El Rincón

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
waccamole
· Forero Experto ·
Mensajes: 1113
Registrado: Lunes 28 de Mayo de 2018, 21:17

Re: El Rincón

Mensaje por waccamole » Martes 09 de Agosto de 2022, 23:52

nigransinho escribió:
Martes 09 de Agosto de 2022, 23:24
waccamole escribió:
Martes 09 de Agosto de 2022, 2:16
Son de fora de vigo, creo que é o único no que acertas do teu comentario. Estudei na cidade, e despois traballei alí por un tempo. Tempo suficiente como para facer amigos dabondo, e ata botarme unha moza coa que sain case 5 anos. De feito sigo bastante vinculado coa cidade, porque me gusta moito, e por ese motivo a visito con bastante frecuencia.

Por desgracia para ti, teño conocimiento de causa suficiente como para opinar o que opino.
entón imaxino que xa que tés coñecemento de causa poderás elaborar un pouco mais ó teu comentario da páxina anterior (en 2 liñas emedia metes a todo cristo nun saco que ninsequera existe. que é o "vigués medio" si se pode saber?)
coma che pode gustar e non perder vínculo cun sitio que segundo tí a pintas, a súa poboación tén unha máxima: "amado líder danos carnaza, que non nos cabe no corpo a envexa, e precisamos sentírnos mellores que alguén"
non, caballero non arrasa porque monte ó show cada vez que ó pobo (segundo tí) pide circo. arrasa porque parvo non é, e lle custóu cero identificar cal é o malestar principal desta cidade nos derradeiros 50ou60 anos: medróu en aluvión mais do que soportaban as súas "costuras", polo que sempre tivo carencias básicas estructurais que complican a vida da xente.
caballero amaña esas carencias? non evidentemente. pero cando hai descontento, o "listo do povo" saca proveito.
-----
aver pequeno exemplo (aproveitando que estamos nun foro futboleiro) con vixencia actual: imaxinade que estades en riazor mirando un partido, pasa un tipo buscando ó seu asento e vos pón pingando co que fora que levase no vaso. vos erguedes dun chimpo e no canto de pedír desculpas se escaralla de risa na vosa cara. non chegades as mans pero a cousa ponse fea (lóxico non?), chega a policia e vos vota do campo. tempo despois vos chega a casa á receita por intento de agresión (ou calquer outra cousa tanto tén), e dirédes hai que recurrír este lixo. a onde ides recoller ó papeleo burocrático?, pois a algunha rúa da vosa cidade. nós temos que pedír unha mañan no choio, clin clin caixa na ap-9, e perder tempo de vida no goberno civíl de pontevedra
---------
cousas así, levan acontecendo toda a vida en vigo. infraestructura básica vai chegando moi paseniñamente (hai alguns anos que temos trafico, xa non temos que ir a pontevedra a pagar multas), outras nin chegan, e outras chegan tan tarde que estan desfasadas e non serven nin de parche. pois ese é o caldo de cultívo que abel caballero decíde que ahí esta a madre del cordero. primeiro con perfil mais baixo cando gobernaba coaligado co bloque, e logo xa no rol tan desafortunado de bocachancla-bufón que adoptóu dende á 1ª maioría
nin queremos ser capital de provincia, nin chorradas así. se lle das validez a friquezes, pois alá ti
Pois mira, vouche responder xustamente sobre o que ti comentas, porque o exemplo de Pontevedra pareceme moi ilustrativo.

Considero que en Vigo hai unha especie de rencor xeneralizado hacia Pontevedra, por ser esta a capital da provincia, supoño. Creo que en Vigo a xente se considera superior a xente de Pontevedra, por ser mais cidade, ter mais industria, ou un porto mellor, e vin en mais de unha ocasión como se menospreciaba a Pontevedra e as suas xentes, de forma bastante ignorante e paleta, por culpa de un complexo de inferioridade moi moi rodiculo. Descoñezo os tramites que tendes que facer fora da vosa cidade, pero en 30’ estades en Pontevedra por dios. A chorar a cangas jeje.

