Sociedad

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11173
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 25 de Mayo de 2022, 21:13

Se eu deixo un Mac no asento do coche de meu pai en CARBALLO, tamen mo rouban. De feito, unha vez deixou meu pai unha Caixa de ferramentas a vista e pola mañana tiña unha lúa rota e a Caixa roubada. En Carballo, non en Barranquilla. De feito, meu pai viviu 4 anos recientemente en Lima e xamais o atracaron nin lle roubaron nada porque sempre foi moi coidadoso.

Eu non nego que en Barcelona haxa delincuentes, claro que os hai. O que afirmo é que non é unha Cidade perigosa e afirmoo con coñecemento de causa porque vivo nela dende fai 9 anos. Tamen afirmo que ten as tasas de delincuencia mais altas por culpa do turismo. Curiosamente as catro cidades que maior tasa de delincuencia teñen, seguindo ese mismo artigo que ti pegas @Pablo1989, son as catro cidades con mais turistas do país. É decir, Barcelona, Madrid, Valencia e Mallorca. Casualidade? Nin de puta coña. Donde hai turistas, hai carteiristas, mais con tanto ocio nocturno. Eso é así. Tampouco hai que ser un lumbreras para darse conta de esta verdade, por eso mesmo a tasa de denuncias baixou tanto durante a pandemia, porque non había tanto turista.

O que me parece de traca é cargar as tintas nun foro basándose no que din personas ricas que viven na sua burbulla na cidade e non ter en conta o que contamos outras personas pobres que tamen vivimos na cidade... Eso é a puta risa, a verdade. Pero tampouco me sorprende vindo de quen ven.

E sobre a capacidade argumentativa de UTBH, sabes quén tamen é o puto amo argumentando? Vladimir Putin. Sorte tes de que só fale dous idiomas que ti non falas como son o Ruso e o Alemán, que se non faciaslle a puta ola seguindo a lóxica que expresaches na última mensaxe.

E xa para rematar, eu mesmo son inmigrante en Catalunya. Fagolle a pregunta a @corsomoro, que teño entendido que é catalán, debería marchar da tua Terra? Tremendo Nonsense Pablo. Barcelona, ao igual que Madrid, é unha cidade que levantou a inmigración masiva.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4161
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Miércoles 25 de Mayo de 2022, 21:46

Joder, usar Carballo como exemplo. O raro é a que non lle mangaron algo alí :lol: :lol:

E sei ben o que é, teño moita familia alí e teño pasado moitos vrans...

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4182
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Sociedad

Mensaje por migui » Miércoles 25 de Mayo de 2022, 22:28

valeron4ever escribió:
Miércoles 25 de Mayo de 2022, 21:46
Joder, usar Carballo como exemplo. O raro é a que non lle mangaron algo alí :lol: :lol:

E sei ben o que é, teño moita familia alí e teño pasado moitos vrans...
Mira que non haberá vilas en Galicia para ter que escoller Carballo :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar de Usuario
corsomoro
· omnia sunt communia ·
Mensajes: 2778
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:27
Ubicación: Esperando a Lasarte

Re: Sociedad

Mensaje por corsomoro » Miércoles 25 de Mayo de 2022, 22:33

Reogalego13 escribió:
Miércoles 25 de Mayo de 2022, 21:13

E xa para rematar, eu mesmo son inmigrante en Catalunya. Fagolle a pregunta a @corsomoro, que teño entendido que é catalán, debería marchar da tua Terra? Tremendo Nonsense Pablo. Barcelona, ao igual que Madrid, é unha cidade que levantou a inmigración masiva.
Mi madre no es catalana, cierto, tampoco castellana :lol: pero si lo es mi suegra, y sin problema.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11173
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 26 de Mayo de 2022, 3:00

valeron4ever escribió:
Miércoles 25 de Mayo de 2022, 21:46
Joder, usar Carballo como exemplo. O raro é a que non lle mangaron algo alí :lol: :lol:

E sei ben o que é, teño moita familia alí e teño pasado moitos vrans...
Pois eu vivin dos 15 aos 22 en Carballo e xamais un problema importante. E coma min, a inmensa maioria dos meus amigos, que os meus mellores son do concello. Tamen veraneei toda a miña vida ali (ainda o fago). Salin de festa cando habia marcha e ata pisei sitios tan míticos coma a discoteca factoría (toriatoriatoria) da cal quedan os escombros aló na revolta, xusto enfrente da fábrica de Calvo. Estudiei no Alfredo Brañas (vivin xusto enfrente, no edificio de eurovivienda) que esta donde estaba o vello campo do Bergantiños. O único episodio que aconteceu na miña familia é o mencionado roubo de ferramenta de meu pai (meus pais siguen vivindo en carballo)... Carballo é un dos sitios mais tranquilos e aburridos nos cales vivin na miña vida, e vivin nun lote de sitios de Galicia, de España e incluso do extranxeiro. Home, se vas a barriada de carballo de arriba secadra non te sintes moi seguro, pero está fora do pueblo, bastante incomunicado e por encima é pequeno. Non sei se estiveches nas Barranquillas en Madrid, nas 3000 en Sevilla ou incluso en penamoa cando ainda existia, pero son infinitamente peores que carballo de arriba. Carballo de arriba, en esencia é o mesmo, un poblado gitano (moinante en este caso) marxinal, pero en miniatura. Que obviamente tamen ten o seu, pero podes votar 50 anos en carballo e non ter xamais un problema, con moita facilidade, por non decir que podes votar 50 anos na vila e nin saber donde está Carballo de arriba, que como digo, está fora.

