Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Adrao
· Fue, es y será un inútil ·

Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra

Mensaje por Adrao » Sábado 13 de Septiembre de 2025, 22:38

Soliman escribió:
Sábado 13 de Septiembre de 2025, 22:33
Entresijos y gallinejas. Llevo unos años viviendo en Madrid y aún no me he animado! :lol:
No te pierdes nada aunque yo no soy precisamente amante de la casquería. Callos, sesos, etc. me dan asquete.

ResveraTroll
· solicitando se minimice ·

Mensaje por ResveraTroll » Domingo 14 de Septiembre de 2025, 1:34

A mi la casquería me encanta y probé por primera vez los zarajos la semana pasada en Moratalaz. No es una maravilla tampoco.

Jes1906
[Mod]

Mensaje por Jes1906 » Martes 07 de Octubre de 2025, 9:02

En breves pillo unos días de vacas para volver a Galicia y había estado mirando de ir a comer a Muiño das lousas, en o Carballiño, y aprovechar para ver algo chulo por la zona. No sé si me podéis contar alguna cosilla (ruta, pueblo) y ya en función de eso decidir si voy y vengo en el día o cojo algo por allí para dormir. Gracias!

roped
· Sedicioso ·

Mensaje por roped » Martes 07 de Octubre de 2025, 9:17

Pazos de Arenteiro é unha aldea formada, en gran medida e como indica o seu nome, por casas grandes de labranza, ademais ten unha rutas a beira do río bonita e doada de facer.

nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·

Mensaje por nespe » Martes 07 de Octubre de 2025, 11:14

Asi de primeiras polo Carballiño só se me ocurre "turismo ecelesiástico" ou sexa ver igrexas jajaja. O que di roped, facer a ruta a beira do Arenteiro (a ruta dos Muiños) é o mais chulo que ten. Se te gusta a arquitectura tes a Veracruz, San Pedro e a 15-20km (xa en Cea) o mosteiro de Oseira que é ben bonito

Se quedas mais dun día, non deixes de ir comer o mellor polbo da Galiza, no Fuchela

Ah, é para tomar algo nun sitio guai se pillas bo tempo, tes o clube nautico de Castrelo de Miño, que está a 5 minutos

delaisi
· Forero Profesional ·

Mensaje por delaisi » Martes 07 de Octubre de 2025, 11:46

A ver, Carballiño vese nun par de horas, algo mais se te queres parar a ver a Veracruz que é unha pasada a verdade. Pazos de Arenteiro tamen se ve rapidiño, e a ruta polo rio e moi bonita. Pero aproveitando, eu faria noite e iria ao dia seguinte a Ribadavia que sempre merece a pena e esta a un paso

Pablo1989
· Maestro Forero ·

Mensaje por Pablo1989 » Martes 07 de Octubre de 2025, 12:04

delaisi escribió:
Martes 07 de Octubre de 2025, 11:46
A ver, Carballiño vese nun par de horas, algo mais se te queres parar a ver a Veracruz que é unha pasada a verdade. Pazos de Arenteiro tamen se ve rapidiño, e a ruta polo rio e moi bonita. Pero aproveitando, eu faria noite e iria ao dia seguinte a Ribadavia que sempre merece a pena e esta a un paso
+1

Y aparte de ver el pueblo, ir a las termas de Prexigueiro.

Responder