Sociedad

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Sociedad

Mensaje por roped » Viernes 16 de Septiembre de 2022, 10:37

valeron4ever escribió:
Jueves 15 de Septiembre de 2022, 18:25
roped escribió:
Jueves 15 de Septiembre de 2022, 18:10
valeron4ever escribió:
Jueves 15 de Septiembre de 2022, 14:00



Pero aquí o se dice hombres malos, inmigrantes buenos (estos da igual que sean hombres), lgtbiqa+ guay, monarquía mala, república buena, etc. o ya están las etiquetas por doquier. En general la corriente de pensamiento único en todos los aspectos se está volviendo insoportable. Y por ello surgen partidos como VOX, para aprovecharse de los que están cansados de esta corriente (únicamente para aprovecharse, pq los temas en sí les importan bien poco). A saber cuantos habrá en este foro que opinan lo mismo y no lo dicen para que no los tachen de algún ISMO o de Voxeros.

Pero se dis todo iso como queres que che chamemos?, conservador en lo social y liberal en lo económico, ten dignidade home, e sae do armario dunha puta vez. :lol:
Bueno carallo. Unha das cousas que de mais mal humor me pon nesta vida é a superioridade moral, e por eso me cego tanto a debatir en certos aspectos. Hai outros miles de aspectos sociais e económicos que non discuto na vida e que sorprenderían a moitos.

Básicamente falo de machismo (donde un caso moi cercano e varios algo mais lonxanos me fixeron plantexarme moitas cousas) e da inmigración (pq creo que o modelo é equivocado e tb teño experiencias interesantes vividas). Hoxe as ideoloxías veñen en pack, pero moito que te empeñes eu son dos que lle gustan os mix.

:elmejor:
E veña e dalle ca superioridade moral...

A superioridade moral das ideas de esquerdas sobre as ideas das dereitas é incuestionable, máis aínda cando as dereitas xustifican de algún xeito discriminar a certas persoas por moitivos étnicos. E é superior porque a ideoloxía de esquerda fundamentase en conceptos como a colaboración, empatía, igualdade, xustiza, mentras que a dereita aposta pola competencia, liberdade, autoridade e a orde. A ideoloxía de esquerdas busca solventar conflitos, mentres que a dereita provocaos, aínda que logo solventaos ca forza bruta, ou polo menos intentao, é indudable a superioridade moral das ideas seminais da esquerda, outra cousa é que sexan funcionais, tan boas intencións non son nada doadas de implementar na realidade, a ideoloxía de dereitas é moitisimo máis práctica, en iso as dereitas son superiores.

Por iso mesmo eu estou totalmente en contra do relatismo moral, moi común entre as persoas de centro esquerda e centro dereita, é dicir case todo cristo, que consideran que todalas ideoloxías están en pe de igualdade, que todas as opinións son iguais de válidas, e que negar isto é propio de antidemócratas e totalitarios, pois vai ser que non, non todas as ideas e opinión son iguais, ese relativismo moral mal entendido onde dá todo igual é o precedente directo do "importame un carallo a política, nada vai cambiar xamais" , e iso si que é totalitarismo, camuflado pero totalitarismo.


E por último, unha cousa é a superioridade moral das ideas de esquerdas, e outra ben distinta é a superioridade moral das persoas que as din defender. Un exemplo persoal, eu tiven un par de xefes que se definían como comunistas, tiven outro que se definía como liberal, clásico, sen o neo diante, a miña relación persoal e laboral foi moito máis cordial co liberal que cos comunistas, unha cousa é predicar e outra ben distinta é dar trigo.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Viernes 16 de Septiembre de 2022, 11:06

Non podo estar mais dacordo contigo. Sobre todo coa última frase.

Non podo dicir nada dos foreiros pq non os coñezo en persoa. Pero xente cun discurso similar que coñezo na miña vida real o único que teñen é o discurso. Poucos / ningún coñezo que apliquen o que din. E ollo, eu non digo que alguen de esquerdas teña que vivir na pobreza e donar todo o que ten ou esaxeracións deses, senon cousas moito mais simples.

