Crisis coronavirus

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3137
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Dabicito » Viernes 05 de Junio de 2020, 12:11

roped escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 9:44
Dabicito escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 17:00
roped escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 11:26
. Non é que os estados occidentais sexan estupidos, e que non poden facer outra cousa, están deseñados para deixar que o sector privado de servizo as demandas sociedade, mais cando hai que facer unha xestión colectiva e pública, porque o sector privado mostrase totalmente superado pola gravidade do asunto, o Estado atópase totalmente desarmado e incapaz de tomar decisións de xeito rápido e eficaz,
.
.

Discrepo con que el sector privado se viera desbordado, y eso llevara a que el Estado se viera desbordado. Fue el Estado el que falló y obligó a cerrar al sector privado. Los negocios, al menos los que pudieron trabajar, se adaptaron muy rápido a la nueva situación, adoptando iniciativas muchas de ellas que no estaban reguladas: cada día que iba al Alcampo o Carrefour descubría cosas nuevas , mamparas, control por zonas de aforos, material de protección para empleados, cosas que no parecen tan complicadas, pero que en el sector del Estado al que yo pertenezco tardaron una eternidad en llegar.

También es falso que el sector privado fallara en satisfacer las demandas sociales. No faltó alimentación ni ningún elemento básico que correspondiera al libre mercado. En todo caso fallaron aquellos mecanismos controlados, supervisados o delegados directamente por el Estado por su carácter de "derecho" , y da igual que esto se produjera por intervención directa o por concierto, faltaron camas, respiradores, atención a ancianos, etc. No podemos saber si una sanidad de libremercado hubiera reaccionado mejor, y sin embargo gente como tú insiste ciegamente en culpabilizar al capital y alabar al Estado, siendo paradójico que al mismo tiempo reconozcas que casi todos esos estados lo hicieron muy mal.

Sí tienes razón en que el Estado pequeño es más fácil de manejar: pues lo mismo puedes extrapolar con las empresas, más rápidas y eficaces que el enorme Estado porque además de su reducido tamaño se juegan la supervivencia si no espabilan.

Ya veremos cómo el Estado maneja el tema de la Educación en Septiembre, habiendo tenido 5 meses para preparar algo.

Vaia por diante que eu non lle quero restar méritos as empresas privadas, mellor dito, os seus empregados que se comeron o marrón cando todos estabamos quentiños na casa, pero penso que non é equiparable redistribuir stock envolto en máis plástico, a dar servizo a unha demanda sanitaria colosal.

A realidade foi que en un primeiro momento a sanidade privada derivou a sanidade pública os casos de coronavirus, mentres que os seguros privados de saude apresuranronse en declarar que o becho non é cousa deles por ser una pandemia.

Logo o sector privado reaccionou, pero fixoo tarde, iso débese a que planificar un atraco non se fai en dous días, o resultado do expolio explicouno moi ben unha deputade de Mas Madrid fai uns días.

https://www.huffingtonpost.es/entry/med ... 7e0be44798


Falas de 5 meses como se fose moito, como se fose posible en 5 meses solventar o problema de ser un dos Estados da UE ca ratio máis alta de alumnos por aula, como se fai para reducir a 15 nenos por aula cando a media é esta:

Imagen

20 en primaria e 25 en secundaria, e iso é a media, hai coles e institutos ateigados , case sempre en zonas humildes, infrinxindo mafiestamente a lei, sobre todo en Madrid e Cataluña, paraísos liberais xeradores de riqueza que se pasan os dereitos das persoas pobres , moitas veces inmigrantes que nen sequera poden votar, polo forro dos collóns, mentres seguen subvencionando a educación privada, logo esta devolvelles o favor en forma de masters, mesmo licenciaturas, todo hai que dicilo.

Explicame , desde unha optica liberal, como aumentar entre un 30 e un 50% o número de aulas en 5 meses, e xa depaso calculas cantos profes fan falla.
desde una óptica de mercado la educación tendría alternativas prácticas para una situación así, por ejemplo se multiplicaría la oferta de educación a distancia y los contenidos online. Existiendo internet no necesitamos lobbies de libro de texto. Luego los colegios físicos que quisieran hacer obras y rehabilitación de espacios lo harían de una forma más ágil, sin procesos burocráticos , plazos de tramitación y licitación para obras, etc.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por roped » Viernes 05 de Junio de 2020, 13:44

Dabicito escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 12:11
roped escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 9:44
Dabicito escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 17:00
roped escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 11:26
. Non é que os estados occidentais sexan estupidos, e que non poden facer outra cousa, están deseñados para deixar que o sector privado de servizo as demandas sociedade, mais cando hai que facer unha xestión colectiva e pública, porque o sector privado mostrase totalmente superado pola gravidade do asunto, o Estado atópase totalmente desarmado e incapaz de tomar decisións de xeito rápido e eficaz,
.
.

