Marca España

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4174
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Marca España

Mensaje por migui » Lunes 01 de Marzo de 2021, 1:13

Reogalego13 escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 0:39
Edinho escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 17:14
roped escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 16:29
Porque a inmensa maioría dos cidadáns autoregulamonos sen necesidade de control policial, e de xeito bastante razoable as autoridades renunciaron a exercer ese control.

Hai un cuarto de millón de polis no Estado, é máis que evidente que sobran moitos.

Se legalizaran as drogas sobrarían o 90%, e outro tanto os funcionarios de prisións.
Igual el 80-90% cumplen las normas y recomendaciones sanitarias. El problema está en la gente que no las cumplen y los que no las cumplen y además son gente agresiva.

Dudo que haya tantos policías como dices.

Si se ilegalizara las drogas pasaría lo mismo que digo en el primer apartado. Es decir, el problema estaría en las gente que las usará y condujera o....
146.482 es el número que había en diciembre del 2019 y que respondió el gobierno de forma parlamentaria ante esa consulta planteada por Bildu. Aunque la plantilla no estaba al completo en aquel momento. La plantilla completa la forman 16.500.

Eso contando policía Nacional y guardia civil y sin contar, evidentemente, las policías municipales, que fácilmente elevan las cifras a números cercanos al cuarto de millón del que habla roped.
A iso sumalle ertzainas, mossos, a policía foral e as adscritas que tamén hai unhas cantas.

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] • Idiakecista •
Mensajes: 4943
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Marca España

Mensaje por Tristan » Lunes 01 de Marzo de 2021, 2:39

Resulta llamativo que en época de pandemia, con diferentes organismos públicos operando a medio gas e incluso recientemente sin operar, y sin erte ni gaitas, cobrando su 100% sin trabajar, se pretenda recortar precisamente en policías, que han seguido funcionando con normalidad. Por cierto me refiero a burócratas de ayuntamientos, que nadie se me enfade.

Que yo defendí y defiendo un erte sobre empleados públicos de sectores con menor carga laboral, pudiéndose incluir aquí a policías, y el propio @roped señaló que aprovechaba la coyuntura para cargar sobre los funcionarios.

No es que @roped sea hipócrita ahora, es que su rechazo a los ffccss es de orígen ideológico y no económico. No le gusta la policía, vete a saber por qué, aunque paradójicamente un estado sin libertad individual como el que propone él requeriría de un férreo control policial. Pero bueno, cada cual a lo suyo.

Por cierto los delitos contra la salud pública suponen el 5%, no el 90%.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 10:33

Non creo que o erte nos funcionarios fose unha gran medida de aforro, xa que o paro e cotizacións sociais dos traballadores correrían igualmente a cargo do Estado, o que hai que sumar os custes administrativos.

Eu ademais estou en contra dos ertes, que non deixa de ser un rescate do sector privado con fondos públicos. Defendo a RBU.

Eu rexeito a policía española polas mesmas razóns que ti, pese a ser unha entidade pública moi cara, a apoias.

O papel da policia no meu Estado ideal é pura especulación, a realidade é que no Estado español hai un cuarto de millón de polis, unha das taxas de policia por habitante máis altas de occidente, o que hai que sumar unha herdanza nas formas de actuación e un sesgo ideolóxico que entronca ca policia franquista, sospeito que este feito lonxe de quitarche o sono, fai que durmas máis tranquilo, algo nada sorprendente.

