El Rincón del forero viajero

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por nespe » Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:07

Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 17:26
As rías Baixas son bonitas, pero puede que estén más trilladas por el turismo.
As Rias Baixas son preciosas, pero mataronas ca masificación, os apartamentos e os adosados. A carreteira que vai pola costa dende Samil ata A Guardia a min pareceme unha pasada do bonita que é a contorna

Concordo en que toda a zona de Ezaro, Carnota e Muros probablemente sexa a zona mais bonita de Galiza

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12142
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por roped » Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:23

NoGarD escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 17:53
roped escribió:A Casa da Crega é un dos locais hosteleiros máis vellos de GZ, vai para 125 anos aberto, e si, está moi ben.
Que son os anos que debe ter a vella que che recibe sentada na porta, simpática a dios.
roped escribió:Pero a Fontevella ten unha vantaxe moi grande respecto a inmensa maioría dos restaurantes, e é que ten un barco pesqueiro a súa disposición, as mellores capturas van para o restaurante.
É que para min, que tampouco estiven en moitísimos, é o mellor sitio para comer peixe que estiven nunca.

E se che mola a raia (o peixe, non a de farlopa) aínda máis.
A vella é a terceira xeración. Penso que era mellor cociñeira que a filla, sendo esta moi boa.

Por estas terras o termo "caldeirada de raia" é polisémico.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11005
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:39

Miña nai é das rías baixas, de Romai, una aldea de Portas para ser mais exactos e si, é unha zona moi bonita que como ben di @nespe está algo estropeada polo turismo barateiro mediterranean style. Persoalmente gustanme, pero non hai color respecto a costa da morte. Ainda que na costa da morte tamén hai sitios que merecen non ser visitados por feos a rabiar, coma Corme ou o meu pueblo, Carballo, que é costa da morte para algúns e non o é para outros.

:lol:

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Blankito » Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:46

No me jodas @Reogalego13 que eres moinante? No serás por un casual de la familia Ocampo?

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11005
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 19:14

Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:46
No me jodas @Reogalego13 que eres moinante? No serás por un casual de la familia Ocampo?
Hay 35 mil habitantes en Carballo y de esos 35 mil serán 1000 moinantes... El resto no lo somos, mecagoencristo. xD

Cuidado con ese tema, que es material sensible para los carballeses y ya he tenido que poner orden con anterioridad en este foro por la tontería esa de los moinos. xD

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Blankito » Jueves 24 de Agosto de 2023, 20:57

Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 19:14
Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:46
No me jodas @Reogalego13 que eres moinante? No serás por un casual de la familia Ocampo?
Hay 35 mil habitantes en Carballo y de esos 35 mil serán 1000 moinantes... El resto no lo somos, mecagoencristo. xD

Cuidado con ese tema, que es material sensible para los carballeses y ya he tenido que poner orden con anterioridad en este foro por la tontería esa de los moinos. xD
Si? Pues perdona, no quería molestar/insultar. Es que tengo un amigo íntimo, que es de ahí. Y siempre andamos con las coñas del clan, y con las movidas que tenía de crio.
Mis disculpas de nuevo

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11005
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 20:58

Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 20:57
Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 19:14
Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:46
No me jodas @Reogalego13 que eres moinante? No serás por un casual de la familia Ocampo?
Hay 35 mil habitantes en Carballo y de esos 35 mil serán 1000 moinantes... El resto no lo somos, mecagoencristo. xD

Cuidado con ese tema, que es material sensible para los carballeses y ya he tenido que poner orden con anterioridad en este foro por la tontería esa de los moinos. xD
Si? Pues perdona, no quería molestar/insultar. Es que tengo un amigo íntimo, que es de ahí. Y siempre andamos con las coñas del clan, y con las movidas que tenía de crio.
Mis disculpas de nuevo
Nada nada, me lo tomo con cachondeo, aunque si que da cierta rabia que nos llamen moinantes a todos los carballeses, vayamos a donde vayamos en Galicia.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12142
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por roped » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:18

Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:39
Miña nai é das rías baixas, de Romai, una aldea de Portas para ser mais exactos e si, é unha zona moi bonita que como ben di @nespe está algo estropeada polo turismo barateiro mediterranean style. Persoalmente gustanme, pero non hai color respecto a costa da morte. Ainda que na costa da morte tamén hai sitios que merecen non ser visitados por feos a rabiar, coma Corme ou o meu pueblo, Carballo, que é costa da morte para algúns e non o é para outros.

:lol:
Non te apelidarás Fontán como o máis insigne persoeiro de Portas?.

Aí tes un paso as fervenzas do Barosa que son ben chulas, e mirando para o mar a Illa de Arousa está moi preto, o Carreirón é un dos meus sitios preferidos de GZ.

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2445
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Blankito » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:25

roped escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:18
Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:39
Miña nai é das rías baixas, de Romai, una aldea de Portas para ser mais exactos e si, é unha zona moi bonita que como ben di @nespe está algo estropeada polo turismo barateiro mediterranean style. Persoalmente gustanme, pero non hai color respecto a costa da morte. Ainda que na costa da morte tamén hai sitios que merecen non ser visitados por feos a rabiar, coma Corme ou o meu pueblo, Carballo, que é costa da morte para algúns e non o é para outros.

:lol:
Non te apelidarás Fontán como o máis insigne persoeiro de Portas?.

Aí tes un paso as fervenzas do Barosa que son ben chulas, e mirando para o mar a Illa de Arousa está moi preto, o Carreirón é un dos meus sitios preferidos de GZ.
A barosa voy mucho con los niños. Yo me quedo en el chiringo, y los niños hacer el cabra por las rocas. Pero últimamente va mucha gente

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11005
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:25

roped escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:18
Reogalego13 escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:39
Miña nai é das rías baixas, de Romai, una aldea de Portas para ser mais exactos e si, é unha zona moi bonita que como ben di @nespe está algo estropeada polo turismo barateiro mediterranean style. Persoalmente gustanme, pero non hai color respecto a costa da morte. Ainda que na costa da morte tamén hai sitios que merecen non ser visitados por feos a rabiar, coma Corme ou o meu pueblo, Carballo, que é costa da morte para algúns e non o é para outros.

:lol:
Non te apelidarás Fontán como o máis insigne persoeiro de Portas?.

Aí tes un paso as fervenzas do Barosa que son ben chulas, e mirando para o mar a Illa de Arousa está moi preto, o Carreirón é un dos meus sitios preferidos de GZ.
Barosa cando mais molaba era fai 20 anos cando estaba medio escondido e non tan masificado por parelliñas e madrileños coma ahora. Votei boas tardes de birras no muiño aquel cando non tiña nin váter e sempre estaba sucio. Ahora segue sendo un sitio moi chulo, pero está algo sobreexplotado para como era e persoalmente perdeume un chisco o encanto que tiña. Non coñezo a ese tal Fontán, a verdade, veraneei moito en Romai, concretamente en Xagobe que é de donde é miña avoa, pero a Portas non iba a nada a verdade.

Xa digo, a zona é fermosa, pero eu quedome coa costa da morte. En parte porque é espectacular e en parte por razón sentimentais. Estou moito mais unido a esa zona que a de abaixo.

Avatar de Usuario
delaisi
· Forero Profesional ·
Mensajes: 336
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 22:28

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por delaisi » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:31

nespe escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 18:07
Blankito escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 17:26
As rías Baixas son bonitas, pero puede que estén más trilladas por el turismo.
As Rias Baixas son preciosas, pero mataronas ca masificación, os apartamentos e os adosados. A carreteira que vai pola costa dende Samil ata A Guardia a min pareceme unha pasada do bonita que é a contorna

Concordo en que toda a zona de Ezaro, Carnota e Muros probablemente sexa a zona mais bonita de Galiza

Certo. Esquecerame tamen desa zona que é preciosa, sobre todo a costa de Oia. Conducir por esa estrada e un auténtico pracer. Realmente esas 3 son as zonas costeiras de Galicia mais bonitas.

É que non e por nada, pode que a Costa brava, as baleares ou a costa de la luz sexan bonitas. Mesmo a costa de Astúrias e mói bonita. Non se pode negar. Pero Galícia por si mesma e unha pasada. Non estraña que cada vez teñamos mais turismo.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3889
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Pablo1989 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:37

delaisi escribió:
Jueves 24 de Agosto de 2023, 16:48
Yo la verdad que también tengo una gran conexión emocional con la zona de Carnota/Muros/Cee y me parece una de las zonas más bonitas de Galicia. Pero más allá de las experiencias vividas, lo cierto es que tiene algo especial y me parecería bonito igual sin vivir lo que he vivido allí. Sigue siendo un rincón virgen en el que siempre te puedes sorprender con algo.

Me pasa parecido con el Ortegal, me parece de las zonas más mágicas y bonitas de Galicia. San André de Teixido, la Capelada, Vixía Herbeira, Cabo Ortegal, Cedeira... No sé, me parece el paraíso. Las Rías Baixas son bonitas y también tienen lo suyo, pero no se compara.
Las Rías Baixas son acojonantes. Otra cosa es que sean mucho más turísticas y no tengan ese encanto místico de ir a un lugar con poca gente y bruma entre acantilados.

Avatar de Usuario
tatukovic
· Soy un iluso ·
Mensajes: 6857
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:30
Ubicación: Con el tiempo he aprendido a pasar de muchos ...

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por tatukovic » Jueves 24 de Agosto de 2023, 21:52

A mi me ha gustado más la costa da morte que las rías Baixas, pero seguro que me he perdido el 99% de las cosas

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3889
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por Pablo1989 » Jueves 24 de Agosto de 2023, 22:06

En las Rías Baixas te puedes encontrar cosas como estas

Illote Areoso. Se llega en kayak desde la Illa de Arousa

Imagen


Praia Castiñeiras, Aldán

Imagen


Praia de Barra, Cangas. La mejor playa nudista de Galicia según los habituales de ese tipo de playas

Imagen


Kiosko Aturuxo, Praia Area de Agra, Sanxenxo

Imagen


Combarro

Imagen

Baiona

Imagen


Praia Melide, Islas Ons

Imagen

Islas Cíes

Imagen




Podría poner mil sitios más. Puedo entender y respeto que alguien diga que prefiere la Costa da Morte o la Mariña Lucense porque toda la costa gallega es acojonante. Tengo un amigo que es capitán de barco y se pasa meses en alta mar, conoce prácticamente todas las costas del mundo y dice que no hay una como la nuestra.

Pero las Rías Baixas son mucho más que Samil o Silgar abarrotadas en agosto. Y el conjunto clima, variedad de playas, fiesta y servicios es insuperable.

Avatar de Usuario
tatukovic
· Soy un iluso ·
Mensajes: 6857
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:30
Ubicación: Con el tiempo he aprendido a pasar de muchos ...

Re: El Rincón del forero viajero

Mensaje por tatukovic » Jueves 24 de Agosto de 2023, 22:09

Combarro muy chulo y comimos muy bien. Por desgracia no hemos podido ir ni a Cíes ni a Ons ...

Igual es porque las playas no nos impresionan y nos molan más otros paisajes

Si está claro, que en 12 días no puedes visitarlo todo 👍🏻

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 95 invitados