El Rincón del forero viajero

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por nespe » Jueves 24 de Agosto de 2023, 22:49

Pablo1989 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 22:06
En las Rías Baixas te puedes encontrar cosas como estas

Illote Areoso. Se llega en kayak desde la Illa de Arousa

Imagen


Praia Castiñeiras, Aldán

Imagen


Praia de Barra, Cangas. La mejor playa nudista de Galicia según los habituales de ese tipo de playas

Imagen


Kiosko Aturuxo, Praia Area de Agra, Sanxenxo

Imagen


Combarro

Imagen

Baiona

Imagen


Praia Melide, Islas Ons

Imagen

Islas Cíes

Imagen




Podría poner mil sitios más. Puedo entender y respeto que alguien diga que prefiere la Costa da Morte o la Mariña Lucense porque toda la costa gallega es acojonante. Tengo un amigo que es capitán de barco y se pasa meses en alta mar, conoce prácticamente todas las costas del mundo y dice que no hay una como la nuestra.

Pero las Rías Baixas son mucho más que Samil o Silgar abarrotadas en agosto. Y el conjunto clima, variedad de playas, fiesta y servicios es insuperable.
Na Illa de Arousa estiven a comezos de veran, e fun cenar a un chiringuito que se chama Areoso Beach Club, e que fodida marabilla, a comida, as vistas, o ambiente, non sei se o coñeceras, pero recomendocho 100%

Baiona é o pobo mais bonito de Galiza sen dubida (despois de Allariz claro xD). Magoa que en veran sexa imposible ir

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3892
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Pablo1989 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 23:12

Sii, lo conozco, está genial. ¿Has ido al Nautilus? Está en la parte de Area da Secada. No sé si te gusta la música electrónica, pero a veces al atardecer ponen sesiones de deep house y es mágico tomarse ahí un mojito.

Otro sitio que recomiendo es la Arrocería A Lanzada & Sunset. La comida está bien... pero no es top, lo que es increíble es el enclave


Imagen


Imagen

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2023, 10:23

O acceso o Illote Areoso debería estar prohibido ou moi limitado, e zona de cria de aves e hai restos megalíticos que van ser escarallados como siga sendo unha feira.

Eu xamais iría a unha desas megaterrazas a beira do mar, odioas con todo o meu corazón, é a privatización de un espazo que debería ser público e protexido, ese chiringo está sobre a raia da Rede Natura, debería haber un territorio de usos limitados, de transición entre o espazo protexido e o espazo onde o libre mercado puidese actuar ca elegancia que o caracteriza.

As Rías Baixas molan menos precisamente por este tipo de cousas, o problema é que as autoridades pretenden ampliar ese modelo o norte, e sobre todo que a maioría dos galegos encantalles a idea.

Avatar de Usuario
Mesura
· Forero Experto ·
Mensajes: 1114
Registrado: Domingo 14 de Abril de 2013, 20:00
Ubicación: Superposición cuántica

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Mesura » Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:20

Non todo é costa

Imagen

Imagen

Imagen

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:29

O Toxa, Carboeiro e a praia fluvial que hai cerca, non me lembro do seu nome, son unha boa excursión.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12143
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por roped » Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:40

Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:25


Non coñezo a ese tal Fontán, a verdade, veraneei moito en Romai, concretamente en Xagobe que é de donde é miña avoa, pero a Portas non iba a nada a verdade.

Domingo Fontán, na miña opinión, foi o mellor científico que deu GZ, está enterrado no Panteón de Galegos Ilustres xunto a Castelao e Rosalía. Naceu en Porta do Conde a finais do XVIII.

Entre moitas cousas fixo o primeiro mapa con rigor científico do Imperio Español, levoulle 16 anos e é unha mapa de GZ de 6 metros cadrados que é a hostia. Enfrontouse o poder, alto cargo no triénio liberal, tivo que exiliarse ca volta do absolutismo, tamén foi o maior promotor das ciencias na Universidade de Santiago. Se fose americano tería un par de pelis sobre a súa vida, aquí temos que conformarnos cunha novela, que a min non me gustou moito por certo.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:44

roped escribió:
Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:40
Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:25


Non coñezo a ese tal Fontán, a verdade, veraneei moito en Romai, concretamente en Xagobe que é de donde é miña avoa, pero a Portas non iba a nada a verdade.

Domingo Fontán, na miña opinión, foi o mellor científico que deu GZ, está enterrado no Panteón de Galegos ilustres xunto a Castelao e Rosalía.

Entre moitas cousas fixo o primeiro mapa con rigor científico do Imperio Eapañol, levoulle 16 anos e é unha mapa de GZ de 6 metros cadrados que é a hostia. Enfrontouse o poder, alto cargo no triénio liberal, tivo que exiliarse ca volta do absolutismo, tamén foi o maior promotor das ciencias na Universidade de Santiago. Se fose americano tería un par de pelis sobre a súa vida, aquí temos que conformarnos cunha novela, que a min non me gustou moito por certo.
Pareceme interesante. Investigarei do fulano. Vexo que era de Porta do conde e que faleceu en Cuntis.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por nespe » Viernes 25 de Agosto de 2023, 16:59

Pablo1989 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 23:12
Sii, lo conozco, está genial. ¿Has ido al Nautilus? Está en la parte de Area da Secada. No sé si te gusta la música electrónica, pero a veces al atardecer ponen sesiones de deep house y es mágico tomarse ahí un mojito.

Otro sitio que recomiendo es la Arrocería A Lanzada & Sunset. La comida está bien... pero no es top, lo que es increíble es el enclave
Anotoos para a proxima, que teño que voltar, facia mil anos que non estaba na illa e volvin namorado

Avatar de Usuario
delaisi
· Forero Profesional ·
Mensajes: 336
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 22:28

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por delaisi » Viernes 25 de Agosto de 2023, 22:18

Mesura escribió:
Viernes 25 de Agosto de 2023, 13:20
Non todo é costa

Imagen

Imagen

Imagen
Isto é mói perto de onde nacín! E un espectáculo e xa se vas a comezos de primavera cando o Toxa vai cheo, unha pasada!

E polos arredores hai moito e bo que ver: Pazo de Oca, Pico Sacro, Gundian…

Roped, a praia chamase A Carixa.

Avatar de Usuario
Mesura
· Forero Experto ·
Mensajes: 1114
Registrado: Domingo 14 de Abril de 2013, 20:00
Ubicación: Superposición cuántica

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Mesura » Sábado 26 de Agosto de 2023, 0:10

A primera e a última son do Toxa, a segunda é de Augacaída en Pantón, mais pequena pero unha pasada tamén.

Avatar de Usuario
Bartok
· Bilardista ·
Mensajes: 2597
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:18

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Bartok » Martes 16 de Enero de 2024, 23:56

Algún consello para o jet lag?

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4093
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por valeron4ever » Miércoles 17 de Enero de 2024, 0:01

Depende a dirección na que vaias e os horarios dos vos.

Eu cando vou cara o este, procuro sair cedo e aguantar como sexa desperto ata a hora de dormir do destino (China)
Á volta procuro sair moi tarde para durmir no avión e aguantar tb o día seguinte ata a hora normal de durmir.

Comer pouco o día antes, o día durante e o día seguinte (o cual soe ser difícil se vas ver familia :lol: )

Avatar de Usuario
Urtoroth
· Orco Deportivista ·
Mensajes: 2738
Registrado: Lunes 26 de Septiembre de 2016, 16:13
Ubicación: Reducto rojo en la capital

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Urtoroth » Sábado 02 de Marzo de 2024, 13:08

No sé si lo dije ya por aquí, pero desde hace un pila de años, somos asiduos del ritual del Txotx (de hecho ahora mismo estamos revisando el excel de organización de este año, pq repetimos en torno a 15 personas con los respectivos niños y mascotas). El caso es q me acordé porque ayer una amiga me preguntó si este año me voy a ir con camiseta del Depor. Viene al caso pq el año pasado, en el evento central de ese fin de semana me llevé una puesta y hablé casi con todo el mundo menos con mis amigos xDDDD (no sabéis cuanto donostiarra me recitó la alineación del Depor de cuando mareamos al Milan). Este año creo q me toca dejar la camiseta en la maleta para relacionarme con mi gente también jajaja

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 71 invitados