Tras ler a triloxía de "El problema de los tres cuerpos", da que rematei bastante ata o carallo, lin " As voces baixas" unha autobiografía de Manolo Rivas e familia, en forma de relatos ambientados na Coruña e arredores desde a posguerra ata os anos 70 , gustoume moito. Tamén lin "1793" bestseller de novela negra a escandinava ambientada no XVIII, normaliña, é unha triloxía e nin se me pasa pola cabeza seguir co segundo libro.
E agora retomei "Faraón" que tiña abandonado desde o ano pasado, estame parecendo a hostia, o libro está moi ben escrito, previsiblemente en polaco aínda molará máis, pero sobre todo está moi ben documentado para a época na que foi publicado, supoño que o seu autor, B. Prus, en Polonia será recoñecido, aquí nin cristo o coñece, eu polo menos non o coñecía, e paréceme un pedazo de escritor.
Literatura
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Re: Literatura
@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
Apunto 'Faraón' de Prus. Grazas!roped escribió:Tras ler a triloxía de "El problema de los tres cuerpos", da que rematei bastante ata o carallo, lin " As voces baixas" unha autobiografía de Manolo Rivas e familia, en forma de relatos ambientados na Coruña e arredores desde a posguerra ata os anos 70 , gustoume moito. Tamén lin "1793" bestseller de novela negra a escandinava ambientada no XVIII, normaliña, é unha triloxía e nin se me pasa pola cabeza seguir co segundo libro.
E agora retomei "Faraón" que tiña abandonado desde o ano pasado, estame parecendo a hostia, o libro está moi ben escrito, previsiblemente en polaco aínda molará máis, pero sobre todo está moi ben documentado para a época na que foi publicado, supoño que o seu autor, B. Prus, en Polonia será recoñecido, aquí nin cristo o coñece, eu polo menos non o coñecía, e paréceme un pedazo de escritor.
Pese a miña crítica, gústame a triloxía porque obriga ao lector a reflexionar sobre moitos temas, que eu particularmente descoñecía, que van desde os puramente científicos, pasando por cuestións morais, e rematando por cuestións filosóficas, ata aí perfecto. O fondo do libro está moi ben, e a forma o que falla, o autor nótase que sabe moito pero carece de todo talento narrativo, na miña opinión a historia non se conta ben, é desordenada, non ten un fío condutor, en realidade son minihistorias pegadas entre si, a linguaxe que emprega é demasiado simple e carece de toda beleza, parece escrita por unha IA , e ademais fastidiame moito que aparezan e desaparezan personaxes deixando totalmente inconclusos as súas historias, o que non deixa de repercutir na trama central da triloxía.the naked man escribió: ↑Miércoles 28 de Enero de 2026, 14:18@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
O terceiro libro?, unha ida de pelota maior que os dous primeiros, o cal era bastante complicado.
Xa que chagaches ata aí, remátao.
Aviso, é literatura de finais do XIX, se buscas postmoderneces non as vas atopar.
Aínda que si é moderno para o seu tempo, cando foi escrito estábase nun momento cumio do antisemitismo europeo co caso Dreyfus de plena actualidade, Prus toma partido claramente na novela condenando un "progromo" contra un dos personaxes de etnia xudea do libro. De feito é tan cantoso que fun mirar si era xudeu, nada máis lonxe da realidade, Prus foi un aristócrata polaco, eslavo, desposuído das súas posesións polas autoridades rusas debido ao seu apoio a causa independentista polaca. Aínda que o seu alias " Prus" esta relacionado co termo Prusia, ca mesma tiña algo de xermánico, non o sei.
En 1897 atreverse a retratar os xudeus como seres humanos era moi moderno do noso señor.
Non hai problema coa época. Son historiador e encántame a análise dos momentos históricos. Exipto é a miña paixón, incluso por diante do Déporroped escribió:Pese a miña crítica, gústame a triloxía porque obriga ao lector a reflexionar sobre moitos temas, que eu particularmente descoñecía, que van desde os puramente científicos, pasando por cuestións morais, e rematando por cuestións filosóficas, ata aí perfecto. O fondo do libro está moi ben, e a forma o que falla, o autor nótase que sabe moito pero carece de todo talento narrativo, na miña opinión a historia non se conta ben, é desordenada, non ten un fío condutor, en realidade son minihistorias pegadas entre si, a linguaxe que emprega é demasiado simple e carece de toda beleza, parece escrita por unha IA , e ademais fastidiame moito que aparezan e desaparezan personaxes deixando totalmente inconclusos as súas historias, o que non deixa de repercutir na trama central da triloxía.the naked man escribió: ↑Miércoles 28 de Enero de 2026, 14:18@roped qué tal está el tercero de la trilogía? Me falta ese por leer, pero el segundo me parece de lo mejor que he leído últimamente.
O terceiro libro?, unha ida de pelota maior que os dous primeiros, o cal era bastante complicado.
Xa que chagaches ata aí, remátao.
Aviso, é literatura de finais do XIX, se buscas postmoderneces non as vas atopar.![]()
Aínda que si é moderno para o seu tempo, cando foi escrito estábase nun momento cumio do antisemitismo europeo co caso Dreyfus de plena actualidade, Prus toma partido claramente na novela condenando un "progromo" contra un dos personaxes de etnia xudea do libro. De feito é tan cantoso que fun mirar si era xudeu, nada máis lonxe da realidade, Prus foi un aristócrata polaco, eslavo, desposuído das súas posesións polas autoridades rusas debido ao seu apoio a causa independentista polaca. Aínda que o seu alias " Prus" esta relacionado co termo Prusia, ca mesma tiña algo de xermánico, non o sei.
En 1897 atreverse a retratar os xudeus como seres humanos era moi moderno do noso señor.
e "Sinuhé el Egipcio" unha das obras literarias da miña preferencia, e tampouco é precisamente "moderna". Mika Waltari quédalle cerca tamén ao autor, así que todo cadra. Ou como din os rapaces agora, é un match de libro, nunca mellor dito! Grazas @roped ¿Quién está conectado?
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado