Pois si, o aparato de radio a pilas é algo que ninguén bota de menos ata que fai falta. Eu acabao de mercar un en PCComponentes
El Rincón
Re: El Rincón
Eu voume pillar isto, a radio solar, ou no seu defecto a manivela, paréceme o salto tecnolóxico definitivo.
https://es.aliexpress.com/item/10050065 ... pt=glo2esp
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
Es de Ali exprés Roped, lo mismo se te derrite cuando la pongas la sol.roped escribió: ↑Martes 29 de Abril de 2025, 12:33Eu voume pillar isto, a radio solar, ou no seu defecto a manivela, paréceme o salto tecnolóxico definitivo.![]()
Xa estamos ca chinofobia...lol
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
- Monjacorrecaminos
- · Forero Experto ·
Yo es que la radio FM a pilas me parece imprescindible en una casa, es como los viejos farrapos para desplazar muebles por la casa, o "el cajón de los cables", nunca hacen falta pero siempre están ahí cuando lo necesitas
Lo que también voy a comprar es una estación de carga o mini generador eléctrico para casa.
Para enchufar cualquier cosa que sea necesario.
Son caros pero estamos en tiempos extraños.
Para enchufar cualquier cosa que sea necesario.
Son caros pero estamos en tiempos extraños.
Para os tecnólogos, moi recomendable tamén un SAI para o PC e outro para os aparellos do salón
- caabrego
- · Forero Profesional ·
Entonces, no es cierto que los atacaron los zombies durante la noche?
Decepción total
Decepción total
Onte apredín algo que me resultou curioso. Tamén me quedou a porta da nave aberta e na casa dun cliente estaban sen auga do pozo por non ter corrente. Pillei un xenerador pequeno de gasolina, fixen un cable con dúas tomas de enchufe macho, un en cada extremo.
Conectei unha beira á saida do xenerador e a outra a un enchufe da casa, baixei o termico xeral do cuadro principal e arrinquei o xenerador. Fixen o mesmo na nave, e puiden baixar a porta e sacar auga do pozo.
Ese típico ensaio que facía na escola o de física cunha pila e un circuito cerrado, que nunca prestei atención, manda truco!
- prey
- · alineator ·
Para os tecnólogos, moi recomendable un SAI que estea cargado, facerlle revisións, etc. A min apagóuseme tamén o SAI porque non estaba cargado e tiña a batería viciada.
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Yo trabajo en una Farma. En el edificio de i+d el SAI aguantó toda la noche. En producción sólo da para desconectar las máquinas en condiciones de seguridad, que es lo que hicieron. Se dió la paradoja de que en la oficina funcionaban los servidores, tenía Internet, etc y pude seguir las noticias, y en cuanto me marché del trabajo, a la edad media.
Vaia putada