Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Antoninho
[Mod] · La gacela guineana ·

Re: Política

Mensaje por Antoninho » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:14

Gallegos vais a ser 4. Deberíais hacer un censo para que luego no haya equívocos.

rusalko
· Ora et labora ·

Mensaje por rusalko » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:19

Hace años hice un hilo de chistes muy buenos.

Pablo1989
· Maestro Forero ·

Mensaje por Pablo1989 » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:29

roped escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 14:58
O realmente ofensivo de Belarra é que identifique a Rajoy como galego, un renegado que non pronunciou unha palabra en galego na súa puta vida, incumprindo a lei de normalización lingüística, dito sexa de paso.
¿Más malabares para no culpar a la Belarra por soltar tópicos de mierda sobre los gallegos no podrías hacer?

Dabicito
· Forero Experto ·

Mensaje por Dabicito » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:37

roped escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 15:42
Rajoy é gracioso, pero non é galego, administrativamente si o é, pero nunca exerceu como tal, pese as recomendacións de Fraga, xamais fixo nada por este país, de feito pirouse a menor oportunidade, é un desleigado que non se corta en dicir Sangenjo na tv.

O noso sentido do humor é atlántico, máis semellante o británico ou o dos irlandeses que o mediterraneo do español medio, somos diferentes , os españois seguen sen entendernos, nin falta que fai.
Donde se reparten los carnets de ser gallego? :lol:

Pocas cosas más gallegas hay como escuchar a Paco Vázquez, decir "La Coruña" con acento coruño.

paulongo
· Forero Amateur ·

Mensaje por paulongo » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:53

Dabicito escribió:
roped escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 15:42
Rajoy é gracioso, pero non é galego, administrativamente si o é, pero nunca exerceu como tal, pese as recomendacións de Fraga, xamais fixo nada por este país, de feito pirouse a menor oportunidade, é un desleigado que non se corta en dicir Sangenjo na tv.

O noso sentido do humor é atlántico, máis semellante o británico ou o dos irlandeses que o mediterraneo do español medio, somos diferentes , os españois seguen sen entendernos, nin falta que fai.
Donde se reparten los carnets de ser gallego? Imagen

Pocas cosas más gallegas hay como escuchar a Paco Vázquez, decir "La Coruña" con acento coruño.
os carnets para galegos debense repartir onde se toman as decisións de que poucas cousas hai máis galegas que escoitar a Paco Vázquez dicindo La Coruña.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:14

Pablo1989 escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 16:29
roped escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 14:58
O realmente ofensivo de Belarra é que identifique a Rajoy como galego, un renegado que non pronunciou unha palabra en galego na súa puta vida, incumprindo a lei de normalización lingüística, dito sexa de paso.
¿Más malabares para no culpar a la Belarra por soltar tópicos de mierda sobre los gallegos no podrías hacer?
Tópicos?, existe o tópico do galego nada gracioso?, eu non o coñezo, hai o de parvo, indeciso, desconfiado, traballador, morriñento, e no seu día o de traidor e ladrón, pero o de carente de graza non o escoitara.

Belarra opina que os galegos non somos graciosos, eu non comparto esa opinión, é máis paréceme unha estupidez, pero tampouco nos falta o respecto.

É curioso que os galegos máis ofendidos sexan os que menos valoran a súa galeguidade, coma ti por exemplo.

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:17

Eu que levo un tempo fora da terra teño que recoñecer que a retranca é bastante incomprendida fora de Galiza. Polo menos se son consecuente coa miña experiencia personal.

En canto a Rajoy, terá moitas cousas malas, pero no uso da retranca é, e sempre foi, un experto. Eso hai que concederllo.

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:38

Iso é certo, Rajoy ten moita retranca, debería someterse a terapia para eliminar ese trazo involuntario de galeguidade.

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:45

A ver, ni Millán Astray, ni Franco ni Camilo Jose Cela ni Valle-Inclán eran gallegos. Gallego es James Rhodes.

Enviado dende o meu 2201117SY usando Tapatalk

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 18:15

Kalashnikov reborn escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:45
A ver, ni Millán Astray, ni Franco ni Camilo Jose Cela ni Valle-Inclán eran gallegos. Gallego es James Rhodes.

Efectivamente, ves como sabes.

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 18:33

roped escribió:
Kalashnikov reborn escribió:
Miércoles 05 de Marzo de 2025, 17:45

Efectivamente, ves como sabes.
Yo es que me llamaba Blas, pero cuando me fui a estudiar a Santiago me puse Brais. Lo tengo todo memorizado.

p d Me faltó Don Manuel, que fallo.

Filotas
· Inclonable ·

Mensaje por Filotas » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 19:50

A roped lo que le jode es que gente como Rajoy y como yo mismo seamos gallegos, ejerzamos de gallegos y sobre todo que lo hagamos como nos sae dos collons.

Pues ale… a joderse tocan. Va a resultar que el 100% de los gallegos somos como nos da la gana, no como a ti te gustaría.

Dabicito
· Forero Experto ·

Mensaje por Dabicito » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 20:03

Hay una cosa que dice Bastos y se corresponde con lo visto por mi propia experiencia. Los nacionalistas son sociológicamente más "españoles" que los votantes del PP. Son más cosmopolitas y sofisticados. En el rural el paisano vota más al PP y su galego es de verdad.
Última edición por Dabicito el Miércoles 05 de Marzo de 2025, 20:05, editado 1 vez en total.

Filotas
· Inclonable ·

Mensaje por Filotas » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 20:04

Dabicito escribió:Hay una cosa que dice Bastos y se corresponde con lo visto por mi propia experiencia. Los nacionalistas son sociológicamente más "españoles" que los votantes del PP.
A ver? Desarrolla eso, por favor.

Dabicito
· Forero Experto ·

Mensaje por Dabicito » Miércoles 05 de Marzo de 2025, 20:05

Lo he desarrollado editando

Responder