Sociedad

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Domingo 29 de Mayo de 2022, 17:01

Quedouche a cabeza quente co exemplo de Salah e Yaya Touré eh...

Pero os millonarios non son os que poden explotar a estes inmigrantes?, Estarán encantados de que veñan, non?. Que nos sexamos racistas non sei que lles aporta.

A verdade, moitas películas, pero da condena ó que delinque nadiña. Ten mais culpa Pablo opinando en forodepor

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10498
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Sociedad

Mensaje por roped » Domingo 29 de Mayo de 2022, 17:08

Os escravos molan, pero se che estropean o finde cando vas ver o Madrí a París xa non molan tanto.

Se nos poñemos duros cos delincuentes a metade dos madristas que foron a París estarían no caldeiro, para empezar o neto de nazi que posteu Pablo.
Última edición por roped el Domingo 29 de Mayo de 2022, 17:11, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Domingo 29 de Mayo de 2022, 17:10

Esa é outra. Moita da xente de onte non viu eso diante na vida e flipa agora, e o único que se lles ocurre é que lle poñan os partidos en barrios mais pros :ouch:

O problema é que existan barrios así. Cal é a solución, ahí si hai moitos porques e posibles solucions (seguramente todas difíciles de aplicar)

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 4816
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Sociedad

Mensaje por The Driver » Domingo 29 de Mayo de 2022, 20:18

Igual que cuando
Tittyshev escribió:
Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:55
Se queres analizalo neses termos, estupendo. Aos millonarios encántalle. Bos e malos. Malos que se levantan unha mañá e din mira voulle dar o pau a este que ademais é branco e non musulmán. Por que non nacerán malos que fan iso nas zonas de rendas medias e altas. Por que se é unha cuestión de raza ou relixión Mbappé ou os fillos de Salah e Yayá Toure non se levantan un día e van roubar e agredir.

Uf, demasiados porqués.
Me hace un montón de gracia vuestro rollo de "qué listos somos los de la verdadera izquierda", "qué simples son los otros, no entienden las complejidades de la sociedad", etc. etc. :lol: De verdad, me resulta entrañable esa soberbia, igual que cuando Monedero llamó Neurona a su consultoría bolivariana :lol:

Sobre el problema del multiculturalismo en Francia, pues no tiene buena pinta. Ojalá lleguemos a una sociedad sincrética donde no haya diferencias socioeconómicas entre grupos étnicos (sería EL GRAN TRIUNFO de Occidente y la prueba definitiva de su superioridad :lol:) pero mientras no veamos eso muchos seremos escépticos.

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1041
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Domingo 29 de Mayo de 2022, 21:06

valeron4ever escribió:
Domingo 29 de Mayo de 2022, 17:01
Quedouche a cabeza quente co exemplo de Salah e Yaya Touré eh...

Pero os millonarios non son os que poden explotar a estes inmigrantes?, Estarán encantados de que veñan, non?. Que nos sexamos racistas non sei que lles aporta.

A verdade, moitas películas, pero da condena ó que delinque nadiña. Ten mais culpa Pablo opinando en forodepor
Os millonarios están encantados con que estean, e aínda máis con que lles botemos a culpa. As internas da familia Espinosa son filipinas (antes eran as nosas nais e avoas). Grazas ao pouco que se araña de estado de benestar os autóctonos puidemos progresar.

A condena ao que delinque xa se lle aplica ou que cres que a esta xente non a para a poli por defecto? vai a calquera intercambiador de metro de Madrid ou Barcelona e probablemente de París e verás que a ti non te paran e a outros si. Por non falar do sesgo de clase no que respecta a detencións e posteriores privacións de liberdade, en xeral.
The Driver escribió:
Domingo 29 de Mayo de 2022, 20:18
Igual que cuando
Tittyshev escribió:
Domingo 29 de Mayo de 2022, 16:55
Se queres analizalo neses termos, estupendo. Aos millonarios encántalle. Bos e malos. Malos que se levantan unha mañá e din mira voulle dar o pau a este que ademais é branco e non musulmán. Por que non nacerán malos que fan iso nas zonas de rendas medias e altas. Por que se é unha cuestión de raza ou relixión Mbappé ou os fillos de Salah e Yayá Toure non se levantan un día e van roubar e agredir.

Uf, demasiados porqués.
Me hace un montón de gracia vuestro rollo de "qué listos somos los de la verdadera izquierda", "qué simples son los otros, no entienden las complejidades de la sociedad", etc. etc. :lol: De verdad, me resulta entrañable esa soberbia, igual que cuando Monedero llamó Neurona a su consultoría bolivariana :lol:

Sobre el problema del multiculturalismo en Francia, pues no tiene buena pinta. Ojalá lleguemos a una sociedad sincrética donde no haya diferencias socioeconómicas entre grupos étnicos (sería EL GRAN TRIUNFO de Occidente y la prueba definitiva de su superioridad :lol:) pero mientras no veamos eso muchos seremos escépticos.
Coma sempre, un pracer que me respondas, esta vez faltouche falar de superioridade moral pero de loles vai ben a mensaxe. Eu non me creo máis listo que ninguén, teño unha opinión e exprésoa. Probablemente sexades a maioría máis listos ca min. Non tanto coma os Espinosa, iso si.

Curiosamente Valeron4ever recoñece que é un problema complicado e ti dis que non ten boa pinta e que "Ojalá" (desexándoo moi forte se cadra?) non haxa diferencias socioeconómicas entre grupos étnicos. Pero nada, bos e malos e o problema é a orixe. E se se plantea que o problema no é a orixe, etnia o relixión (polo menos, o problema de base) me tiro el rollo.

E mira que eu merco o do "éxito" de "Occidente" ou, polo menos, o éxito do estado do benestar valado e cun fluxo de inmigración limitado para que o que hai máis alá do estreito de Gibraltar non rebente de todo. Eu ese éxito baseoo na escola pública, o laicismo, o ambulatorio, o parque, a piscina municipal, a AFAC, as VPO... porque eu son fillo de todo iso. Nas cidades pequenas estes guetos son menos comúns e conflitivos, nas grandes é un problema porque ó final cómpre demasiado para sustentar ese estado do benestar e claro, racha e entón entramos na espiral que empurra á sociedade á urba, ao cole de pago, ao clube deportivo de pago, aos centros das cidades onde só podes sentar se consumes, a Sanitas, etc. etc. (sociolóxicamente e cantos máis checks, cunha orientación política determinada) mentres o público queda con pouca inversión e para a xente con poucos recursos. Se non saímos desa espiral de desposesión e aínda por riba pensamos que a culpa a ten o inmigrante pobre (ou o xitano) porque mira que cousas malas fai, o plan é perfecto e a familia Espinosa durme tranquila.

O problema e é a onde vou, máis alá de que alguén pense que me creo máis listo ca el, é que estamos máis perto dunha familia de Saint-Denis ou Molenbeek que da familia Espinosa. Por puro egoísmo calquera de nós debería ter unha liña vermella políticamente falando para defender cada unha desas cousas que nos levan ao "éxito" de Occidente. O outro lévanos a Mexico DF, USA, Madrid vai moi forte con ese camiño. E non creo que compense como sociedade. Os netos dos ricos emigrados prefiren Avión ou A Coruña ca New Yersey ou Caracas.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Domingo 29 de Mayo de 2022, 23:15

Sí, meu avo cando vivía en barracóns en Suiza e Alemania de obreiro si se parecía ós de Molenbeek, pero casualidade ou non, nin el nin os seus veciños se dedicaban ó que se dedican moitos destes. E eran pobres como arañas...

Ou os chinos todos que viven en España e que veñen cunha man diante e outra detrás, pero casualmente traballan e deslomanse para sacar pequenos negocios adiante.

Eche o mesmo, facede o que queirades, eu vivo nunha aldea e aquí malosera que cheguen, e se chegan pirome a China a vivir a ditadura.

E un detalliño, non pensamos que te creas mais listo, senon que te crees mellor persoa :lol:

PD: E que conste que nin a integración dos chineses nin a dos galegoa en Suiza me parece a ideal, xa que realmente son guetos igualmente, pero eso sí, un pelín menos perigosos.

PD2: Curiosos los niveles de pobreza extrema de Saint Denis que se solucionan saltando la valla para colarte en una final de Champions y publicarlo con tu Iphone en tu cuenta de Instagram...

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10691
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 30 de Mayo de 2022, 1:36

Será que non hai infinidad de galegos en Suiza chupando das subvencions por pura jeta. Eu, que vivin aló, coñezo a moreas que se aprobeitan das axudas sociais, viven en España tendo oficialmente a residencia en Suiza (o cal é ilegal que te cagas, por certo) e van a Suiza só cando teñen que pasar as revisións médicas porque saben perfectamente que non teñen nada e que en España non lles darían as paguitas. Galegos que levan vivindo así 30 anos. A moreas.

Por certo, os galegos non fixeron nunca gran cousa por integrarse ali. Tiñan os seus propios bares, facian as suas propias fiestas e andaban sempre rodeados de outros galegos, italianos e como moito portugueses que tamen estaban de emigrantes.

Os integrados son os fillos, pero é que os fillos son mais suizos que galegos, precisamente porque o sistema suizo fai por integralos e estudian aló. Pero os galegos que emigraron? Eses xamais fixeron por integrarse.

A diferencia cos galegos emigrados marcaa a cultura do traballo, que eso sí que o tiñan os nosos pais ben metidiño na testa. Sempre poño o mesmo exemplo, meu pai votou 32 anos en Suiza, e non fala nin falou xamais o idioma.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Lunes 30 de Mayo de 2022, 2:30

Pois mira. Xa empezamos por algo, traballan e non delinquen (ainda que si chupan subvencions). Xa é un avance...

Avatar de Usuario
Tittyshev
· Trenista ·
Mensajes: 1041
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:35

Re: Sociedad

Mensaje por Tittyshev » Lunes 30 de Mayo de 2022, 8:03

Está ben obviar a delincuencia es España dos 80 e primeiros 90. Cada vez somos máis e cada vez hai máis diferencia entre posibilidades e expectativas. A comparación é temporalmente inxusta.

O de crerme mellor persoa pois nada, outro gran argumento. Será que aquí todos vos credes malas persoas que sei eu.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 10691
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Sociedad

Mensaje por Reogalego13 » Lunes 30 de Mayo de 2022, 8:10

valeron4ever escribió:
Lunes 30 de Mayo de 2022, 2:30
Pois mira. Xa empezamos por algo, traballan e non delinquen (ainda que si chupan subvencions). Xa é un avance...
Home, según como se mire. Estar censado en Suiza e vivir en España non é legal. Mira como se vota facenda encima de Shakira por facer o mesmo pero cambiando Suiza por Andorra...

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10498
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Sociedad

Mensaje por roped » Lunes 30 de Mayo de 2022, 8:50

valeron4ever escribió:
Lunes 30 de Mayo de 2022, 2:30
Pois mira. Xa empezamos por algo, traballan e non delinquen (ainda que si chupan subvencions). Xa é un avance...
Chupar subvencións que non che corresponden é delinquir, ti entendes que é un avance porque preferes que nos rouben un pouco a todos e sen violencia, como fai o voso rei emérito, a que che den o pau a ti so en vivo e en directo se vas de viaxe de pracer a París, comprensible, pero non deixa de ser unha postura egoísta que destila un pouquiño de aporofobia. Entenderás que eu desde o meu egoismo, prefira que che den o pau a ti, ou os madridistas, antes que socializar os custes da delincuencia de guante branco, non?.


E chegamos a un debate interesante, ti dis que os galegos traballan, semella que non foi sempre así, o século de ouro español esta chea de citas de galegos vagos e ladróns eles, e burras e putas elas, pero acaso é máis positivo ser un escravo sumiso que un ladrón?, depende para quen creo eu.


Empregar o traballo, o ser traballador, como proba de bohomía é un erro que explicou moi ben o xenro de Marx en este divertido escrito, onde galegos e chineses son citados, non para ben:

Jehová, el dios barbado y huraño, dio a sus adoradores el supremo ejemplo de la pereza ideal; después de seis días de trabajo, descansó por toda la eternidad.

Por el contrario, ¿cuáles son las razas para las que el trabajo es una necesidad orgánica? Los auverneses; los escoceses, esos auverneses de las Islas Británicas; los gallegos, esos auverneses de España; los pomeranios, esos auverneses de Alemania; los chinos, esos auverneses del Asia. En nuestra sociedad, ¿cuáles son las clases que aman el trabajo por el trabajo mismo? Los campesinos propietarios y los pequeños burgueses: unos inclinados sobre sus tierras, los otros apasionados en sus tiendas, se mueven como el topo en su galería subterránea, sin enderezarse jamás para observar a gusto la naturaleza.


https://www.marxists.org/espanol/lafarg ... s/1883.htm

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 4816
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: Sociedad

Mensaje por The Driver » Jueves 02 de Junio de 2022, 7:06

Tittyshev escribió:
Domingo 29 de Mayo de 2022, 21:06

Coma sempre, un pracer que me respondas, esta vez faltouche falar de superioridade moral pero de loles vai ben a mensaxe. Eu non me creo máis listo que ninguén, teño unha opinión e exprésoa. Probablemente sexades a maioría máis listos ca min. Non tanto coma os Espinosa, iso si.

Curiosamente Valeron4ever recoñece que é un problema complicado e ti dis que non ten boa pinta e que "Ojalá" (desexándoo moi forte se cadra?) non haxa diferencias socioeconómicas entre grupos étnicos. Pero nada, bos e malos e o problema é a orixe. E se se plantea que o problema no é a orixe, etnia o relixión (polo menos, o problema de base) me tiro el rollo.

E mira que eu merco o do "éxito" de "Occidente" ou, polo menos, o éxito do estado do benestar valado e cun fluxo de inmigración limitado para que o que hai máis alá do estreito de Gibraltar non rebente de todo. Eu ese éxito baseoo na escola pública, o laicismo, o ambulatorio, o parque, a piscina municipal, a AFAC, as VPO... porque eu son fillo de todo iso. Nas cidades pequenas estes guetos son menos comúns e conflitivos, nas grandes é un problema porque ó final cómpre demasiado para sustentar ese estado do benestar e claro, racha e entón entramos na espiral que empurra á sociedade á urba, ao cole de pago, ao clube deportivo de pago, aos centros das cidades onde só podes sentar se consumes, a Sanitas, etc. etc. (sociolóxicamente e cantos máis checks, cunha orientación política determinada) mentres o público queda con pouca inversión e para a xente con poucos recursos. Se non saímos desa espiral de desposesión e aínda por riba pensamos que a culpa a ten o inmigrante pobre (ou o xitano) porque mira que cousas malas fai, o plan é perfecto e a familia Espinosa durme tranquila.

O problema e é a onde vou, máis alá de que alguén pense que me creo máis listo ca el, é que estamos máis perto dunha familia de Saint-Denis ou Molenbeek que da familia Espinosa. Por puro egoísmo calquera de nós debería ter unha liña vermella políticamente falando para defender cada unha desas cousas que nos levan ao "éxito" de Occidente. O outro lévanos a Mexico DF, USA, Madrid vai moi forte con ese camiño. E non creo que compense como sociedade. Os netos dos ricos emigrados prefiren Avión ou A Coruña ca New Yersey ou Caracas.
¿O sea que el problema de Molenbeek o Saint Denis es porque Bélgica y Francia no tienen estado de bienestar y sus habitantes pagan pocos impuestos? :vengayaaa:

Busca otra explicación hombre, por ejemplo que en Francia hay muchos Pablos que, con su racismo implícito, provocan a estas multitudinarias "minorías", o yo qué sé, la guerra de Argelia, Gadafi. Se me ocurren muchas maneras de explicar por qué los gallegos en Suiza nunca quemaron coches sin tener que recurrir a la sanidad pública ni a los Espinosa.

Avatar de Usuario
TESS
· Forero Experto ·
Mensajes: 605
Registrado: Lunes 13 de Febrero de 2012, 14:21
Ubicación: PREFERENCIA INFERIOR

Re: Sociedad

Mensaje por TESS » Jueves 02 de Junio de 2022, 8:32


Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Sociedad

Mensaje por valeron4ever » Jueves 02 de Junio de 2022, 10:12

Pues que no acabe en la cárcel el señor del vídeo

Avatar de Usuario
Adler84
· Maximilien Robespierre ·
Mensajes: 2921
Registrado: Miércoles 21 de Marzo de 2012, 20:39
Ubicación: Curva Máxica (exiliado en Madrid)

Re: Sociedad

Mensaje por Adler84 » Jueves 02 de Junio de 2022, 10:17

Poco les ha dado.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados