Videojuegos

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4917
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Videojuegos

Mensaje por Andretua » Jueves 25 de Enero de 2024, 20:23

Si, recreativas, todos los de Nintendo, ps1 y tal funcionan perfectamente. Los mandos son como los de ps4 versión mercadillo, el mayor problema es que hay juegos donde no están perfectamente implementados los controles y es un poco rollo cambiarlos.
Si lo quieres para este tipo de juegos, es una inversión barata y que vale la pena.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Videojuegos

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 25 de Enero de 2024, 22:26

@Marcos si te sirve de algo, chequea el canal de un fulano de Lugo llamado Spinecard. Se dedica completamente a consolas retro y compraventa de movidas del palo y testea y prueba esas miniconsolas todas. Te dejo el enlace a su canal de youtube. El fulano es un poco histrionico, pero seguro que encuentras buena info del asunto en su canal, que como digo, se dedica a eso.

https://www.youtube.com/@SpineCard

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4174
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Videojuegos

Mensaje por migui » Jueves 25 de Enero de 2024, 22:37

Reogalego13 escribió:
Jueves 25 de Enero de 2024, 22:26
@Marcos si te sirve de algo, chequea el canal de un fulano de Lugo llamado Spinecard. Se dedica completamente a consolas retro y compraventa de movidas del palo y testea y prueba esas miniconsolas todas. Te dejo el enlace a su canal de youtube. El fulano es un poco histrionico, pero seguro que encuentras buena info del asunto en su canal, que como digo, se dedica a eso.

https://www.youtube.com/@SpineCard
Madre del amor hermoso, un que foi conmigo en clase famoso no mundo youtuber :lol: :lol: :lol: :lol: . Non sei como de boas serán as opinións que deixa na canle, pero tende coidado se lle mercades algo que polo que me dixeron é un estafador

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Videojuegos

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 25 de Enero de 2024, 22:46

migui escribió:
Jueves 25 de Enero de 2024, 22:37
Reogalego13 escribió:
Jueves 25 de Enero de 2024, 22:26
@Marcos si te sirve de algo, chequea el canal de un fulano de Lugo llamado Spinecard. Se dedica completamente a consolas retro y compraventa de movidas del palo y testea y prueba esas miniconsolas todas. Te dejo el enlace a su canal de youtube. El fulano es un poco histrionico, pero seguro que encuentras buena info del asunto en su canal, que como digo, se dedica a eso.

https://www.youtube.com/@SpineCard
Madre del amor hermoso, un que foi conmigo en clase famoso no mundo youtuber :lol: :lol: :lol: :lol: . Non sei como de boas serán as opinións que deixa na canle, pero tende coidado se lle mercades algo que polo que me dixeron é un estafador
Que o tipo é un listo ca compraventa xa mo dixeron mais veces, pero o certo é que o fulano na canle proba as consolas esas e vese se van ben ou non. Para a info que quere Marcos, penso que é un sitio de referencia bastante axeitado. A min ponme algo nervioso, que o fulano é demasiado histrionico, pero a info é boa.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Videojuegos

Mensaje por nespe » Jueves 25 de Enero de 2024, 23:18

Se queredes probas de consolas retro e chinesas esta Tuberviejuner tamen, que fai unhas analises moi boas

Aqui analiza un stick deses: https://youtu.be/yJGnNBdNKjY?si=xVXec7d_liQGtaWn

Por certo por eses prezos ou un poquiño mais tes maquinas mais chulas que ademais de podelas xogar na tv tamen son portables, co que dan moito mais xogo, coma a Trimui SmartPro ou a gama de entrada de Anbernic, que as atopas en Aliexpress por 70-80 €

PD: De Spinecard tamen teño escoitado o de que é un estafador

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11164
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Videojuegos

Mensaje por Marcos » Viernes 26 de Enero de 2024, 19:43

Gracias a todos gente, muchas gracias pero después de ver comparativas, videos que me pasasteis y más información sigo absolutamente igual que hace 2 días :( :oops:

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 625
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Videojuegos

Mensaje por krnicero » Sábado 27 de Enero de 2024, 9:44

Marcos escribió:
Miércoles 24 de Enero de 2024, 23:33
ArkadiaGame - Consola Retro - Consola Portatil - Game Boy - Retro Game Console - Emulador Consola Retro - Game Stick Lite 4k - Game TV Stick - Videoconsola Retro - Consola Arcade <----en amazon

alguien ha probado estas consolas de emuladores de gameboy, arcade, mame, etc?Es para un regalo pero yo no tengo ni idea como van.Ya se que por 60 pavos nadie da duros a pesetas pero alguien sabe como tira esto?
A min paréceme tira-los cartos. Eses sticks o único que fan é lanzar algunha distribución de xogos que hai de balde por Internet, configurada e cunha restra de xogos onde moitos están repetidos ou non os coñece nin Juan. Si, non tes que configurar nada pero a calidade do hardware é mínima. Teño un colega que mercou un stick deses e, co que se quentaba, duroulle uns días e do que podes ler por aí xa din que non son grande cousa. Basicamente, custan 20 euros en Aliexpress, así que non agardes moita calidade. Por marketing, din que leva non sei que procesador moi moderno e 4K e non sei que pero moitas veces nin iso é certo. Os elementos da placa son os máis barateiros que atopen e o resto plástico. Ademais, só traen ata a Play 1 e ata dubido que poidan con eses xogos.

Eu ó colega ese e a outro instaleilles o Batocera nuns USBs e quedaron encantados. E ten máis consolas (ata a Play 3 se tes un bo ordenador e cun ordenador normaliño van ben ata os da Play 2 e da Xbox), admite incluso pistoliñas (light guns), actualízase coma calquera sistema operativo e ata trae un rollo que che permite xogar online ós xoguiños das consolas antigas, en plan xogar con outros colegas que tamén teñan instaladas AS MESMAS VERSIÓNS DE TODO. O caso é que o Batocera haino que instalar e configurar e baixar os xogos e tal e igual é unha liada para quen non controle un mínimo. Pero, vaia, no meu caso teño instalados tanto o Batocera coma o Arcadium e pillei 2 mandos de Play 3 de segunda man por Internet. Entre o USB e os mandos gastaría uns 40 euros. E se ós colegas nos sae do carallo facer un día que nos aburramos un torneo dalgún xoguiño de antes, en plan Super Sidekicks ou algún da Super Nintendo ou así, quedamos polo Whatsapp, un abre a sala, pasa os datos, unímonos e pumba, rei de pista ou o que decidamos. Non sei cantos ten de límite pero para 3 ou 4 persoas dá ben e admite tanto "xogadores" coma "invitados" que miran a partida. Netplay chámase ese conto e actívase dándolle a un botón do mando (o que abra a sala ten que abrir o porto que se use ou activar UPnP no router). O único, que estes métodos van a través dun ordenador e, coma agasallo, pois non sei e igual é moito traballo se non coñeces alguén que controle un pouco para que che instale e configure o conto pero danlle mil voltas a eses sticks. Pero iso si, Batocera é compatible con algúns TV Box (hai moitos vídeos por Youtube) e aí si que sería enchufar e listo (igual cós sticks) e cun aparato que, seguramente, é moito mellor ca eses sticks. Por poñerche algún exemplo de vídeo, tes este ou este (un pouco antigos, seguramente). Ou poderías instalar, na vez de Batocera, Emuelec, que disque é máis compatible cos TV Box.

En resumo, se non te queres enrollar con instalacións e configuracións, podes probar algún do que viras un vídeo e tal pero, vaia, tes probabilidade de que se escaralle, así que eu mercaríao en Amazon ou nalgunha tenda física aínda que sexa máis caro có prezo que ten ese mesmo stick en Aliexpress. Polo menos, se se escaralla tes a garantía de que che poden dar outro ou devolver os cartos (en Amazon, polo que se comenta, non che poñen problemas, aínda que eu tampouco podo opinar porque nunca tiven que devolver nin aproveitar unha garantía aí). Por poñerche algún exemplo, dos (poucos) que vexo en Amazon con bastantes opinións tes estes:

https://www.amazon.es/Gen%C3%A9rico-Con ... B0BQ8B3G9D
https://www.amazon.es/controladores-ina ... B0CKPFT346
https://www.amazon.es/controladores-con ... B0CGLTQ8KZ
https://www.amazon.es/Retro-Mini-inal%C ... B0CK4Q3VBJ
https://www.amazon.es/Consola-conectabl ... B0CQ2TXBZW

E, para que vexas unha review dalgún, tes, por exemplo, este, que é o deste vídeo. 39 euros e envío por Amazon (envíao Amazon e de calquera incidencia co envío encárganse eles) pero xa ves que di que non é moita cousa. Agora ben, nos propios comentarios dese vídeo hai xente que recomenda un stick, o "Game Stick Y6" (vídeo 1, vídeo 2). Mirando, parece ser que ten boas opinións. É máis caro, 76 euros o máis barato en Amazon na versión de 64GB (custa menos de 50 euros en Aliexpress e podes atopalo sobre uns 20 con oferta) pero disque ata tiran "medianamente" os xogos de Play 1 e de PSP. Algo é algo. Pero tan caro en Amazon que ata preferiría arriscar cun de Aliexpress que atopara de oferta (a ligazón de Aliexpress é a que dá o autor dun dos vídeos de Youtube). E, despois, está outro que "recomendan", o Gamestick X2 plus gd10, algo máis barato có Y6 e que inclúe unha cousa que me gusta moito, que é que, como se ve no vídeo, usando unha combinación de teclas pódese desbloquear o menú e queda o menú típico das distribucións (é igual có do Batocera, por exemplo). Usando ese menú, podes modificar tódolos parámetros que precises ata atopar os que mellor che funcionen. Custa menos de 50 euros en Aliexpress e en Amazon custa 50 euros. Eu seguramente escollería este último porque por rendemento, polo que se ve nos vídeos, non anda moito peor có Y6 pero permite fedellar nos menús e cambiar cousas que mellorarían, probablemente, o rendemento. O que si que me gustaría sería atopar máis comentarios porque dos de Aliexpress calquera se fía e en Amazon non vexo opinións. Pero, vaia, polo que se ve nos vídeos funciona decentemente e ten unha interface bastante máis bonita ca outros. Do Y6 gústanme as "ranuriñas" de ventilación, aínda que segue sendo plástico, e parece ser que é o que ten mellor rendemento pero paréceme un pouco caro, polo menos en Amazon.