Vamos, que mais que cansado da superiodade moral, estou canso da superioridade moral non aplicada.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10649
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Sábado 17 de Septiembre de 2022, 17:04

O da superioridade moral tamen é moi relativo e subxectivo. Estou completamente seguro de que o fiel creyente de VOX se cree moralmente superior ao resto da xente. Ninguna duda con eso ademais, porque o vin.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Sábado 17 de Septiembre de 2022, 17:08

Reogalego13 escribió:
Sábado 17 de Septiembre de 2022, 17:04
O da superioridade moral tamen é moi relativo e subxectivo. Estou completamente seguro de que o fiel creyente de VOX se cree moralmente superior ao resto da xente. Ninguna duda con eso ademais, porque o vin.
Uff, pode ser, pero ese xa ten que ser dos moi moi creentes. Rara vez me coincidiu ter contacto con ese tipo de xente, digamos que pola nosa terra non hai moitos. Abundan mais dos que digo eu :lol:

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 5246
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Sociedad

Mensaje por The Driver » Sábado 17 de Septiembre de 2022, 19:13

Puesto que todo el mundo está de acuerdo en que entre los beatos hay la misma podredumbre que entre los cínicos y escépticos, lo lógico es que los primeros dejasen de insultar a los segundos.

A mí por lo menos me parece ridículo que un beato del siglo XXI llame machista, insolidario o racista a alguien a quien no conocen y que tiene muchas papeletas de darles mil vueltas como persona. No puedo evitar pensar que a esa gente o le falta un hervor o son brutalmente deshonestos.

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2262
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Sociedad

Mensaje por Louie Louie » Sábado 17 de Septiembre de 2022, 23:25

valeron4ever escribió:
Sábado 17 de Septiembre de 2022, 17:08
Reogalego13 escribió:
Sábado 17 de Septiembre de 2022, 17:04
O da superioridade moral tamen é moi relativo e subxectivo. Estou completamente seguro de que o fiel creyente de VOX se cree moralmente superior ao resto da xente. Ninguna duda con eso ademais, porque o vin.
Uff, pode ser, pero ese xa ten que ser dos moi moi creentes. Rara vez me coincidiu ter contacto con ese tipo de xente, digamos que pola nosa terra non hai moitos. Abundan mais dos que digo eu :lol:
¿E logo nunca oiches a expresión de "gente de bien"? Está claro que o resto, por contraposición, é xente de mal.

O escritor José Ángel Mañas dixo que para él, ter a Xesucristo coma modelo de conducta semelláballe moi lonxano e inalcanzábel, que sería frustrante tentar parecerse a él. Que prefería tentar parecerse a Homer Simpson, que a iso, o mellor, as veces chegaba. Persoalmente creo que vai cargado de razón, sempre penso nisto cando teño a tentación de sentirme moralmente superior a alguén.

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1146
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Lunes 19 de Septiembre de 2022, 14:12

Eu dou por feito que cando se fala de política digamos que buscando argumentar e aportar, o tema persoal vai aparte. Se isto non está superado e cada vez que se fala de algo sae o comodín da superioridade moral, pois a outra cousa. Quen filtre por ideas políticas as persoas que conformen o seu círculo persoal ten un problema e quen se fíe da afinidade política nas súas relacións vai levar moitas decepcións. Paréceme unha perogrullada ter que dicir isto, pero bue.

Se a alguén que pensa que unha persoa non pode vivir nun lugar X por ser dun lugar Y ou, incluso, sendo do lugar X non pode porque os seus pais ou avós son dese lugar Y, é un racista e un xenófobo, sexa boa ou mala persoa, teña moitos amigos negros, chineses ou lapóns. Se ademais, dedícase a xeralizar ampliando a un colectivo agrupado por raza e orixe desagregando o resto das variables, as accións duns poucos membros, máis racista e máis xenófobo. Sexa Y un musulmán, un rumano, un chinés que abre un bazar, un estremeño de Santa Coloma ou un galego de Otxarkoaga. Ou un pueblerino de provincias na terra da liberdade: https://www.elconfidencial.com/cultura/ ... o_1444108/ O que cambia é a época e os medios nos que se espalla o discurso. Pero non é un insulto, é unha realidade.

E un discurso que pretende frear un proceso humano irreversible, social, económica e xeográficamente que é a mistura entre sociedades. Ademais de ser acientífico porque non hai evidencia de diferencias relevantes entre razas. As sociedades migran cando non teñen medios de vida, comercian, invádense, comparten coñecemento, foden, mistúranse dende antes de ser sapiens.

