Economía

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Jueves 16 de Junio de 2022, 19:43

Eu teño unha concepción materialista da historia, creo que a historia está determinada por factores prácticos, tecnolóxicos e materiais, que definen o modo de produción e as limitacións que este impón ao resto de aspectos dunha sociedade.

Se temos menos enerxía per cápita, e isto é un feito incuestionable que xa estamos sufrindo, imos ter menos riqueza material, e unha chea de problemas por resolver, como encher o estómago de miles de millóns de persoas, e iso vai pasar nos vindeiros meses, non falo do 2050.

Non hai solución a curto medio prazo, non imos ter máis enerxía dispoñible, polo tanto toca adaptarse o escenario que temos, iso para moita xente será unha gran putada, pero é o que hai.

A larga, se non nos matamos antes, tenderase a un equilibrio ca bioesfera, frearemos o cambio climático, e aumentará a cantidade de enerxía per cápita porque seremos menos cápitas, ou mesmo pode que cheguemos a dar ca tecla da fusión nuclear, e a partir de aí a saber que máis, pero nós non o imos ver, palmaremos antes, teno claro.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11216
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Economía

Mensaje por Marcos » Jueves 16 de Junio de 2022, 21:50

De todas formas también decir que en España las petroleras están en un modo especulativo salvaje.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3589
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía

Mensaje por xoichu » Jueves 16 de Junio de 2022, 22:40

Bueno. A mí la muerte me da cero miedo. Lo que no sé es cómo voy a afrontar el sufrimiento que me espera. Pero soy optimista. Creo que lo afrontaré mejor de lo que imagino porque lo que imagino es bastante tenebroso(algo parecido al cuento de la criada.).

Mikuseleccion
· Forero Experto ·
Mensajes: 1046
Registrado: Jueves 01 de Octubre de 2020, 22:08

Re: Economía

Mensaje por Mikuseleccion » Jueves 16 de Junio de 2022, 23:56

roped escribió:
Jueves 16 de Junio de 2022, 19:43
Eu teño unha concepción materialista da historia, creo que a historia está determinada por factores prácticos, tecnolóxicos e materiais, que definen o modo de produción e as limitacións que este impón ao resto de aspectos dunha sociedade.

Se temos menos enerxía per cápita, e isto é un feito incuestionable que xa estamos sufrindo, imos ter menos riqueza material, e unha chea de problemas por resolver, como encher o estómago de miles de millóns de persoas, e iso vai pasar nos vindeiros meses, non falo do 2050.

Non hai solución a curto medio prazo, non imos ter máis enerxía dispoñible, polo tanto toca adaptarse o escenario que temos, iso para moita xente será unha gran putada, pero é o que hai.

A larga, se non nos matamos antes, tenderase a un equilibrio ca bioesfera, frearemos o cambio climático, e aumentará a cantidade de enerxía per cápita porque seremos menos cápitas, ou mesmo pode que cheguemos a dar ca tecla da fusión nuclear, e a partir de aí a saber que máis, pero nós non o imos ver, palmaremos antes, teno claro.
Tienes alguna teoría sobre lo que se viene con el monopolio de tierra para agricultura en manos de los que manejan el cotarro (Bill Gates y cia) en EEUU ? Yo intento no ser conspiranoico pero me lo ponen muy difícil😂

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Viernes 17 de Junio de 2022, 10:00

Non sigo moito o tema, sei que esa xente, pero tamén empresas chinesas, ou mesmo o propio Estado Chinés levan anos mercando terra a esgalla. Non se fala moito disto, pero o Estado Chinés mercou fai unha década un anaco de Ucraína que é tan grande como GZ, non sei se os rusos respectaran os contratos, supoño que si, pola conta que lles ten.

China compra el 5% de Ucrania

https://www.libremercado.com/2013-09-25 ... 276500217/

A koreana Daewoo acapara moitas terras tamén, en Madagascar tivo a intención de quedarse co 40% da terra cultivable da illa, e isto ocasionou unha revolta popular freandose temporalmente o proxecto.

Eu creo que a concentración da propiedade da terra en poucas mans forma parte do proceso de concentración da riqueza en xeral, tendemos cara os monopolios rexionais, que non deixan de ser colonias de imperios en mans do capital privado, agora os imperios non levan o escudo familiar dunha dinastía real , senón que levan o logo dos fondos de inversion.

Non creo que exista un plan malvado para acaparar a comida, ou ter refuxio en caso de apocalipse, os ricos so diversifican as súas inversións, buscando os negocios máis lucrativos, e producir comida vai dar moita pasta, do coche eléctrico poderemos pasar, de comer non.

Se aínda sodes propietarios das terras dos avós, eu no voso caso non as vendería, so vos ocasionarán gastos e incomodidades, pero os vosos descendentes quizais lles salven a vida.

Avatar de Usuario
Xutter
· Forero Experto ·
Mensajes: 831
Registrado: Martes 13 de Febrero de 2018, 21:04

Re: Economía

Mensaje por Xutter » Viernes 17 de Junio de 2022, 16:43

Hai un en Galiza, Aladino Torres se chama, que leva 40 anos comprando fincas rústicas e xa ten 5000 hectareas… e eu chamálle tolo.. manda truco!!

Avatar de Usuario
Tizón
· Maestro Forero ·
Mensajes: 9646
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58

Re: Economía

Mensaje por Tizón » Viernes 17 de Junio de 2022, 16:58

A 2.15 vi esta mañana el diesel. A 2.35 la 98. Es sorprendente lo rápido que hemos asimilado y aceptado la situación.

Yo vivo cerca del trabajo y a malas tiro de bici los días que me lo permita el tiempo, pero muchos compañeros vienen de ferrolterra. Esa gente en breve se pensará el seguir viniendo a trabajar. Gastarse 300 lereles al mes no creo sea muy rentable.

A lo que hay que sumar que Galicia no tiene un transporte público óptimo y actualizado para afrontar una situación así tan de golpe.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3589
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía

Mensaje por xoichu » Viernes 17 de Junio de 2022, 18:07

En Julio se va a montar una gorda. Se prevé una huelga de camioneros importante. El gobierno deberia decretar un día sin coche para bajar la demanda.

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] • Idiakecista •
Mensajes: 4960
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Economía

Mensaje por Tristan » Viernes 17 de Junio de 2022, 19:01

¿Entonces cuándo decís que vamos a morir todos?

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Sábado 18 de Junio de 2022, 10:16

Alemania obligará por ley a reducir un 10% el consumo de energía por el corte del gas ruso

https://www.abc.es/internacional/abci-a ... ticia.html

Isto na miña casa, que é unha cova de roxos, chámaselle racionamento, pero os capitalistas poranlle outro nome menos traumático, por exemplo axuste temporal patriótico.

Pareceme lóxica e intelixente a medida, aínda que insuficiente, veremos que opinan os alemáns dentro de uns meses...

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Sábado 18 de Junio de 2022, 10:40

Iberdrola, Endesa y Naturgy aceleran el vaciado de los embalses ante el tope del gas

https://www.merca2.es/2022/06/16/iberdr ... ZceEFWfrf4

Exemplo práctico de como o sector enerxético privatizado nos rouba, agora que os sociatas fagan outro malabarismo socioliberal...

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11216
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Economía

Mensaje por Marcos » Sábado 18 de Junio de 2022, 10:57

Tristan escribió:
Viernes 17 de Junio de 2022, 19:01
¿Entonces cuándo decís que vamos a morir todos?
Yo no se cuando vamos a morir todos pero ya en mi círculo cercano hay gente que ya se está dejando 200 y picos euros de diésel.Autonomos,trabajadores por cuenta ajena,etc...
Poca broma.
Efecto domino ya en julio?A estos precios ya se está perdiendo dinero.A 3 euros directamente es imposible soportarlo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Sábado 18 de Junio de 2022, 11:01

Aguantarase ata despois do verán, creo eu, logo da festa virá un resacón curioso.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11216
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Economía

Mensaje por Marcos » Sábado 18 de Junio de 2022, 11:20

roped escribió:
Sábado 18 de Junio de 2022, 11:01
Aguantarase ata despois do verán, creo eu, logo da festa virá un resacón curioso.
Si,es verdad.La duda es saber cuando se produce el colapso.De momento el 30 de junio colapso de transporte de mercancías con lo cual los supermercados a subir precios de nuevo.Esto no llega ni a después del verano.
Ayer ya se hablaba de un 30 % de precio especulativo.Es decir que en realidad debería estar sobre 1,40 o 1,45 el carburante.
A lo que añadias de Vor Leyden de la reforma energética habrá que mirar ya a las petroleras y gasisticas españolas.O mueven ya el culo quien nos gobierna o se van a encontrar con un petate peor y ahora no hay fondos suficientes para rescates.
Y no hace falta tener 6000 asesores para ver el cataclismo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12158
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Sábado 18 de Junio de 2022, 11:26

O colapso está sendo en todo momento, non para, pero as veces agudizaranse máis as dificultades para sectores básicos no noso día a día, e fará que a opinion pública sinta preocupacion, cabreo e ata medo, pero estas minicrises son maniefestacions máis visibkes da lenta e irremediable destrucción de un sistema obsoleto e ineficiente.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 35 invitados