Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 8443
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Política

Mensaje por Edinho » Sábado 10 de Febrero de 2024, 9:51

roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 1:45
Filotas escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 23:31
Nunca le he visto el punto a las policías autonómicas. Alguien me explica en qué beneficia al ciudadano que la policía sea nacional o autonómica? Es por la recaudación de multas cuando se hacen cargo del tráfico como en las forales?

E por iso, e para que non che toquen o carallo por ir cunha estreleira pola rúa.
Vamos que solo os benefician a los ultranacionalistas como tu. Mientras que al resto de ciudadanos nada de nada.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:02

Edinho escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 9:51
roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 1:45
Filotas escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 23:31
Nunca le he visto el punto a las policías autonómicas. Alguien me explica en qué beneficia al ciudadano que la policía sea nacional o autonómica? Es por la recaudación de multas cuando se hacen cargo del tráfico como en las forales?

E por iso, e para que non che toquen o carallo por ir cunha estreleira pola rúa.
Vamos que solo os benefician a los ultranacionalistas como tu. Mientras que al resto de ciudadanos nada de nada.
Que a poli trate a todo o mundo igual e con respecto debería ser un benefico para ti tamén, pero xa vemos que non.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:10

migui escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 20:27
Blankito escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 17:19
Tengo mucho amigo picoleto, y la mayoría estaría encantado da que crearan una policía autonómica.
Les darían la opción a pasar a dicho cuerpo y dejar la picoletada.
Jucil se hizo fuerte con el tema de la equiparación, pero la fuerte en la Guardia Civil es augc
Picoletos e maderos, estarían pegando palmas cas orellas se crean ese corpo e grazas a eso poden voltar para a casa.
Por eso digo que Rueda e os seus asesores andan un pouco desubicados, cando agora tanto Jucil e Jupol están moi de capa caída.

Eu poría filtros moi tupidos na reciclaxe de picoletos e maderos, sobre todo entre os mandos.

Jupol coido que é o sindicato maioritario na policia.

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] • Idiakecista •
Mensajes: 4656
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Política

Mensaje por Tristan » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:30

O 17 policías autonómicas coordinadas o 1 nacional. Lo que más productivo sea, yo me inclino por la primera opción.

Pero pensando en productividad, para sentimientos hay múltiples novelas en netflix.

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2388
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Política

Mensaje por Louie Louie » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:42

[quote=roped post_id=1566215 time=1707467358


Xa cho solicitamos antes diferentes persoas, pero por intentalo que non sexa, podes aportar un so mensaxe de algún foreiro onde se defenda a invasión de Ucraína por parte de Rusia?.

Se podes, logo discutimos o demais.
[/quote]

Non, se ti condeas a invasion PERO, igual que no fio de non ser racista PERO, ou no fío de non ser machista PERO,

Sen embargo co xenocidio que está a facer Israel non che vin ningún PERO, nin matices, nin as cousas son máis complicadas do que parecen, e hainos eh? E a ningén deste foro ocórreselle matizar a súa condea ou repulsa, por moitos máis integristas que teña Gaza que supostos nazis Ucraína. E por se alguén está tentado de retorcer esta mensaxe, a miña postura e a de condear as atrocidades sen peros, nin matices, nin compromisos nin tolerancia cando se le un comentario propio dun nazi, aínda que este esté apoiando a nosa postura, iso é o correcto.

Edito: se me permites o conto, a receita da túa condea da invasion de Ucraína leva máis PERO que condea :-D
Última edición por Louie Louie el Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:51, editado 3 veces en total.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 8443
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Política

Mensaje por Edinho » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:45

roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:02
Edinho escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 9:51
roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 1:45
Filotas escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 23:31
Nunca le he visto el punto a las policías autonómicas. Alguien me explica en qué beneficia al ciudadano que la policía sea nacional o autonómica? Es por la recaudación de multas cuando se hacen cargo del tráfico como en las forales?

E por iso, e para que non che toquen o carallo por ir cunha estreleira pola rúa.
Vamos que solo os benefician a los ultranacionalistas como tu. Mientras que al resto de ciudadanos nada de nada.
Que a poli trate a todo o mundo igual e con respecto debería ser un benefico para ti tamén, pero xa vemos que non.
Eso no depende de que galicia tenga una policia autonomica propia(o como la quisieras llamar) sino depende de cada hombre o mujer que trabaje como policia. Si resulta ser un/a gilipollas, pues hara lo mismo sea policia estatal española, nacional gallega,autonomica gallega, comarcal de tal sitio, local de a coruña o del barrio de las flores a coruña.

