Arte

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
zerothor
· Recién Llegado ·
Mensajes: 8
Registrado: Martes 31 de Mayo de 2011, 11:43

Re: Arte

Mensaje por zerothor » Lunes 26 de Septiembre de 2011, 12:32

Djalmago escribió:He estado este fin de semana en la ciudad de la cultura. Y joder, me parece un lugar impresionante, y eso que está sin terminar. Vale que 400 sean muchos millones, y todo eso, pero ésto va a ser una referencia mundial segurísimo. Seguramente sea la mejor obra de Einsmann. A mí me gusta más que las otras conocidas. Y aunque costó un riñón y todo eso, también podemos pensar en que suerte que está en Galicia y no en Madrid, Barcelona o Valencia. Desconozco, por ejemplo, cuánto costo la ciudad de las artes y las ciencias. Hablan de un presupuesto inicial de 150 millones. (La ciudad de la cultura tenía uno similar tb. xD)

Imagen

hay un documental de "grandes obras de la ingenieria" o algo así dedicado a la ciudad de la cultura, es de un americano de estos que se meten en las obras, muy curioso

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Lunes 26 de Septiembre de 2011, 12:39

Djalmago escribió:He estado este fin de semana en la ciudad de la cultura. Y joder, me parece un lugar impresionante, y eso que está sin terminar. Vale que 400 sean muchos millones, y todo eso, pero ésto va a ser una referencia mundial segurísimo. Seguramente sea la mejor obra de Einsmann. A mí me gusta más que las otras conocidas. Y aunque costó un riñón y todo eso, también podemos pensar en que suerte que está en Galicia y no en Madrid, Barcelona o Valencia. Desconozco, por ejemplo, cuánto costo la ciudad de las artes y las ciencias. Hablan de un presupuesto inicial de 150 millones. (La ciudad de la cultura tenía uno similar tb. xD)

Imagen
A idea é esa, asombrar ao turista e que teña que alongar a súa estancia un día máis na cidade, isto multiplicado polos 5 millóns de turistas que pasan anualmente por Compostela é unha pila de pasta, é un negocio caralludo para a hostelería e os comerciantes de Compostela, eu dixeno desde un primeiro momento cando arreciaban as críticas desde a Voz na era do bipartito, xa que antes era unha idea caralluda de don manuel e agora volve ser un proxecto gañador co Frijolito, eu sempre dixén o mesmo , un gran negocio que será referente mundial da arquitectura e "cultura" ao estilo Guggenheim de Bilbo, ao mesmo tempo que un insulto a intelixencia en un país coas carencias no plano cultural que ten Galicia, é como traer 3 orquestas a Pontedeume desas con 3 trailers de material e logo ter a biblioteca fechada o fin de semana por falta de persoal, pailanada!!!!!.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6014
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Arte

Mensaje por NoGarD » Lunes 26 de Septiembre de 2011, 13:11

roped escribió:
Djalmago escribió:He estado este fin de semana en la ciudad de la cultura. Y joder, me parece un lugar impresionante, y eso que está sin terminar. Vale que 400 sean muchos millones, y todo eso, pero ésto va a ser una referencia mundial segurísimo. Seguramente sea la mejor obra de Einsmann. A mí me gusta más que las otras conocidas. Y aunque costó un riñón y todo eso, también podemos pensar en que suerte que está en Galicia y no en Madrid, Barcelona o Valencia. Desconozco, por ejemplo, cuánto costo la ciudad de las artes y las ciencias. Hablan de un presupuesto inicial de 150 millones. (La ciudad de la cultura tenía uno similar tb. xD)

Imagen
A idea é esa, asombrar ao turista e que teña que alongar a súa estancia un día máis na cidade, isto multiplicado polos 5 millóns de turistas que pasan anualmente por Compostela é unha pila de pasta, é un negocio caralludo para a hostelería e os comerciantes de Compostela, eu dixeno desde un primeiro momento cando arreciaban as críticas desde a Voz na era do bipartito, xa que antes era unha idea caralluda de don manuel e agora volve ser un proxecto gañador co Frijolito, eu sempre dixén o mesmo , un gran negocio que será referente mundial da arquitectura e "cultura" ao estilo Guggenheim de Bilbo, ao mesmo tempo que un insulto a intelixencia en un país coas carencias no plano cultural que ten Galicia, é como traer 3 orquestas a Pontedeume desas con 3 trailers de material e logo ter a biblioteca fechada o fin de semana por falta de persoal, pailanada!!!!!.


