Aglaca escribió: ↑Viernes 13 de Junio de 2025, 20:16
Bueno, hablemos chino ya puestos si es por número de hablantes. El debate no va de si inglés, español o ruso, va de que si dos personas hablan un mismo idioma común, es una soberana estupidez que uno de ellos elija expresarse en un idioma que el otro no comprende. Si dos personas hablan catalán y una de ellas domina también el castellano y la otra el francés, aunque los dos interlocutores sean español y francés respectivamente, lo lógico es que hablen en catalán por respetuo mútuo, por facilitar la comunicación, y por integrar a la otra persona en la conversación que se supone que estás intentando tener con ella.
Estou completamente de acordo con esto. Aquí estamos nun foro, expresando unha opinión, nada comparable co dos presidentes, pero xa non é a primeira vez que alguén colga un video dunha noticia en inglés, e eu que debería entendelo, supostamente aprobei esa asignatura fai moitos anos, non me entero de nada. Xa me custa seguir a conversa anterior escrita, para mais falada. Pois ben a miña reacción non é de enfado, ou indignación, é de envexa. E así me pasa co Euskera ou co Catalán ou incluso co Portullés cerrado.
Esa creo, debería ser a reacción dos presidentes das comunidades, mais sendo case todos dos partidos dos que saen os futuros presidentes de Goberno de todos nos, por mais que nos pese.
Nesa reunión debería haber unha presentación no teu idioma materno, da túa comunidade, e continuar en castelán, e nin pinganillo nin ostias. Se non te enteras, e eres político de alto nivel, dice moito da túa capacidade, e se eres cabezota de impoñer o galego ou catalán polo mero feito de ter ese dereito, tamén. Son todos bastante hipócritas.