Este rencor que sinte a xente, o explota o voso alcalde, porque él tamen o sentirá supoño, porque ao fin e ao cabo é un vigués mais.

Outro exemplo que che podo dar, e a xestión do tema dos Aeroporto, que de oidas teño escoitado debatir en Vigo. Creo que a xente de Vigo, se lle planteou hai xa anos, quitar o aeroporto para facer unha aposta por un aeroporto galego “único”, para poder competir con Oporto e centralizar para obter economias de escala. O cidadán vigés medio levouse as mans a cabeza, porque cómo lles ian quitar o aeroporto… (a pesar de que os datos din que a maior parte dos voos que collen os vigueses saen de oporto e non de vigo) pois este tema, de forma moi populista, foi ben empregada polo voso alcalde, para defender a capa e espada o aeroporto de vigo, rechazando as propostas planteadas porque ainda que a Galicia lle viña mellor (Vigo incluido) o seu orgullo non llo permitía (ou ao dos seus votantes).

Nunca dixen que Caballero fose elexido por ser um Showman. Porque non o penso. Creo que Caballero é elexido porque é coma o Vigés medio. Orgulloso da sua cidade e envexoso do resto do mundo, e ademais e un showman que sempre axuda.

Pd. Ainda que pense así, Vigo encantame. Teño moitos amigos que non son así (ou son algo menos así). Porque o do vigés medio non deixa de ser unha coña, un comportamento que identifiquei en moita xente, unha especie de chovinismo vigés, e que me pareceu moi característico porque non vin en moitos mais sitios. Punto. Non lle deas mais voltas porque non as ten.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3930
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El Rincón

Mensaje por Pablo1989 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 3:25

Toda la razón.

PD: Un pontevedrés con familia en Vigo.

nigransinho
· Forero Amateur ·
Mensajes: 186
Registrado: Jueves 12 de Mayo de 2016, 2:31

Re: El Rincón

Mensaje por nigransinho » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 8:39

ó clásico jódete que a mín non me afecta?. para iso xa mo puideche dicír nun MP.
30 min sí (+petróleo+peaxe+aparca en casa cristo, ou paga parking), nada unha chorrada, si é que nos vai mais ó drama que a un tonto un lápis. carallo que doada mírase a vida co lombo ben cuberto. despois somos nós os que se creen superiores?. vamos que si tiverades que ir a ferrol hai 15 anos a un trámite de tráfico vos parecería gloria bendita. claro home, chupamos ó dedo agora
coma carallo imos odiar pontevedra?, ó que non tén puto sentido é que xa avanzado ó século teñas que perder unha mañán en trámites (que en vigo perderías media mañan pero de balde). seica queremos quitarlle a pontevedra algo e que os que vaian a chorar a cangas sexan eles?, non amigo ninguén quere iso, e o sabes de sobra.
no caso dos aeroportos de que falas. tamén temos envexa de compostela?, que me vas falar de 4 pailáns que van de manifa convocados polo amado líder?. voar dende vigo é (e foi de toda a vida, un aeroporto orientado ós negocios, non ó lecer) prohibitívo para ó común dos mortais (de coruña nin falo porque nin mo plantexaría tendo saa carneiro tan perto), vamos que ó voar por lecer dende vigo coma que non che dá o presuposto para ir a madrid por exemplo a un concerto. que caballero fixo circo con isto? (joder macho que caballero fai circo ata si presenta unha banda de gaitas na aavv de matamá), pero no fondo tiña razón (nas formas non evidente), se a xunta subvenciona compañias low cost en compos porque non ó fai eiquí tamén?, ala volta outra vez clin clin caixa ap-9 cara arriba (+petróleo+parking), para iso me vou ó saa carneiro que mexa por todos nos xuntos e non pago autoestrada (porque ninguén a paga), e podo viaxar directo e barato a un feixe de sitios
aeroporto único?, dame unhas condicións mínimas e ponme conexións fluídas de transporte público vigo-lavacolla (ponme doado viaxar, non búscate a vida coma poidas) e ó conto mudaría. pero para tomarnos ó pelo e pensar que somos parvos non. para iso xa temos ó bendíto saa carneiro eiquí pertíño, e si ó abel lle dá por voltar traer low cost a vigo pois tamén o aproveitaremos
xa é complicado ser chouvinista vigués, cando non hai muitos anos que no censo había mais xente de fora que nados en vigo :noentiendo: pero bueno que sexas de onde sexas, vives, traballas, pagas impostos, e tes ó mesmo dereito a queixarte e reclamar o que se considere inxusto, e que noutros sitios teñen. pero nada se unha división administratíva herdada do franquismo (e supoño que do século XIX tamen) significa jódete isto é o que hai dá igual que sexades muitos ou poucos, non imos facer duplicidade de administracións :norl: irémosvos tirando un hueso de cando en cando, e non vos queixedes que ides ter un mega complexo xudicial (xa pero me quitas un hospital na cidade, e me mandas a tomar polo cú ó medio do monte, así que prepara 15pavos de taxi coma te atopes mal de noite, e non teñas quen te leve)
bueno e pola miña banda se queres imos deixando ó asunto. non é cuestión de envexas ou sentirse mais que ó veciño. é moito mais sinxelo ca iso, é un: oiga que eiquí faltan muitas cousas!. que ó voceiro e autoproclamado valedor/emperador olívico podería ser mellor?, home iso non tén debate, pero si a xente estaba ate as naríces adoitan acontecer este tipo de cousas, e este tipo de personaxes agroman. non inventamos a pólvora en vigo, acontecéu de toda á vida en todos lados
veña saúdos, e perdon polo tocho (polos 2 tochos)

