quiero y no refleja mis creencias, lo tildo de magufada, me parece mal. Término absolutamente horrible, por cierto, empleado demasiado a menudo para definir una idea que creo que es falsa, por lo que en lugar de debatir en su contra, le pongo un calificativo despreciativo para denigrarla. Ay, cuantas cosas definimos en 2020-21 de magufadas que hoy se consideran probables cuando no ciertas.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 12:06

Reogalego13 escribió:
Lunes 04 de Diciembre de 2023, 11:09
Endgame é do 2019 e a sua influencia non é inferior a de ESDLA ou HP...
Eu creo que si é inferior, ademais bastante inferior, pero non hai un xeito de medir a influencia, salvo o paso do tempo, pero como imos estar palmados para sabelo que máis ten.

astigmata
• Converso escarolista •
Mensajes: 10309
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Cine

Mensaje por astigmata » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 14:03

Aglaca escribió:
Lunes 04 de Diciembre de 2023, 12:02
astigmata escribió:
Domingo 03 de Diciembre de 2023, 19:42
Lo que quieras, te dije que era una magufada, y expliqué porqué. Si te gusta me parece perfecto, a mi me parece una tomadura de pelo.
Me da la sensación de que piensas que la película tiene que ser un reflejo de la realidad, si los ovnis te parece que no existen y son una magufada, entonces una peli en la que existan es una magufada también, pero yo me tomo la película como ficción. También me la tomo como alguien jugando con la posibilidad de que se haya establecido contacto con extraterrestres y el gobierno lo haya ocultado, claro está, pero es jugar con rumores y teorías fantásticos para hacer una película de ficción, y en esa película, el protagonista tiene razón. En el mundo real claro que sería un tronado que andaría por ahí preconizando locuras, pero es que ese mundo no es el real, es el mundo de ficción de esa película y en ese mundo Dreyfuss tenía razón porque en ese mundo estaban estableciendo contacto con extraterrestres. Y también creo que en esa película no se trata de mostrar un personaje que sea un paragón del bien, sino un personaje que se vuelve obsesivo, en buena medida porque está condicionado para volverse obsesivo por el impacto de su experiencia, por lo que muchas de las cosas que hace diría que escapan a su control.

Una cosa que me frustra sobremanera con muchas películas y series y que, francamente, las hace mierda, es la obsesión por reflejar en la película el mundo de hoy. Lo ves con los actores que hicieron la basura de serie del Señor de los Anillos de Amazon, hablando de que hay que reflejar nuestro mundo en la obra de Tolkien. ¿Y por qué carajo vamos a hacer eso? Tolkien es un señor que describió con un enorme nivel de detalle el mundo de ficción que había creado, cuando leo un libro o veo una película sobre su obra, quien tener la sensación de inmersión en un mundo distinto, no tengo el menor interés en ver reflejado en esa realidad paralela el mundo de hoy, son cosas distintas, y si no te gusta ese mundo, crea otro que refleje los valores e ideas que quieres mostrar. Y que se cree una obra de ficción y, como no va de lo que yo quiero y no refleja mis creencias, lo tildo de magufada, me parece mal. Término absolutamente horrible, por cierto, empleado demasiado a menudo para definir una idea que creo que es falsa, por lo que en lugar de debatir en su contra, le pongo un calificativo despreciativo para denigrarla. Ay, cuantas cosas definimos en 2020-21 de magufadas que hoy se consideran probables cuando no ciertas.
No, no es eso.

Si tu ves el "Nacimiento de una nación" puedes valorar sus avances narrativos, el genio de Griffith para contar su historia, y eso está bien, pero también puedes decir que es una película racista, y, si te preguntan porque, basta con ver como refleja el ku klux klan y a los negros que entraban en los parlamentos. Puedes decir, es una película, es la visión del autor de su tiempo, y si, también tendrás razón, pero a mi me parece racista por eso mismo, porque ante actitudes racistas la resolución de la película es positiva, da la razón al klan, te vende ese relato.

Si ves una película con un marido muy celoso que enfrenta sus celos con violencia hacia su mujer, pero la película se orienta a mostrarte la perfidia de esta, y de las mujeres en general, y la forma de montarla de narrarte, de usar la música etc.. justifica la violencia del hombre hacia la mujer, bueno, es una película que está sirviendo a un relato muy concreto, que puede esté muy bien rodada, y resulte inquietante, puede ser una propuesta curiosa, pero hay un poso de machismo.

