Economía

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 21:57

nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 20:20
O link que pos dalle a razon a roped. Normal que zanxes o debate xD
Debes andar perdido porque entre otras cosas dice esto... 👇🏼👇🏼👇🏼



Las variables de este tipo de transporte
Para llevar en aviones los materiales que regularmente son líquidos o gases, se emplean dispositivos de almacenamiento llamados ULD (siglas en inglés, Unit Load Device) lo que se traduce como Unidad de Carga. En estos tanques, se depositan los productos y todo el conjunto (la ULD y su contenido) se somete a un proceso de criogenización que lo asegura, transformándolo en un gran taco rígido, que fácilmente es sujetable y se asegura dentro del área de carga del aeroplano. Si se trata de gases, especialmente combustibles, se emplean técnicas de seguridad adicionales que mantienen unos niveles seguros para el transporte que no pongan en riesgo la nave o a su tripulación por fugas, derrames o pérdidas de contención que causen explosiones. Los gases igualmente se congelan, pero a temperaturas mucho menores, ya que al pasar los -160° como ocurre con el Metano (gas natural) alcanza el punto líquido y se puede comprimir, pero para que se solidifique y sea seguro subirlo a un avión, tendría que bajarse su temperatura mucho menor, en el caso de cada gas, hay que emplear temperaturas diferentes, hablamos por ejemplo de oxígeno medicinal, nitrógeno, argón y otros, que son los más utilizados en diversas industrias.

Transporte de líquidos y gases por avión

Todo lo que se necesite llevar en un avión de carga es posible hacerlo, solo que, para cada material, compuesto o elemento químico, hay unas medidas de seguridad, lo que más se carga son productos para la alimentación, pero los derivados de petróleo como gasolinas y otros combustibles, se llevan por cualquier vía, no solo barcos, camiones o trenes, sino que también vuelan, aunque no por explotar, sino por el viaje.


P. D.: lo dicho... Corto y cierro
Un saludo😉

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Economía

Mensaje por nespe » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:22

Si, xusto ese paragrafo é o que lle da a razón a roped. Gustariame ver un pais abastecendose de gas mediante avions con bombonas

Pero si andaremos perdidos. Mellor corta si

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:28

nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:22
Si, xusto ese paragrafo é o que lle da a razón a roped. Gustariame ver un pais abastecendose de gas con avions mediante bombonas

Pero si andaremos perdidos. Mellor corta si
Hay que aprender a leer, en el artículo dice CLARAMENTE que se PUEDE transportar combistibles.
Y otra cosa... en lugares como Canadá y Alaska se han utilizado.
Cuando vayas a intentar debatir algo que sea bajo un criterio y no una opinión o al menos infórmate porque de lo contrario vas a quedar como el pompis, igual que en esta ocasión.
Saludos 😉
Última edición por HotShot el Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:42, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Economía

Mensaje por nespe » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:41

Eu non falei en ningún momento de si era posible transportar gases nun avion, o debate ven de que ti afirmas que Suiza se poderia abastecer de gas dende Qatar mediante avions (mesmo roped che fixo un calculo). E o mesmo link que lle pasas confirma iso, xa que fala do transporte de gases en bombonas

Suiza consume anualmente 130.948 MMcf (saqueino de google). Divide iso entre as bombonas de gas que pode transportar un avión mediante o sistema que mais che guste e dime se é algo viable e a ver a quen lle falta criterio ou informarse

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:53

nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:41
Eu non falei en ningún momento de si era posible transportar gases nun avion, o debate ven de que ti afirmas que Suiza se poderia abastecer de gas dende Qatar mediante avions (mesmo roped che fixo un calculo). E o mesmo link que lle pasas confirma iso, xa que fala do transporte de gases en bombonas
HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 19:08
roped escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:33
HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:08
roped escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:02
O gas non se pode transportar en avión por múltiples razóns que te invito a que investigues.

Non, non é posible, tamén o podes investigar.
Tú como pasajero no. De todas formas con la tecnología única de Qatar sí. Igualmente te invito a que investigues.
Non fai falla investigar, son mates moi básicas.