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15296
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: El Rincón

Mensaje por Ou2 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 9:10

Ya, a Oporto te la suda ir porque no pagas (aunque haya que pagar) y vas en coche. A Compostela ya no, porque claro ir en coche no mola.

Pues vale

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11199
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 9:44

Pues yo voy a ir contracorriente en el tema de los aeropuertos. Por una cuestión familiar he volado muchísimo en el último año. No quiero exagerar, pero fácilmente he cogido unos 50 aviones en los últimos 12 meses de Barcelona a Galicia o de Galicia a Barcelona y yo, personalmente, si puedo ir a Alvedro no vuelo a absolutamente ningún otro sitio de Galicia.

El coruñés es, de muy muy largo, el aeropuerto más cómodo al que he volado en toda mi vida. Eso de aterrizar y estar saliendo por la puerta del aeropuerto a los 5 minutos es una comodidad que ningún otro aeropuerto al que yo haya volado ofrece, al igual que lo de llegar con 10 minutos de antelación a embarque y llegar a la puerta antes de que empiece. Es que es la puta hostia hablando mal y claro. Ojalá no unifiquen jamás los aeropuertos gallegos, que ya digo, volar a o desde Alvedro es literalmente la mejor experiencia aeroportuaria que he tenido nunca.

nigransinho
· Forero Amateur ·
Mensajes: 186
Registrado: Jueves 12 de Mayo de 2016, 2:31

Re: El Rincón

Mensaje por nigransinho » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:04

Ou2 escribió:
Miércoles 10 de Agosto de 2022, 9:10
Ya, a Oporto te la suda ir porque no pagas (aunque haya que pagar) y vas en coche. A Compostela ya no, porque claro ir en coche no mola.

Pues vale
non a porto ma suda ir, porque teño mellores conexións, e non pago autoestrada se vou pillado de tempo, que sí pago eiquí (e xa leva anos pagada amortizada, e todos os -ada que queiras), cando sexa de balde pois entón non me parecerá tan mal que non teña un puto autocarro que me colla no centro de vigo e me deixe na porta da lavacolla (coma si teño autocarros que me collen na estación e mais sitios de vigo e me deixan no saa carneiro) mellor así?, ou dá para rosmar isto tamén?

