Periodismo

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Domingo 07 de Junio de 2020, 18:48

roped escribió:
Domingo 07 de Junio de 2020, 15:07
Eu poño en cuestióna idea de que toda violencia sexa condenable.

Eu creo que en determinadas condicións débese exercer a violencia, cando a túa propia supervivencia e os dos teus está en cuestión debido a unha flagrante inxustiza eu creo que podemos e debemos ser violentos, eu penso que debemos ter dereito a revolución.

Por desgraza o mundo evolucionou a base de hostias e de moitas fiestras escachadas, e creo que vai seguir sendo así.

No caso que nos ocupa non teño claro que sexa oportuna toda esta violencia sen control e bastante estúpida, so vexo desesperación e malahostia, o que pode dar lugar a unha reacción do facherio de consecuencias dificilmente calculables.
En el siglo XXI con la organización que tienen los estados, y la organización necesaria que tendría que tener una respuesta violenta para poner en un brete a esos estados, es imposible que una respuesta violenta individual lleve a ninguna parte, que no sea justificar la contra respuesta por parte del stablishment.

O sea, que te estás inmolando y perpetuando el propio problema que te proponías combatir.


La violencia nunca es la respuesta

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3821
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Periodismo

Mensaje por Pablo1989 » Domingo 07 de Junio de 2020, 22:44

Otro que debía llevar espada escondida


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 08 de Junio de 2020, 12:50

TELC0NTAR escribió:
Domingo 07 de Junio de 2020, 18:48
roped escribió:
Domingo 07 de Junio de 2020, 15:07
Eu poño en cuestióna idea de que toda violencia sexa condenable.

Eu creo que en determinadas condicións débese exercer a violencia, cando a túa propia supervivencia e os dos teus está en cuestión debido a unha flagrante inxustiza eu creo que podemos e debemos ser violentos, eu penso que debemos ter dereito a revolución.

Por desgraza o mundo evolucionou a base de hostias e de moitas fiestras escachadas, e creo que vai seguir sendo así.

No caso que nos ocupa non teño claro que sexa oportuna toda esta violencia sen control e bastante estúpida, so vexo desesperación e malahostia, o que pode dar lugar a unha reacción do facherio de consecuencias dificilmente calculables.
En el siglo XXI con la organización que tienen los estados, y la organización necesaria que tendría que tener una respuesta violenta para poner en un brete a esos estados, es imposible que una respuesta violenta individual lleve a ninguna parte, que no sea justificar la contra respuesta por parte del stablishment.

O sea, que te estás inmolando y perpetuando el propio problema que te proponías combatir.


La violencia nunca es la respuesta
En todas as épocas saíu moi caro rebelarse contra o poder, a inmnesa maioría das revoltas fracasaron, pero eses fracasos dan lugar a novas tentativas e de vez en cando acadan o seu obxectivo.

A violencia exterior, e as veces a interior por parte de USA é o unico que fai posible a súa pervivencia.

A curta sistematizada de cabezas aristócratas conservadoras é o que fixo posible os burgueses e liberais instaurar isto que lle chaman democracia.

As bombas nas casas de empresarios foi o único que acadou xornadas de 8 horas para os traballadores.

So a II GM rematou cos imperios europeos.

China saíu do medievo tras unha chea de guerras.

O estado de benestar so foi posible no marco da guerra fria.

A triste realidade é que a violencia é a única resposta, e aí está a historia para corroboralo, a túa mensaxe buenista non so é inutil para resolver os problemas, e que mesmo é un aliado inestimable das elites para a perpetuación dos problemas a combater.

Segundo ti que poden facer os negros de USA para mellorar as súas condicións tras 4 séculos de abusos, esperar a que un negro chegue a ser presidente para que cambie todo?, xa chegou un Obama da cabana do tio Tom, e non mudou nada.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 08 de Junio de 2020, 13:21

Lo mas moderno que has dicho ahí es la segunda guerra mundial, y no fue una revuelta social ni por los cojones, hablando mal y pronto :lol:

Tu ofreces soluciones del siglo XIX a problemas del siglo XXI.

Si te crees que los negros van a mejorar su estatus social tirando cocteles molotov, pues muy bien, pero ya te digo yo que no van a montar una guillotina y cortarle la cabeza a Donald Trump, e instaurar el Terror de la revolución francesa, porque es imposible, eso es algo que en la Francia del siglo XVIII podía ser, y ahora con el control que tiene el estado sobre su población, ya podías pedirle a los pobres negros que tuvieran superpoderes y tirasen rayos por los ojos y fuego por el culo, que no por eso iban a conseguir nada.



P.S: ya te imagino, como el Unabomber de Lalín :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 08 de Junio de 2020, 14:39

Eu falo de violencia como motor de cambio, ou de ausencia del, se desde a IIGM non houbo revoltas foi precisamente por un control social por parte dos Estados baseado no uso da violencia, se os negros de USA non se rebelan é porque teñen un xeonllo no pescozo, o caso é que a violencia si é usada sistemáticamente trala segunda guerra mundial para acadar unha serie de fins, e é tan eficiente o seu uso que ti, e moitos coma ti, ven esa situación irreversible e non a condeas moito, ou polo menos non ca mixtura de condescendencia e sarcasmo que condeas outras violencias non sistémicas, suspoño que a violencia neste caso a entendes como algo consustancial a un sistema que no fondo non está tan mal, e con dicir que a violencia non é a resposta quedades absoltos de toda culpa.

Pero podo estar trabucado, é máis, espero estar trabucado, gustaríme que me sacaras do meu erro con solución propias do século XXI.


Por outra parte se Carrero Blaco non fixera a o seu vo sen motor, propiciado por saber quen, o Reino de España sería o que é hoxe?.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 08 de Junio de 2020, 14:55

Correcto, vivimos en esta utopía democrática gracias a la muerte de Carrero Blanco. A veces no se si estas de coña :lol:

Precisamente los atentados de ETA han sido la justificación del GAL, la prohibición de partidos políticos, etc.

O sea, justificar y perpetuar las medidas del propio sistema que pretenden combatir.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 08 de Junio de 2020, 15:15

Eu non sei o que pasaría se Carrero Blanco herdara a xefatura de governo, eu coido que o proceso sería semellante o acontecido, pero máis lento, pero non o podemos saber con seguridade.

Sigo esperando polas receitas do século XXI.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 08 de Junio de 2020, 19:04

Hombre si no pudo el tío Tom ese que tu dices (ya sabia yo que además de los carnets de español también decidias quien es negro y quien no), no se si voy a estar cualificado para arreglar la civilización occidental.

De todas formas creo que ha hecho más Obama por acabar con el racismo que los que van a darse de ostias asaltando comercios.

Igual la idea de abandonar los caminos violentos sea mejor que la de perpetuarlos, así para empezar.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Lunes 08 de Junio de 2020, 19:52

Home, todo o mundo pode axudar, non te infravalores.

Debo recoñecer que o de negro do tio tom referido a Obama non é meu, coido que é de Cornel West, un activista tan negro como Obama por fora, e bastante máis por dentro.


Di así este señor a unha pregunta da BBC, ademais de activista é profe en Harvard e Princeton,


Quisiera leerle un fragmento de un comunicado que publicó el expresidente Obama. Fue un correo que recibió de alguien que dice: "La rodilla en el cuello es una metáfora de cómo el sistema, de manera arrogante, mantiene contenidos a los negros, ignorando sus gritos pidiendo ayuda". Me destroza, me parece irónico que en EE.UU. ha sido un símbolo arrodillarse y ahora tenemos otro incidente simbólico con una rodilla en la que es asesinado un hombre negro.

Es cierto, me alegra ver que mi querido hermano Barack Obama está diciendo las cosas.

Como sabes, fue un presidente negro, con una fiscal general negra, un director de seguridad nacional negro, y ese fue el contexto para el nacimiento del movimiento de Black Lives Matter, porque cuando tienes rostros negros en altos cargos, ellos no pueden hablar del legado dañino de la supremacía blanca, o de sus conexiones con Wall Street y el militarismo. Entonces, no es solo cuestión de profesionales negros diciendo palabras…

Lo que hemos visto en las calles en Minneapolis es de muchas maneras una denuncia contra los políticos negros, un señalamiento contra los profesionales negros, un señalamiento a la burguesía negra que se ha acomodado al capitalismo depredador, a las estructuras de la supremacía blanca.

No son las palabras bonitas, sino las reformas estructurales, especialmente con el matón neofacista que está en la Casa Blanca.

Cuando Trump llamó "matones" a mis hermanos y hermanas en las calles, yo dije: "no, él es un neofacista, él es quien ha estado usando un lenguaje violento, expresiones de odio y desprecio hacia los mexicanos, los musulmanes, los negros, los gays, las lesbianas". Quiero mantener presente el contexto del lenguaje.

Cuando pasas de Barack Obama, un presidente neoliberal negro que generó un movimiento como Black Lives Matter, con el que los asuntos de clase y pobreza se volvieron cruciales, y luego a un neofacista en la Casa Blanca…tienes al hermano Obama y al hermano Trump aparentemente muy distintos, y aun así mostrando una continuidad cuando se trata de los aprietos de la gente pobre y trabajadora, especialmente negra, especialmente morena.



https://www.bbc.com/mundo/noticias-52914536



Sigo esperando polas alternativas do século XXI para solventar os problemas de inxustiza social.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Periodismo

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 09 de Junio de 2020, 13:22

Yo no soy quien para resolver la injusticia a nivel mundial.

Solo puedo aspirar a tratar de ser la mejor versión de mi mismo día a día, tratando de hacer mejor la existencia a los que tienen trato directo conmigo, o como mínimo, no empeorarsela, y así cuando me muera, que mi paso por el mundo no haya sido perjudicial para nadie, si logro eso ya me doy con un canto en los dientes.

Es difícil ponerse en el lugar de otra persona, y prácticamente imposible cuando hay tantas diferencias, pero si yo fuera un negro de América, antes de irme a saquear, darme de ostias o pegarle fuego a cosas, quiero pensar que se me ocurrirían otras acciones a nivel individual para mejorar a nivel personal y beneficiar a mi entorno.


Otra idea es que este año es año de elecciones, que monten el partido político Black Lives Matter aprovechando el tirón, lo monten de forma asamblearia participativa, con un sistema democrático abierto y transparente y que este centrado en eliminar la discriminación sistemática de sus organizaciones.

Aunque visto lo que pasó aquí con el 15M y Podemos, seguro que acaban con un chalét en Galapagar :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Martes 09 de Junio de 2020, 16:04

Pero esa declaración de boas intencións soamente é factible grazas a plataforma material e espiritual que che proporciona o actual sistema, sistema imposto a base de hostias e moita sangue nunha serie de revoltas ao longo dos derradeiros 300 anos, e que so é sostible mediante o abuso e explotación de millóns de persoas ao longo do mundo.

Ti estás negando o uso da violencia que si usaron os teus antergos, non falo a nivel biolóxico, senón social e cultural, para establecer o actual modelo de sociedade, ti que estás na cúspide da piramide social renuncias a violencia, e pides que os que están na base tamén o fagan, sen darlle ningunha outra opción para acadar o que ti xa tes.

USA non é unha democracia, nas democracias de verdade as presidencias non se herdan, existe alternancia no poder, en USA hai unha patitocracia, cambian de caras máis non de políticas, hai máis debate e pluralidade no Partido Comunista Chinés que no Congreso de USA, non hai apaenas diferencia entre Republicanos e Demócratas, o sistema electoral americano é arcaico e fíxose a mantenta para perpetuar no poder as elites, é en si mesmo antidemocrático porque as minorías quedan sen representación.

En toda a historia de USA apenas hai presidentes que non foran membros do bipartidismo, fai 170 anos do derradeiro presidente whig, daquela USA tiña a metade de Estados, os negros non votaban, nin os analfabetos, nin tampouco unha gran cantidade de pobres, o dereito o voto ía asociado o pago de impostos.

A presenza de independentas no congreso e senado a marxe dos dous grandes partidos é igualmente rara, a día de hoxe dos 635 congresistas e senadores de USA hai un so independente, e é un ex governador republicano rebotado e con moita pasta. Non hai ningunha lei que impida os negros a organizarse e formar o seu partido , pero na práctica é imposible, aínda que o fixesen e fosen fortes entre a súa comunidade precisarían ser a forza máis votada en un distritio dos 450 nos que se divide USA, terían que conseguir que algúns brancos os votasen a eles xa que non hai un so distrito electoral con maioría negra, é máis o Estado de Alabama que é o que conta con máis xente negra entre os seus habitantes, sobre un 40%, é famoso polos megafachas e segracionistas que son os seus políticos, e por extensión os seus habitantes brancos, de feito fai menos de unha década que Alabama tivo a súa primeira representante no congreso de raza negra, polo mansiño partido demócrata, se Black Lives Matter se organizara como partido, os seus responsables terían cruces en chamas nas súa porta, e se seguen adiante pasaríalles o que lle pasa a moitos que pretenden cambiar USA desde o respeto as institucións.

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 719
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Periodismo

Mensaje por Traba » Martes 09 de Junio de 2020, 18:24

Para reconducir el OFFTOPIC contesto aquí:
viewtopic.php?f=36&t=4826&p=1206915#p1206862

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Miércoles 10 de Junio de 2020, 10:01

Imagen

Portadón.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Periodismo

Mensaje por roped » Martes 16 de Junio de 2020, 16:11

O capital dono de El Pais volve o rego dereitista, logo de un par de anos de paréntese progre de man da dirección de Soledad Gallego, despedida fai un par de días.

Supoño que o xornal de agora en diante será unha loa continua a un hipotético e marabilloso governo de coalición entre PSOE e C's.

Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8589
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Periodismo

Mensaje por rusalko » Martes 16 de Junio de 2020, 16:29

Yo pensaba que Soledad Gallego había dicho que iba a estar solo dos años y se iba. Tiene casi 70 años.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 12 invitados