Música

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Martes 18 de Julio de 2023, 10:16

O outro día estiven tentado de mencionar os Ugly Kid Joe como grupo comercial dos primeiros 90 que me parecían bastante máis interesante que os pseudopunkies, pero finalmente desbotei a idea porque non creo que lle interesara a ninguén. Hoxe atópome con isto:


Imagen

Non sei como estarán agora, eu nunca os vin, pero nas crónicas de fai 30 anos sempre os citaban como uns dos mellores directos, pese a iso nunca chegaron a petalo, eran demasiado metal para os grunges, demasiado rock para os heavys, demasiado clásicos para os alternativos...

Para min este é un dos mellores discos dos 90, e punto.

https://www.youtube.com/watch?v=NLnzBOSz8FA

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Martes 05 de Septiembre de 2023, 12:39

Non se me ocorren moitos grupos que transmitan tal sensación de escuridade con instrumentos tradicionais, sospeito que ademais de folk estes irlandeses escoitan bastante black metal. Molan.

https://www.youtube.com/watch?v=qhqpQiXnFx0

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Martes 19 de Septiembre de 2023, 9:41

Kalashnikov reborn escribió:
Lunes 18 de Septiembre de 2023, 22:07
roped escribió:Fai 30 anos ca súa obra cume " Sin Documentos" xa me daba noxo, agora xa nin che conto. A súa música é aburrida e pretenciosa, vai de Bob Dylan latino e vai ser que non, a isto hai que sumarlle que é un imbécil.
Su obra cumbre no es sin documentos, su primer disco Alta Suciedad fue al más vendido en la historia de Argentina en su momento, el Honestidad brutal aún es mejor, un verdadero ídolo incancelable por mucho que lo intentéis.

Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk
Non poño en dúbida que vendera unha chea de discos, e que sexa un ídolo, cada vez menos coido eu, afirmo que o seu rock-pop con elementos folclóricos paréceme aburrido, e engado que nos 90 xa era un produto caduco.

Persoalmente creo que Sin Documentos é bastante mellor que os que comentas, sendo un sucedáneo dos Seguridad Social de Chiquilla, debido a que Calamaro tivo que compartir protagonismo cas guitarras dos "Tequilas", despois, en solitario, xa foi de todo insoportable. Pásame como con Fito, en Platero aínda vale, pero en solitario resúltame irritante.

Que Calamaro sexa imbécil perdido non inflúe na miña opinión da súa música, que teña unha ideas políticas propias do señoro privilexiado que é tampouco, escoito xente con ideoloxías moitisimo máis repulsivas que as de Calamaro, pero a diferencia del teñen verdadeiro talento, ou iso me parece a min, desde o fascista de Respighi ata o nazi Varg Vikernes, pasando polo redneck trumpista de Ted Nugent ou os xenófobos supremacistas galaicos de Sangre Cavallum.


Aproveito para citar o disco que máis me gustou no que vai de 23. Fires in the Distance son uns Paradise Lost a americana con moitos teclados, sintetizadores e orquestación, o que en principio non me resultaría moi atractivo , pero en este caso debo dicir que todo ese barroquismo está moi ben logrado e deu lugar a un discazo.


https://www.youtube.com/watch?v=yUL5MIvlAYw

Avatar de Usuario
Bartok
· Bilardista ·
Mensajes: 2597
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:18

Re: Música

Mensaje por Bartok » Martes 19 de Septiembre de 2023, 11:18

Varg Vikernes é un ser entrañable, non lle pode caer mal a ninguén, quizáis a familia de Euronymous, pero un señor que se pon un cubo na cabeza mentres fai voces como se fose un actor de dobraxe é un puto xenio. Por non falar que Burzum é a máis interesante banda de black metal que saiu de Noruega.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Martes 19 de Septiembre de 2023, 12:01

Alguén que emprega gran parte dos seus 15 anos na trena a aprender antigos dialectos vikingos e a tocar a batería "mentalmente" e moi entrañable, e moi tarado.

A min a banda norueguesa de Black que máis me gusta é Enslaved, que tamén fan cousas nazis, ou polo menos facíanas. Por certo sacaron disco este ano, e tamén mola aínda que cada vez son máis prog e menos black.

https://www.youtube.com/watch?v=644fzPdL-F4

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11009
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Música

Mensaje por Reogalego13 » Martes 19 de Septiembre de 2023, 15:18

A mi, la música de Calamaro me gusta mucho, pero que Calamaro es un ser, mas allá de su música, muy poco idolatrable creo que debería estar fuera de toda discusión. Es un gilipollas, un pesado y un tipo demasiado pasado de vueltas.

Avatar de Usuario
Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1889
Registrado: Lunes 19 de Abril de 2021, 21:52

Re: Música

Mensaje por Kalashnikov reborn » Martes 19 de Septiembre de 2023, 19:16

Bartok escribió:Varg Vikernes é un ser entrañable, non lle pode caer mal a ninguén, quizáis a familia de Euronymous, pero un señor que se pon un cubo na cabeza mentres fai voces como se fose un actor de dobraxe é un puto xenio. Por non falar que Burzum é a máis interesante banda de black metal que saiu de Noruega.
Tócate los cojones, hacer bromas con Jenni mal, quemar iglesias y asesinar a otro músico, y eres un ser entrañable.
edit:Lo de Calamaro, el alta suciedad tiene canciones como flaca, media Veronica, loco, y se puede decir que todos los temas son himnos, incancelable.

Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk



Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Martes 19 de Septiembre de 2023, 19:23

Tranqui home, que total era un comunista, ou diso presumía.

Avatar de Usuario
Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1889
Registrado: Lunes 19 de Abril de 2021, 21:52

Re: Música

Mensaje por Kalashnikov reborn » Martes 19 de Septiembre de 2023, 19:34

roped escribió:Tranqui home, que total era un comunista, ou diso presumía.
Ah bueno, entonces es entrañable.

Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk


Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11009
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Música

Mensaje por Reogalego13 » Domingo 08 de Octubre de 2023, 9:43

Llevo unos días escuchando a Ghostemane, que es un cantante de Death Metal que hace años se pasó al trap y me tiene alucinado con esa mezcla tan extraña.

Os dejo tres videos al YouTube y aviso, es café para muy cafeteros. Ya me diréis que os parece el fulano.

https://youtu.be/MxARE7jzMwo?si=l7_CWk09ydTg0KQE
https://youtu.be/2_iOA1_MXI4?si=8M8pb3Q1eV6Ia6uC
https://youtu.be/QLdAhwSBZ3w?si=bnZ7WV-jozWW5_fj


Como dato curioso, el dj que le hace las mezclas se hace llamar Parv0... :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Miércoles 11 de Octubre de 2023, 10:29

Non me mola nadita. :lol:

Eu esta semana descubrín estes catalás, supoño que por alá serán coñecidos, eu non os escoitara na vida, é incrible constatar que sabemos antes de bandas de Indiana ou Oslo que de bandas procedentes doutros países ibéricos.

https://www.youtube.com/watch?v=fFnbujXaxbU

Siroll! é metal viejuno, un pouco de thrash, un pouco de death sueco con algunha pinga de Pantera, en catalá.

Este disco en directo é unha animalada, outro dos meus favoritos deste 23, estaría ben velos por aquí.

Ademais de ser "ruralistas", semellan simpaticotes.


¿Qué pensáis del procés? La letra de “Més llenya al foc” trata un poco sobre eso, ¿no? ¿Os posicionáis al respecto u os da igual?


No. “Més Llenya!” habla de la gente que sigue confiando en este sistema y sigue votando lo mismo esperando resultados distintos. La letra que puede tocar un poco el tema del procés es “País de Merda” y en ella sólo describimos España. Sobre la independencia, dejando a un lado los argumentos identitarios, somos totalmente independentistas al igual que cualquier persona con dos dedos de frente querría serlo fuera de la parte de España que fuera. ¿Quién no querría irse de este país si pudiera?

https://www.zona-zero.net/entrevista/268

:mepartodeti:

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Música

Mensaje por Blankito » Jueves 19 de Octubre de 2023, 19:30

Ostras!! Alguno sabia que la canción de nino bravo, la de yo soy libre, esta basada en el asesinato de un chico que intentaba cruzar el muro de Berlín?
No tenía ni idea. Pero claro, ahora sabiendo eso, entiendes la letra

Avatar de Usuario
Antoninho
[Mod] · La gacela guineana ·
Mensajes: 4049
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 18:56

Re: Música

Mensaje por Antoninho » Jueves 19 de Octubre de 2023, 21:38

Blankito escribió:
Jueves 19 de Octubre de 2023, 19:30
Ostras!! Alguno sabia que la canción de nino bravo, la de yo soy libre, esta basada en el asesinato de un chico que intentaba cruzar el muro de Berlín?
No tenía ni idea. Pero claro, ahora sabiendo eso, entiendes la letra
Sí, yo lo había escuchado. Evidentemente sería un pobre hombre que cruzaría de la inútil y malvada RFA hacia la próspera, democrática e igualitaria RDA.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Música

Mensaje por Blankito » Jueves 19 de Octubre de 2023, 22:08

Antoninho escribió:
Jueves 19 de Octubre de 2023, 21:38
Blankito escribió:
Jueves 19 de Octubre de 2023, 19:30
Ostras!! Alguno sabia que la canción de nino bravo, la de yo soy libre, esta basada en el asesinato de un chico que intentaba cruzar el muro de Berlín?
No tenía ni idea. Pero claro, ahora sabiendo eso, entiendes la letra
Sí, yo lo había escuchado. Evidentemente sería un pobre hombre que cruzaría de la inútil y malvada RFA hacia la próspera, democrática e igualitaria RDA.
Como lo sabes!! :medescojonovivo:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Música

Mensaje por roped » Viernes 20 de Octubre de 2023, 0:55

Pois sinto cortar o rollo anticomunista, o máis puro estilo pinochetista que no seu momento usou a canción en beneficio propio, pero o certo é que vai por un tal Franco, que raro non?.

Aproveito para poñer unha versión de Nino Bravo, que a súa vez era outra versión, recen saída do forno.

https://m.youtube.com/watch?v=bFF9p7d98 ... aw&pp=8AUB

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 59 invitados