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15296
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: El Rincón

Mensaje por Ou2 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:14

nigransinho escribió:
Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:04
Ou2 escribió:
Miércoles 10 de Agosto de 2022, 9:10
Ya, a Oporto te la suda ir porque no pagas (aunque haya que pagar) y vas en coche. A Compostela ya no, porque claro ir en coche no mola.

Pues vale
non a porto ma suda ir, porque teño mellores conexións, e non pago autoestrada se vou pillado de tempo, que sí pago eiquí (e xa leva anos pagada amortizada, e todos os -ada que queiras), cando sexa de balde pois entón non me parecerá tan mal que non teña un puto autocarro que me colla no centro de vigo e me deixe na porta da lavacolla (coma si teño autocarros que me collen na estación e mais sitios de vigo e me deixan no saa carneiro) mellor así?, ou dá para rosmar isto tamén?
A ver, si prefieres ir a Oporto y no coges nunca el avión en Vigo ¿De que cojones te quejas si lo unifican en Santiago y hacen un aeropuerto más competitivo?
Precisamente el hecho de unificar podría dar la posibilidad de los buses de Vigo al aeropuerto de Santiago igual que los hay a Oporto. Pero no, yo el mío no lo uso pero que no me lo quiten para mejorar al de al lado

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3206
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: El Rincón

Mensaje por Filotas » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:24

Hubo una propuesta en su momento de que aprovechando el corredor de alta velocidad, crear una conexión con lavacolla y mostradores de facturación en la estación de Vigo y de Coruña para tener un único aeropuerto y que el tren te dejase en el centro de las ciudades, pero no se porque al final no se llevó a cabo. A priori me parecía una idea buenísima, porque los tiempos de alta velocidad son de unos 30 minutos maximo y contando que te dejan en el centro… imagínate que gozada ir a la estación de tren y olvidarte hasta que aterrices.

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 5304
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: El Rincón

Mensaje por The Driver » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:36

Reogalego13 escribió:
Miércoles 10 de Agosto de 2022, 9:44
Pues yo voy a ir contracorriente en el tema de los aeropuertos. Por una cuestión familiar he volado muchísimo en el último año. No quiero exagerar, pero fácilmente he cogido unos 50 aviones en los últimos 12 meses de Barcelona a Galicia o de Galicia a Barcelona y yo, personalmente, si puedo ir a Alvedro no vuelo a absolutamente ningún otro sitio de Galicia.

El coruñés es, de muy muy largo, el aeropuerto más cómodo al que he volado en toda mi vida. Eso de aterrizar y estar saliendo por la puerta del aeropuerto a los 5 minutos es una comodidad que ningún otro aeropuerto al que yo haya volado ofrece, al igual que lo de llegar con 10 minutos de antelación a embarque y llegar a la puerta antes de que empiece. Es que es la puta hostia hablando mal y claro. Ojalá no unifiquen jamás los aeropuertos gallegos, que ya digo, volar a o desde Alvedro es literalmente la mejor experiencia aeroportuaria que he tenido nunca.
Pienso exactamente igual que tú.

Y nadie me ha explicado nunca por qué sería mejor tener un único aeropuerto. Una vez le pregunté esto a un ex jefe territorial de la Xunta, que al final solo argumento que "porque Santiago es la capital".

Avatar de Usuario
Tizón
· Maestro Forero ·
Mensajes: 9646
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58

Re: El Rincón

Mensaje por Tizón » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:56

Lo del único aeropuerto solo estaría bien si el tren te deja en 25 minutos como máximo desde la futura intermodal a la terminal de Santiago. Y por su puesto con conexiones prácticamente cada hora.

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15296
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: El Rincón

Mensaje por Ou2 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 11:09

Tizón escribió:
Miércoles 10 de Agosto de 2022, 10:56
Lo del único aeropuerto solo estaría bien si el tren te deja en 25 minutos como máximo desde la futura intermodal a la terminal de Santiago. Y por su puesto con conexiones prácticamente cada hora.
Teniendo en cuenta la situación de la nueva estación de bus, que prácticamente sale directa al periférico que lleva a lavacolla no sería nada descabellado. En coche son 10/15 minutos y el bus si no hace más paradas no pasaría de 20 minutos

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6332
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: El Rincón

Mensaje por NoGarD » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 11:10

En Munich tardabas 45 minutos en chegar dende o centro da cidade ao aeroporto (e pagando máis de 12euros).
En Berlin uns 40 fácil tamén.

Ao que vou, non sei se hai unha cidade/rexión no mundo onde impere a lóxica de ter 1 aeroporto e non 3 no que se tarde menos. Tardar 40-60min en chegar a un aeroporto non me parece nada raro. O que está claro é que a única maneira de facelo, sería tendo o de Lavacolla, máis que nada por como está comunicado por tren co resto (sintoo polos de Lugo que non chegarían a tempo nin aínda que o fixeran na Muralla :lol: ) e incluso por estrada.

Avatar de Usuario
Rifle
· Maestro Forero ·
Mensajes: 5418
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:05

Re: El Rincón

Mensaje por Rifle » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 11:16

Lo lógico de cara a la sostenibilidad es tener un aeropuerto grande en un radio de, pongamos 200-250 km, o más dependiendo de la densidad de población. Que es más cómodo tenerlo en Coruña a 15 minutos en coche? Evidentemente, pero no es factible a medio plazo con la crisis energética que está ocurriendo y va a seguir agudizándose.

Por supuesto haría falta una red de transporte (bus o tren) con conexiones cada media hora, máximo, que te deje en la puerta de la terminal del aeropuerto. Ahora creo que desde Coruña hay dos buses diarios a Lavacolla, lo cual es ridículo. Si no te coincide bien estás obligado a que te lleve alguien en coche o llevarlo tú y dejarlo en el párking del aeropuerto o la matada de pillar un tren a Santiago y desde allí otro bus al aeropuerto, es tercermundista.

En Amsterdam tienes trenes al aeropuerto cada 15 minutos, o menos, si no recuerdo mal y en otros 15 minutos estás en el aeropuerto de Schiphol, muy cercano a la ciudad.

Avatar de Usuario
Ou2
· Que duda cabe ·
Mensajes: 15296
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 23:41
Ubicación: ¿Falta mucho aún?

Re: El Rincón

Mensaje por Ou2 » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 11:27

No puedes comparar lo que mueven esas ciudades con lo que se mueve en Galicia. La cuestión es que nunca vas a tener más conexiones desde Coruña a lavacolla mientras esté alvedro, el día que se unifiquen todos los vuelos desde Santiago podrá ser viable poner más conexiones

Avatar de Usuario
Mr Mojo Risin
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3024
Registrado: Miércoles 05 de Mayo de 2010, 21:17

Re: El Rincón

Mensaje por Mr Mojo Risin » Miércoles 10 de Agosto de 2022, 11:29

Un aeropuerto unificado sería mucho más competitivo, vuelos más baratos, más concepciones, más horarios etc etc. Aprovechar todas la inversión que se hace en Coruña y Vigo para conexiones con Santiago, tanto por carretera como en tren de alta velocidad. Sería ganancia para todos aunque empleasemos 30 minutos. Yo mismo vuelo mucho de Santiago porque tiene muchos mejores precios y mejores conexios (obvio) que Coruña. Este año he cogido unos 10 vuelos, no recuerdo bien, y casi todos de Santiago. He llegado a salir desde Oporto.

El atraso más grande de tener 3 aeropuertos es tener que mantenerlos, pierdes muchísimo dinero en el camino. Tener dos aeropuertos que solo son competitivos (y poco) con Madrid y Barcelona es un gasto inútil y más ahora con la llegada de AVE.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 21 invitados