Periodismo
Re: Periodismo
El periódico feminista.
Recordemos palabras de su directora

Y la composición paritaria de su redacción

Recordemos palabras de su directora

Y la composición paritaria de su redacción

- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Todas, toditas, 100%, toda a plantilla... Non se ve nin un PC, todas con MacBook.
A Xunta veta 'Nós Diario' nas axudas á prensa
O Goberno négase a incluír o xornal no reparto de axudas aos medios galegos co único argumento de que non é un diario "porque só se publica de terza feira a sábado", malia que a OXD define "diario" como "calquera publicación que se edita catro ou máis días por semana".
https://www.nosdiario.gal/articulo/soci ... sqduCNkH2I
Vaia por diante que estou totalmente en contra de este tipo de subvencións.
O Goberno négase a incluír o xornal no reparto de axudas aos medios galegos co único argumento de que non é un diario "porque só se publica de terza feira a sábado", malia que a OXD define "diario" como "calquera publicación que se edita catro ou máis días por semana".
https://www.nosdiario.gal/articulo/soci ... sqduCNkH2I
Vaia por diante que estou totalmente en contra de este tipo de subvencións.
- NinFadaNinPrincesa
- · Forero Experto ·
Desde el momento en que le da una millonada año tras año a la Coz, para fomentar la difusión del galego (me parto la caja muchísimo)... qué se puede esperar? Es su pasta (eso se creen) y hacen con ella lo que quieren.
Sí pero mira la TV3 eh, de eso no decís nada los galleguistas.
Basicamente o problema é o de dar subvencións a medios privados, eu non daba un can, como se teñen que pechar todos porque non xeran ganancias.
Pero xa que as das, podía agocharse un mínimo.
Pero xa que as das, podía agocharse un mínimo.
- NinFadaNinPrincesa
- · Forero Experto ·
Poderia ir en política, pero vale máis para ver a calaña da que está feita o facha de Javier Negre.
¿Esto es verdad?