Literatura
Re: Literatura
Tras ler a triloxía de "El problema de los tres cuerpos", da que rematei bastante ata o carallo, lin " As voces baixas" unha autobiografía de Manolo Rivas e familia, en forma de relatos ambientados na Coruña e arredores desde a posguerra ata os anos 70 , gustoume moito. Tamén lin "1793" bestseller de novela negra a escandinava ambientada no XVIII, normaliña, é unha triloxía e nin se me pasa pola cabeza seguir co segundo libro.
E agora retomei "Faraón" que tiña abandonado desde o ano pasado, estame parecendo a hostia, o libro está moi ben escrito, previsiblemente en polaco aínda molará máis, pero sobre todo está moi ben documentado para a época na que foi publicado, supoño que o seu autor, B. Prus, en Polonia será recoñecido, aquí nin cristo o coñece, eu polo menos non o coñecía, e paréceme un pedazo de escritor.
E agora retomei "Faraón" que tiña abandonado desde o ano pasado, estame parecendo a hostia, o libro está moi ben escrito, previsiblemente en polaco aínda molará máis, pero sobre todo está moi ben documentado para a época na que foi publicado, supoño que o seu autor, B. Prus, en Polonia será recoñecido, aquí nin cristo o coñece, eu polo menos non o coñecía, e paréceme un pedazo de escritor.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
Apunto 'Faraón' de Prus. Grazas!roped escribió:Tras ler a triloxía de "El problema de los tres cuerpos", da que rematei bastante ata o carallo, lin " As voces baixas" unha autobiografía de Manolo Rivas e familia, en forma de relatos ambientados na Coruña e arredores desde a posguerra ata os anos 70 , gustoume moito. Tamén lin "1793" bestseller de novela negra a escandinava ambientada no XVIII, normaliña, é unha triloxía e nin se me pasa pola cabeza seguir co segundo libro.
Pese a miña crítica, gústame a triloxía porque obriga ao lector a reflexionar sobre moitos temas, que eu particularmente descoñecía, que van desde os puramente científicos, pasando por cuestións morais, e rematando por cuestións filosóficas, ata aí perfecto. O fondo do libro está moi ben, e a forma o que falla, o autor nótase que sabe moito pero carece de todo talento narrativo, na miña opinión a historia non se conta ben, é desordenada, non ten un fío condutor, en realidade son minihistorias pegadas entre si, a linguaxe que emprega é demasiado simple e carece de toda beleza, parece escrita por unha IA , e ademais fastidiame moito que aparezan e desaparezan personaxes deixando totalmente inconclusos as súas historias, o que non deixa de repercutir na trama central da triloxía.the naked man escribió: ↑Miércoles 28 de Enero de 2026, 14:18@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
O terceiro libro?, unha ida de pelota maior que os dous primeiros, o cal era bastante complicado.
Xa que chagaches ata aí, remátao.
Aviso, é literatura de finais do XIX, se buscas postmoderneces non as vas atopar.
Aínda que si é moderno para o seu tempo, cando foi escrito estábase nun momento cumio do antisemitismo europeo co caso Dreyfus de plena actualidade, Prus toma partido claramente na novela condenando un "progromo" contra un dos personaxes de etnia xudea do libro. De feito é tan cantoso que fun mirar si era xudeu, nada máis lonxe da realidade, Prus foi un aristócrata polaco, eslavo, desposuído das súas posesións polas autoridades rusas debido ao seu apoio a causa independentista polaca. Aínda que o seu alias " Prus" esta relacionado co termo Prusia, ca mesma tiña algo de xermánico, non o sei.
En 1897 atreverse a retratar os xudeus como seres humanos era moi moderno do noso señor.
Non hai problema coa época. Son historiador e encántame a análise dos momentos históricos. Exipto é a miña paixón, incluso por diante do Déporroped escribió:Pese a miña crítica, gústame a triloxía porque obriga ao lector a reflexionar sobre moitos temas, que eu particularmente descoñecía, que van desde os puramente científicos, pasando por cuestións morais, e rematando por cuestións filosóficas, ata aí perfecto. O fondo do libro está moi ben, e a forma o que falla, o autor nótase que sabe moito pero carece de todo talento narrativo, na miña opinión a historia non se conta ben, é desordenada, non ten un fío condutor, en realidade son minihistorias pegadas entre si, a linguaxe que emprega é demasiado simple e carece de toda beleza, parece escrita por unha IA , e ademais fastidiame moito que aparezan e desaparezan personaxes deixando totalmente inconclusos as súas historias, o que non deixa de repercutir na trama central da triloxía.the naked man escribió: ↑Miércoles 28 de Enero de 2026, 14:18@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
O terceiro libro?, unha ida de pelota maior que os dous primeiros, o cal era bastante complicado.
Xa que chagaches ata aí, remátao.
Aviso, é literatura de finais do XIX, se buscas postmoderneces non as vas atopar.![]()
Aínda que si é moderno para o seu tempo, cando foi escrito estábase nun momento cumio do antisemitismo europeo co caso Dreyfus de plena actualidade, Prus toma partido claramente na novela condenando un "progromo" contra un dos personaxes de etnia xudea do libro. De feito é tan cantoso que fun mirar si era xudeu, nada máis lonxe da realidade, Prus foi un aristócrata polaco, eslavo, desposuído das súas posesións polas autoridades rusas debido ao seu apoio a causa independentista polaca. Aínda que o seu alias " Prus" esta relacionado co termo Prusia, ca mesma tiña algo de xermánico, non o sei.
En 1897 atreverse a retratar os xudeus como seres humanos era moi moderno do noso señor.
e "Sinuhé el Egipcio" unha das obras literarias da miña preferencia, e tampouco é precisamente "moderna". Mika Waltari quédalle cerca tamén ao autor, así que todo cadra. Ou como din os rapaces agora, é un match de libro, nunca mellor dito! Grazas @roped Re: Literatura
Venía a otra cosa pero arranco diciendo que no hagais caso a @roped. La trilogía de los tres cuerpos es una obra maestra y no tanto por la ciencia ficción sino por los temas que abre y te hacen pensar. Yo lo recomendaría a cualquier lector de hecho, incluso a los que odian la CF. Probablemente el tercero sea el peor de los tres, pero esto es por la calidad de los anteriores, especialmente el segundo. Hay un cuarto no escrito por Cixin Liu pero aprobado por él, por si no lo sabéis. Ese sí que es una ida de olla.
@roped
Terminé hace tiempo la trilogia de la primera ley. Me ha gustado como escribe Abercrombie, y la historia ha sido entretenida, pero de todas las tramas solo ha habido una que me enganche y disfrute de verdad, y ha sido sin duda la evolución de Glokta. De ahí que el mejor libro para mi sea el segundo.
Ahora he cambiado de género durante un tiempo y ando con policíaca:
- La asistenta: Lo leí por presión externa, no me atraía nada. Una vez leído confirmo que es basura con argumento de pelicula de antena 3 los domingos. Hay otros dos libros que me he negado a leer.
- El enigma de la habitación 622 (Joel Dicker): Lo recomiendo mucho. No es policiaca al uso. Me ha parecido muy entretenido y el final me hizo releerlo de nuevo.
- La estrella del diablo (Jo Nesbo): Desde hace tiempo tengo el propósito de leerme toda la saga de Harry Hole, uno o dos leo al año. En estos momentos ando con este, llevo el 75%, aprox y no está mal. Pero por ahora lejos de Petirrojo que es mi preferido de la saga hasta el momento.
@roped
Spoiler:
Terminé hace tiempo la trilogia de la primera ley. Me ha gustado como escribe Abercrombie, y la historia ha sido entretenida, pero de todas las tramas solo ha habido una que me enganche y disfrute de verdad, y ha sido sin duda la evolución de Glokta. De ahí que el mejor libro para mi sea el segundo.
Ahora he cambiado de género durante un tiempo y ando con policíaca:
- La asistenta: Lo leí por presión externa, no me atraía nada. Una vez leído confirmo que es basura con argumento de pelicula de antena 3 los domingos. Hay otros dos libros que me he negado a leer.
- El enigma de la habitación 622 (Joel Dicker): Lo recomiendo mucho. No es policiaca al uso. Me ha parecido muy entretenido y el final me hizo releerlo de nuevo.
- La estrella del diablo (Jo Nesbo): Desde hace tiempo tengo el propósito de leerme toda la saga de Harry Hole, uno o dos leo al año. En estos momentos ando con este, llevo el 75%, aprox y no está mal. Pero por ahora lejos de Petirrojo que es mi preferido de la saga hasta el momento.
[mention]Tristan [/mention] yo creo que no termino de entrar en esa forma narrativa con el problema de los tres cuerpos. A lo mejor es la narrativa oriental, pero me cuesta seguir un libro en el que no hay protagonistas claros y unos entran y otros salen.
Me lío muchísimo entre tanto chen, chin, lín, lu y la madre que los parió. Tenía que estar continuamente yendo a la guía de personajes para saber quién era quien, porque como aparecían en un capítulo y no volvían a aparecer hasta 10 capítulos más tarde pensaba “quién coño es el Li Chen este?”. Un infierno para la gente con trastorno de déficit de atención como es mi caso.
Un libro muy difícil de seguir para mí, y no por que la prosa sea compleja, si no porque el estilo narrativo es demencial.
Luego ha una cosa que me repatea de ese libro, y es el abuso que hace de los personajes no científicos y los diálogos para explicar conceptos científicos. Por ejemplo, digamos que el autor necesita hablar de la teoría de la relatividad general, pues pone a un cocinero o un policía al lado de un físico y el físico le explica a través de un diálogo forzado conceptos con palabras mundanas. En esto, Asimov era un maestro, pero en la trilogía me chirría muchísimo, no me parece que los diálogos fluyan de forma generosa y natural, si no que me parecen forzadisimos.
En fin… respetando mucho al que le haya gustado, pero a mí me parece que estos libros están muy sobrevalorados.
Spoiler:
Un libro muy difícil de seguir para mí, y no por que la prosa sea compleja, si no porque el estilo narrativo es demencial.
Luego ha una cosa que me repatea de ese libro, y es el abuso que hace de los personajes no científicos y los diálogos para explicar conceptos científicos. Por ejemplo, digamos que el autor necesita hablar de la teoría de la relatividad general, pues pone a un cocinero o un policía al lado de un físico y el físico le explica a través de un diálogo forzado conceptos con palabras mundanas. En esto, Asimov era un maestro, pero en la trilogía me chirría muchísimo, no me parece que los diálogos fluyan de forma generosa y natural, si no que me parecen forzadisimos.
En fin… respetando mucho al que le haya gustado, pero a mí me parece que estos libros están muy sobrevalorados.
Tristan escribió: ↑Viernes 27 de Febrero de 2026, 0:07Venía a otra cosa pero arranco diciendo que no hagais caso a @roped. La trilogía de los tres cuerpos es una obra maestra y no tanto por la ciencia ficción sino por los temas que abre y te hacen pensar. Yo lo recomendaría a cualquier lector de hecho, incluso a los que odian la CF. Probablemente el tercero sea el peor de los tres, pero esto es por la calidad de los anteriores, especialmente el segundo. Hay un cuarto no escrito por Cixin Liu pero aprobado por él, por si no lo sabéis. Ese sí que es una ida de olla.
@ropedSpoiler:
Non creo que EPTC sexa unha obra mestra nin moito menos, pero si unha obra interesante polo que conta pero sobre todo por ir asociada ao tempo histórico no que estamos inmersos, fai 30 anos sería impensable estar falando dun libro chinés de ciencia ficción.
Os temas que abre?, pois si, son moi interesantes, pero non deixa de ser un corta e pega.
A novela en conxunto é un caos onde o presunto protagonista sae por primeira vez no segundo volume, logo de paparte centos de páxinas do primeiro, é de coña. Absolutamente todas as personaxes aparecen e desaparecen de maneira pouco elaborada, e logo está a propia narración que é un desastre, supoño que en mandarín será mellor, pero en castelán é de moi baixa calidade.
A idea da novela está moi ben, e fala de cousas moi interesantes, pero a súa forma, a escrita, o seu estilo é horrible.
Por outra parte parécema bastante curioso que che guste tanto, a novela non deixa de ser unha oda ao colectivismo aderezada con evidentes mostras de exaltación nacionalista chinesa.
A obra promove a idea de que só un liderazgo autoritario pode resolver unha ameaza existencial, onde os heroes son na súa inmensa maioría chineses (os occidentais non saímos moi ben parados no retrato que pinta o autor) , que teñen claro que o individuo é totalmente irrelevante e prescindible se o que está en xogo é a supervivencia da "colmea".
Pese ao "cebo" en forma de crítica a Revolución Cultural do primeiro libro, a obra semella saída da cabeza dun comisario político do PCCh, se eu podo ser o novo Escohotado de feirón, ti corres o perigo de ser o novo Jorge Verstrynge .
Spoiler:
PD: Estoy de coña, jamás leí este libro en clave política. Se me acaba de ocurrir. No mezclemos la politica aquí que se disfruta menos.
PD2: Cual es el traductor de tu libro? Y el tuyo @Filotas
Nin idea do nome do tradutor, collín os libros na biblioteca, eu si son un colectivista convencido que cre nos servizos públicos, ou se prefires un agarrado que non se gasta a pasta en libros chineses. lol
A mí me mola la edad de oro de la ciencia ficción, que diría que va desde H.G.Wells hasta Asimov. Me pasa igual con la novela detectivesca.
Literatura
Buah… ni puta idea, neno. Regalé los libros cuando los terminé.Tristan escribió:
Spoiler:
PD: Estoy de coña, jamás leí este libro en clave política. Se me acaba de ocurrir. No mezclemos la politica aquí que se disfruta menos.
PD2: Cual es el traductor de tu libro? Y el tuyo [mention]Filotas[/mention]
No creo en el colectivismo, pero sí en la economía circular.
Solicito recomendaciones de calidad, estoy picado con el género detectivesco. He leído todo Holmes y buena parte de los clásicos del género, sobre todo de UK. A ver si alguno se apunta a soltar títulos y autores.
A min molanme moito os libros de Fred Vargas, pero é mais novela negra que detectivesca.