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 2940
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: Política

Mensaje por Filotas » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:45

Si tenemos claro que es por la recaudación de las multas de tráfico, ¿significa eso que realmente las multas se ponen con fines recaudatorios y no disuasorios? Que chorprecha…

Por cierto, que yo me tiré desde los 18 a los 25 con un cojín con la irmandiña en la parte de atrás de mi R5 Copa Turbo (estoy vivo de milagro) y la pegatina de GZ y nunca me pasó nada. No sé si tendréis experiencias contrarias.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:52

Tristan escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:30
O 17 policías autonómicas coordinadas o 1 nacional. Lo que más productivo sea, yo me inclino por la primera opción.

Pero pensando en productividad, para sentimientos hay múltiples novelas en netflix.
Mercantilizar a realidade é o mellor xeito de facer un mal negocio.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:53

Edinho escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:45
roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:02
Edinho escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 9:51
roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 1:45
Filotas escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 23:31
Nunca le he visto el punto a las policías autonómicas. Alguien me explica en qué beneficia al ciudadano que la policía sea nacional o autonómica? Es por la recaudación de multas cuando se hacen cargo del tráfico como en las forales?

E por iso, e para que non che toquen o carallo por ir cunha estreleira pola rúa.
Vamos que solo os benefician a los ultranacionalistas como tu. Mientras que al resto de ciudadanos nada de nada.
Que a poli trate a todo o mundo igual e con respecto debería ser un benefico para ti tamén, pero xa vemos que non.
Eso no depende de que galicia tenga una policia autonomica propia(o como la quisieras llamar) sino depende de cada hombre o mujer que trabaje como policia. Si resulta ser un/a gilipollas, pues hara lo mismo sea policia estatal española, nacional gallega,autonomica gallega, comarcal de tal sitio, local de a coruña o del barrio de las flores a coruña.
Este comentario nun Estado no que existíu, e probablemente exista, unha policia política resuta bastante inocente a par que cómico.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:59

Louie Louie escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:42
[quote=roped post_id=1566215 time=1707467358


Xa cho solicitamos antes diferentes persoas, pero por intentalo que non sexa, podes aportar un so mensaxe de algún foreiro onde se defenda a invasión de Ucraína por parte de Rusia?.

Se podes, logo discutimos o demais.
Non, se ti condeas a invasion PERO, igual que no fio de non ser racista PERO, ou no fío de non ser machista PERO,

Sen embargo co xenocidio que está a facer Israel non che vin ningún PERO, nin matices, nin as cousas son máis complicadas do que parecen, e hainos eh? E a ningén deste foro ocórreselle matizar a súa condea ou repulsa, por moitos máis integristas que teña Gaza que supostos nazis Ucraína. E por se alguén está tentado de retorcer esta mensaxe, a miña postura e a de condear as atrocidades sen peros, nin matices, nin compromisos nin tolerancia cando se le un comentario propio dun nazi, aínda que este esté apoiando a nosa postura, iso é o correcto.

Edito: se me permites o conto, a receita da túa condea da invasion de Ucraína leva máis PERO que condea :-D
[/quote]


Que desconfies da miña condea di mais de ti, que de min.

O "pero" é a unha guerra que non se pode gañar, que os europeos non nos beneficia en nada, é unha idiotez.

A comparacion con Palestina é indecente, para que ese simil fose válido occidente debería estar armando e finanaciando a Hamas. Cousa que eu vería mal, e ti, se foses mínimamante coherente, deberías apoiar.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 12:03

Filotas escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:45
Si tenemos claro que es por la recaudación de las multas de tráfico, ¿significa eso que realmente las multas se ponen con fines recaudatorios y no disuasorios? Que chorprecha…

Por cierto, que yo me tiré desde los 18 a los 25 con un cojín con la irmandiña en la parte de atrás de mi R5 Copa Turbo (estoy vivo de milagro) y la pegatina de GZ y nunca me pasó nada. No sé si tendréis experiencias contrarias.
Sexa por afán recaudatorio, ou por seguridade no tráfico, eu prefiro que a pasta dos galegos quede en GZ.

