No te pierdes nada aunque yo no soy precisamente amante de la casquería. Callos, sesos, etc. me dan asquete.
Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Re: Guía Michelinho para enchelo buche na nosa terra
A mi la casquería me encanta y probé por primera vez los zarajos la semana pasada en Moratalaz. No es una maravilla tampoco.
En breves pillo unos días de vacas para volver a Galicia y había estado mirando de ir a comer a Muiño das lousas, en o Carballiño, y aprovechar para ver algo chulo por la zona. No sé si me podéis contar alguna cosilla (ruta, pueblo) y ya en función de eso decidir si voy y vengo en el día o cojo algo por allí para dormir. Gracias!
Pazos de Arenteiro é unha aldea formada, en gran medida e como indica o seu nome, por casas grandes de labranza, ademais ten unha rutas a beira do río bonita e doada de facer.
Asi de primeiras polo Carballiño só se me ocurre "turismo ecelesiástico" ou sexa ver igrexas jajaja. O que di roped, facer a ruta a beira do Arenteiro (a ruta dos Muiños) é o mais chulo que ten. Se te gusta a arquitectura tes a Veracruz, San Pedro e a 15-20km (xa en Cea) o mosteiro de Oseira que é ben bonito
Se quedas mais dun día, non deixes de ir comer o mellor polbo da Galiza, no Fuchela
Ah, é para tomar algo nun sitio guai se pillas bo tempo, tes o clube nautico de Castrelo de Miño, que está a 5 minutos
Se quedas mais dun día, non deixes de ir comer o mellor polbo da Galiza, no Fuchela
Ah, é para tomar algo nun sitio guai se pillas bo tempo, tes o clube nautico de Castrelo de Miño, que está a 5 minutos
A ver, Carballiño vese nun par de horas, algo mais se te queres parar a ver a Veracruz que é unha pasada a verdade. Pazos de Arenteiro tamen se ve rapidiño, e a ruta polo rio e moi bonita. Pero aproveitando, eu faria noite e iria ao dia seguinte a Ribadavia que sempre merece a pena e esta a un paso
+1delaisi escribió: ↑Martes 07 de Octubre de 2025, 11:46A ver, Carballiño vese nun par de horas, algo mais se te queres parar a ver a Veracruz que é unha pasada a verdade. Pazos de Arenteiro tamen se ve rapidiño, e a ruta polo rio e moi bonita. Pero aproveitando, eu faria noite e iria ao dia seguinte a Ribadavia que sempre merece a pena e esta a un paso
Y aparte de ver el pueblo, ir a las termas de Prexigueiro.