Mensajepor prey » Martes 09 de Mayo de 2017, 21:11
Viene del hilo de Ola John, espero tu respuesta Adriangalo.
Si Ola hace gol, asistencia o provoca penalty, te pones su avatar. Si no lo hace, eliges mi avatar.
No se aceptan imágenes inapropiadas.
Período de penitencia: 1 mes.
Añadiría que tiene que jugar, mínimo 60 minutos. Sino, se invalida el duelo.
Por supuesto, es un pacto entre caballeros y se confía en la palabra del otro.
Mensajepor Sopa » Miércoles 10 de Mayo de 2017, 3:20
¿Pero aún no os habéis dado cuenta de que el Galo es un bot que escribe mensajes aleatorios en los hilos por los que pasa? Es la única explicación posible a semejante falta de coherencia (por no hablar de no responder nunca a quien se dirige a él...)
Xa que o ano pasado perdín o meu avatar (atopando de paso a Jarmushinho) por culpa de unha aposta con peitolobo, quero repetir este ano outra igual de arriscada.
Aposto a que o Depor vai fichar un porteiro de aquí a fin de mercado ainda que veña Lucas. Se despois do peche non fichamos ningún porteiro, poño a súa disposición o meu avatar ata a próxima ventana de mercado.
Esa mola a verdade. Estiven mirando ahora un chisquiño padiante e molanme bastante tamén estas duás:
Spoiler:
Pero o propio sería facerlle un no que a cara de Pantilimon estea metida na do seu avatar de Cantona. Coma a miña de Jarmusch/Leninsinho. Eso sería moi top. Se krnicero se ve con ganas, sería pa facerlle a puta ola.
Reogalego13 escribió:Pero o propio sería facerlle un no que a cara de Pantilimon estea metida na do seu avatar de Cantona. Coma a miña de Jarmusch/Leninsinho. Eso sería moi top. Se krnicero se ve con ganas, sería pa facerlle a puta ola.
E eu que tiña xa pensada unha versión 2.0 (ou 3.0) do Jarmuschinho, que xa me estaba fartando de rir visualizándoa mentalmente
Non prometo nada porque ando a facer un novo avatar para conmemora-la volta do Neno de Monelos, que vai onde quere cando quere..., e non me da quedado ben pero xa lle botarei un ollo cando teña algo de tempo a ver se coas ideas que destes fago algo que estea ó nivel de peitolobo