Ademais de ser imposible de amortizar o gasto. Eu tiven a sorte de entrar xa hai catro anos e xa dixera qu me parecia unha animalada artística pero asi como era impresionante, non menos impresionante foi a gilipollez de construila.

Avatar de Usuario
Djalmago
· Sleeping Giant ·
Mensajes: 402
Registrado: Miércoles 14 de Enero de 2009, 1:57
Ubicación: Solo los pequeños pueden conseguir proezas

Re: Arte

Mensaje por Djalmago » Lunes 26 de Septiembre de 2011, 13:27

Paréceme demasiado atrevido calificar de "gilipollez" a construcción disto. Para empezar, o proxecto é do 2001, 6-7 anos antes da crise. Por outro lado, o coste foi demasiado elevado, pero a maioría de materiais veñen de Galicia (ata que se esgotaron e houbo que ir a Brasil a por certa pedra, por exemplo). O pladur o puxo unha empresa de Tui, etc. etc. É un gran gasto, pero é un gran gasto que deu e dará traballo, tampouco nos olvidemos diso. E a parte, será un referente mundial.

E o comentario de roped, non sei por onde pillalo, se está sendo irónico ou qué xD Supoño que quere dicir que é absurdo facer esta gran obra cando as bibliotecas dos pobos están pechadas. Pero bueno, e que a mí o que leve dentro isto, como cidade da cultura, ata paréceme secundario.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Lunes 26 de Septiembre de 2011, 13:55

NO ano 2001 Galica, o igual que hoxe é un país subdesenrolado en donde as as súas autoridades pensan que poden mudar en parte esta situación mediante unha explotación turística máis productiva, isto non ten nada de cultural, ou polo menos para min non o ten, mentres pechanse museos ou funcionan a medio gas porque non hai maneira de pagar as nóminas, mentres o pp oncumple a lei deseñada por eles mesmos no tocante a bibliotecas públicas onde di que todo núcleo de 2000 habitantes debe ter unha biblioteca, e sempre ten que haber alomenos unha por concello, cousa que non se cumple na inmensa maioría dos casos en un país no que a metade da poboación recoñece non ler un libro ao ano, non existe apoio as institucións culturais, en moitos casos por ser sospeitosas de "separatismo", non existe un plan de recuperación do patrimonio arquitéctónico, Pontedeume caese a cachos, é como Pontedeume a maioría dos cascos antigos das vilas galegas, non existe ningún tipo de apoio ao patrimonio inmaterial, non hai un peso para recuperar o patrimonio arqueolóxico, aqui so se fan excavacións cando unha excavadora da obra do AVE peta con algo "raro", o sector audiovisual galego, un dos máis potentes do estado ve como se lle pecha o grifo para apotar por productos foraneos dunha calidade máis que discutible, ... por non falar das instalacións tercermundistas dos colexos públicos.

A inversión cultural de Galicia vaise en facer infrestructuras, a cidade da cultura fundamentalmente, gastase en cemento as nóminas dos profesionais, isto é lóxico porque é moito máis doado poñer o cazo na contratación dunha obra pública que recanear das nóminas dos empregados públicos , persoalmente creo que é mellor pagarlle a nómina de un mestre de violín que non seguir engordando a constructores e políticos corruptos, o Perez Varela é familía no caso da Cidade da Cultura é un puto cachondeo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Viernes 28 de Agosto de 2015, 8:41

Le Corbusier: Enemigo Público de la Humanidad

http://pedacicosarquitectonicos.com/201 ... humanidad/

Fíxome moita coña o artigo, e ademais di verdades coma puños.

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 5246
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Arte

Mensaje por The Driver » Viernes 28 de Agosto de 2015, 9:27

Un arquitecto es alguien que no es lo bastante macho para ser ingeniero ni bastante gay para ser interiorista.

Avatar de Usuario
ResveraTroll
· solicitando se minimice ·
Mensajes: 3258
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 0:35
Ubicación: Madrid

Re: Arte

Mensaje por ResveraTroll » Viernes 28 de Agosto de 2015, 11:40

Cada artículo de Vicisitud y Sordidez es una puta obra maestra.

