Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 7164
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Política

Mensaje por rusalko » Miércoles 21 de Septiembre de 2022, 15:45

Empiezan a salir noticias de que China pide un alto el fuego. Me cuesta creerlo pero habrá que esperar.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6032
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Política

Mensaje por NoGarD » Miércoles 21 de Septiembre de 2022, 15:54

É que como siga así, China non pode seguir moito tempo apoiando esta patraña. A ver con qué cara apoia unha cousa e mira a Taiwan ao mesmo tempo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Miércoles 21 de Septiembre de 2022, 16:38

Non creo que os chineses teñan o menor problema en asumir as súas propias incoherencias, máis ben verán con preocupación que os rusos desesperados fagan o subnormal e teñamos un disgusto nuclear con imprevisibles consecuencias.

Que conste que eu estou seguro de que Putin e Xi xa falaron disto en Samarkanda.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6032
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Política

Mensaje por NoGarD » Miércoles 21 de Septiembre de 2022, 17:05

roped escribió:
Miércoles 21 de Septiembre de 2022, 16:38
Non creo que os chineses teñan o menor problema en asumir as súas propias incoherencias, máis ben verán con preocupación que os rusos desesperados fagan o subnormal e teñamos un disgusto nuclear con imprevisibles consecuencias.

Que conste que eu estou seguro de que Putin e Xi xa falaron disto en Samarkanda.
Isto tamén o estaba pensando eu. Pode ser.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 17:00

Mani en Nixer con bandeiras de Rusia e lemas como “Francia financia e patrocina o terrorismo no Sahel”, “Abaixo Francia”, “Viva Putin e Rusia”, “Francia é un Estado nazi”...

https://www.youtube.com/watch?v=bISk_walBdU&t=55s

Occidente estao facendo tan sumamente mal que está convertendo a un megafacha asasasino como Putin no mesias do terceiro mundo. A cousa está así:

Imagen

Os Estados que non van sancionar nunca a Rusia acumulan a 7000 millóns de persoas, non creen que Rusia estea actuando ben, que va, non a sancionan porque están totalmentente seguros, logo de séculos de colonialismo, de que nos somos aínda peores.

1000 millóns contra 7000, eu diría que a longo prazo temos as de perder.

1OJOSELUIS
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1912
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 17:53

Eu, depois de buscar moito, atopei dúas banderas rusas...Qué son? 20 ou 30 millons de nixerianos? ... facendo demagoxia coma Roped debo concluir que dous nixerianos apoian a Rusia. Ben... Das manifestacions e detencions de onte non vexo críticas. Ben. Seguindo a demagoxia de Roped, semella que os franceses tratan mellor aos nixerianos que Putin aos seus compatriotas...seica os dous das banderas teñen sorte de non estar ocupados por Putin...seica.
Última edición por 1OJOSELUIS el Jueves 22 de Septiembre de 2022, 18:36, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 18:09

Non son nixerianos, son nixerinos é dicir habitantes de Nixer, o estado tocho que está entre Arxelia e Nixeria, son poucos, sobre 10 millóns, a metade do territorio é deserto.

Eu penso máis ben que a demagoxia fala ti cando restas importancia o feito de que so haxa dúas bandeiras de Rusia presidindo unha mani antifrancesa en Niamey, a min resultame bastante sorprendente que haxa algunha bandeira rusa en todo Nixer, como me parece sorprendente, preocupante e bastante trabucado que se empregue a bandeira zarista nunha mani antiperialista, pero a ti iso non che sorprende, o que che mosquea é o meu presunto apoio a Rusia, andas un pouco perdido, e non so a nivel xeográfico.

Ah, esquecíame das manis de onte, pensaba que con chamarlle megafacha asasino a Putin quedaría claro, pero vexo que non, pois nada desde aquí anuncio públicamente o meu total apoio a xente que se manifesta contra a guerra nas principais cidades rusas, ogallá houbese máis como eles, tamén en este foro.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 19:12

Imagen

O monumento que vemos engalanado cas dúas bandeiras rusas atópase na Place de la Concertation, simboliza a unión nacional dos nixerinos e fan os seus actos e manis aí, o seu pé é onde se sitúan o seus líderes para dar discursos, eu diría que as bandeiras rusas si presiden o acto, pero ti mesmo.

Todo isto non é casual, Nixer é o sitio de onde sacan os franceses o uranio para que as súas nucleares funcionen, o capitalismo francés deixouse 1500 millóns de euros en poñer en marcha as minas de uranio máis grandes do mundo, e teñen un exercito colonial, pagado por todolos franceses, para protexer tal inversión, vaino ter dificil, ademais de unha pila de negros desarrapados con bandeiras de Rusia, teranse que enfrontar a Wagner, o exercito mercenario o servizo de Rusia, xa perderon Mali , agora tócalle a Nixer, pero Francia non pode perder Nixer, sen uranio volven a idade media en poucos días, así que haberá segunda parte da guerra de Ucraína no medio de África, seguramente Francia se apoie nos integristas islámicos para ter algunha posibilidade, todo moi bonito e superdemocrático.

Avatar de Usuario
Louie Louie
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2502
Registrado: Viernes 04 de Septiembre de 2020, 11:20

Re: Política

Mensaje por Louie Louie » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 20:31

Eu dende que vin o anuncio da movilización de Putin, teño unhas ganas, de ir darlle con un algodociño con alcohol, os dóus teléfonos que ten a súa esquerda que non podo ver a foto sen que me entre ansiedade.

soichiro
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1571
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 12:15
Ubicación: BCN

Re: Política

Mensaje por soichiro » Jueves 22 de Septiembre de 2022, 20:56

No se podía saber.

https://www.wsj.com/articles/high-natur ... 1663707594

Curioso que quien más gana con esto es quien quería que Ucrania entrara en la OTAN...

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3439
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Política

Mensaje por Pablo1989 » Viernes 23 de Septiembre de 2022, 0:36

Me importa mucho que en Níger haya banderas rusas. Mientras tanto, la realidad es que hasta en Armenia ya empieza a haber banderas ucranianas, de la UE y de EEUU.




Magnífica gestión de Putin, ha logrado que Suecia y Finlandia pasen de neutrales a estar en la OTAN, que incluso la Ucrania de habla rusa repudie a los rusos, que lo que quede de Ucrania dentro de unos años vaya a entrar en la UE y en la OTAN, que su país se empobrezca todavía más, perder decenas de miles de soldados y gran parte de su maquinaria de guerra, que su propia población civil se comience a rebelar, y que Rusia sea repudiada por medio planeta (el que vale la pena, no los shitholes). Todo ello por unos kilómetros cuadrados, que veremos si al final se los quedan o no.

Buf, qué mal lo estamos haciendo en Occidente, sí. Si tuviésemos a un Putin para salvarnos...

Avatar de Usuario
delaisi
· Forero Profesional ·
Mensajes: 345
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 22:28

Re: Política

Mensaje por delaisi » Viernes 23 de Septiembre de 2022, 1:11

Pablo1989 escribió:
Viernes 23 de Septiembre de 2022, 0:36
Me importa mucho que en Níger haya banderas rusas. Mientras tanto, la realidad es que hasta en Armenia ya empieza a haber banderas ucranianas, de la UE y de EEUU.




Magnífica gestión de Putin, ha logrado que Suecia y Finlandia pasen de neutrales a estar en la OTAN, que incluso la Ucrania de habla rusa repudie a los rusos, que lo que quede de Ucrania dentro de unos años vaya a entrar en la UE y en la OTAN, que su país se empobrezca todavía más, perder decenas de miles de soldados y gran parte de su maquinaria de guerra, que su propia población civil se comience a rebelar, y que Rusia sea repudiada por medio planeta (el que vale la pena, no los shitholes). Todo ello por unos kilómetros cuadrados, que veremos si al final se los quedan o no.

Buf, qué mal lo estamos haciendo en Occidente, sí. Si tuviésemos a un Putin para salvarnos...

Yo la verdad que no sé quién lo está haciendo mal o bien. Creo que es un poco más complejo que eso. El mundo está dividido y tenemos situaciones kafkianas como que el pirado de Bolsonaro apoye a Rusia al mismo tiempo que Rusia apoya al pirado de Maduro. A alguno si piensa esto igual le explota la cabeza :lol:

Pero bueno, lo que sí sé seguro es que Europa está haciendo un poco el ridículo y que a río revuelto quien está ganando son siempre los mismos. Los putos yankis en primer lugar y después países maravillosos como China, India o Turquía entre otros. Y mientras en la Europa del estado del bienestar, la que aún con todas sus mierdas debería ser ejemplo de todo, estamos a ver si vamos a tener gas para calentarnos en invierno. Y no pinta bien la cosa eh.