@migui escollin Carballo porque considerome Carballes e ata estou orgulloso de selo. Algún problema coa miña vila aburrida e tranquila ou é a cantinela esa da mala fama que tanto nos persigue inxustamente? Hay 10 familias moinantes en Carballo de arriba, ¿son moinantes o resto dos 31000 e pico que compoñen a poboacion da vila? Somos moinantes todolos Carballeses?

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6291
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Sociedad

Mensaje por NoGarD » Jueves 26 de Mayo de 2022, 9:08

Non quero desviar nin dar ou quitar razóns neste tema, que teño un par de colegas de Carballo de feito. Fíxome gracia simplemente que mirando onde era Carballo de Arriba atopei esta noticia de primeiras :lol:

https://www.galiciapress.es/texto-diari ... n-paquetes

​Carballo, el municipio de Galicia a donde no llegan los paquetes

Cuatro barrios del municipio coruñés aparecen en las ‘listas negras’ de las empresas de mensajería y reparto. Los repartidores evitan entrar en algunas calles por la conflictividad que reina en la zona y los vecinos de los barrios y calles afectadas quieren tener acceso a los pedidos como el resto de ciudadanos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12218
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Sociedad

Mensaje por roped » Jueves 26 de Mayo de 2022, 9:31

Imos ter que trasladar Riazor a Carballo.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4161
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Jueves 26 de Mayo de 2022, 11:29

roped escribió:
Jueves 26 de Mayo de 2022, 9:31
Imos ter que trasladar Riazor a Carballo.
Esta foi boa :mepartodeti:

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11173
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 26 de Mayo de 2022, 12:32

NoGarD escribió:
Jueves 26 de Mayo de 2022, 9:08
Non quero desviar nin dar ou quitar razóns neste tema, que teño un par de colegas de Carballo de feito. Fíxome gracia simplemente que mirando onde era Carballo de Arriba atopei esta noticia de primeiras :lol:

https://www.galiciapress.es/texto-diari ... n-paquetes

​Carballo, el municipio de Galicia a donde no llegan los paquetes

Cuatro barrios del municipio coruñés aparecen en las ‘listas negras’ de las empresas de mensajería y reparto. Los repartidores evitan entrar en algunas calles por la conflictividad que reina en la zona y los vecinos de los barrios y calles afectadas quieren tener acceso a los pedidos como el resto de ciudadanos.
E que eso é certo. Esos 4 barrios marginales, muy similares en todo, incluso en que son das periferias, son conflictivos, pero fora de eso, Carballo é un pueblo moi aburrido e moi tranquilo. E que tamen se podría decir que Carballo é un sitio cheo de gardas Civis porque teñen un cuartel grande aquí e hai moitisimos que viven nel...

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3918
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Sociedad

Mensaje por Pablo1989 » Domingo 29 de Mayo de 2022, 14:46







La historia progre que emocionó a Spielberg.

Hasta que algunos no lo viven en primera persona no abren los ojos. Otros ni eso. Viva la multiculturalidad.

PD: Tremendo nonsense es considerarse inmigrante siendo un español viviendo en una región de España. Vaya tela con la comparación, facepalm máximo.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11173
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 29 de Mayo de 2022, 15:46

Sabrás tú mejor lo que es ser inmigrante que yo, que vivo en España sin haber nacido en España y después de haber vivido 15 años en el extranjero...

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 721
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Sociedad

Mensaje por Traba » Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:12

@Pablo1989 Hombre, nacido argentino no fue a vivir a España hasta los 35; aunque venga de "familia medio-bien" y no haya llegado en patera no veo descabellado denominarse inmigrante.

Me alegro qué estén bien tanto él como Spinoza de los Moteros, un bañito de realidad no viene mal de vez en cuando, que el mundo no se acaba en el triángulo La Moraleja - Menorca - Pueto Banús. Y por cierto, la banlieu parisienne hace muchos años que es así, también Saint Denis (Tarterets, Pyramides, Franc Moisin, Grande Borne y otros no-gos / désert de la Republique...)

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1146
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:36

Dous millonarios aillados do mundo, un, progre (fascista cando chegue o momento), que pensa que é compatible ser millonario vivindo nunha sociedade desigual con que na periferia de París lle fagan a ola. O outro, fascista recoñecido que sabe a fonte da súa riqueza e entende que o útil para él é que Pablo odie a Mohamed mentres os observa dende a distancia. Iso sí que emociona a Spielberg. Un pobre odiando e culpando a alguén máis pobre ca el e obviando a estrutura social e a conciencia que se forxa en condicións materiais de merda.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4161
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:47

Todos malos menos os que rouban e agreden. :)

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1146
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:55

Se queres analizalo neses termos, estupendo. Aos millonarios encántalle. Bos e malos. Malos que se levantan unha mañá e din mira voulle dar o pau a este que ademais é branco e non musulmán. Por que non nacerán malos que fan iso nas zonas de rendas medias e altas. Por que se é unha cuestión de raza ou relixión Mbappé ou os fillos de Salah e Yayá Toure non se levantan un día e van roubar e agredir.

Uf, demasiados porqués.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 29 invitados