O avión máis grande do mundo pode transportar 190 toneladas, un barco metaneiro transporte 150.000 toneladas. Fan falla 1000 avións para substituír un barco.

O gas debe ser licuado, sometelo a -160 grados e sometelo para reducir o seu volume 600 veces, hai moitos avións con un conxelador xigante instalado?, canto pesa ese conxelador?, ca mesma fan falla 2000 avións para substituír un barco, nastantes máis se o plan é meter o gas en bombonas como as de butano.


Ningún Estado do mundo vai deixar que un avión pase polo seu ceo con ducias de toneladas de gas a bordo, é unha bomba con as.

Meter gas en un avión ademais de antieconómico é perigoso, por iso ninguén o fixo, nin se fará. O transporte aéreo so vale para artigos densos e moi valiosos, xusto o contrario do que é gas.
250 toneladas, hay que investigar mejor.
Por qué no llevaron las vacas por mar??
De todas formas me parece un poco absurdo intentar discutir sobre si el gas que producen en Qatar se puede llevar por tierra, mar o aire cuando justamente estos han desarrollado un sistema único para poder comerciar con el sin necesidad de tuberías.
P.D.: Lo más lógico sería llevar el gas en barco hasta Génova y luego transportarlos a Suiza. Pero que por poder se puede hacer de la forma que he planteado.
Que tu creas lo que quieras no quiere decir que no sea posible... de hecho lo es.👇🏼 y no es la primera vez que se hace.

https://cocheexpress.com/transporte-de- ... por-avion/

Por mi parte zanjo este debate.
Suiza consume anualmente 130.948 MMcf (saqueino de google). Divide iso entre as bombonas de gas que pode transportar un avión mediante o sistema que mais che guste e dime se é algo viable e a ver a quen lle falta criterio ou informarse
nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:22
Si, xusto ese paragrafo é o que lle da a razón a roped. Gustariame ver un pais abastecendose de gas mediante avions con bombonas

Pero si andaremos perdidos. Mellor corta si
ajajaj
Si otros países pueden... no dudes de que Suiza también.
Paso de discutir absurdeces. Creo que quedó bien clarito
Saludos

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Economía

Mensaje por nespe » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:58

Quedou cristalino diría eu

Edito: Esqueciches isto nos quotes e nos suliñados, imaxino que non che servía para mover a portería
HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 16:47
Con la tecnología Qatarí no habría problema en transportar millones de metros cúbicos en avión.
Y creo que Suiza dispone de algún avión como el Antonov 225 Mriya ucraniano capaz de transportar hasta 250 toneladas/viaje.

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:59

nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:58
Quedou cristalino diría eu
🙂

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 23:15

nespe escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 22:58
Quedou cristalino diría eu

Edito: Esqueciches isto nos quotes e nos suliñados, imaxino que non che servía para mover a portería
HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 16:47
Con la tecnología Qatarí no habría problema en transportar millones de metros cúbicos en avión.
Y creo que Suiza dispone de algún avión como el Antonov 225 Mriya ucraniano capaz de transportar hasta 250 toneladas/viaje.
E dalle patadas o cabalo...
Te vuelvo a pasar el link?? No, mejor copio y pego parte del artículo dónde lo aclara. Y te repito que en Alaska y Canadá se utilizan aviones...

Las variables de este tipo de transporte
Para llevar en aviones los materiales que regularmente son líquidos o gases, se emplean dispositivos de almacenamiento llamados ULD (siglas en inglés, Unit Load Device) lo que se traduce como Unidad de Carga. En estos tanques, se depositan los productos y todo el conjunto (la ULD y su contenido) se somete a un proceso de criogenización que lo asegura, transformándolo en un gran taco rígido, que fácilmente es sujetable y se asegura dentro del área de carga del aeroplano. Si se trata de gases, especialmente combustibles, se emplean técnicas de seguridad adicionales que mantienen unos niveles seguros para el transporte que no pongan en riesgo la nave o a su tripulación por fugas, derrames o pérdidas de contención que causen explosiones. Los gases igualmente se congelan, pero a temperaturas mucho menores, ya que al pasar los -160° como ocurre con el Metano (gas natural) alcanza el punto líquido y se puede comprimir, pero para que se solidifique y sea seguro subirlo a un avión, tendría que bajarse su temperatura mucho menor, en el caso de cada gas, hay que emplear temperaturas diferentes, hablamos por ejemplo de oxígeno medicinal, nitrógeno, argón y otros, que son los más utilizados en diversas industrias.

Transporte de líquidos y gases por avión

Todo lo que se necesite llevar en un avión de carga es posible hacerlo, solo que, para cada material, compuesto o elemento químico, hay unas medidas de seguridad, lo que más se carga son productos para la alimentación, pero los derivados de petróleo como gasolinas y otros combustibles, se llevan por cualquier vía, no solo barcos, camiones o trenes, sino que también vuelan, aunque no por explotar, sino por el viaje.

Ahora sí, saludos 👋🏼

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Economía

Mensaje por nespe » Miércoles 20 de Octubre de 2021, 23:27

Sigo sin ver nos teus quotes, suliñados e faltas de respeto varias onde demostras que se pode abastecer de gas natural un pais mediante avións. Abastecer única e exclusivamente, non me vale transportes puntuais. O debate ia de ABASTECER durante o inverno un pais enteiro sen conexión o mar, que consume anualmente, en 2017 segundo google, 30.794.382 de toneladas só de gas natural. E nas condicións que estabades falando (sen lles exportar Rusia o gas nin que llo vendan os veciños)

E non, non me vale que Alaska e Canadá fagan tranportes de gas natural mediante avión, porque non e a súa única fonte de abastecemento de gas

Agora move a portería o medio campo se queres.

EDITO:

Vou facer uns cálculos así por riba (as mates non son o meu como demostrarei xD)

130.948 MMcf = 30.794.382 Toneladas

Non sei cantos avions deses con capacidade de carga de 250 toneladas ten Suiza, pero imos redondear e dicir que 4, ainda que só se produciu e hai en servizo un, un soamente voando, polo que dubido moito que teñan tantos. Aquí igual podes aplicarche o de que hai que informarse e ter criterio do que se fala para non quedar coma o pompis (as negriñas e suliñados tamén as podemos por os demais), ou polo menos non dirixirte os demais con eses aires de superioridade, cando falas de oidas de algo que se che pode desmontar cunha busca simple no google.

Como dixen, no link que lle puxeches a roped confirmas o que el dicía, porque pon que o gas hai que transportalo en bombonas con determinadas condicións de seguridade, polo que estou case seguro que non é algo que se fai habitualmente e en grandes cantidades. Redondeando, imos dicir que de 250 toneladas de carga do devandito avión, pode levar 225 toneladas de gas, descontando o peso das bombonas e dos sistemas de seguridade (que ocupan espazo tamén)

Desas 30.794.382 Toneladas anuais, sacamos o gas que consume Suiza neste inverno, que é do que falaba roped. (30.794.382 / 12) * 4 = 10.264.794 Toneladas o mes de inverno de gas (non teño en conta que o consumo en inverno é maior, e que dende 2017 seguro que se incrementou desas 30.794.382 Toneladas anuais)

10.264.794 Toneladas o mes / (225 Toneladas de carga dun avión * 4 avións) = 11.405 Toneladas de gas tería que mover o mes cada avión

Dende Ginebra a Génova tárdanse 6h 20m (redondeamos a 6h). Con isto podemos dicir que cada 12 horas, cada avión move 225 Toneladas de gas a Suiza (seguirei redondeando o teu favor sen contar o que tarda o avión en repostar, mantementos, o que tardarían en cargar as bombonas...). Por cada día, cada avión movería 450 Toneladas de gas. Se multiplicamos por 31 días, saen 13.950 Toneladas.