Si ves "Raza", puedes valorarla como una curiosidad histórica, pero también tiene el subtexto de justificar el alzamiento, lo cual puedes obviar o no, o que te moleste más o menos, pero ahí está, porque como narras los hechos es un mensaje en si mismo, no es la historia, sino como decides contarla.

"Encuentros en la 3 fase" te muestra un hecho singular, hay aliens, y un acercamiento a ellos amistoso en lugar de hostil, una premisa que no es única, desde entonces, pero la elección del vehículo con el que contarte la historia no es irrelevante. Spielberg elije dar al personaje de Dreyfuss la satisfacción de tener razón, pone un botarate a hacer estupideces y le salva, salva a los botarates del mundo, porque a ver Spielberg te hace esto, te pone luces de colores, dinosaurios, etc... pero te cuenta historias de personajes irritantes, inmaduros, y que toman decisiones desubicadas, como ponerte tener una discusión familiar sobre cualquier gilichorrada mientras están a punto de matarte, pero eso es lo que le interesa, colarte su melodrama de tres al cuarto envuelto en papel de celofán.

Ahora, esto es una opinión personal, otra persona tendrá otra, yo me limito a explicar porque pienso así. Y no hay un problema en el tema, o el personaje, sino en como lo trata, me gustó Contact, pero el estilo es otro, para mi muy superior, y me gustan películas cuyos personajes inmorales salen bien parados, no hay un juicio moral, o de temática, sino que me irrita el catequismo de Spielberg para venderte sus mierdecicas, pero cada cual tiene su opinión.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11280
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 14:16

La suspensión de incredulidad no funciona igual en todas las personas, ni con todas las pelis. A @astigmata no le cuela en esa peli, a @Aglaca o @roped si. Es una característica que desde luego puede estropearte una película y es completamente lícito.

El famoso I want to believe.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 14:51

Reogalego13 escribió:
Lunes 04 de Diciembre de 2023, 14:16
La suspensión de incredulidad no funciona igual en todas las personas, ni con todas las pelis. A @astigmata no le cuela en esa peli, a @Aglaca o @roped si. Es una característica que desde luego puede estropearte una película y es completamente lícito.

El famoso I want to believe.
Todos temos suspensión de incredulidade, os marcos desta son definidos pola nosa ideoloxia e sistema de valores.

Avatar de Usuario
the naked man
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1998
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:34
Ubicación: Intentando no quedar dormido

Re: Cine

Mensaje por the naked man » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 17:21

roped escribió:
Lunes 04 de Diciembre de 2023, 12:06
Reogalego13 escribió:
Lunes 04 de Diciembre de 2023, 11:09
Endgame é do 2019 e a sua influencia non é inferior a de ESDLA ou HP...
Eu creo que si é inferior, ademais bastante inferior, pero non hai un xeito de medir a influencia, salvo o paso do tempo, pero como imos estar palmados para sabelo que máis ten.
Endgame tiene una cosa que ESDLA o HP no han tenido, y es ser el punto en que culminan más de 20 películas hiladas entre sí. También te digo que Infinity War es para mi la mejor película de toda esa saga, Endgame me dejó bastante frío, pero es un referente cinematográfico influyente a más no poder en cómo se van a culminar y unir las sagas de películas de ahora en adelante.

No soy especialmente fan de Marvel, pero hay que reconocerles que nunca se habían entrelazado más de 20 películas como han hecho ellos. Y seguramente fue su culmen, porque las nuevas películas son infumables en muchos casos.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11280
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Cine

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 17:26

Yo de las nuevas salvo a gusto Doctor Strange 2. Sin ser nada demasiado especial, es una peli muy divertida y disfrutable. Aunque claro, en ella Sam Raimi literalmente adaptó evil dead a Marvel...

En esta fase ya no solo entrelazan películas, si no también series. Alguna muy buena como WandaVision, otras entretenidas como Loki o What if? y otras coñazos infumables del copón. El problema de esta fase es que todo lo del multiverso es una fumada demasiado gorda que hace que los personajes pierdan su importancia al existir infinitas copias de ellos. Ya le pasó lo mismo a los cómics cuando se metieron en esas movidas.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12301
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Cine

Mensaje por roped » Lunes 04 de Diciembre de 2023, 17:48

Eu como toda persoa de ben e con estudos son máis da Patrulla X que dos pijos dos Vengadores, teño que dicir que das pelis multiverso paso mil, pero a serie comic " Era del Apocalipses" de fai xa 30 anos é a polla, en este universo Magneto, que sempre tivo razón, é o creador dos X Men. Moi recomendable, espero encarecidamente que nunca fagan a peli.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 19 invitados