As veces penso que me estas vacilando, e outras que non te enteras de nada, non sei se vives nunha burbulla ou directamente non sabes interpretar os datos estadísticos. Efectivamente hai poucos delitos conta a saúde pública, trincan a poucos narcos e camellos en relación o total de delitos, pero iso non significa que a inmensa maioría dos delitos non esten vinculados cas drogas, o 50% dos presos nas cadeas españolas cometeron roubos ou furtos, case a totalidade de esas persoas delinquiron para obter pasta para drogarse. Outra % importante de presos está na cadea por ameazas continuadas, secuestros, agresións e asasinatos, en moitos casos ocasionados polas desordes de comportamento das persoas dependentes con un monazo insoportable , os que hai que sumar os que están no caldeiro por exercer a violencia propia asociada o tráfico de drogas, segundo as regras do libre mercado puro, normalmente estes emprendores autoregulanse, pero en ocasións, cando fracasa o diálogo, hai palizas e asasinatos. Si legalizaran as drogas a criminalidade baixaría de xeito bestial, quizais o 90% e esaxerado, pero seria moi superior o 50%.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Marca España

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 01 de Marzo de 2021, 11:04

El que le puso el sonido es un genio


Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 11:11

Moi ME, un poli facendo bromitas co uso arbitrario do monopolio da violencia.

Vou facer eu outra bromita, están pedindo a gritos que volva ETA.

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] • Idiakecista •
Mensajes: 4943
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Marca España

Mensaje por Tristan » Lunes 01 de Marzo de 2021, 11:30

@roped, no me quedo con nadie. Simplemente me da repelús eso de sacar porcentajes en base a la especulación, sin un estudio detrás. Has bajado de un 90% a un 50% en un rato, tú verás.

No sé si los polis son franquistas o comunistas, me da igual. No creo que haya que eliminar a un organismo concreto solo por su ideología, creo que esto de hecho es censurable. Son demasiados porque tenemos un buen puñado de normas paternalistas, las drogas y otras cuántas más, y me temo que solo estamos de acuerdo en esa, y que tú sacarías de la chistera otras cuantas nuevas porque en definitiva tu modelo lo requiere.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 12:28

Eu teño claro con quen non te quedas.

Estamos en un foro do Depor, non en un espazo académico, non creo que sexa necesario respaldar todas as opinións con un estudo.

Mais compre dicir que eu dixen moi superior o 50%, non do 50% , digoo polo tema da rigurisdade que tanto che gusta.

A min non me dá igual que un alto porcentaxe de policias e xuíces sexan de ideoloxía de ultradereita, na practica iso traducese en un réximen que segrega a unha parte da poboación, millóns de cidadáns que non disfrutan dos mesmo dereitos que o resto.

Eu non quero eliminar a policia, eu quero eliminar a policia española, que é diferente. Penso que a policia é necesaria, influenciado polo platonismo coido que os maderos deben ser os membros máis virtuosos da sociedade, pero tal como está o patio, conformome con que non sexan como os de Linares. Tiven na familia a varios policias nacionais e guardia civís, a maioría uns fillos de puta de campionato que presumían en público dos seus abusos, que eles entendían como o exercicio lóxico e normal da súa autoridade, teño amigos policias , boa xente pero uns farloperos curiosos que de non vestir de azul estarían na cadea, de feito un foi camello nos anos mozos, unha historia moi semellante a dos polis de La naranja mecánica. De todos os polis que coñecín persoalmente e foron uns cantos, so dous valen para ser policias, xente con verdadeira vocación pública, o resto son uns pillagaliñas, algúns con evidentes desordes mentais e dependencias varias, unha minoría significativa son uns putos nazis con uniforme. Tamén é salientable que no caso da GC o paso pola academia é un curso intensivo de facherio, xente relativamente normal, o clasico tipo que non sabe facer ca súa vida, que nin é de esquerdas, nuin de centro , nin de dereitas, que tanto vota a PSOE que PP, que non ten moita idea de nada, pero que non ten maldade, tras un meses na academia de Baeza sae convertido en un ultranacionalista español perigoso o que o Estado lle dá un arma, o sistema policial español en vez de formar, deforma, coñezo o gremio de sobra.

Un paso obrigatorio para que España sexa algún día unha democracia, sería eliminar a institución da Guardia Civil, os corpos policiais militarizados son un eslabón perdido do antigo réximén. Seguramente non o saibas, a Guardia Civil foi creada para controlar, cando non liquidar físicamente, os liberias progresistas da década dos 40 do XIX, daquela eran os pablos hasel do momento, eran máis violentos, xa que ademais de incendiar as rúas, tamén poñían bombas, pasado terrorista do liberalismo pregre español que non se soe contar nas aulas, nin en ningures.

Eu coincido cos liberais no desexo de poucas leis pero moi claras, coido que hai que darlle unha volta o código penal, na miña opinión sobran leis para pobres e faltán leis, e gañas de facelas cumprir, para os altos despachos, sobran polis e faltan inspectores de facenda.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Marca España

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 01 de Marzo de 2021, 13:27

roped escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 11:11
Moi ME, un poli facendo bromitas co uso arbitrario do monopolio da violencia.

Vou facer eu outra bromita, están pedindo a gritos que volva ETA.
Venga hombre, te pongo el tren de la bruja y me sales con ETA, pareces el PP.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En verdad tendrías que olvidarte de ETA y irte mas atrás al pistolerismo, y revueltas obreras previas a la segunda republica, que en mi opinión es mucho mas parecido, aunque ahora hay 250.000 pistoleros, se ve que la patronal sabe mas de historia que tu :lol:

Avatar de Usuario
Traba
· Eran otros tiempos ·
Mensajes: 721
Registrado: Viernes 27 de Mayo de 2011, 14:23

Re: Marca España

Mensaje por Traba » Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:01

roped escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 10:10
Edinho escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 3:54
roped escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 2:50
O congreso non funcionaría igual con 100 deputados, moitos partidos non obterían representación, silenciando as minorías, que supoño que é o que pretendedes ti e os demais que defendedes esas medidas de "aforro" .

https://www.geografiainfinita.com/2014/ ... ontinente/

Como mínimo sobran a metade dos polis, eu empezaría largando os que dan palmadiñas nas costas os nazis.
Mentira, tendrían 1-2 diputados. Se podría hacer perfectamente para que los partidos minoritarios tuvieran al menos un diputado. Y el ahorro de dinero público sería bestial.

En época de pandemia lo que Más se necesita son sanitarios y policías

Non podes garantir ese 1-2 deputados, sen cargarte o principio de proporcionalidade que rixe toda elección democrática.

...
No me pronuncio sobre la idea, pero el principio de no proporcionalidad ya lo has asumido cuando no importa que el diputado del PSOE de Ourense (o PP de Soria) necesite muchos menos votos que el de CUP en Barcelona (o VOX en Madrid).

Ya me sé el cuento de que eso es para favorecer la vertebración territorial, pero para eso entre otras cosas nos explicaron que estaba el Senado.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:32

Traba escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:01
roped escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 10:10
Edinho escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 3:54
roped escribió:
Domingo 28 de Febrero de 2021, 2:50
O congreso non funcionaría igual con 100 deputados, moitos partidos non obterían representación, silenciando as minorías, que supoño que é o que pretendedes ti e os demais que defendedes esas medidas de "aforro" .

https://www.geografiainfinita.com/2014/ ... ontinente/

Como mínimo sobran a metade dos polis, eu empezaría largando os que dan palmadiñas nas costas os nazis.
Mentira, tendrían 1-2 diputados. Se podría hacer perfectamente para que los partidos minoritarios tuvieran al menos un diputado. Y el ahorro de dinero público sería bestial.

En época de pandemia lo que Más se necesita son sanitarios y policías

Non podes garantir ese 1-2 deputados, sen cargarte o principio de proporcionalidade que rixe toda elección democrática.

...
No me pronuncio sobre la idea, pero el principio de no proporcionalidad ya lo has asumido cuando no importa que el diputado del PSOE de Ourense (o PP de Soria) necesite muchos menos votos que el de CUP en Barcelona (o VOX en Madrid).

Ya me sé el cuento de que eso es para favorecer la vertebración territorial, pero para eso entre otras cosas nos explicaron que estaba el Senado.
Si, vale dacordo, pero se reduces a 100 o número de deputados, o mesmo tempo que garantes sitio as minorías, a desporporción multiplicase por moito.

Eu non teño moito interés no parlamento español, gustaríame ter aínda menos, con un parlamento unicameral da República Galega chegaríame, máis se creese no proxecto español gustaríame que tivese unha maior proporcionalidade o mesmo tempo que se lla da voz a maior cantidade de xente, e iso acadase aumentando o número de deputados, non reducindoos. Pódese aforrar controlando o mamoneo dos asesores, ou reducindo prebendas como dietas para xente que ten casa en Madrid.

O Senado é un mamotreto construído para colocar vellos lideres, como o seu nome indica, bastante inutil e que so serve como derradeira barreira das elites para frear posibles desmáns da vontade popular no caso de que exista unha maiorñía no congreso para reformar a Constitución, por iso se caracteriza pola desporporcionalidade e pola elección pouco democrática dos seus membros, é unha institución moi ME.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Marca España

Mensaje por TELC0NTAR » Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:44

En verdad gracias a la política de partidos y a los pactos, durante muchos años en España hubiera servido con tener 9 diputados.

Lo ideal seria tener no 350, sino 35.000, y que no hubiera partidos ni pactos, y por tanto todas las decisiones fueran mucho mas democráticas y representativas.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:54

Durante moitos anos mandou Franco, logo mandou Suárez, despois Felipe, Aznar, ZP e Rajoy, tiveron que facer algunha concesión puntual os catalás e vascos nas lexislaturas onde non houbo maioría absoluta, é dicir 14 anos de certa pluralidade, fronte a 70 anos de caudillismo, curiosamente en España tendese a desacreditar os governos en minoría , preferese governos fortes, pura ME.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 9259
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Marca España

Mensaje por Edinho » Lunes 01 de Marzo de 2021, 16:54

roped escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:54
Durante moitos anos mandou Franco, logo mandou Suárez, despois Felipe, Aznar, ZP e Rajoy, tiveron que facer algunha concesión puntual os catalás e vascos nas lexislaturas onde non houbo maioría absoluta, é dicir 14 anos de certa pluralidade, fronte a 70 anos de caudillismo, curiosamente en España tendese a desacreditar os governos en minoría , preferese governos fortes, pura ME.
Y que avance se ha logrado con la supuesta ayuda de los independentistas? Sólo han mirado por tener más privilegios ellos y han pasado del resto. Sin olvidar que se ha fomentado la endogamia en la sanidad y en la educación pública

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Lunes 01 de Marzo de 2021, 18:03


Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Marca España

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 03 de Marzo de 2021, 0:52

Edinho escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 16:54
roped escribió:
Lunes 01 de Marzo de 2021, 14:54
Durante moitos anos mandou Franco, logo mandou Suárez, despois Felipe, Aznar, ZP e Rajoy, tiveron que facer algunha concesión puntual os catalás e vascos nas lexislaturas onde non houbo maioría absoluta, é dicir 14 anos de certa pluralidade, fronte a 70 anos de caudillismo, curiosamente en España tendese a desacreditar os governos en minoría , preferese governos fortes, pura ME.
Y que avance se ha logrado con la supuesta ayuda de los independentistas? Sólo han mirado por tener más privilegios ellos y han pasado del resto. Sin olvidar que se ha fomentado la endogamia en la sanidad y en la educación pública
Por ejemplo la propuesta de ley de grupos parlamentarios aprobada en el año 95 es una propuesta de PNV que afectó, de forma positiva y muy importante a la política española en general. Una de las reformas de ley más necesarias que se han sacado adelante en toda la historia de nuestro país. Y reitero, es una propuesta del PNV.

Y sin irnos a algo tan lejano aunque a mí parecer muy importante también, la cámara ha tumbado hace 5 días una propuesta conjunta de ERC Y PODEMOS para acabar con la inviolabilidad judicial del Rey.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 73 invitados