HotShot escribió: ↑Miércoles 20 de Octubre de 2021, 19:08
roped escribió: ↑Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:33
HotShot escribió: ↑Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:08
roped escribió: ↑Miércoles 20 de Octubre de 2021, 17:02
O gas non se pode transportar en avión por múltiples razóns que te invito a que investigues.
Non, non é posible, tamén o podes investigar.
Tú como pasajero no. De todas formas con la tecnología única de Qatar sí. Igualmente te invito a que investigues.
Non fai falla investigar, son mates moi básicas.
O avión máis grande do mundo pode transportar 190 toneladas, un barco metaneiro transporte 150.000 toneladas. Fan falla 1000 avións para substituír un barco.
O gas debe ser licuado, sometelo a -160 grados e sometelo para reducir o seu volume 600 veces, hai moitos avións con un conxelador xigante instalado?, canto pesa ese conxelador?, ca mesma fan falla 2000 avións para substituír un barco, nastantes máis se o plan é meter o gas en bombonas como as de butano.
Ningún Estado do mundo vai deixar que un avión pase polo seu ceo con ducias de toneladas de gas a bordo, é unha bomba con as.
Meter gas en un avión ademais de antieconómico é perigoso, por iso ninguén o fixo, nin se fará. O transporte aéreo so vale para artigos densos e moi valiosos, xusto o contrario do que é gas.
250 toneladas, hay que investigar mejor.
Por qué no llevaron las vacas por mar??
De todas formas me parece un poco absurdo intentar discutir sobre si el gas que producen en Qatar se puede llevar por tierra, mar o aire cuando justamente estos han desarrollado un sistema único para poder comerciar con el sin necesidad de tuberías.
P.D.: Lo más lógico sería llevar el gas en barco hasta Génova y luego transportarlos a Suiza. Pero que por poder se puede hacer de la forma que he planteado.
Que tu creas lo que quieras no quiere decir que no sea posible... de hecho lo es.
y no es la primera vez que se hace.
https://cocheexpress.com/transporte-de- ... por-avion/
Por mi parte zanjo este debate.
60 toneladas máis de carga en un avión cando falamos de garantir suministros a Estados enteiros de millóns de toneladas é irrelevante.
A capacidade de carga de un avión é inversamente proporcional a súa autonomía, non é unha cifra pechada, se metes 250 toneladas en un avión que viaxa entre Qatar e Suiza, con toda seguridade terás que facer unha escala polo medio.
Por certo so hai un avión con esa capacidade de carga, é non falo de un modelo, senón de que so hai un único artefacto, so hai un Antonov An-225 no mundo, cacharro saído da URSS dito sexa de paso. E so hai un porque non hai demanda para máis, o transporte aéreo de grandes masas é antieconómico, e so se fai por motivos moi excepcionais.
Na entrada da wikipedia sobre o avión di isto:
El 11 de agosto de 2009, el An-225 transportó la carga aérea más pesada y densa de la historia en un único vuelo de Fráncfort-Hahn a Ereván-Zvartnots (unos 3000 km). Se trataba de un generador construido por Alstom para una central eléctrica armenia, con 16,23 m de longitud, 4,27 m de anchura y 189 980 kg de peso.56 Este es el récord mundial absoluto actualmente en vigor para el transporte por vía aérea.
Seguro que pode transportar 250 toneladas, pero o interesante dos avións é que as poida levar lonxe.
Tendo en conta que so hai un avión, imos facer uns cálculos groseiros redondeando moito, supoñamos que pode facer un viaxe con 200 toneladas de carga, o avión tería que facer 1000 viaxes para suplir a capacidade de un barco, se a viaxe dura 6 horas, nas 24 horas de un día faría dúas viaxes , imos obviar descansos e tempo de carga, para transportar o gas de un único barco tardaría 500 días traballando día e noite sen parar, un ano e medio sen descanso.
Suiza consume pouco gas en relación a outros Estados, aínda así pápase máis de 3000 millóns de m3 o ano , que veñen sendo 1500 millóns de toneladas, é dicir 7500 barcos metaneiros dos tochos, 7 millóns de viaxes do famoso Antonov, que so tardaría 10.000 anos en facer o reparto...
Por outra parte estaría ben calcular a Taxa de Retorno Enerxética TRE = Enerxía total/ Enerxía invertida de esta operación, pero non teño os datos, aínda así apostaría a que o cociente achegase bastante a 1, o que significaría que non existiría beneficio ningún en montar todo este cristo, mesmo apostaría que é unha operación con perdas aseguradas, como a de levar 4000 vacas a un deserto en avión, un acto antieconómico que so serve para facer propaganda e dicir que chulos son os qataries fronte o imperialismo Saudí, e que ti te des conta, pero o litro de ese leite sae a prezo de ouro, multiplicando moitas veces o custe de leite envasado e transportado por barco.
Tamén sería interesante calcular o diámetro do cráter que deixaría no chan o An-225 cargado de gas no caso de accidente.