Discrepo con que el sector privado se viera desbordado, y eso llevara a que el Estado se viera desbordado. Fue el Estado el que falló y obligó a cerrar al sector privado. Los negocios, al menos los que pudieron trabajar, se adaptaron muy rápido a la nueva situación, adoptando iniciativas muchas de ellas que no estaban reguladas: cada día que iba al Alcampo o Carrefour descubría cosas nuevas , mamparas, control por zonas de aforos, material de protección para empleados, cosas que no parecen tan complicadas, pero que en el sector del Estado al que yo pertenezco tardaron una eternidad en llegar.

También es falso que el sector privado fallara en satisfacer las demandas sociales. No faltó alimentación ni ningún elemento básico que correspondiera al libre mercado. En todo caso fallaron aquellos mecanismos controlados, supervisados o delegados directamente por el Estado por su carácter de "derecho" , y da igual que esto se produjera por intervención directa o por concierto, faltaron camas, respiradores, atención a ancianos, etc. No podemos saber si una sanidad de libremercado hubiera reaccionado mejor, y sin embargo gente como tú insiste ciegamente en culpabilizar al capital y alabar al Estado, siendo paradójico que al mismo tiempo reconozcas que casi todos esos estados lo hicieron muy mal.

Sí tienes razón en que el Estado pequeño es más fácil de manejar: pues lo mismo puedes extrapolar con las empresas, más rápidas y eficaces que el enorme Estado porque además de su reducido tamaño se juegan la supervivencia si no espabilan.

Ya veremos cómo el Estado maneja el tema de la Educación en Septiembre, habiendo tenido 5 meses para preparar algo.

Vaia por diante que eu non lle quero restar méritos as empresas privadas, mellor dito, os seus empregados que se comeron o marrón cando todos estabamos quentiños na casa, pero penso que non é equiparable redistribuir stock envolto en máis plástico, a dar servizo a unha demanda sanitaria colosal.

A realidade foi que en un primeiro momento a sanidade privada derivou a sanidade pública os casos de coronavirus, mentres que os seguros privados de saude apresuranronse en declarar que o becho non é cousa deles por ser una pandemia.

Logo o sector privado reaccionou, pero fixoo tarde, iso débese a que planificar un atraco non se fai en dous días, o resultado do expolio explicouno moi ben unha deputade de Mas Madrid fai uns días.

https://www.huffingtonpost.es/entry/med ... 7e0be44798


Falas de 5 meses como se fose moito, como se fose posible en 5 meses solventar o problema de ser un dos Estados da UE ca ratio máis alta de alumnos por aula, como se fai para reducir a 15 nenos por aula cando a media é esta:

Imagen

20 en primaria e 25 en secundaria, e iso é a media, hai coles e institutos ateigados , case sempre en zonas humildes, infrinxindo mafiestamente a lei, sobre todo en Madrid e Cataluña, paraísos liberais xeradores de riqueza que se pasan os dereitos das persoas pobres , moitas veces inmigrantes que nen sequera poden votar, polo forro dos collóns, mentres seguen subvencionando a educación privada, logo esta devolvelles o favor en forma de masters, mesmo licenciaturas, todo hai que dicilo.

Explicame , desde unha optica liberal, como aumentar entre un 30 e un 50% o número de aulas en 5 meses, e xa depaso calculas cantos profes fan falla.
desde una óptica de mercado la educación tendría alternativas prácticas para una situación así, por ejemplo se multiplicaría la oferta de educación a distancia y los contenidos online. Existiendo internet no necesitamos lobbies de libro de texto. Luego los colegios físicos que quisieran hacer obras y rehabilitación de espacios lo harían de una forma más ágil, sin procesos burocráticos , plazos de tramitación y licitación para obras, etc.

Ninguén impide o sector privado erguer coles en 5 meses.

A educación a distancia está moi ben, e creo que debe fomentarse, pero ten algúns problemas.

Os coles, ademais de ser centros educativos, son espazos onde deixar os nenos mentres os seus pais traballan.

As persoas, pese o integrismo individualista institualizado, segue sendo un animal social que precisa dos demais para ter un desenvolvemento pleno, e precisa o contacto humano, non vale con quedar no ciberespazo.

Un proceso educativo completo debe darse nunha aula.