Quedoume un pouco longo pero a ver se isto axúdache escoller.

P.D: Os mandos de todos van a pilas. Non sei canto duran pero van a pilas. E, ollo, eu escollería as versións de 128GB se non hai moita diferenza de prezo e, como din nos vídeos, faría unha copia de seguridade da tarxeta por se acaso se escaralla. E, como din tamén nos vídeos, se ves que se pon lento, borraría parte dos xogos para que houbera algo máis de sitio na tarxeta e o sistema non cargara tanta cousa e fora un pouco máis lixeiro (supoño que funciona como cando tes o disco duro petadísimo, que ves que fai máis lento o sistema).

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11164
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Videojuegos

Mensaje por Marcos » Domingo 28 de Enero de 2024, 12:26

Muchas gracias @krnicero

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Videojuegos

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 05 de Febrero de 2024, 19:12

Ultimamente le estoy dando duro a varios videojuegos probando el cloud gaming de Xbox (a mi me va muy bien). He empezado varios juegos que tengo ahí para muchas horas, como Palworld, Warhammer 40K Rogue Trader o Persona 3 Reload, pero por el medio he comenzado uno que llevaba teniendo pendiente desde mucho tiempo que me está puto rompiendo la cabeza.

Se llama Disco Elysium y es como si Monkey Island y Baldur's Gate 3 tuvieran un hijo ambientado en una novela policíaca entorno a la música disco. Es un juego de leer y leer mucho, pero joder, que puñeteras risas me estoy pegando. En el juego somos un policía alcohólico obsesionado con la música disco que sufre de amnesia y tiene que resolver un caso de asesinato. Todo comienza en la habitación del hotel donde fue encontrado el cadáver y al cual nuestro protagonista fue enviado hace 3 días para investigar, investigación de la cual decidió sudar en pos de emborracharse hasta causarse la mayor de las amnesias.

Una joya.

10/10.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Videojuegos

Mensaje por Blankito » Lunes 05 de Febrero de 2024, 22:43

Pues habrá que echarle un ojo. Me lo apunto pues

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Videojuegos

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 05 de Febrero de 2024, 22:53

Blankito escribió:
Lunes 05 de Febrero de 2024, 22:43
Pues habrá que echarle un ojo. Me lo apunto pues


Es ese. Si lo quieres a lo barbanegra, lo tienes en alguna que otra web de las de banderas negras con calaveras y huesos.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Videojuegos

Mensaje por Blankito » Martes 06 de Febrero de 2024, 0:47

Reogalego13 escribió:
Lunes 05 de Febrero de 2024, 22:53
Blankito escribió:
Lunes 05 de Febrero de 2024, 22:43
Pues habrá que echarle un ojo. Me lo apunto pues


Es ese. Si lo quieres a lo barbanegra, lo tienes en alguna que otra web de las de banderas negras con calaveras y huesos.
Me gusta tu símil bucanero!!

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Videojuegos

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 14 de Febrero de 2024, 22:42

Estas semanas que estoy explotando a saco el gamepass y su cloud gaming he topado con Hi Fi Rush (Bethesda) y no puedo si no recomendarlo mucho. Juego divertido, muy pasado de rosca y con un sistema de combate muy original una vez lo entiendes y aprendes a seguir bien el ritmo. El apartado artístico es de 10, supongo que el estilo cell shading está cerca de su pináculo, porque no veo como se pueda mejorar ya este tipo de gráficos.

Ahora que llevo un buen tiempo probando el cloud gaming puedo asegurar que el mundo de las consolas está abocado a morir. Es un poco molesto jugar a 30 fps cuando estás acostumbrado a hacerlo a 60, pero la tecnología ya está ahí. He estado probando Starfield, Hi Fi Rush, Persona 3 remake, Yakuza Like a dragon y todos funcionan francamente bien jugando desde la nube, siempre teniendo en cuenta que solo a 30 fps, eso si. Pero es estable, va fino, no hay apenas input lag... Las consolas domésticas están condenadas a morir, esto es demasiado cómodo y barato.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Videojuegos

Mensaje por Blankito » Jueves 15 de Febrero de 2024, 11:39

Y tema de espacio. Yo tb creo que tarde o temprano todo será juego en la nube. Tienes tu mando, tu pantalla y darle duro.
Hoy tienen una presentación los de Xbox, se dice que el wow va a pasar a la consola y al game pass

Avatar de Usuario
Don
· Forero Experto ·
Mensajes: 1068
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:03

Re: Videojuegos

Mensaje por Don » Jueves 15 de Febrero de 2024, 13:46

Muy bonito el juego en la nube pero yo mientras pueda seguiré tirando de físico. Cualquier día quitan un juego de sus stores o de gamepass y tú qué has pagado religiosamente te quedas sin él y con un corte de mangas de paso.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 50 invitados