Noraboa!!!, tes razón!!! 4 avións que non existen, facendo 62 voos mensuais cada un, movendo o récord de carga do avión en cada voo, sen parar a repostar, sen parar a manteñer os avións, cuns equipos de loxística mais rápidos cos de formula 1, poderían darlle a independencia gasística a Suiza dende Qatar.
Non entendo como non o estan facendo xa, co técnicamente viable que é segundo tí, e o sinxelo e barato que é transportar o gas mediante vía marítima e aerea grazas a esa máxica tecnoloxía catarí e os gritóns de dolares dos suizos (que lles da para ter varias unidades dun modelo de avión que so se produciu unha vez polos elevados custos de fabricación e mantemento)

Se queres que profundize mais, podemos quitar o custo dos viaxes de ida e volta de cada avión dende Génova, sumándolle o custo do propio gas, o da loxística de traelo por mar dende Qatar, máis os sistemas de seguridade, bombonas de transporte..., e podemos comparalo co custo do gas, e do que lle terían que pagar a X veciño por venderllo/deixalo pasar, a ver que economía sostén iso.

Fala de Turquía mellor, si. E rebaixa un pouco esa soberbia, que nos non teremos nin idea deste tema, pero ti menos.

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Jueves 21 de Octubre de 2021, 0:24

La injerencia de Erdogan destroza a la lira y pone en peligro las finanzas de Turquía

https://www.eleconomista.es/economia/no ... acion.html

Al parecer la inflación + Erdogan se van a llevar a Turquía a mínimos históricos...

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11962
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Jueves 21 de Octubre de 2021, 10:05

HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 19:08
roped escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:33
HotShot escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:08
roped escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:02
O gas non se pode transportar en avión por múltiples razóns que te invito a que investigues.

Non, non é posible, tamén o podes investigar.
Tú como pasajero no. De todas formas con la tecnología única de Qatar sí. Igualmente te invito a que investigues.
Non fai falla investigar, son mates moi básicas.

O avión máis grande do mundo pode transportar 190 toneladas, un barco metaneiro transporte 150.000 toneladas. Fan falla 1000 avións para substituír un barco.

O gas debe ser licuado, sometelo a -160 grados e sometelo para reducir o seu volume 600 veces, hai moitos avións con un conxelador xigante instalado?, canto pesa ese conxelador?, ca mesma fan falla 2000 avións para substituír un barco, nastantes máis se o plan é meter o gas en bombonas como as de butano.


Ningún Estado do mundo vai deixar que un avión pase polo seu ceo con ducias de toneladas de gas a bordo, é unha bomba con as.

Meter gas en un avión ademais de antieconómico é perigoso, por iso ninguén o fixo, nin se fará. O transporte aéreo so vale para artigos densos e moi valiosos, xusto o contrario do que é gas.
250 toneladas, hay que investigar mejor.
Por qué no llevaron las vacas por mar??
De todas formas me parece un poco absurdo intentar discutir sobre si el gas que producen en Qatar se puede llevar por tierra, mar o aire cuando justamente estos han desarrollado un sistema único para poder comerciar con el sin necesidad de tuberías.
P.D.: Lo más lógico sería llevar el gas en barco hasta Génova y luego transportarlos a Suiza. Pero que por poder se puede hacer de la forma que he planteado.
Que tu creas lo que quieras no quiere decir que no sea posible... de hecho lo es.👇🏼 y no es la primera vez que se hace.

https://cocheexpress.com/transporte-de- ... por-avion/

Por mi parte zanjo este debate.


60 toneladas máis de carga en un avión cando falamos de garantir suministros a Estados enteiros de millóns de toneladas é irrelevante.

A capacidade de carga de un avión é inversamente proporcional a súa autonomía, non é unha cifra pechada, se metes 250 toneladas en un avión que viaxa entre Qatar e Suiza, con toda seguridade terás que facer unha escala polo medio.

Por certo so hai un avión con esa capacidade de carga, é non falo de un modelo, senón de que so hai un único artefacto, so hai un Antonov An-225 no mundo, cacharro saído da URSS dito sexa de paso. E so hai un porque non hai demanda para máis, o transporte aéreo de grandes masas é antieconómico, e so se fai por motivos moi excepcionais.