En outra orde de cousas faime graza que definas o sector do libro, acertadamente na miña opinión , de lobbie, deixando entrever que esa situación non che gosta, cando o lobbie é unha das expresións máis perfectas do capitalismo que ti tanto defendes, non hai nada máis natural que persoas con intereses comúns se asocien para influir na Administración Pública e sacar o maior beneficio posible de esa influencia. A capacidade de influencia de un colectivo é proporcional a súa riqueza, o lobbie polo tanto é un premio adicional que dá o sistema os individuos máis aptos, a existencia do lobbie forma parte da dinámica lóxica do capitalismo, cando os liberais afirman que están contra dos monopolios ou dos oligopolios que engulen e fan desaparecer con malas artes a libre competencia caen nunha contradicicón absurda, é como dicir que che gosta os tigres, pero so os veganos, os guais que non se comen os pobres cervos, non existen machiño, o igual que non existe un mercado non alterado polos lobbies.

Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3137
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Dabicito » Viernes 05 de Junio de 2020, 15:37

El lobbie es propio del estatismo, empresas amigas del poder. En mi época casi todos los libros eran de Santillana y alguna editorial más. Una cosa es el capitalismo y otra cosa es el Estado interviniendo en el capitalismo. Yo hablaba de una educación plenamente liberalizada, que igual es una mierda, pero que como no se ha probado no se sabe. Actualmente la educación es un derecho básico (igual que la sanidad) lo que hace que el Estado "la coja" y se encargue de planificar, supervisar y reglar (igual que pasa con la sanidad), lo cual queda muy bien pero está de espaldas a la demanda del mercado laboral y a los cambios tecnológicos y productivos, una educación liberalizado se adaptaría rápidamente a lo que se pide en conocimientos en cada momento. Pero es que además de eso el control público adultera la competencia para buscar formas alternativas de educación, fórmulas participativas o de otra índole. Se ha avanzado una animalada en comunicaciones, fuentes y accesibilidad a la información (gracias al capitalismo) , y sin embargo los colegios siguen funcionando igual, en lo esencial, que en el siglo XIX.

Avatar de Usuario
rusalko
· Ora et labora ·
Mensajes: 8589
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 8:10

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por rusalko » Viernes 05 de Junio de 2020, 19:11

España, 177 nuevos contagiados en las últimas 24 horas, de los que 94 son en la Comunidad de Madrid.

Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3137
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Dabicito » Viernes 05 de Junio de 2020, 21:30

Carrabouxo escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 15:52
En el siglo XIX Touring ya había perfeccionado su máquina para que estuviera presente en todas las escuelas de la época, tal vez el genio descubrió antes la máquina del tiempo.
Cuál es el ejemplo de escuela ideal?
No lo sé, pero el capitalismo permite descubrir métodos nuevos mediante el ensayo-error, el cliente con sus elecciones va configurando los mejores productos y los mejores métodos de atención . En su día el mercado capitalista le dio un baño al mercado comunista con más y mejores productos, la discusión está en sí en los "derechos básicos" asimilados por el Estado también sucedería (o no).

Es un debate interesante, por ejemplo en la atención bucodental, al estar liberalizada, hay muchas clínicas dentales para elegir, y en general son muy buenas en atención, puntualidad, rapidez, interdiscilplinariedad, etc.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por xoichu » Viernes 05 de Junio de 2020, 22:57

En serio la formación no la paga la empresa?.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por roped » Sábado 06 de Junio de 2020, 1:47

Carrabouxo escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 12:28
https://www.galiciapress.es/texto-diari ... l-filtrado

El SERGAS no hospitalizó a ancianos con coronavirus y dependencia severa, muestra un documento oficial filtrado

A ver cuándo sale en la Coz o en La Region
Entendo que ante un colapso sanitario se privilexie a xente nova fronte os anciáns, pero que se deixe tirados os vellos cando hai camas libres nos hospitais, como parece que sucedeu aquí, raia a euxenesia nazi.

Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3137
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Dabicito » Sábado 06 de Junio de 2020, 8:26

Carrabouxo escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 22:19
Dabicito escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 21:30
Carrabouxo escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 15:52
En el siglo XIX Touring ya había perfeccionado su máquina para que estuviera presente en todas las escuelas de la época, tal vez el genio descubrió antes la máquina del tiempo.
Cuál es el ejemplo de escuela ideal?
No lo sé, pero el capitalismo permite descubrir métodos nuevos mediante el ensayo-error, el cliente con sus elecciones va configurando los mejores productos y los mejores métodos de atención . En su día el mercado capitalista le dio un baño al mercado comunista con más y mejores productos, la discusión está en sí en los "derechos básicos" asimilados por el Estado también sucedería (o no).