Que Putin es un hijo de puta no lo discute nadie. Pero de verdad, Europa qué cojones va a ganar en esto? De verdad nos compensa seguir siendo la putita de los americanos? Yo no lo entiendo, la verdad.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3439
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Política

Mensaje por Pablo1989 » Viernes 23 de Septiembre de 2022, 1:16

Aquí estamos más preocupados en dotar de perspectiva de género a la guerra.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11067
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Política

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 23 de Septiembre de 2022, 7:17

Pablo1989 escribió:
Viernes 23 de Septiembre de 2022, 0:36
Me importa mucho que en Níger haya banderas rusas. Mientras tanto, la realidad es que hasta en Armenia ya empieza a haber banderas ucranianas, de la UE y de EEUU.
A la vez, en otro lugar del mundo, durante plena temporada de sanciones a Rusia:



Para los despistados, Narendra Modi es el primer ministro del segundo país más poblado del mundo, que supera ampliamente en población a toda Europa junta, país que es potencia nuclear, por cierto.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Viernes 23 de Septiembre de 2022, 9:27

Pablo1989 escribió:
Viernes 23 de Septiembre de 2022, 0:36
Me importa mucho que en Níger haya banderas rusas. Mientras tanto, la realidad es que hasta en Armenia ya empieza a haber banderas ucranianas, de la UE y de EEUU.
Spoiler:
Magnífica gestión de Putin, ha logrado que Suecia y Finlandia pasen de neutrales a estar en la OTAN, que incluso la Ucrania de habla rusa repudie a los rusos, que lo que quede de Ucrania dentro de unos años vaya a entrar en la UE y en la OTAN, que su país se empobrezca todavía más, perder decenas de miles de soldados y gran parte de su maquinaria de guerra, que su propia población civil se comience a rebelar, y que Rusia sea repudiada por medio planeta (el que vale la pena, no los shitholes). Todo ello por unos kilómetros cuadrados, que veremos si al final se los quedan o no.

Buf, qué mal lo estamos haciendo en Occidente, sí. Si tuviésemos a un Putin para salvarnos...
Debo recoñecer que é a primeira nova que teño da mani proocidental de Armenia, resultame sorprendente, xa que é un aliado de Rusia, semella que se invirten os papei e agora Azerbaixan é o malo, non sei, é todo moi confuso, seguireino con atención.

Tamén é certo que a mani desevolveuse ca Pelosi en Ereván, por certo ultimamente viaxa máis que o cadaver da raíña de Inglaterra, moi significativa a súa visita, supoño que todo o que sexa tocar o carallo a Moscova e de paso pegarlle un toque a Ankara, Azerbaixan é un satélite turco, interesalle a USA. Quizais non fose moi expontanea, non o sei.

Que occidente o este facendo mal, sobre todo Europa que raia no ridículo, non significa que Putin o faga mellor, non se trata de competir por ser o menos malo, senón de facer as cousas con algo de cabeciña sen ter que mandar a morte a unha pila de xente, penso eu. Os máis intelixentes están sendo os chineses e os indios, de largo ademais, aínda que o teu evidente endocentrismo displicente non cho permite aprezar.

Os nosos líderes parecense moito a ti, son tan fachendosos que non se dan conta que Rusia tendo a India e China do seu lado non nos precisan para nada, os BRICs, Brasil, Rusia, India e China están moi perto de igualr o PIB PPA da suma de USA, UE, Xapón , U.K. e Australia, a guerra de Ucraína precisamente é para evitar que iso suceda, é unha batalla pola hexemonía mundial, pero imos perder, os europeos xa estamos perdendo, eles son máis e teñen a China no equipo , máis nos valería mudar de estratexia, ou gañar a guerra dunha vez e conquistar Rusia, as materias primas rusas ben valen o risco de un inverno nuclear e a extinción humana, ou non?.
Última edición por roped el Viernes 23 de Septiembre de 2022, 9:47, editado 1 vez en total.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 8 invitados