Na entrada da wikipedia sobre o avión di isto:

El 11 de agosto de 2009, el An-225 transportó la carga aérea más pesada y densa de la historia en un único vuelo de Fráncfort-Hahn a Ereván-Zvartnots (unos 3000 km). Se trataba de un generador construido por Alstom para una central eléctrica armenia, con 16,23 m de longitud, 4,27 m de anchura y 189 980 kg de peso.5​6​ Este es el récord mundial absoluto actualmente en vigor para el transporte por vía aérea.


Seguro que pode transportar 250 toneladas, pero o interesante dos avións é que as poida levar lonxe.

Tendo en conta que so hai un avión, imos facer uns cálculos groseiros redondeando moito, supoñamos que pode facer un viaxe con 200 toneladas de carga, o avión tería que facer 1000 viaxes para suplir a capacidade de un barco, se a viaxe dura 6 horas, nas 24 horas de un día faría dúas viaxes , imos obviar descansos e tempo de carga, para transportar o gas de un único barco tardaría 500 días traballando día e noite sen parar, un ano e medio sen descanso.

Suiza consume pouco gas en relación a outros Estados, aínda así pápase máis de 3000 millóns de m3 o ano , que veñen sendo 1500 millóns de toneladas, é dicir 7500 barcos metaneiros dos tochos, 7 millóns de viaxes do famoso Antonov, que so tardaría 10.000 anos en facer o reparto...

Por outra parte estaría ben calcular a Taxa de Retorno Enerxética TRE = Enerxía total/ Enerxía invertida de esta operación, pero non teño os datos, aínda así apostaría a que o cociente achegase bastante a 1, o que significaría que non existiría beneficio ningún en montar todo este cristo, mesmo apostaría que é unha operación con perdas aseguradas, como a de levar 4000 vacas a un deserto en avión, un acto antieconómico que so serve para facer propaganda e dicir que chulos son os qataries fronte o imperialismo Saudí, e que ti te des conta, pero o litro de ese leite sae a prezo de ouro, multiplicando moitas veces o custe de leite envasado e transportado por barco.


Tamén sería interesante calcular o diámetro do cráter que deixaría no chan o An-225 cargado de gas no caso de accidente.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11962
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Jueves 21 de Octubre de 2021, 17:05

Isto é un non parar.

La falta de semiconductores no es el único problema del sector automovilístico: la escasez de magnesio y aluminio es la nueva amenaza

https://www.businessinsider.es/sector-a ... ips-951637

A todo isto chégame un ruxe ruxe que afirma que hai problemas ca distribución de algúns tipos de bebidas alcohólicas na hostalaría galega, aínda que posiblemente afecte a todo o Estado, supoño que serán as que se producen en U.K.. Sen coches podemos vivir, sen alcohol non. :lol:

Avatar de Usuario
HotShot
· Forero Profesional ·
Mensajes: 448
Registrado: Jueves 19 de Mayo de 2016, 13:41
Ubicación: Abegondo

Re: Economía

Mensaje por HotShot » Viernes 22 de Octubre de 2021, 1:27

roped escribió:
Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:02
O gas non se pode transportar en avión por múltiples razóns que te invito a que investigues.

Non, non é posible, tamén o podes investigar.
Creo que el dilema era este... y por poder se puede y se ha hecho. Ahora... las mates no me van, yo soy más de letras, discúlpame.
Como se comentó lo más lógico sería que Rusia se lo vendiera y Alemania llevase una comisión. Otra cosa es que Rusia disponga de tanto gas.
En cuanto a una necesidad imperiosa siempre le quedaría países como Qatar(del Golfo) y como ya comenté anteriormente lo más lógico, de nuevo, sería transportar el gas hasta Italia en barco y posteriormente hacia Suiza.
Lo del avión fue un ejemplo, quizá no el mejor en este caso puesto que era por un bloqueo terrestre a un país(Qatar).

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11962
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Economía

Mensaje por roped » Viernes 22 de Octubre de 2021, 11:39


Norm
· Forero Profesional ·
Mensajes: 595
Registrado: Lunes 19 de Abril de 2021, 13:44

Re: Economía

Mensaje por Norm » Viernes 22 de Octubre de 2021, 15:13

Pensé que hablaría del petróleo como argumento de peso anticapitalista....pero no, prefiere usar las medias verdades. Típico político.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados