Lengua

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Lengua

Mensaje por valeron4ever » Jueves 23 de Enero de 2020, 6:36

Ramis escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 17:51
pepegol75 escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 17:30
Ramis escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 14:19
Yo me pongo en la piel de uno de fuera y si no es capaz de entender las respuestas a preguntas médicas de un niño de 7 años (no al resumen de la excursión del fin de semana que hizo a un castro, por decir algo) pienso, así a bote pronto, que esa persona o bien miente y lo hace por pura maldad o es bastante limitadita.
Si quieres te puedes dar una vuelta por Francia, que también es una lengua latina y le preguntas a un niño que este llorando como se encuentra, que sino sabes francés dudo mucho que lo entiendas, pues para una persona de Murcia o Jaén que les hablen en gallego es lo mismo.
Si quieres te puedes pasar por Cataluña y le haces preguntas sencillas a un niño de 7 sobre un tema que tienes que conocer perfectamente porque es tu trabajo a ver si entiendes las respuestas o no.

¿Que para un murciano el gallego es como si fuese francés? :medescojonovivo:
Señores, o bilingüismo danos unha perspectiva é unha capacidade de comprensión que os monolingües non teñen. O noso cerebro está moito mais acostumado a eses cambios de contexto. Se o neno fala o galego da nai (supoñendo que sexa a do artigo que citei) non me estranaría nada que lle costase entendelo.

En este tipo de situacions nas que non sabemos o que pasou en realidade todo o que digamos aquí vai depender únicamente de opinións preconcebidas. Non fai falla ser adivino para saber que opinaría eu, Pablo, Roped, Nogard, etc 😬

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Lengua

Mensaje por valeron4ever » Jueves 23 de Enero de 2020, 6:37

NoGarD escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 13:32
valeron4ever escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 7:05
https://pgl.gal/rute-pallares-perante-s ... outros-lu/

Non sei se é a mesma. Pero se é, non me estrana que non a entenderan 😂
Imposible entender a este rapaz: www.youtube.com/watch?v=bk8bJvotqj4&feature=youtu.be

Hai que sair desa burbulla de ignorancia (sen acritude) con respecto á normativa AGAL e máis no ano de Carvalho Calero.
Chamasme ignorante sen acritude e nin tan sequera entendes o que quero dicir...

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Jueves 23 de Enero de 2020, 9:52

O que ques dicir é unha parvada froito da ignorancia, o galego na normativa AGAL na oralidade é identico o galego RAG, pero o caso é falar do que non se ten nin puta idea e facerse o gracioso.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6014
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Lengua

Mensaje por NoGarD » Jueves 23 de Enero de 2020, 12:50

valeron4ever escribió:
Jueves 23 de Enero de 2020, 6:37
NoGarD escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 13:32
valeron4ever escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 7:05
https://pgl.gal/rute-pallares-perante-s ... outros-lu/

Non sei se é a mesma. Pero se é, non me estrana que non a entenderan 😂
Imposible entender a este rapaz: www.youtube.com/watch?v=bk8bJvotqj4&feature=youtu.be

Hai que sair desa burbulla de ignorancia (sen acritude) con respecto á normativa AGAL e máis no ano de Carvalho Calero.
Chamasme ignorante sen acritude e nin tan sequera entendes o que quero dicir...
Pois xa me dirás a qué carallo te referias co teu comentario mais que a que aos que falan coa normativa AGAL se lles entende peor. Cando como di roped e como ves no video a oralidade é practicamente igual.

O da ignorancia non cho dicía a ti, dicíao da gran maioría de galegos con respecto do tema do reintegracionismo.
Como eu fun ignorante no seu momento.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Jueves 23 de Enero de 2020, 13:03

pepegol75 escribió:
Miércoles 22 de Enero de 2020, 13:46
Tú si que puedes comunicarte en gallego con la administración pública, puedes pedir que te atiendan en gallego e incluso un traductor si quieres, te lo tienen que gestionar, pero no todos los funcionarios públicos tienen la obligación de saber gallego.
Cualquier español tiene derecho a trabajar donde quiera y no tener que saber 4 idiomas para trabajar, imagínate que un policía nacional o un guardia civil que es de Cádiz y que puede estar cada dos años destinado en un sitio diferente tiene que aprenderse 4 idiomas, como mi vecino, guardia civil desde el 2002, lo mandaron al salir de la academia a un pueblo de Soria de prácticas, después lo mandaron a Barcelona y estuvo allí varios años sin conseguir venir a Andalucia porque es muy difícil conseguir plazas aquí, así que para ganar puntos se fue para Álava, para ganar puntos y tener preferencia para poder llegar a Cádiz. Según tú, este hombre tendría que saber todos los idiomas de donde ha estado, pues yo creo que no, porque mucha gente que se va fuera de su casa a trabajar y buscarse la vida no lo hace con la intención de quedarse allí para siempre, sino con el objeto de volver a su tierra. Es así de simple.
Que el castellano es idioma de cultos y que te pone en una clase superior por encima del otro hablante es una soberana estupidez, anda que no hay gente de clase baja, sin estudios, etc que hablan castellano en Galicia, conozco gente que no se saco ni la EGB que habla en castellano, no intentes vender que el gallego se sigue viendo como el idioma de la gente inculta porque no cuela.
Claro eu vou o médico porque teño un problema de saúde, e logo de facer cola pacientemente, atópome con un médico castelanfalante, entón é cando teño o dereito a pedir un traductor ou como vai o tema?.

O que non queres entender é que para que na práctica eu teña o dereito a vivir en galego en GZ, os empregados públicos galegos deben saber galego, e deben ter a obriga de empregalo si eu o requiro, ti dis que non hai respaldo legal a miañademanda, e é certo, esa é a realidade, eu defendo que hai que mudar a lei para acadalo, e ti podes dicir que non, por min como se defendes que o galego debe desaparecer por lei, alá ti.

Eu extendería a calqueira persoa , máis aló de cal sexa a súa nacionalidade, eu non son un nacionalista identitario coma ti, ten dereito a traballar onde quirre, sempre e cando cumpra cos requisitos que se lle piden no traballo, e para min un requisito básico para traballar no sector público é saber falar galego, e se non sabes, aprendes, e se non queres aprender colle a maleta e pírate.

Ti o día que deron o tema da diglosia no insti lataches , non?.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6014
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Lengua

Mensaje por NoGarD » Martes 28 de Enero de 2020, 22:01

Aquí chega outra rara avis, un español que sabe falar galego e non lle deu unha embolia cerebral á hora de aprendelo.
Para médico non vale, pero polo menos non é parvo e amosa respecto pola cultura do sitio onde vive e xa o fala máis que moitos galegos, ata para ir a concursos lle da.

É raro porque aparentemente é un idioma complicadísimo de aprender se falas español.


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Viernes 31 de Enero de 2020, 10:14

Manuel Rivas non asistirá aos actos da RAG nos que estea Feixoo mentres non derrogue o “decretazo” contra o galego


https://www.nosdiario.gal/articulo/ling ... VupQPLspDQ

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10649
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Lengua

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 07 de Febrero de 2020, 13:01


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Viernes 07 de Febrero de 2020, 13:10

Púxena eu fai 15 días. lol
roped escribió:
Domingo 19 de Enero de 2020, 0:09
Tómome a liberdade de exercer de mod por un momento para recundicir o fío a miña maneira.

https://m.youtube.com/watch?fbclid=IwAR ... e=youtu.be

Luar facendo de amplificador da xenofobia antimesetaria!!!!!!!!!!!!. E isto co Pp controlando a tvg, imaxinade cando chegue o socialcomunseparatismo o poder.

Molan as caras dos vellos preguntándose que merda é iso.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10649
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Lengua

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 07 de Febrero de 2020, 13:28

Non me percatara, my bad meu.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Viernes 07 de Febrero de 2020, 13:34

Eu reposteo so para que teñades a oportunidade de ver as caras do público de luar. :mrgreen:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Lunes 17 de Febrero de 2020, 10:22

Vox pide pruebas de nivel de castellano para asegurar que todos los españoles lo hablan bien

https://cadenaser.com/ser/2020/02/16/po ... odd5h2fkZ4

Estou seguro que falo e escrebo o castelán mellor que a inmensa maioría dos deputados de VOX, os votantes xa nin os conto, pobriños, cero medo. :elmejor:

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4126
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Lengua

Mensaje por migui » Lunes 17 de Febrero de 2020, 11:39

Que o fagan que o fagan, que seguramente leven unha sorpresa

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lengua

Mensaje por roped » Jueves 14 de Mayo de 2020, 16:03

PP emenda o regulamento das escolas infantís municipais da Coruña por “impoñer o galego”

https://www.nosdiario.gal/articulo/ling ... 97553.html

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Lengua

Mensaje por nespe » Jueves 14 de Mayo de 2020, 16:13

Viña a poñelo xD

Hai que branquear un pouco a imaxen de cara as eleccións, que di a carcundia que o PP galego e Feixoo son nacionalistas e queren acabar co castelán

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados