Medioambiente

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2593
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Medioambiente

Mensaje por Blankito » Martes 09 de Enero de 2024, 22:30

En serio? Hoy e día te pillan en nada. Que ganas de hacer el imbécil y aún por encima quedas de tonto.
En nivel de esta gente es bastante deficiente

Avatar de Usuario
Xiximaru
· Forero Experto ·
Mensajes: 932
Registrado: Jueves 04 de Agosto de 2022, 19:50

Re: Medioambiente

Mensaje por Xiximaru » Martes 09 de Enero de 2024, 22:52

TeleRueda. É o que temos e é o que toca.

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2392
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Medioambiente

Mensaje por Louie Louie » Martes 09 de Enero de 2024, 23:26



Moito ollo se ides limpar, pódese facer máis mal que ben se non se fai correctamente.

Por certo, hai algunha administración limpando ou volvéronnos a deixar sós outra vez?

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12285
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Medioambiente

Mensaje por roped » Miércoles 10 de Enero de 2024, 10:02

A Deborah García Bello téñoa cruzada desde fai anos, cando fixo unha campaña pronucleares que era un insulto a intelixencia, indo ademais de científica, é química, uns cantos físicos pedíronlle explicacións máis aló do seu "afán divulgador" e deu a calada por resposta. Agora so está confirmando a miña primeira impresión, fala sen ter nin puta idea da composición real dos pellets, apoiándose no que di a xunta nun informe que non está asinado por ningunha empresa ou institución, so por un señor que non debe ser moi fiable, pois xa encargaron un segundo informe. Ademais Deborah esquecese de dicir que estas boliñas erosionaranse e mutarán en microplásticos que entrarán na cadea trófica da bichería, o final desa cadea estamos nós, os efectos do microplástico no organismo humano non traen boas consecuencias para a saúde, sendo un potenciador do cancro. Seguramente non te intoxiques se comes un par de boliñas, pero logo de dar moitas voltas, se ese par de boliñas rematan acumuladas en miles das túas células é moi posible que teñas máis posibilidades de padecer un tumor, iso a amiga Deborah non o di, e estou seguro que o sabe.

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4210
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Medioambiente

Mensaje por migui » Miércoles 10 de Enero de 2024, 10:17

O que lle pasa á Deborah é que lle vai no soldo e entón fai o que sexa para defender aos que lle dan de comer.
A limpa que hai que facer na TVG e na radio galega que case compensaba pechar todo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12285
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Medioambiente

Mensaje por roped » Miércoles 10 de Enero de 2024, 10:26

É posible, pero eu penso que a súa propia ideoloxía e personalidade tamén inflúe, personalidade e ideoloxía que lle facilitou o acceso o posto de altofalante da divulgación científica oficial, e polo tanto pouco crítica co sistema establecido.

Os investigadores e profesores universitarios de Rebelión Científica por divulgar a súa versión triste e agoreira do que está acontecendo a nivel ambiental son acusados de terrorismo, mentres a esta señora que non fixo absolutamente nada relevante no campo do ciencia regálanlle minutos na tv e na radio.
migui escribió:
Miércoles 10 de Enero de 2024, 10:17
A limpa que hai que facer na TVG e na radio galega que case compensaba pechar todo.
Eu creo que hai que diferenciar entre a dirección e os colaboradores escollidos a dedo, e os traballadores da RTVG, eu coñezo uns cantos que levan facendo paros tódolos venres desde fai a hostia do tempo como protesta perante a manipulación do medio público, sen moito éxito, pero aí están, e merecen o meu respecto.

Os medios de comunicación públicos son fundamentais para ter certa pluralidade nunha sociedade capitalista, máis aínda nunha sociedade como a galega cunha cultura propia minorizada.

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 631
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Medioambiente

Mensaje por krnicero » Miércoles 10 de Enero de 2024, 16:30

Déborah estivo onte de xolda polas televisións adiante dicindo que tranquilidade, que isto nada, que recollelo e listo. Vina en 2 diferentes pero a saber en cantas estivo. Iso si, tamén dixo que no caso de ter aditivos daquela si que podían ser perigosos, cando xa antonte se dicía que nalgúns sacos poñía que tiñan aditivos para protección solar ou algo así que eran tóxicos. Hoxe xa parece ser que se confirma que teñen aditivos. Supoño que volverá saír facer a actualización :bailongo:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12285
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Medioambiente

Mensaje por roped » Miércoles 10 de Enero de 2024, 22:04



En menos de 24 horas pasan do " está todo controlado e os pellets non son tóxicos" a pedir media armada española. Non teñen sentido do ridículo.

Avatar de Usuario
Xiximaru
· Forero Experto ·
Mensajes: 932
Registrado: Jueves 04 de Agosto de 2022, 19:50

Re: Medioambiente

Mensaje por Xiximaru » Miércoles 10 de Enero de 2024, 22:12

E non pediron tamén que veña Otegi coa camiseta de Iniesta a lomos dun cabalo alado?

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2392
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Medioambiente

Mensaje por Louie Louie » Miércoles 10 de Enero de 2024, 23:29

roped escribió:
Miércoles 10 de Enero de 2024, 10:02
A Deborah García Bello téñoa cruzada desde fai anos, cando fixo unha campaña pronucleares que era un insulto a intelixencia, indo ademais de científica, é química, uns cantos físicos pedíronlle explicacións máis aló do seu "afán divulgador" e deu a calada por resposta. Agora so está confirmando a miña primeira impresión, fala sen ter nin puta idea da composición real dos pellets, apoiándose no que di a xunta nun informe que non está asinado por ningunha empresa ou institución, so por un señor que non debe ser moi fiable, pois xa encargaron un segundo informe. Ademais Deborah esquecese de dicir que estas boliñas erosionaranse e mutarán en microplásticos que entrarán na cadea trófica da bichería, o final desa cadea estamos nós, os efectos do microplástico no organismo humano non traen boas consecuencias para a saúde, sendo un potenciador do cancro. Seguramente non te intoxiques se comes un par de boliñas, pero logo de dar moitas voltas, se ese par de boliñas rematan acumuladas en miles das túas células é moi posible que teñas máis posibilidades de padecer un tumor, iso a amiga Deborah non o di, e estou seguro que o sabe.
Non teño nin idea de que é esta, pero o que dis de que non se sabe a súa composición e que poden conter tóxicos dio no video.

Seguimos sen ningunha administración limpando polo que vexo, nin estado, nin Xunta, nin concellos. Recursos en publicidade e propaganda sí, culpando os demáis de todo, que hai eleccións pronto. Incluso oin a nosa alcaldesa na radio dicir que "estamos limpiando por medio de voluntarios" é dicir, non están a limpar pero sí a por se a medalla do traballo dos demáis.

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7953
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: Medioambiente

Mensaje por jorecho » Jueves 11 de Enero de 2024, 10:09

Entre que en la Xunta son unos inútiles, y que en el gobierno central están encantados con la música, sino es por la ciudadanía de a pie nadie haría nada.

Si a todo esto le sumamos lo de la AP-9, los precios del AVE, seguramente los más caros de España y sin posibilidades de que haya una competencia real que los baje, el desprecio hacia Galicia y sus puertos de la red europea de mercancías por tren, la conexión ferroviaria a Portugal, a la que han puesto todas las trabas posibles, etc. etc. me cuesta mucho entender que haya gente que vote PP o PSOE en esta comunidad sino es por intereses personales.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2593
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Medioambiente

Mensaje por Blankito » Jueves 11 de Enero de 2024, 10:31

Es que es eso, a mi que el político sea retrasado, no me afecta, pero esto si.
Ahora tirándose la pelota de Galicia a Madrid, y nadie hace nada. Hijos de pu.....

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12285
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Medioambiente

Mensaje por roped » Jueves 11 de Enero de 2024, 10:36


Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4210
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Medioambiente

Mensaje por migui » Jueves 11 de Enero de 2024, 10:45

roped escribió:
Jueves 11 de Enero de 2024, 10:36
Eu ata que Deborah, o conselleiro de pesca e a vicepresidenta digan que non me podo tomar unha caña cun pincho de pellets non me creo nada, seguro que estos UVigo son una rojeras que están tratando de sacar rédito político.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12285
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Medioambiente

Mensaje por roped » Jueves 11 de Enero de 2024, 11:25

Home, o "lider" apelidase Beiras, algo diso seguro que hai.

Está ben o teu consello de sabios, pero voto en falta a voz autorizada do Patrón Maior da Confraría de Muxía.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 16 invitados