Non se di irmandiña, dise estreleira.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 12:08

valeron4ever escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 12:40
Feliz ano novo chino a todos os expertos na política china. Un 白酒 á sua saude!!!



Xa o dixo sempre Federico Jiménez Losantos, o BNG é maoista.

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2388
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Política

Mensaje por Louie Louie » Sábado 10 de Febrero de 2024, 12:11

roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:59
Louie Louie escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:42
[quote=roped post_id=1566215 time=1707467358


Xa cho solicitamos antes diferentes persoas, pero por intentalo que non sexa, podes aportar un so mensaxe de algún foreiro onde se defenda a invasión de Ucraína por parte de Rusia?.

Se podes, logo discutimos o demais.
Non, se ti condeas a invasion PERO, igual que no fio de non ser racista PERO, ou no fío de non ser machista PERO,

Sen embargo co xenocidio que está a facer Israel non che vin ningún PERO, nin matices, nin as cousas son máis complicadas do que parecen, e hainos eh? E a ningén deste foro ocórreselle matizar a súa condea ou repulsa, por moitos máis integristas que teña Gaza que supostos nazis Ucraína. E por se alguén está tentado de retorcer esta mensaxe, a miña postura e a de condear as atrocidades sen peros, nin matices, nin compromisos nin tolerancia cando se le un comentario propio dun nazi, aínda que este esté apoiando a nosa postura, iso é o correcto.

Edito: se me permites o conto, a receita da túa condea da invasion de Ucraína leva máis PERO que condea :-D

Que desconfies da miña condea di mais de ti, que de min.

O "pero" é a unha guerra que non se pode gañar, que os europeos non nos beneficia en nada, é unha idiotez.

A comparacion con Palestina é indecente, para que ese simil fose válido occidente debería estar armando e finanaciando a Hamas. Cousa que eu vería mal, e ti, se foses mínimamante coherente, deberías apoiar.
[/quote]

Non estou comparando a situación en Gaza, estou comparando a túa actitude arbitraria fronte a dúas inxustizas. E eu claro que apoio actitudes proactivas en contra de Israel para deter de calquer xeito posible a matanza.

Se non envías armas a Ucraína o que consegues é máis ciudades destruidas e máis mortos e acelerar a seguite expansión. Comparar con financiar e armar a un grupo terrorista sí que é indecente.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 10 de Febrero de 2024, 12:19

Se as situacions son diferentes o lóxico é que as actitudes tamen o sexan, iso non é arbitrariedade, é xustiza.

Con proactivas queres dicir que debemos armar os palestinos para que maten soldados israelies?, pois permite decirche que non é moi boa idea, o igual que Rusia, Israel non vai perder unha guerra, para combatelos hai que usar a intelixencia e non as armas.

A diferencia entre un exercito regular é unha banda terrorista son o número de fans, coma ti, que os apoian.

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3849
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Política

Mensaje por migui » Sábado 10 de Febrero de 2024, 12:56

roped escribió:
Sábado 10 de Febrero de 2024, 11:10
migui escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 20:27
Blankito escribió:
Viernes 09 de Febrero de 2024, 17:19
Tengo mucho amigo picoleto, y la mayoría estaría encantado da que crearan una policía autonómica.
Les darían la opción a pasar a dicho cuerpo y dejar la picoletada.
Jucil se hizo fuerte con el tema de la equiparación, pero la fuerte en la Guardia Civil es augc
Picoletos e maderos, estarían pegando palmas cas orellas se crean ese corpo e grazas a eso poden voltar para a casa.
Por eso digo que Rueda e os seus asesores andan un pouco desubicados, cando agora tanto Jucil e Jupol están moi de capa caída.

Eu poría filtros moi tupidos na reciclaxe de picoletos e maderos, sobre todo entre os mandos.

Jupol coido que é o sindicato maioritario na policia.
Era maioritario, nas últimas eleccións sindicais levaron unha hostia grande, tiveron o seu apoxeo a raíz de andar disfrazados protestando pola equiparación por Barcelona, espectáculo financiado por Ciudadanos, pero agora parece ser que os compañeiros están bastante queimados con eles porque déronse conta que eran a mesma merda e déronlle bastante a patada

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 4 invitados