Cine
- artabrias
- · vino y rosas ·
Re: Cine
Aunque casi todos lo conocimos por tarantino, ya salía en la mítica juegos de guerra. Quentin siempre conto que el personaje de Travolta en pulp fiction iba a ser para el. Hubo actores mejores pero deja alguna escena mítica.
La peli es muy muy buena, a pesar de ser hiper-subvencionadaReogalego13 escribió: ↑Jueves 26 de Junio de 2025, 19:18Está cojonuda. Ves verla, no te arrepentirás, aunque a ti precisamente quizás no te guste demasiado (). Mi colega Sergi López (es amigo íntimo del tío de mi mujer) está inmenso en su papel, como de costumbre. Es un actorazo, un colgao de cojones también, pero mazo buena gente.

Respecto a los actores, tengo una opinión diferente, Sergi López y el chaval están correctos, sin más. No los veo muy creíbles en sus acciones, pero es cierto que es por tema del guión. Los que se salen son los ravers franchutes. Se salen, es pec ta cu la res. Se nota que no son actores y que son perroflautas profesionales. Son clavados a los que te puedes encontrar en Tarifa, o incluso en la fauna compostelana erasmus que recuerdo, la forma de vestir, de hablar, de interaccionar, es exacta a la realidad.
Lo mejor de la peli es precisamente esa ambientación visual y sonora. Y las bofetadas que te da. También tiene su lectura histórica, por aquello de la guerra Marruecos Mauritania por el tema del Sáhara, y las minas que dejaron los marroquís.
Onte vin "El fuego y la palabra", peli de 1960 bastante actual vendo o resurxir do talibanismo mongol en USA, narra a hipocrisía e o oportunismo duns predicadores evanxélicos na USA de fai un século.
É unha peli moi valente estando o macartismo recentisimo, moi moderna para a súa época, o seu director Richard Brooks sempre estivo na vangarda no tócante as historias e os diálogos, a nivel visual é do montón, é un guionista botado a director e nótase.
Burt Lancaster está incrible, déronlle o Oscar por este papel.
Non diría que é unha obra mestra, pero case.
É unha peli moi valente estando o macartismo recentisimo, moi moderna para a súa época, o seu director Richard Brooks sempre estivo na vangarda no tócante as historias e os diálogos, a nivel visual é do montón, é un guionista botado a director e nótase.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Acabo de salir del cine de ver el reboot de "sé lo que hicisteis".
La peli da lo que promete, pero es acojonante como actualmente si quieres carisma tienes que irte al pasado.
La peli da lo que promete, pero es acojonante como actualmente si quieres carisma tienes que irte al pasado.
Spoiler:
- exiliado_mad
- · Forero Profesional ·
E curioso que a viras por primeira vez, puxérona moitas veces na TVE (ou e que eres moi novoroped escribió: ↑Miércoles 16 de Julio de 2025, 10:22Onte vin "El fuego y la palabra", peli de 1960 bastante actual vendo o resurxir do talibanismo mongol en USA, narra a hipocrisía e o oportunismo duns predicadores evanxélicos na USA de fai un século.

- exiliado_mad
- · Forero Profesional ·
Outra que lembro boa de Brooks e "Buscando al señor Goodbard", eu vina cando a estrenaron (eu si que son vello dabondo

A súa mítica é "La gata sobre el tejado de zinc", eu tamén vin " Los profesionales" unha vaquerada en plan 7 magníficos que está ben, ten outra con H. Bogart na que fai dun xornalista, ou director de xornal, que destapa un caso da mafia que tamén mola moito, non me lembro do título.
"Buscando al señor Goodbard" non a vin.
Hai pelis que no seu momento crean un gran impacto e que logo co paso dos anos perden esa forza debido a evolución da sociedade, pero eu sígoas valorando igualmente, tento poñerme, aínda que sei que é imposible, no lugar do espectador que viu esa peli na súa estrea.
Fai anos vin King Kong, a de 1931, cos meus fillos, foron as risas, preguntáronme porque estabamos vendo iso?, preguntaron onde estaba a cor, e logo pola ínfima calidade dos efectos especiais, eu expliqueilles, sen convencelos moito, que iso no seu día foi vangarda, que cando se estreou esa peli facía menos dun lustro que había cine sonoro, co concepto de cine mudo fliparon, o caso é que a viron, e pareceulles un truño, pero despois diso viron máis pelis en branco e negro, as dos irmáns Marx , e tamén viron as seguintes de King Kong, penso que de algo lles serviu.
Eu son moi de ver pelis vellas, sen pecharme o cine de hoxe, o outro día vin Rufufu, peliculón que fai parodia doutro peliculón que é Rififi, está ultima é a peli de cacos por excelencia, obra mestra, a súa versión italiana é máis " mediterranea", máis " Atraco a las tres", os actores son a hostia, Gassman, Mastroianni, Totó... e logo unha Claudia Cardinale supernova que era unha deusa.
"Buscando al señor Goodbard" non a vin.
Hai pelis que no seu momento crean un gran impacto e que logo co paso dos anos perden esa forza debido a evolución da sociedade, pero eu sígoas valorando igualmente, tento poñerme, aínda que sei que é imposible, no lugar do espectador que viu esa peli na súa estrea.
Fai anos vin King Kong, a de 1931, cos meus fillos, foron as risas, preguntáronme porque estabamos vendo iso?, preguntaron onde estaba a cor, e logo pola ínfima calidade dos efectos especiais, eu expliqueilles, sen convencelos moito, que iso no seu día foi vangarda, que cando se estreou esa peli facía menos dun lustro que había cine sonoro, co concepto de cine mudo fliparon, o caso é que a viron, e pareceulles un truño, pero despois diso viron máis pelis en branco e negro, as dos irmáns Marx , e tamén viron as seguintes de King Kong, penso que de algo lles serviu.
Eu son moi de ver pelis vellas, sen pecharme o cine de hoxe, o outro día vin Rufufu, peliculón que fai parodia doutro peliculón que é Rififi, está ultima é a peli de cacos por excelencia, obra mestra, a súa versión italiana é máis " mediterranea", máis " Atraco a las tres", os actores son a hostia, Gassman, Mastroianni, Totó... e logo unha Claudia Cardinale supernova que era unha deusa.