Música

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
rusalko
· Ora et labora ·

Re: Música

Mensaje por rusalko » Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:19

Puñetas, es obra compuesta para piano.
https://youtu.be/JTEFKFiXSx4?si=agu5qXOHFpuimqYZ

Blankito
· Alma en pena ·

Mensaje por Blankito » Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:40

Aaa, pues si. Mucho mejor esta version.
Me faltan el acto final con una lapidación, o algo

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:50

Blankito escribió:
Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:40
Se nota además que la adaptación orquestal no tiene el carácter íntimo y de recogimiento que requiere esta obra. Te habrás fijado en la apertura y cierre de la tapa del piano. Es fundamental dentro del equilibrio.

Blankito
· Alma en pena ·

Mensaje por Blankito » Martes 19 de Noviembre de 2024, 15:08

rusalko escribió:
Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:50
Blankito escribió:
Martes 19 de Noviembre de 2024, 14:40
Se nota además que la adaptación orquestal no tiene el carácter íntimo y de recogimiento que requiere esta obra. Te habrás fijado en la apertura y cierre de la tapa del piano. Es fundamental dentro del equilibrio.
Terrible!! :medescojonovivo:

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 13:37

Cagüen... iba a dejar de ir al FIB después de las malas experiencias pasadas pero me traen a los Black Keys de cabezas de cartel y ahora ya estoy esperando con ansias que salgan los abonos a la venta...

Bonito cartel que se han cascado ya y los que faltan por anunciar.

https://youtu.be/6k8es2BNloE?si=8MQfU1mdAysBlT76 <- temazo del copón.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 13:42

Pois acabo de miralo e non iría aínda que me regalasen a entrada e a estancia. lol

O único interesante para min son Califato 3/4 e os Punsetes, por simpáticos máis que pola súa música.

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 14:20

roped escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 13:42
Pois acabo de miralo e non iría aínda que me regalasen a entrada e a estancia. lol

O único interesante para min son Califato 3/4 e os Punsetes, por simpáticos máis que pola súa música.
Home, a min os 45 pavos do abono de 3 días xa me cunde única e exclusivamente polos Black Keys. A versión moi mellorada de The White Stripes. Só unha batería e unha guitarra afinada moi pesada rollo stoner, para que fai falta mais?

E bueno, do resto hai moito que me mola. Dende Ojete Calor ata Ca7riel e Paco Amoroso, que son dous traperos que para min fixeron fai pouco o mellor concerto de Jazz latino que vin nos derradeiros anos:

https://youtu.be/9kqnsoY94L8?si=jljKOUf4DFv9J8ev

Espero que veñan con ese estilo e non co trap que fan normalmente, que non me desagrada, pero nin de coña me mola tanto coma cando fan esta sorte de Jazz.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 15:10

Para min unha batería e unha guitarra pesada é isto. lol

https://youtu.be/818x5xSsceY?t=7

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:28

roped escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 15:10

Bueno ho, a afinación de esa guitarra non é moito mais pesada que a das guitarras de Dan Auerbach cos Black Keys. Outra cousa é que esos yankis que me pasas toquen mais metal e que os Black Keys fagan mais un rollo Stoner bluesero, pero a afinación da guitarra por ahí ahí lle vai.

En todo caso, Jucifer é un dúo curioso tamen. Sabes que son parexa e están casados?

jorecho
· Maestro Forero ·

Mensaje por jorecho » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:36

Reogalego13 escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 14:20
roped escribió:

Home, a min os 45 pavos do abono de 3 días xa me cunde única e exclusivamente polos Black Keys. A versión moi mellorada de The White Stripes. Só unha batería e unha guitarra afinada moi pesada rollo stoner, para que fai falta mais?

E bueno, do resto hai moito que me mola. Dende Ojete Calor ata Ca7riel e Paco Amoroso, que son dous traperos que para min fixeron fai pouco o mellor concerto de Jazz latino que vin nos derradeiros anos:

Espero que veñan con ese estilo e non co trap que fan normalmente, que non me desagrada, pero nin de coña me mola tanto coma cando fan esta sorte de Jazz.
No sé que tipo de concierto darán en el FIB, pero Black Keys normalmente van con banda. Y hace ya tiempo que los discos son algo más que guitarra y batería.

jorecho
· Maestro Forero ·

Mensaje por jorecho » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:38

Por cierto, Bad Religion se pasan por Coruña en mayo. No estuvieron hace demasiado en Santiago, pero siempre son bienvenidos.

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:55

jorecho escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:36
Reogalego13 escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 14:20
roped escribió:

No sé que tipo de concierto darán en el FIB, pero Black Keys normalmente van con banda. Y hace ya tiempo que los discos son algo más que guitarra y batería.
Si lo se. Llevan desde años 3 o 4 músicos con ellos (aunque siempre desde las sombras). De hecho los últimos trabajos son ya más completos musicalmente. Eso no quita que cuando lo petaron en su día fuera como dúo. A mi me gustan desde hace mucho. El rollo que se traen me flipa.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 28 de Noviembre de 2024, 12:45

Reogalego13 escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:28
roped escribió:

Bueno ho, a afinación de esa guitarra non é moito mais pesada que a das guitarras de Dan Auerbach cos Black Keys. Outra cousa é que esos yankis que me pasas toquen mais metal e que os Black Keys fagan mais un rollo Stoner bluesero, pero a afinación da guitarra por ahí ahí lle vai.

En todo caso, Jucifer é un dúo curioso tamen. Sabes que son parexa e están casados?
Non creo que o Stoner se poida desligar do metal, o stoner xira entorno a riffs pesados de guitarra, todo parte de Tony Iommi, cando algo se fai máis lixeiro e dixerible que o riff do War Pigs para min non é stoner.

Eu diría que Black Keys son unha banda de garage para tódolos públicos, con pingas de psicodelia, blues e ata stoner, pero tan dosificadas que non chegan para catalogalos en ningún lado, salvo no de música comercial moi ben feita, a min non me interesan o máis mínimo, como case todo o rock para grandes masas das últimas décadas, os Arctic Monkeys, The Strokes, Imagine Drangos... os " novos" con éxito que me gustan son os King Gizzard & the Lizard Wizard.

jorecho
· Maestro Forero ·

Mensaje por jorecho » Jueves 28 de Noviembre de 2024, 13:09

roped escribió:
Jueves 28 de Noviembre de 2024, 12:45
Reogalego13 escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:28
roped escribió:

Non creo que o Stoner se poida desligar do metal, o stoner xira entorno a riffs pesados de guitarra, todo parte de Tony Iommi, cando algo se fai máis lixeiro e dixerible que o riff do War Pigs para min non é stoner.

Eu diría que Black Keys son unha banda de garage para tódolos públicos, con pingas de psicodelia, blues e ata stoner, pero tan dosificadas que non chegan para catalogalos en ningún lado, salvo no de música comercial moi ben feita, a min non me interesan o máis mínimo, como case todo o rock para grandes masas das últimas décadas, os Arctic Monkeys, The Strokes, Imagine Drangos... os " novos" con éxito que me gustan son os King Gizzard & the Lizard Wizard.
Eso é dende que sacaron El Camino no 2011, antes de eso teñen pouco de comercial e moito de blues.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Jueves 28 de Noviembre de 2024, 13:31

Eu debo recoñecer que sei deles desde El Camino.

Responder