El hilo de los duelos
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Re: El hilo de los duelos
Brutal, simplemente inmellorable.
E que é unha puta genialidad. Aínda vou ter que estarte agradecido

- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Non paro de miralo... 

-
- · Forero Experto ·
Geeeeenial.

Carallo, xa o puxeches? Pois alégrome de que che gustepeitolobo escribió:Pero que maravilla joder, levo un bo rato descojonándome, estou chorando cabronazo
Menudo puto crack estás feito!

A miña idea era poñer o gif este co Jarmuschinho zoupándolle a Cantona pero, aínda que me gustaba, faltaba Pantilimon:

O trollface é unha mina de gifs

Despois, lendo a reo e a prey co de facer un Jarmuschinho con Cantona e Pantilimon e a este último saíndo dunha cocteleira, ocorréuseme o facer a Pantilimon de xeito que parecera o Cantona do teu avatar pero que ó ergue-la careta aparecera el e que saíra, xa non dunha cocteleira, senón, directamente, dun cóctel de limón. O resultado foi o gif de abaixo. Ademais, safei que a imaxe de Cantona é da película "Looking For Eric" e xa había un extracto no youtube (https://www.youtube.com/watch?v=Z4f9CDJ8zNo) xusto coa parte na que saca a máscara, así que só o tiven que pasar a gif ese anaco e meter a cara de Pantilimon. Pero, claro, os dous gifs non tiñan moito que ver e non sabía como xuntalos. Así que usei a idea de prey de facer unha portada do Dxt e permitinme a licenza de engadir as cabeceiras das novas. Por iso preguntei no Rincón se fora Adriangalo o que dixera o de "Canteranos ¿Qué canteranos?" pero como ninguén mo respondeu pois tirei cara adiante e listo. Vaia, que o teu avatar é unha especie de "collage" de ideas de varios usuarios do foro.
Aparte, ó face-los gifs, descubrín que teño instalado, e usei para facer varias partes do avatar, un programa que me vai servir para moitas cousas, o Imagemagick, e que, en cuestión de segundos, fai marabillas coma esta:

Ide pensando un para Edinho (ou para min, claro
) si se anima, que hoxe lle deu pola videncia despois da manifa.

Edinho escribió:Creo que en las elecciones autonómicas del 21D habrá una abstención minima histórica en plan 5 % o quizas menos
Un cirujano ciego.
Edinho xa ten avatar feito dende hai tempo:

Aínda que tamén hai este:

Aínda que tamén hai este:

O Edinho-Rivera manco é fantástico.
-
- · Forero Experto ·
yo veo que podríais combinar ambos
Yo no hago apuestas salvo la quiniela.
-
- · Forero Experto ·
y luego dices que los entrenadores no son valientes con la cantera...
La cuestión es que no soy un ludopata. No me van las apuestas, aunque tenga muchisimas posibilidades de ganarlas.Diego Tomás escribió:y luego dices que los entrenadores no son valientes con la cantera...
Pero se apostas un puto avatar un tempo, joder

Esquecéuseme poñerlle un bastónpeitolobo escribió:![]()
![]()
O Edinho-Rivera manco é fantástico.

No hay dinero ni otras cosas de valor de por medio, por tanto no hay ludopatía. Tú por no tener (que es muy respetable) no tienes ni avatar... vaya pérdida!Edinho escribió:La cuestión es que no soy un ludopata. No me van las apuestas, aunque tenga muchisimas posibilidades de ganarlas.Diego Tomás escribió:y luego dices que los entrenadores no son valientes con la cantera...
Esta de lo que única que tenías muchísimas es de perderla, peeeeero... ni te retractas ni le entras. Estarás trabajando en la explicación esotérica para el 22-D, quizás.