El Rincón

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
delaisi
· Forero Profesional ·
Mensajes: 336
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 22:28

Re: El Rincón

Mensaje por delaisi » Martes 05 de Marzo de 2024, 15:33

roped escribió:
Martes 05 de Marzo de 2024, 15:22
O monte Seixo é onde está a Portalén?.

Quizais no Rosal teñen bastante auga no inverno, pero no verán seca, e quédalle esa media.

É ese mesmo. Está o Portalén, lugar curioso onde os haxa, e tamén o mirador das 3 rías, que nun día sen nubes permite ver case todas as Rías Baixas, dende Vigo ata Arousa. Pero o certo é que toda a zona ten moito que ver e sobre todo, ten un acervo cultural moi particular.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12132
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón

Mensaje por roped » Martes 05 de Marzo de 2024, 15:39

Estiven aí, tanto na Porta do Alén que crucei sen atoparme con difuntos nin nada, como no mirador, pero so estiven unha tarde, ten boa pinta a zona, teño que volver con máis tempo.

1OJOSELUIS
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1932
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: El Rincón

Mensaje por 1OJOSELUIS » Martes 05 de Marzo de 2024, 16:47

roped escribió:
Martes 05 de Marzo de 2024, 15:05
jorecho escribió:
Martes 05 de Marzo de 2024, 14:48
Santiago no cuenta como norte :lol:

Es acojonante lo de esa ciudad, la de veces que he pasado por la AP-9 de Coruña a Ourense y que no me llueva en todo el camino salvo justo en ese punto. Eso no puede tener una explicación racional.
Eu creo que si a ten, mirando o mapa de precipitacións medias vemos que chove moitisimo nas montañas o fondo da ría de Arousa, a máis grande e ca boca mirando para o sur- oeste, que é por onde veñen as frontes cargadas de auga, que se meten pola ría para dentro descargando nas serras que a circunvalan. Santiago é Atacama o lado de Lousame.

Imagen
Este mapa sirve para entender el clima en la costa gallega. Las borrascas entran con viento del sur oeste. Justo la orientación de las rías baixas, ése es el motivo de que en esa zona llueva tanto. Pero el sol hace su aparición con viento del nordeste. Eso enfría el norte y acumula nubes en la mariña lucense.

De ahí la diferenciación "genérica" de verano-invierno entre norte y sur, aunque ambos fenómenos se puedan producir todo el año (desgraciadamente Galicia también sufre borrascas en verano y por eso también en verano llueve más por las Rías Baixas -llamativa la diferencia del mes de mayo-, pero también anticiclones en invierno).

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 625
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: El Rincón

Mensaje por krnicero » Martes 05 de Marzo de 2024, 16:54

Reogalego13 escribió:
Martes 05 de Marzo de 2024, 4:14
Eu teño paypal directamente asociado a miña conta do BBVA e podo elexir, en paypal, se os meus pagos os fago co cash que teño alí, atraves da conta corrente ou pola miña tarxeta de crédito. Eso si, tes que poñer os teus datos bancarios en Paypal para que che poidan cargar os pagos no banco. Levo así dende que existe Paypal sen problemas.
Xa, iso si. Eu tamén teño PayPal :P A dúbida é sobre se os diferentes portais (Ebay, Amazon, o mesmo PayPal, etc.) poñen algún impedimento en usar tarxetas virtuais destas que tes que facer unha, e asociala, de cada vez. Porque teño visto que noutros bancos as tarxetas virtuais son coma unha especie de tarxeta pregago que vas recargando. No meu banco non son así e teñen un límite, polo que lin, de 2 meses, así que tes que facer unha cada vez que fagas unha compra poñéndolle a cantidade que vas gastar. Tamén hai tarxetas prepago pero paso de pagar as comisións anuais aínda que sexan 10 euros.

E a dúbida do meu colega é se pode poñer algún dato inventado ao facer as contas de usuario de Aliexpress, Ebay e tal (en PayPal xa lle dixen que puxera todo real), para reducir o que poida o roubo de datos se lle entran na conta (por novas coma esta: https://elpais.com/tecnologia/2014/05/2 ... 57827.html). Eu creo que chega co nome completo, é dicir, nome máis os dous apelidos pero non sei. É máis, creo que cando fixen as contas non me pediron máis có nome, enderezo e número de teléfono e creo que nunha a data de nacemento e algunha cousa polo estilo. No meu caso, puxen todo real en cada páxina e seguro que nalgún lado ata puxen o nome enteiro no nickname ou así :lol: En resumo, que lle dixen que non puxera nada falso en ningún lado para evitar posibles bloqueos.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4087
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: El Rincón

Mensaje por valeron4ever » Miércoles 06 de Marzo de 2024, 9:44

Grande Bartok. É verdade que o noso Depor mantente mais cerca da casa. Eu gardando as siderais distancias (pq nn vivo en China, so paso períodos longos) sigoo mais incluso cando estou fora, incluido ver partidos as 3AM (eu podo facer horario +- español).

En outro orden de cousas. Eu non sei se é polo contraste con China, pero levo un par de días en Madrid e estou a flipar co precio da comida/bebida/transporte. É certo que xa facía que nn viña, pero esto xa parece Suiza, aquí traballar e mellor non sair moito que senon gastas todo canto tes. :o

Avatar de Usuario
Adrao
• Fue, es y será un inútil •
Mensajes: 9905
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:35

Re: El Rincón

Mensaje por Adrao » Miércoles 06 de Marzo de 2024, 17:12

Bienvenido a libertilandia.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11152
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: El Rincón

Mensaje por Marcos » Miércoles 06 de Marzo de 2024, 18:49

valeron4ever escribió:
Miércoles 06 de Marzo de 2024, 9:44
Grande Bartok. É verdade que o noso Depor mantente mais cerca da casa. Eu gardando as siderais distancias (pq nn vivo en China, so paso períodos longos) sigoo mais incluso cando estou fora, incluido ver partidos as 3AM (eu podo facer horario +- español).

En outro orden de cousas. Eu non sei se é polo contraste con China, pero levo un par de días en Madrid e estou a flipar co precio da comida/bebida/transporte. É certo que xa facía que nn viña, pero esto xa parece Suiza, aquí traballar e mellor non sair moito que senon gastas todo canto tes. :o
Dimelo a mi que cuando vine de Turquia en el 2022, llegué a santiago y me parecía todo carisimo.Cuando fui a Estambul ese año los precios para comer eran de broma.Hoy me chivan que estambul ha encarecido bastante y aunque sigue siendo un poco más barato ya se terminó la bicoca.

De todas formas, ahora que comentas el precio de Madrid decir que desde el euro los precios en España no son el chollo de hace años con la peseta cuando venian los británicos con la libra, alemanes con el marco o franceses con el franco por ejemplo y era de risa según ellos.Lo se, porque tengo familia o allegados en esos 3 paises.Hoy en día ese chollo se acabó y eso que españa sigue siendo más barato pero el chollo de los ochenta o noventa queda en el recuerdo.

Me pasaba a mi incluso cuando bajaba a Portugal y esta gente tenia el escudo.Era regalado hasta para los españoles pero ya no quedan chollos.Los chollos pues quedaran en paises asiaticos o algunos africanos del norte o cosas asi pero si, esto ha cambiado mucho.

Avatar de Usuario
ResveraTroll
· solicitando se minimice ·
Mensajes: 3311
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 0:35
Ubicación: Madrid

Re: El Rincón

Mensaje por ResveraTroll » Viernes 08 de Marzo de 2024, 8:12

DEP Akira Toriyama :(

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12132
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón

Mensaje por roped » Viernes 08 de Marzo de 2024, 9:03

Imagen

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: El Rincón

Mensaje por nespe » Viernes 08 de Marzo de 2024, 10:45

Grazas por todo, que a terra che sexa leve

Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4174
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: El Rincón

Mensaje por migui » Viernes 08 de Marzo de 2024, 11:02

Canta felicidade nos deu, que a terra che sexa leve :( :(

Avatar de Usuario
Jackbast
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1451
Registrado: Miércoles 03 de Octubre de 2012, 19:26

Re: El Rincón

Mensaje por Jackbast » Viernes 08 de Marzo de 2024, 13:03

Imagen

Avatar de Usuario
Xutter
· Forero Experto ·
Mensajes: 829
Registrado: Martes 13 de Febrero de 2018, 21:04

Re: El Rincón

Mensaje por Xutter » Viernes 08 de Marzo de 2024, 16:09

A lo vai un anaco de infancia. Que a terra che sexa leve. Oxalá visite o ceo (o paraíso), do outro mundo, ideado por él mesmo.

Avatar de Usuario
tatukovic
· Soy un iluso ·
Mensajes: 6852
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:30
Ubicación: Con el tiempo he aprendido a pasar de muchos ...

Re: El Rincón

Mensaje por tatukovic » Viernes 08 de Marzo de 2024, 17:47

Si, una lástima y era relativamente joven.

Un abrazo allá donde estés
Última edición por tatukovic el Viernes 08 de Marzo de 2024, 22:32, editado 1 vez en total.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 11152
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: El Rincón

Mensaje por Marcos » Viernes 08 de Marzo de 2024, 20:17

DEP Akira Toriyama.Fuerza allá donde estés :(

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 57 invitados