A baza da superioridade moral ou de ser boa ou mala persoa, pois mira, non me cola como argumento para invalidar unha opinión. Menos cando, por poñer un exemplo rápido, aquí se fala alegremente de “sociedades enfermas” para referirse a Euskadi ou Catalunya. Ou directamente chamar a quen non coñeces “brutalmente deshonesto” ou “falto de hervor”. Toma superioridade, non si?

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Lunes 19 de Septiembre de 2022, 14:46

Aquí o único que fala da superioridade moral normalmente son eu, e sinceramente non ten absolutamente nada que ver co que dis no primeiro párrafo. Cando se debate e hai argumentos, maravilloso, pero cando se insulta basándose en "eres unha merda e eu non son coma ti, os teus argumentos son imbecilidades, etc." ¿Cómo queres que a xente non o tome no plano personal?

Por certo, unha persoa sí ten mais dereito a vivir nun lugar X que outra persona que nacera en outro lugar Y. Básicamente chámanse fronteiras, que supoño que todos os estados do planeta terra son xenófobos. As medidas que estes estados poñan para acceder é o que se discute aquí.

Despois, esto é un foro de debate, non un comité científico. Se non podemos xeralizar (o cual non implica tratar a un individuo en base a unha xeralización) en nada, mellor pechamos e listo. Non vexo eu tanta análise de variables cando poñemos leis en base o órgano reproductor do individuo.

E finalemente, a superioridade moral non invalida nada, o que invalida é tela pero despois a hora da verdad non cumplir nada do que teóricamente se defende (algo que como xa dixen non podo afirmar dos foreiros que non coñezo, pero que se cumplen en moitos casos coñecidos)

Avatar de Usuario
Xiximaru
· Forero Experto ·
Mensajes: 932
Registrado: Jueves 04 de Agosto de 2022, 19:50

Re: Sociedad

Mensaje por Xiximaru » Lunes 19 de Septiembre de 2022, 22:10


Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15128
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: Sociedad

Mensaje por Ou2 » Sábado 24 de Septiembre de 2022, 22:52

Tittyshev escribió:
Sábado 24 de Septiembre de 2022, 16:59

Dá igual que a situación que viven os inmigrantes e descendentes de inmigrantes xa fóra vivida no seu momento por galegos e españois pobres en grandes cidades de España e do resto do mundo, dá igual que se explique que as expectativas de futuro e a desigualdade non era a mesma antes que agora, dá igual que se explique que lugares moi violentos do mundo non teñen inmigración. Dá igual, temos a fillos de obreiros mercando e repetindo o discurso dos señoritos.
Adler84 escribió:
Sábado 24 de Septiembre de 2022, 20:24
Decir que el único contexto posible es el contexto económico sin importar el cultural es simplemente y llanamente mentir y tomar por gilipollas a la gente.

Y sí, hay culturas superiores a otras. Las que denigran a la mujer, donde no tienen absolutamente ningún derecho son claramente inferiores a la cultura occidental donde eso no sucede.
Por lo que sea no tengo yo recuerdo de que a los gallegos le acusasen de ir por ahí con machetes para resolver sus problemas o de navajas para robar a los suizos/venezolanos/argentinos
Está guay querer equiparar, pero como dice @Adler84 las sociedades no son iguales y sus culturas tampoco y si, hay culturas más respetables que otras porque unas están 200 años por delante de otras

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4028
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Domingo 25 de Septiembre de 2022, 5:03

Y ojo. Q cuando otras nos sobrepasen (q algunas lo estan haciendo) se aceptará...

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10649
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 25 de Septiembre de 2022, 11:53

Gallegos delincuentes en Suiza (específico Suiza porque he vivido 15 años en Basilea) los ha habido a manos llenas. Igual no paseándose con machetes por la calle, pero si cometiendo delitos.

Míticas son las peleas campales a finales de los 90 entre gallegos y portugueses en las poquísimas discotecas de la ciudad.

De hecho, no son pocos los gallegos que han pasado por cárceles suizas. Conozco a unos cuantos.

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1146
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Domingo 25 de Septiembre de 2022, 13:04

@Ou2 empezas cun video dunha invasión de campo, conectada con outra a mil kilómetros, falando “dos seus costumes” e agora falas de machetazos. Toma mix para non dicir nada.

Mira, con mentiras e difamacións enriba da mesa non se pode debatir. Segues a repetir o mantra dos medios do capital e a extrema dereita (valla a redundancia) que atribúe a un colectivo determinado as accións dunha minoría na que, sobradamente demostrado, inflúen moito máis factores económicos. Non hai como dar un paseo e ver quen pon os cafés, os ladrillos, envolve o sushi ou recolle a fresa, pensar en que condicións traballan e viven e estender iso ao ambiente familiar e como medra un rapaz que non ve aos seus pais en todo o dia, que vai a un colexio de “dificil desempeño”, que ve como é o nivel de vida doutros rapaces, e, por riba, nunha sociedade que os repudia. A receita para o éxito.

Ningún de vos ten a coraxe de soltar as mentiras que soltades mirando de cerca a situación. Porque non a analizades máis que a través do discurso fácil eles/nós que vende a hexemonía mediática. Violencia haberáa mentres haxa desigualdade material, educativa, laboral… sen importar a orixe, e inmigración, mal que vos pese, haberáa porque sempre houbo. Especialmente se as diferencias entre os países son elevadas. É unha cuestión xeográfica. Leva pasando toda a vida.

Por certo non lembras aos galegos a machetazos… pero a que si lembras, e observas porque segue a pasar aínda que sen o hype dos 80-90, o narcotráfico e contrabando das Rías Baixas? eses de onde son? dábanse aloumiños entre eles? En fin.

Sobre o que di @Adler84, a min non me ten que convencer ninguén do veleno que é o dogma relixioso e dos beneficios da sociedade laica. Mira por non facer do laicismo un fin, xa se nos cola tamén o Islam na escola pública. O velo, hiyab e demáis danme yuyu e celebro que a muller occidental non teña que levar determinadas prendas de roupa. Porén, o discurso supremacista ten que ser matizado:
- Se no “superior Occidente” a muller está relativamente liberada é grazas a dous factores: as condicións económicas (grazas ao colonialismo) que permiten o desenvolvemento social e ao feminismo. Feminismo que vive en permanente asedio e que semanalmente demóstrase necesario. Asedio que normalmente vai no pack do discurso xenófobo, por certo. Se nos trasladasen hoxe a Irán, probablemente seriamos dos que critican que as mulleres quiten o velo.
- O “superior occidente” non ten problema en sustentar rexímenes onde a muller é pouco menos ca un vexetal. Non só iso, non tivo problema tradicionalmente en rebentar sociedades onde se produciron avances significativos, facéndoas retroceder 200 anos. Seguro que ti xa sabes ben de onde saen as armas dos Taliban, Muyaidin ou Isis.
- Hai moitas sociedades fóra de “occidente”, tamén en países tradicionalmente islámicos, onde se pide dicir que a muller ren relativa liberdade. “Occidente” é unha porcentaxe pequena da poboación mundial. Somos uns ignorantes do que pasa no resto do mundo e non só iso, temos a visión que nos contamos a nós mesmos.
The Driver escribió:
Sábado 24 de Septiembre de 2022, 17:31
Farcismo everywhere. :norl:
Chámao como queiras. Pero estamos nunha fase de deshumanización. Supoñendo que os CIEs, centros de menores ou zulos onde viven @s temporeir@s non sexan xa os campos de concentración da nosa época.

Se digo quinqui, maketo ou charnego estou seguro de que entendes perfectamente o que quero dicir.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3822
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Sociedad

Mensaje por Pablo1989 » Lunes 26 de Septiembre de 2022, 13:51

Ahora alguno vendrá con ese artículo de un medio anglosajón a decir que Barcelona es increíble para desmentir la realidad






Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Sociedad

Mensaje por roped » Lunes 26 de Septiembre de 2022, 14:22

Más de 50 heridos y 4 detenidos en la celebración de los aficionados del Madrid en Cibeles

https://www.antena3.com/noticias/deport ... aa71c.html


Isto pasou fai 4 meses, pero seica non ten nada que ver, os madridistas son maioritariamente xente de ben, española, branca, que cren en deus e en Florentino, o seu emisario na terra, posúen sentido común, ademais na cidade manda o carapolla... circulen.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 13 invitados