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 719
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Arte

Mensaje por Traba » Domingo 27 de Marzo de 2016, 21:14

Visto polas redes sociais, resume o que sempre lle quixen dicir do arte moderno a miña muller e nunca puiden sintetizar:
K. Dover (ed.), Literatura en la Grecia Antigua, Madrid, 1986, pp. 19-20 escribió:No hay trazas de que los griegos pensasen que había que cargar de desesperación el arte (...). Es más probable que estuviesen de acuerdo con el punto de vista de que es ocupación de las artes compensar la vida creando lo que, por lo general, la vida se niega a crear: individuos de extraordinario valor y belleza, momentos despojados de toda trivialidad. Un pintor moderno dijo: "Pinto como un bárbaro en una edad bárbara". Un griego podía haber replicado: "Si tu tiempo es bárbaro, tal es la razón más contundente y posible para no pintar como un bárbaro".

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Martes 29 de Marzo de 2016, 11:45

Pois K. Dover saberá moito de literatura pero de arte non ten nin puta idea. :lol:

Entendo que se refire a pintura contemporanea, a pintura moderna é que vai desde Masaccio ata os pintores rococós infumables e afortunadamente barridos do mapa polo neoclasicismo, os primeiros contemporaneos.

Falar da pintura grega é complicado , máis que nada porque non chegaron mostras dela ata o noso tempo, pero si temos escultura, e na escultura grega cando menos desde a época helenística, século IV ac +-, e é de supoñer que no resto das artes tamén, existía o combate eterno entre "ethos" o equilibrio e mesura que proxectan as virtudes "obxectivas" que lle deben gustar ao tal K. Dover, e o "pathos" , a paixón, o uso das emocións para influir na elaboración de xuizos do espectador, que é o que me mola a min, facer arte barbaro é un bo método para poñer coto a barbarie, o resto é decoración de interiores para evadirse da barbarie.

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 719
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Arte

Mensaje por Traba » Jueves 07 de Abril de 2016, 21:21

Home, tampouco fai una exégese super elaborada; hipotétiza sobre a idea do arte dos gregos en base aos textos literarios, que é o que coñece ben. ;) Pero a bote pronto non me parece discrepar moito dunha Historia do Arte das clásicas coma o do mestre Gombrich. Tratándose dos gregos non hai que descartar as artes escénicas, pero supoño sí que pintura e escultura en especial. Os gregos deron con ese plus (chámalle pathos ou chámalle alma).

Non sei se te entendo ben a última frase pero igual que facendo fogatas non se pon coto a un incendio, o de facer arte bárbaro para poñer coto a barbarie... como? xenerando xuizos anti-bárbaros no espectador? contradictio in terminis o carambola, paréceme.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Jueves 07 de Abril de 2016, 21:50

As veces o mellor cortalumes é precisamente prender lumes de xeito controlado. A min gústame a barbarie de "Los desastres de la guerra" precisamente por ser un arte moralizante que xera xuizos antibarbaros na meirande parte dos espectadores.

Un artigo interesante sobre arte e moral que me pareceu interesante.

Sobre la pureza del artista

http://www.revistaarcadia.com/opinion/c ... ista/31571

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3821
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Arte

Mensaje por Pablo1989 » Domingo 17 de Julio de 2016, 4:56

No sabía en qué sitio colgarlo exactamente, así que lo dejo aquí

España, medalla de plata en Patrimonio de la Humanidad gracias a los Dólmenes de Antequera
https://hipertextual.com/2016/07/patrim ... era-unesco

Y medalla de oro en Reservas de la Biosfera.


Marca España :P

Avatar de Usuario
Beto
· Rainer ·
Mensajes: 6319
Registrado: Miércoles 14 de Enero de 2009, 13:29

Re: Arte

Mensaje por Beto » Lunes 18 de Julio de 2016, 8:12

En Historia mejor, ¿no?

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Arte

Mensaje por roped » Jueves 08 de Septiembre de 2016, 17:00

Fai tempo un foreiro dixo sentir certa simpatía polo portavoz de 15MpaRato, Sergio Salgado, que casualmente é coleguilla meu, non me lembro quen era, sintoo, pero vai un aviso para todo aquel que o queira recoller.

O venres 17 estrease n´A Coruña a obra de teatro " Hazte Banquero", da que el foi coguionista.


Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados