Informática y tecnología

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·
Mensajes: 15781
Registrado: Jueves 11 de Marzo de 2010, 21:14
Ubicación: Elviña

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Fisterrán » Miércoles 18 de Enero de 2023, 9:44

24,99 € é bastante caro

clave windows 11 pro por 2,42 € https://es.royalcdkeys.com/products/win ... oem-cd-key

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] • Idiakecista •
Mensajes: 4862
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Tristan » Miércoles 18 de Enero de 2023, 9:46

Pues me timaron el año pasado :lol:

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 618
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Informática y tecnología

Mensaje por krnicero » Jueves 19 de Enero de 2023, 23:40

ibrahimovic escribió:
Martes 17 de Enero de 2023, 17:24
Al final he pillado este: https://www.elcorteingles.es/electronic ... 1QodGoINrA

Por ese precio, y para lo que lo quiero, creo que está muy bien.
Por características e prezo paréceme unha moi boa compra. 16GB DDR4-3200 MHz de RAM (en teoría, 2x8GB), Ryzen 7 5700U ("U" --> Baixo consumo, optimizado para "coidar" da batería pero rendemento un pouco peor cas outras series), SSD M.2-PCIe de medio Tera, Full HD IPS, etc. Está moi ben por ese prezo (hai 10 días custaba 40 euros menos). Pero eu, e xa é opinión persoal, adoito escapar dos HP. Xa me trouxeron varios escarallados polas soldaduras dalgún chip (normalmente, o de vídeo). Son bastante famosos por aforrar no tema da ventilación e, como non teñas coidado, como as soldaduras, dende hai uns anos, disque non poden ter chumbo, pois poden aparecer fracturas nelas por causa da calor e empezar fallar os chips. E terías que facer un "reflow" ("solución" temporal para recuperar os arquivos) ou un "reballing" cunhas boliñas de soldadura que teñan chumbo (solución real). A min pasoume un familiar o ano pasado un ó que se lle vían zonas, literalmente, queimadas. Pero, bueno, coñezo a moitos que teñen HPs e están contentos, así que supoño que dependerá de como o uses. O que se soe recomendar nos portátiles, e aínda máis cos HP, é o típico: non darlle unha cañísima inmensa e non tapar as ventilación cando se usa. Nada de telo enriba das pernas ou dunha superficie "branda" (enriba da cama, por exemplo) tapando os furados, se os ten debaixo. Polo que lin no seu momento, os HP que pagan a pena son os da gama profesional: os EliteBook, os ProBook e tal (loxicamente, claro, tamén son máis caros :lol: ).

Avatar de Usuario
Adrao
• Fue, es y será un inútil •
Mensajes: 9705
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:35

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Adrao » Jueves 19 de Enero de 2023, 23:53

ibrahimovic escribió:
Martes 17 de Enero de 2023, 17:24
Al final he pillado este: https://www.elcorteingles.es/electronic ... 1QodGoINrA

Por ese precio, y para lo que lo quiero, creo que está muy bien.
Tres informáticos distintos sin contacto entre ellos me recomendaron no comprar HP.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Informática y tecnología

Mensaje por nespe » Viernes 20 de Enero de 2023, 0:20

O de decir de non comprar HP é unha moda de informáticos, digocho eu que son informático xD. Se lles preguntas seguramente ningun tivo nunca un HP

Avatar de Usuario
the naked man
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1945
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:34
Ubicación: Intentando no quedar dormido

Re: Informática y tecnología

Mensaje por the naked man » Viernes 20 de Enero de 2023, 0:27

nespe escribió:
Viernes 20 de Enero de 2023, 0:20
O de decir de non comprar HP é unha moda de informáticos, digocho eu que son informático xD. Se lles preguntas seguramente ningun tivo nunca un HP
Yo trabajé en un SAT hace muchos años (más de una década) y puedo decirte que lo peor que llegaba, pero los fallos de diseño más gordos, eran todos de HP, cosas groserísimas como montar una carcasa metálica sin aislar por dentro sin tener en cuenta dilataciones de componentes o tornillos flojos. Resultado: condensadores y componentes haciendo corto con la chapa y fiesta loca. O mi favorita: pasar los cables del ventilador del procesador por encima de la gráfica, en cuanto se calentaba, los cables se fundían y locurón.

Después de haber visto lo que vi ese tiempo que estuve allí, HP ni con tu dinero :lol:

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Informática y tecnología

Mensaje por nespe » Viernes 20 de Enero de 2023, 0:31

Pero ti falas con coñecemento de causa :lol: :lol:

Eu tiven un HP na anterior empresa e 0 queixas, e levou tralla da boa

Avatar de Usuario
delaisi
· Forero Profesional ·
Mensajes: 316
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 22:28

Re: Informática y tecnología

Mensaje por delaisi » Viernes 20 de Enero de 2023, 1:08

A mala fama dos HP está gañada con merecemento, sin embargo, fai xa bastantes anos que non é así. A explicación é bastante fácil. Fai uns anos ocurría unha cousa: as gamas baixas eran bastante malas, con un deseño malísimo que facía que houbese fallos inconcebibles como que os portátiles se quentasen tanto que ardían os compoñentes de plástico ou que acumulasen pó sen sentido en zonas que deberían estar ben seladas. Eso sí, as gamas altas sempre iban bastante ben.

Agora en xeral tanto a gama baixa como a alta melloraron moito os deseños e non se ven esos erros tan bizarros. Eu mesmo tiven 2 HP que se quentaban tanto que se podía facer un ovo encima deles e que parecían avións de tanto que traballaba o ventilador. Despois pasei por un Asus e non me disgustou a experiencia, pero agora escribo dende un HP de gama media que vai como un tiro. E non me arrepinto.

Xa digo, fai anos a mala fama estaba xustificada. Agora non tanto.

Avatar de Usuario
Marcos
· Maestro Forero ·
Mensajes: 10889
Registrado: Domingo 21 de Marzo de 2010, 14:07
Ubicación: Por el Coruña

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Marcos » Viernes 20 de Enero de 2023, 6:29

Otros que van muy bien son los lenovo mas que nada porque son duros como piedras.

Avatar de Usuario
ResveraTroll
· solicitando se minimice ·
Mensajes: 3258
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 0:35
Ubicación: Madrid

Re: Informática y tecnología

Mensaje por ResveraTroll » Viernes 20 de Enero de 2023, 7:45

Pues yo tuve un portátil HP HDX 16 que costaba sus buenos dineros y me salió malísimo. Se calentaba una barbaridad hasta el punto de que la barra táctil de la parte superior del teclado empezaba a funcionar sola, subiendo y bajando el volumen o desactivando la wifi al azar. Y luego tuvo un fallo de un chip de la tarjeta de video que me dejó la pantalla en negro, tenía que conectarle un monitor externo. Me cambiaron el chip en una tienda y seguía sin funcionar, me dijeron que era un error de diseño de esos modelos y que a casi todos, a los pocos años, les pasaba lo mismo. No volví a comprar nada hp, hasta la pandemia, que compramos una impresora hp, que también va como el culo, pero no recuerdo una impresora que me haya funcionado bien en la vida.

Avatar de Usuario
Fisterrán
[Mod] · Deportivista ·
Mensajes: 15781
Registrado: Jueves 11 de Marzo de 2010, 21:14
Ubicación: Elviña

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Fisterrán » Viernes 20 de Enero de 2023, 13:08

Eu tiven un HP hai anos, que non era nin HP, era Compaq. Era basura, menos mal que case non o usaba pero acabou rompéndose algún cable ou algo da pantalla (lamentable) e nin pensei en arreglalo. Teño amigos que tiñan un HP destes baratos, algún comprado no Carrefour (que debe ser o peor sitio para comprar calquer cousa), que eran algo así:

Imagen

Vexo ese teclado e danme escalofríos.

O de encendelo e que xa se puxese como se fose un avión despegando con apenas uns meses de vida... en fin.

Tamén tiven unha impresora HP, outra basura, estropeouse sen chegar a recambiarlle nunca a tinta. Venden impresoras por 40 euros, é imposible que iso funcione ben :lol:

As calculadoras ben, eso si :lol: Cambiaste una HP por un Casio :bitels:

Monitor tamén tiven un. Para min todos os monitores son iguais se teñen as mesmas especificacións.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7497
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: Informática y tecnología

Mensaje por nespe » Viernes 20 de Enero de 2023, 13:38

Eses HP regalábanos fai anos se abrías conta nun banco, se facías X tarxetas de crédito de marcas.... Era un portátil de Aliexpress de 50 € cun rebranding de HP
Eu tiven o pracer de abrir un deses para ver de ampliarlle a ram, e recordo que os tornillos eran de plástico xDD

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 618
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: Informática y tecnología

Mensaje por krnicero » Viernes 20 de Enero de 2023, 15:41

nespe escribió:
Viernes 20 de Enero de 2023, 0:31
Pero ti falas con coñecemento de causa :lol: :lol:

Eu tiven un HP na anterior empresa e 0 queixas, e levou tralla da boa
Claro pero ti tiñas un da gama profesional que, como digo, son os bos. O que me trouxo un familiar o ano pasado era un de 300 e pico euros e mercárano había 3 ou 4 anos. Queimado, eh, que o meu irmán quedou flipando cando lle mandei as fotos. Tiven que rascar a carcasa e o disipador cun cepillo destes de arame :lol:
Fisterrán escribió:
Viernes 20 de Enero de 2023, 13:08
Spoiler:
Eu tiven un HP hai anos, que non era nin HP, era Compaq. Era basura, menos mal que case non o usaba pero acabou rompéndose algún cable ou algo da pantalla (lamentable) e nin pensei en arreglalo. Teño amigos que tiñan un HP destes baratos, algún comprado no Carrefour (que debe ser o peor sitio para comprar calquer cousa), que eran algo así:

Imagen

Vexo ese teclado e danme escalofríos.

O de encendelo e que xa se puxese como se fose un avión despegando con apenas uns meses de vida... en fin.

Tamén tiven unha impresora HP, outra basura, estropeouse sen chegar a recambiarlle nunca a tinta. Venden impresoras por 40 euros, é imposible que iso funcione ben :lol:

As calculadoras ben, eso si :lol: Cambiaste una HP por un Casio :bitels:

Monitor tamén tiven un. Para min todos os monitores son iguais se teñen as mesmas especificacións.
Un Pavilion deses (pero outro modelo) teño eu no roupeiro, que mo deran porque o arranxo saíalles moi caro. Como non, problema de temperaturas que escarallaron as soldaduras do chip de vídeo e había que facer un reballing (eu fíxenlle un reflow caseiro pero duraba uns días). Aí está para vender as pezas ou usalas noutro. Iso si, por características, bárbaro. Trae ata un mando a distancia :lol:

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3821
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Pablo1989 » Domingo 22 de Enero de 2023, 13:15

Yo tengo un HP desde hace dos años y de momento me va bien. El que me salió bastante malo fue un Toshiba de 2009 que tuve... bueno, el problema más bien era el Windows Vista xD

Avatar de Usuario
Charly Gaul
[Mod] · Grimpeur ailé ·
Mensajes: 3515
Registrado: Domingo 08 de Mayo de 2011, 23:30
Ubicación: 43º 21' N

Re: Informática y tecnología

Mensaje por Charly Gaul » Domingo 22 de Enero de 2023, 14:05

Yo tengo un Toshiba desde hace ya unos cuantos años y estoy encantado con él. La pena es que creo que ya no siguen fabricando, pero es mil veces mejor que el ASUS que tenía antes, siendo de gamas similares. De HP solo tuve una impresora que daba pena. Para comprar una barata, creo que lo mejor es una canon.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 20 invitados