Marca España

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12117
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Martes 11 de Mayo de 2021, 12:40

astigmata escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:03
roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 11:29
ibrahimovic escribió:
Lunes 10 de Mayo de 2021, 22:35
A Rapa das bestas sí que ten un compoñente de utilidade, tanto para animais como para o papel que teñen uns animais sans para o ser humano, pero o trato que se lles da aos cabalos non dista moito de ser cuase tortura, en moitos casos.

Eu creo que se podería e debería de facer de outra maneira.
Eu antes de iso ocuparíame do benestar dos bichos da gandeiría industrial.
Eso es un argumento muy taurino.
Si, igualiño, só hai unhas banderillas, picadores e un estoque de diferencia.

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 8399
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Marca España

Mensaje por Aglaca » Martes 11 de Mayo de 2021, 12:45

Dijo el argumento, no la actividad en sí.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 9227
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Marca España

Mensaje por Edinho » Martes 11 de Mayo de 2021, 12:50

roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 11:29
ibrahimovic escribió:
Lunes 10 de Mayo de 2021, 22:35
A Rapa das bestas sí que ten un compoñente de utilidade, tanto para animais como para o papel que teñen uns animais sans para o ser humano, pero o trato que se lles da aos cabalos non dista moito de ser cuase tortura, en moitos casos.

Eu creo que se podería e debería de facer de outra maneira.
Eu antes de iso ocuparíame do benestar dos bichos da gandeiría industrial.
Sufre mas una gacela(o el animal que sea) mientras que es comido por un león(por ejemplo) que la ganaderia industrial. Porque esa gacela es devoradas viva. Eso si que es tortura. Y en cambio no pasa nada porque es parte de la naturaleza.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12117
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Martes 11 de Mayo de 2021, 12:56

Aglaca escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:45
Dijo el argumento, no la actividad en sí.
Se as actividades non son mínimamente comparables, a coincidencia de argumentos é irrelevante

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12117
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Martes 11 de Mayo de 2021, 12:58

Edinho escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:50
roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 11:29
ibrahimovic escribió:
Lunes 10 de Mayo de 2021, 22:35
A Rapa das bestas sí que ten un compoñente de utilidade, tanto para animais como para o papel que teñen uns animais sans para o ser humano, pero o trato que se lles da aos cabalos non dista moito de ser cuase tortura, en moitos casos.

Eu creo que se podería e debería de facer de outra maneira.
Eu antes de iso ocuparíame do benestar dos bichos da gandeiría industrial.
Sufre mas una gacela(o el animal que sea) mientras que es comido por un león(por ejemplo) que la ganaderia industrial. Porque esa gacela es devoradas viva. Eso si que es tortura. Y en cambio no pasa nada porque es parte de la naturaleza.
Efectivamente forma parte da natureza e nos non debemos intervir, pola contra mellorar as condicións de vida do gando está na nosa man, e seria algo bo que nos dignificaría como especie supostamente superior, pero é que ademais limitar a industria gandeira seria a mellor mennciña preventiva para evitar pandemias como a que estamos sufrindo.

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 8399
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Marca España

Mensaje por Aglaca » Martes 11 de Mayo de 2021, 14:13

roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:56
Aglaca escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:45
Dijo el argumento, no la actividad en sí.
Se as actividades non son mínimamente comparables, a coincidencia de argumentos é irrelevante
No lo es, porque no está comparando las actividades, está comparando las excusas utilizadas para desviar la atención hacia otras actividades en lugar de centrarse en defender la actividad en sí como algo que no sea pernicioso o poco ético.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Marca España

Mensaje por TELC0NTAR » Martes 11 de Mayo de 2021, 15:05

roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:40
astigmata escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:03
roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 11:29
ibrahimovic escribió:
Lunes 10 de Mayo de 2021, 22:35
A Rapa das bestas sí que ten un compoñente de utilidade, tanto para animais como para o papel que teñen uns animais sans para o ser humano, pero o trato que se lles da aos cabalos non dista moito de ser cuase tortura, en moitos casos.

Eu creo que se podería e debería de facer de outra maneira.
Eu antes de iso ocuparíame do benestar dos bichos da gandeiría industrial.
Eso es un argumento muy taurino.
Si, igualiño, só hai unhas banderillas, picadores e un estoque de diferencia.
Te han metido un gol de caño, reconócelo :lol: , que te vamos a querer igual y los toros van a seguir siendo una mierda, no pasa nada.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12117
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Martes 11 de Mayo de 2021, 18:24

Aglaca escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 14:13
roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:56
Aglaca escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:45
Dijo el argumento, no la actividad en sí.
Se as actividades non son mínimamente comparables, a coincidencia de argumentos é irrelevante
No lo es, porque no está comparando las actividades, está comparando las excusas utilizadas para desviar la atención hacia otras actividades en lugar de centrarse en defender la actividad en sí como algo que no sea pernicioso o poco ético.

Non é unha desculpa, eu non creo que haxa maltrato no feito de meter as bestas en un curro para cortarlle as crins, desparasitalos, vacinalos e marcalos para logo volver mandalos o monte. Máis ben é todo o contrario, é bo trato animal, outro tema é o espectáculo construído o seu arredor que me gusta pouco.

Pola contra si que creo que hai maltrato en isto.

https://m.youtube.com/watch?v=tfMEIW9pgSs

E non teño problema ético ningún en matar animais para comelos, na miña casa sempre houbo porcos, axudei na matanza desde neno, pero tratabamos os bichos con respecto ata o día do seu sacrificio, que procurábamos que fose o máis rápido posible, non o pasabamos ben puteando o bicho, e desde logo estaba mellor tratado que os pobres porcos que malviven nunha granxa industrial.

Eu son ecoloxista, non animalista, creo que o maltrato dos animais como diversión é unha gañanada, pero tamen creo que poñer no mesmo plano de dereitos a humanos e animais é outra gañanada.

O animalismo nace da humanización das relacións entre persoas, case sempre urbanitas, e as súas mascotas, e que logo extenden o resto de especies, na miña opinión non ten xeito ningún e denota a enorme distancia que hai entre as persoas e a natureza, isto tamén o din os taurinos, e non deixa de ser verdade porque o digan eles.

Avatar de Usuario
Aglaca
[Mod] · Parrafista ·
Mensajes: 8399
Registrado: Martes 27 de Enero de 2009, 12:14

Re: Marca España

Mensaje por Aglaca » Martes 11 de Mayo de 2021, 19:11

Sí, no tengo nada de lo que discrepar en esto, mi madre también sacaba a las vacas todos los días de niña antes de ir al colegio y mis padres siempre me dijeron que los animales eran parte de la familia en cierto sentido, las vacas te ayudaban a arar la tierra, no solo te daban carne o leche, y los tratabas con respeto, es más o menos lo mismo que has descrito.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6180
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Marca España

Mensaje por NoGarD » Martes 11 de Mayo de 2021, 19:21

Probablemente a maior diferencia en países "avanzados" e outros como pode ser España neste caso é o trato aos animais.

Eu como de todo, e de feito ata cando vivía en Galicia non entendía como alguén podía ser vexetariano e menos vegano. Ata o punto de considerar tolo a un vegano. Tamén o feito de ter que comprar ovos e non traelos da casa da avoa pois cambia a historia. Coñezo moitos veganos e calquera deles comería ovos sen problema sabendo que veñen dun curral da casa familiar.

Agora ás veces estou máis cerca do veganismo que dos que defenden comer carne e matar animais (digamos de maneira industrial sobre todo).

Levo tempo plantexándome cal é a diferencia entre un can e unha vaca e por qué comes un sen remordementos e o outro non. Aínda non atopei unha resposta a isto. Son moi hipócrita porque me encanta a carne e o peixe, e estou en contra do maltrato animal, pero a miña cabeza dalle moitas voltas dende hai uns anos.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12117
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Marca España

Mensaje por roped » Martes 11 de Mayo de 2021, 21:13

Eu non considero tolos os veganos, pero non comparto as súas ideas, e xa non so porque me gusten os chuletóns, que tamén, senón porque o seu modelo elevado a consumo de masas implica un autentico desastre ecolóxico, o cultivo de soia, produto altamente demandado polo veganismo, é responsable da des feita de bosques tropicais.

O can foi o primeiro becho domesticado, foi o noso compañeiro na caza e despois a nosa mascota, os colegas non os comes, pola contra os indios comen cans pero non vacas, é unha cuestión puramente cultural.

Eu non me preocupo das especies que me papo, senón de como e onde foron criadas.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 9227
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Marca España

Mensaje por Edinho » Martes 11 de Mayo de 2021, 21:16

roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:58
Edinho escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 12:50
roped escribió:
Martes 11 de Mayo de 2021, 11:29
ibrahimovic escribió:
Lunes 10 de Mayo de 2021, 22:35
A Rapa das bestas sí que ten un compoñente de utilidade, tanto para animais como para o papel que teñen uns animais sans para o ser humano, pero o trato que se lles da aos cabalos non dista moito de ser cuase tortura, en moitos casos.

Eu creo que se podería e debería de facer de outra maneira.
Eu antes de iso ocuparíame do benestar dos bichos da gandeiría industrial.
Sufre mas una gacela(o el animal que sea) mientras que es comido por un león(por ejemplo) que la ganaderia industrial. Porque esa gacela es devoradas viva. Eso si que es tortura. Y en cambio no pasa nada porque es parte de la naturaleza.
Efectivamente forma parte da natureza e nos non debemos intervir, pola contra mellorar as condicións de vida do gando está na nosa man, e seria algo bo que nos dignificaría como especie supostamente superior, pero é que ademais limitar a industria gandeira seria a mellor mennciña preventiva para evitar pandemias como a que estamos sufrindo.
Es inviable una ganaderia con animales en condiciones dignas y que a su vez aporte suficiente carne y derivados al mercado. Es como pedir un coche que corra mucho(en plan que pueda alcanzar los 250 km/h) pero que consuma poco. Es inviable.

Otra cosa es que se consume demasiada carne. Se tiene que ir hacia una dieta 60 % vegetariana y 40 % animal. Al contrario de lo que dicen los vegetarianos de una dieta 100 % vegetal. Eso es inviable porque no estamos hechos para ser vegetarianos. De igual manera que no estamos hechos para ser carnivoros. Ambos extremos son muy malos para la salud porque son deficitarias.

En lo de las pandemias ayudaria tener higiene, cosa que en china no tienen ya que tienen juntos animales muertos y animales vivos. Cosa que en España no he visto en ninguna parte. Si se venden animales vivos, no se venden animales muertos para comer. Y luego tambien esta el elimnar la tala de arboles que hace que muchos animales que contagian enfermedades(murcielagos,......) tengan que cambiar de habitat. A la vez que reduce el número de especies,etc.

Avatar de Usuario
corsomoro
· omnia sunt communia ·
Mensajes: 2744
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:27
Ubicación: Esperando a Lasarte

Re: Marca España

Mensaje por corsomoro » Martes 11 de Mayo de 2021, 22:22

La ganaderia industrial es un problema en muchos aspectos, pero ni de coña el veganismo es la solución en ninguno de ellos.

Un modelo contrario al consumo de proximidad, de temporada y basado en buena parte en productos ultraprocesdos puede ser muchas cosas, pero no una solución para nada.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6180
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Marca España

Mensaje por NoGarD » Miércoles 12 de Mayo de 2021, 11:56

Eu non falo do veganismo como solución aos problemas da gandeiría industrial no sentido de solución para o medioambiente, traer soia da outra parte do mundo non axuda. Ten máis que ver co trato ao animal.

E neste sentido si que obviamente o vexetarianismo e veganismo son a solución cando estás en contra de matar animais.

Un pode ser vegano e comer fatal e non sano, diso non cabe dúbida. O que é a hostia é que a carne sexa mil veces máis cara que as opcións vexetarianas ou veganas no super. Así é jodido que alguén dé o paso de comer menos carne.

En canto ao sabor, hai cousas que saben que flipas, hai moito cliché niso tamén. Pero hai que saber preparalas tamén. Eu persoalmente polo queixo e os ovos creo que non podería ser vegano. Vexetariano si, aínda que un churrasco sempre o ía botar en falta xD

Enviado desde mi HD1913 mediante Tapatalk


Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Marca España

Mensaje por TELC0NTAR » Miércoles 12 de Mayo de 2021, 16:29

Yo la verdad es que lo único que hago es comprar huevos 0 ó 1, y no tomar leche.

Tambien procuro comprar por proximidad, y no comer soja (eso es facil :lol: ).

Pero no hago mucho en este sentido la verdad

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 30 invitados