Política
- corsomoro
- · omnia sunt communia ·
Re: Política
Antes de la guerra Ucrania no estaba en la OTAN pero la OTAN si estaba en Ucrania en forma de asesores y armas. Después de la guerra esto va a seguir igual como Ucrania como el mayor y más caro proxy de la historia, cosa que a occidente, a los americanos en particular no les va mal. Pero para los ucranianos es un desastre, algo muy parecido a una traición. Centenares de miles de muertos y mutilados, millones de ucranianos que no van a volver y la destrucción del país junto con la pérdida de un 20% del territorio y para que? Para nada, porque sin guerra tendrian el mismo resultado político sin todo el coste humano y economico.
Los americanos alertaban de que Putin se preparaba para la invasión al mismo tiempo que se negaban a negociar. Van a terminar negociando con Ucrania destruida para conceder a Putin más de lo que pedia en 2021.
Los americanos alertaban de que Putin se preparaba para la invasión al mismo tiempo que se negaban a negociar. Van a terminar negociando con Ucrania destruida para conceder a Putin más de lo que pedia en 2021.
Lo de Putin siempre ha sido un tema aldeano, siente que parte de Ucrania es Rusia, sin más.
the naked man escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 14:48Evidentemente hay que empezar por las ilegales, y justo detrás las que vayan rascando los límites.roped escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 10:37Xa, xa, pero digo eu que habería que empezar por investigar e condenar as ilegais, para manter un mínimo de orde máis que nada, e xa postos e tentar solucionalo, porque o teu discurso de "que malo es lo público" xa o coñecemos de sobra, e persoalmente coido que non é moi útil que digamos.the naked man escribió: ↑Martes 19 de Noviembre de 2024, 23:18No conozco la obra de Kiko da Silva ni tengo ni idea de arte para juzgar que sea buena o no.
Peo lo de "no cometieron ninguna ilegalidad" como justificación es de coña. La de veces que he visto cosas aberrantes que no eran ilegales en la administración pública![]()
A lo que voy es que cada céntimos de dinero público debería ser sagrado y estar auditado al milímetro, al menos en mi opinión.
Eu empezaría por aquí:
Mazón entrega 34 millones para reparar depuradoras tras la DANA a empresas ligadas con la corrupción del PP
Seis firmas que financiaron irregularmente al PP y otra acusada de pagar comisiones al cuñado de Rita Barberá han recibido una lluvia de millones en contratos a dedo para obras que dependen de la Entidad Pública de Saneamiento de Aguas Residuales de la Generalitat Valenciana
https://www.eldiario.es/comunitat-valen ... 36558.html
Tamén trataría de evitar a enésima colaboración público - privada entre esta asociación de fachas e un membro da toga nostra para construir un relato a medida do pp mediante unha denuncia falsa. Logo de reclamar a queima de científicos supoño que o seguinte paso será denunciar as nubes, ou o Mediterráneo por quentarse demais sen permiso.
Manos Limpias denuncia a Aemet y al CHJ por homicidio imprudente en la gestión de la DANA
Gustaríame ver o Peinado de turno analizando o método científico polo cal se elabora unha previsión meteorolóxica e deste xeito xulgar se houbo incompetencia ou non, serían as risas velo repasar o seu libro de física de 2ª BUP, o que non fai graza é que esta panda de lawfaristas constrúan, en base a falsidades acientificas, unha presunta dúbida razoable, que logo será propagada por medios de comunicación o seu servizo para obter un rédito partidista. Denuncia, publicidade enganosa chamarialle eu, que quedará en nada pero que custará unha pasta o erario o público.
Desarrolla, por favor.
Porque no sé si estás diciendo que Putin se levantó una mañana considerando que los territorios del Ucrania por sus huevos que tenían que ser rusos, y no hay razones históricas para ello(luego podemos estar de acuerdo o no en si tiene derecho a invadirla o anexionarla, una cosa no tiene que ver con otra), o si reclamar territorios que históricamente pertenecieron a tu país es de aldeanos, como el "Gibraltar español" por ejemplo.
Metendome onde non me chaman, eu non empregaría o termo "aldeano", dabicito que debe ser urbanita, un villano en castelán viejunoJoakin escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 11:58Desarrolla, por favor.
Porque no sé si estás diciendo que Putin se levantó una mañana considerando que los territorios del Ucrania por sus huevos que tenían que ser rusos, y no hay razones históricas para ello(luego podemos estar de acuerdo o no en si tiene derecho a invadirla o anexionarla, una cosa no tiene que ver con otra), o si reclamar territorios que históricamente pertenecieron a tu país es de aldeanos, como el "Gibraltar español" por ejemplo.

Os nacionalistas que defenden a esencia de grandes nacións con pasados "gloriosos" son por definición imperialistas, a maioría dos nacionalistas españois, tanto de esquerdas como os de dereitas, son un bo exemplo disto.
Aclarado isto, penso que dabicito ten razón, Putin cree que Ucraína como nación non existe, enténdea como unha parte de Rusia con certas características propias que en ningún caso son suficientes como para xustificar o seu dereito a autodeterminación, exactamente igual o que pensan unha boa chea de españois respecto a Cataluña.
Certo é que Ucraína é Rusia teñen unha chea de cousas en común, e que hai un mazo de rusos étnicos en Ucraína que foron maltratados, mesmo asasinados, polos nazis que governan Ucraína, pero xustifica isto unha guerra imperialista?, eu coido que non, explícaa pero non a dótaa de lexitimidade, existían alternativas a lanzar bombas e matar inocentes, por exemplo cortar dun día para outro e sen previo aviso os gaseoductos que pasan por Ucraína en dirección a Europa, pero claro así os plutócratas rusos amigos de Putin palmarían unha boa pasta, sae máis barato mandar pringados de Siberia a morrer e a matar a Ucraína.
Eu, que son moi nacionalista, non creo que se deban empregar os dereitos históricos para xustificar accións violentas que busquen a independencia dunha nación, ou todo o contrario para desculpar as hostias imprescindibles para manter a unidade nacional cando unha maioría dentro da minoría quere o divorcio, eu son máis de preguntarlle a xente o que queren ser.
- the naked man
- · Forero Experto ·
Me parece perfecto, que se levanten todas las alfombras.roped escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 10:27the naked man escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 14:48Evidentemente hay que empezar por las ilegales, y justo detrás las que vayan rascando los límites.roped escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 10:37Xa, xa, pero digo eu que habería que empezar por investigar e condenar as ilegais, para manter un mínimo de orde máis que nada, e xa postos e tentar solucionalo, porque o teu discurso de "que malo es lo público" xa o coñecemos de sobra, e persoalmente coido que non é moi útil que digamos.the naked man escribió: ↑Martes 19 de Noviembre de 2024, 23:18No conozco la obra de Kiko da Silva ni tengo ni idea de arte para juzgar que sea buena o no.
Peo lo de "no cometieron ninguna ilegalidad" como justificación es de coña. La de veces que he visto cosas aberrantes que no eran ilegales en la administración pública![]()
A lo que voy es que cada céntimos de dinero público debería ser sagrado y estar auditado al milímetro, al menos en mi opinión.
Eu empezaría por aquí:
Mazón entrega 34 millones para reparar depuradoras tras la DANA a empresas ligadas con la corrupción del PP
Seis firmas que financiaron irregularmente al PP y otra acusada de pagar comisiones al cuñado de Rita Barberá han recibido una lluvia de millones en contratos a dedo para obras que dependen de la Entidad Pública de Saneamiento de Aguas Residuales de la Generalitat Valenciana
Tamén trataría de evitar a enésima colaboración público - privada entre esta asociación de fachas e un membro da toga nostra para construir un relato a medida do pp mediante unha denuncia falsa. Logo de reclamar a queima de científicos supoño que o seguinte paso será denunciar as nubes, ou o Mediterráneo por quentarse demais sen permiso.
Manos Limpias denuncia a Aemet y al CHJ por homicidio imprudente en la gestión de la DANA
Gustaríame ver o Peinado de turno analizando o método científico polo cal se elabora unha previsión meteorolóxica e deste xeito xulgar se houbo incompetencia ou non, serían as risas velo repasar o seu libro de física de 2ª BUP, o que non fai graza é que esta panda de lawfaristas constrúan, en base a falsidades acientificas, unha presunta dúbida razoable, que logo será propagada por medios de comunicación o seu servizo para obter un rédito partidista. Denuncia, publicidade enganosa chamarialle eu, que quedará en nada pero que custará unha pasta o erario o público.
No hay que ver todo desde un punto de vista partidista, a mí me la suda lo más grande que el que trinque sea del PP, del BNG, del PSOE o de la falange auténtica, quien trinque que pague. Porque tengo clarísimo que no haya diferencias entre unos y otros (al menos en mi experiencia), la única diferencia es que unos tocan poder en mayor o menor medida, pero si llegan al mismo punto trincan todos por igual (o parecido, o al menos lo intentan).
the naked man escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 14:01Me parece perfecto, que se levanten todas las alfombras.roped escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 10:27the naked man escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 14:48Evidentemente hay que empezar por las ilegales, y justo detrás las que vayan rascando los límites.roped escribió: ↑Miércoles 20 de Noviembre de 2024, 10:37Xa, xa, pero digo eu que habería que empezar por investigar e condenar as ilegais, para manter un mínimo de orde máis que nada, e xa postos e tentar solucionalo, porque o teu discurso de "que malo es lo público" xa o coñecemos de sobra, e persoalmente coido que non é moi útil que digamos.the naked man escribió: ↑Martes 19 de Noviembre de 2024, 23:18No conozco la obra de Kiko da Silva ni tengo ni idea de arte para juzgar que sea buena o no.
Eu empezaría por aquí:
No hay que ver todo desde un punto de vista partidista, a mí me la suda lo más grande que el que trinque sea del PP, del BNG, del PSOE o de la falange auténtica, quien trinque que pague. Porque tengo clarísimo que no haya diferencias entre unos y otros (al menos en mi experiencia), la única diferencia es que unos tocan poder en mayor o menor medida, pero si llegan al mismo punto trincan todos por igual (o parecido, o al menos lo intentan).
Iso non é certo, o discurso do "todos son iguales" é falso e ademais é perigoso, non se debe colocar na mesma balanza as condutas dunha parte da clase política e xeneralizalas porque non exista a total exemplaridade en ningún partido político, compre analizar polo miúdo cada caso, de non facelo podemos correr o risco de acirrar a desconfianza primeiro contra políticos xustos que pagan por pecadores, pero sobre todo corremos o risco de que esa desconfianza poida expandirse as institucións, e finalmente a democracia en si mesma. Hai unha chea de subnormalitos que creen que unha ditadura tecnocrática é un mellor sistema que unha democracia, partitocracia segundo eles, non lle deamos pábulo.
Isto é o custe da corrupcción en España, é un cálculo desfasado, ten cerca de 10 anos.
O PP non tivo o 88% do poder en España, o PP é desproporcionadamente máis corrupto que os demais partidos, iso é un feito, polo tanto o teu discurso de que non hai diferencia entre uns e outros é mentira.
O BNG so ten un membro condenado por corrupción ao longo de 45 anos de historia, a ex alcaldesa de Melide, e non foi por roubar, ela non se lucrou grazas o seu delito, a moi burra falsificou un informe oficial, prevaricou, para que o concello non perdese unha subvención.
O BNG mandou na xunta, nas deputacións, nunha chea de concellos... 1 caso de corrupción, cantos tivo o PPdeG e o PSG?.
- the naked man
- · Forero Experto ·
@roped yo hablo de mi experiencia, y la mía es la que es. He trabajado con administración pública a nivel local, regional, autonómico y nacional, con partidos con todas las siglas y colores que quieras ponerles. Y las diferencias entre unos y otros son mínimas, igual tuve yo la mala suerte de que me cuadraran justo a lo largo de distintos años y distintos ámbitos justo pero mira qué justo los que se comportaban si no igual, muy parecido.
Ahora puedes sacarme los artículos y las cifras que quieras que yo hablo de lo que he visto con mis ojos, no me tengo que creer lo que otros me dicen.
Ahora puedes sacarme los artículos y las cifras que quieras que yo hablo de lo que he visto con mis ojos, no me tengo que creer lo que otros me dicen.
Xa, o que sucede é que a túa opinión persoal construída en base a túa experiencia non é un dogma de fe, pode que estes trabucado, quizais tiveches mala sorte e te topaches con moitos cacos, ou directamente mintas... permíteme que me fíe máis dos artigos e dos números que da túa opinión particular.the naked man escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 15:03@roped yo hablo de mi experiencia, y la mía es la que es. He trabajado con administración pública a nivel local, regional, autonómico y nacional, con partidos con todas las siglas y colores que quieras ponerles. Y las diferencias entre unos y otros son mínimas, igual tuve yo la mala suerte de que me cuadraran justo a lo largo de distintos años y distintos ámbitos justo pero mira qué justo los que se comportaban si no igual, muy parecido.
- the naked man
- · Forero Experto ·
roped escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 15:10Xa, o que sucede é que a túa opinión persoal construída en base a túa experiencia non é un dogma de fe, pode que estes trabucado, quizais tiveches mala sorte e te topaches con moitos cacos, ou directamente mintas... permíteme que me fíe máis dos artigos e dos números que da túa opinión particular.the naked man escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 15:03@roped yo hablo de mi experiencia, y la mía es la que es. He trabajado con administración pública a nivel local, regional, autonómico y nacional, con partidos con todas las siglas y colores que quieras ponerles. Y las diferencias entre unos y otros son mínimas, igual tuve yo la mala suerte de que me cuadraran justo a lo largo de distintos años y distintos ámbitos justo pero mira qué justo los que se comportaban si no igual, muy parecido.
No seré yo quien te diga lo contrario, ni de quién y quién no tienes que fiarte, pero recuerda que el perro no muerde la mano que le da de comer normalmente.
- corsomoro
- · omnia sunt communia ·
Curioso que el Mazón no tenga ninguna responsabilidad según el mismo y algunos incautos y mientras despida a conselleras.
Y Netanyahu ya buscado oficialmente por crimenes de guerra y contra la humanidad. No creo que le pase nada si viene a la UE.
Y Netanyahu ya buscado oficialmente por crimenes de guerra y contra la humanidad. No creo que le pase nada si viene a la UE.
Deberías dejar de propagar bulos.roped escribió: ↑Jueves 21 de Noviembre de 2024, 14:49Spoiler:
Iso non é certo, o discurso do "todos son iguales" é falso e ademais é perigoso, non se debe colocar na mesma balanza as condutas dunha parte da clase política e xeneralizalas porque non exista a total exemplaridade en ningún partido político, compre analizar polo miúdo cada caso, de non facelo podemos correr o risco de acirrar a desconfianza primeiro contra políticos xustos que pagan por pecadores, pero sobre todo corremos o risco de que esa desconfianza poida expandirse as institucións, e finalmente a democracia en si mesma. Hai unha chea de subnormalitos que creen que unha ditadura tecnocrática é un mellor sistema que unha democracia, partitocracia segundo eles, non lle deamos pábulo.
Isto é o custe da corrupcción en España, é un cálculo desfasado, ten cerca de 10 anos.
O PP non tivo o 88% do poder en España, o PP é desproporcionadamente máis corrupto que os demais partidos, iso é un feito, polo tanto o teu discurso de que non hai diferencia entre uns e outros é mentira.
O BNG so ten un membro condenado por corrupción ao longo de 45 anos de historia, a ex alcaldesa de Melide, e non foi por roubar, ela non se lucrou grazas o seu delito, a moi burra falsificou un informe oficial, prevaricou, para que o concello non perdese unha subvención.
O BNG mandou na xunta, nas deputacións, nunha chea de concellos... 1 caso de corrupción, cantos tivo o PPdeG e o PSG?.
https://maldita.es/malditobulo/que-sabe ... -en-espana
Non concordo, non penso que sexa un bulo, para min o rescate bancario é un evidente caso de corrupción, non son o único, un dos teus predicadores favoritos tamén o cre.
https://blogs.elconfidencial.com/econom ... b_1315775/
https://blogs.elconfidencial.com/econom ... b_1315775/
Ah bueno, entonces mezclar bajo el paraguas de la corrupción hechos probados con otros que no lo son, y con decisiones cuestionables pero legales no es crear bulos.
Entonces yo creo que deberíamos incluir los presupuestos de rtve y el ministerio de igualdad como corrupción.
Entonces yo creo que deberíamos incluir los presupuestos de rtve y el ministerio de igualdad como corrupción.
El bng solo tiene un caso de corrupcion? Me parece un dato muy importante y que deberian de jugarlo mas.
Que un partido no te robe ya es algo
Que conste, dar contratos a dedo a un afin, para mi es corrupcion
Que un partido no te robe ya es algo
Que conste, dar contratos a dedo a un afin, para mi es corrupcion