Es un debate interesante, por ejemplo en la atención bucodental, al estar liberalizada, hay muchas clínicas dentales para elegir, y en general son muy buenas en atención, puntualidad, rapidez, interdiscilplinariedad, etc.
A mi también me parece un debate interesante, pero él ensayo-error que lo paguen los que quieren ganar dinero y no los empleados o clientes.

Además el ejemplo que has tocado me parece muy interesante, porque lo conozco de primera mano ya que mi señora es odontóloga y trabaja para una de las empresas que comentas.

A rasgos generales, el beneficio queda en la empresa con unos salarios para los odontólogos bajos para la formación que se exige y los gastos que conyeva, seguro, colegio y sacarse la licenciatura.

Pero es más las empresas en su ambición de expandirse en 10 años a nivel internacional, sabes que pasa? Que acaban en ERE y dejando a los pacientes con tratamientos pagados con el culo al aire. Empezó con Vitaldent, siguió con iDental y ya veremos cómo acaba Dentix, no le deseo a nadie está situación en su familia.

Por no hablar de los falsos autónomos de las franquicias, los únicos que ganan dinero son: los que tienen dinero para fundir 120.000€ en una clínica y que les vaya bien o los.estomatólogos de la época con clientes hechos de atrás.
Tampoco quiero entrar en un debate extensísimo de cosas que desconozco, de qué debería cubrir el Estado para la atención de los pobres, de los salarios de los trabajadores, de las estafas que puede haber habido, donde sin duda tienes razón. Solo digo que la oferta para temas dentales es enorme, das cuatro pasos y hay una clínica dental, lo que indica que seguramente habrá sitios espectaculares y sitios dudosos donde ofrecen tratamiento por cuatro pesetas, con riesgo de atención deficiente, pero esto pasa en el dentista como en cualquier otro negocio. El tema es que si tienes un problema hay cobertura suficiente como para que te puedan atender rápido y bien, a poco que te informes (y pagues). La pregunta es si el Estado lo haría mejor, que puede ser discutible. Habrá gente que piense que sí, que sería mejor, sin ninguna repercusión ni costo para la economía, y otros como yo que piensan que supondría un enorme costo, grandes listas de espera, y de nuevo conciertos con entidades privadas. Hay que tener en cuenta además la escasa prevención bucodental de aquí comparada con países del norte y USA, y más en algunas clases bajas.

Borneiro
· Depor Fratresque Gallaeciae ·
Mensajes: 491
Registrado: Viernes 15 de Julio de 2016, 11:02

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Borneiro » Sábado 06 de Junio de 2020, 13:43

roped escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 13:44
Dabicito escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 12:11
roped escribió:
Viernes 05 de Junio de 2020, 9:44
Dabicito escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 17:00
roped escribió:
Jueves 04 de Junio de 2020, 11:26
. Non é que os estados occidentais sexan estupidos, e que non poden facer outra cousa, están deseñados para deixar que o sector privado de servizo as demandas sociedade, mais cando hai que facer unha xestión colectiva e pública, porque o sector privado mostrase totalmente superado pola gravidade do asunto, o Estado atópase totalmente desarmado e incapaz de tomar decisións de xeito rápido e eficaz,
.
.

Discrepo con que el sector privado se viera desbordado, y eso llevara a que el Estado se viera desbordado. Fue el Estado el que falló y obligó a cerrar al sector privado. Los negocios, al menos los que pudieron trabajar, se adaptaron muy rápido a la nueva situación, adoptando iniciativas muchas de ellas que no estaban reguladas: cada día que iba al Alcampo o Carrefour descubría cosas nuevas , mamparas, control por zonas de aforos, material de protección para empleados, cosas que no parecen tan complicadas, pero que en el sector del Estado al que yo pertenezco tardaron una eternidad en llegar.

También es falso que el sector privado fallara en satisfacer las demandas sociales. No faltó alimentación ni ningún elemento básico que correspondiera al libre mercado. En todo caso fallaron aquellos mecanismos controlados, supervisados o delegados directamente por el Estado por su carácter de "derecho" , y da igual que esto se produjera por intervención directa o por concierto, faltaron camas, respiradores, atención a ancianos, etc. No podemos saber si una sanidad de libremercado hubiera reaccionado mejor, y sin embargo gente como tú insiste ciegamente en culpabilizar al capital y alabar al Estado, siendo paradójico que al mismo tiempo reconozcas que casi todos esos estados lo hicieron muy mal.

Sí tienes razón en que el Estado pequeño es más fácil de manejar: pues lo mismo puedes extrapolar con las empresas, más rápidas y eficaces que el enorme Estado porque además de su reducido tamaño se juegan la supervivencia si no espabilan.

Ya veremos cómo el Estado maneja el tema de la Educación en Septiembre, habiendo tenido 5 meses para preparar algo.

Vaia por diante que eu non lle quero restar méritos as empresas privadas, mellor dito, os seus empregados que se comeron o marrón cando todos estabamos quentiños na casa, pero penso que non é equiparable redistribuir stock envolto en máis plástico, a dar servizo a unha demanda sanitaria colosal.

A realidade foi que en un primeiro momento a sanidade privada derivou a sanidade pública os casos de coronavirus, mentres que os seguros privados de saude apresuranronse en declarar que o becho non é cousa deles por ser una pandemia.

Logo o sector privado reaccionou, pero fixoo tarde, iso débese a que planificar un atraco non se fai en dous días, o resultado do expolio explicouno moi ben unha deputade de Mas Madrid fai uns días.

https://www.huffingtonpost.es/entry/med ... 7e0be44798


Falas de 5 meses como se fose moito, como se fose posible en 5 meses solventar o problema de ser un dos Estados da UE ca ratio máis alta de alumnos por aula, como se fai para reducir a 15 nenos por aula cando a media é esta:

Imagen

20 en primaria e 25 en secundaria, e iso é a media, hai coles e institutos ateigados , case sempre en zonas humildes, infrinxindo mafiestamente a lei, sobre todo en Madrid e Cataluña, paraísos liberais xeradores de riqueza que se pasan os dereitos das persoas pobres , moitas veces inmigrantes que nen sequera poden votar, polo forro dos collóns, mentres seguen subvencionando a educación privada, logo esta devolvelles o favor en forma de masters, mesmo licenciaturas, todo hai que dicilo.

Explicame , desde unha optica liberal, como aumentar entre un 30 e un 50% o número de aulas en 5 meses, e xa depaso calculas cantos profes fan falla.
desde una óptica de mercado la educación tendría alternativas prácticas para una situación así, por ejemplo se multiplicaría la oferta de educación a distancia y los contenidos online. Existiendo internet no necesitamos lobbies de libro de texto. Luego los colegios físicos que quisieran hacer obras y rehabilitación de espacios lo harían de una forma más ágil, sin procesos burocráticos , plazos de tramitación y licitación para obras, etc.

Ninguén impide o sector privado erguer coles en 5 meses.

A educación a distancia está moi ben, e creo que debe fomentarse, pero ten algúns problemas.

Os coles, ademais de ser centros educativos, son espazos onde deixar os nenos mentres os seus pais traballan.

As persoas, pese o integrismo individualista institualizado, segue sendo un animal social que precisa dos demais para ter un desenvolvemento pleno, e precisa o contacto humano, non vale con quedar no ciberespazo.

Un proceso educativo completo debe darse nunha aula.


En outra orde de cousas faime graza que definas o sector do libro, acertadamente na miña opinión , de lobbie, deixando entrever que esa situación non che gosta, cando o lobbie é unha das expresións máis perfectas do capitalismo que ti tanto defendes, non hai nada máis natural que persoas con intereses comúns se asocien para influir na Administración Pública e sacar o maior beneficio posible de esa influencia. A capacidade de influencia de un colectivo é proporcional a súa riqueza, o lobbie polo tanto é un premio adicional que dá o sistema os individuos máis aptos, a existencia do lobbie forma parte da dinámica lóxica do capitalismo, cando os liberais afirman que están contra dos monopolios ou dos oligopolios que engulen e fan desaparecer con malas artes a libre competencia caen nunha contradicicón absurda, é como dicir que che gosta os tigres, pero so os veganos, os guais que non se comen os pobres cervos, non existen machiño, o igual que non existe un mercado non alterado polos lobbies.
A educación online pode ter algunhas vantaxes en momentos puntuais, e en situacións de excepcionalidade coma a que estamos a vivir pode axudar a safar e a salvar máis ou menos ben un curso. E parade aí. Porque, polo menos nos cursos do Secundario, xeneralizar ese modelo de ensino a distancia (e xa non digo tentar implementalo sistematicamente en lugar do ensino presencial) non só é inviábel a día de hoxe, senón que mesmo resultaría nefasto. Basicamente porque obrigaría a deixar de lado aspectos esenciais da educación que van da man dun contacto diario e estreito co alumnado, desde a atención ás necesidades especiais da rapazada até a resolución de problemas de aprendizaxe concretos etc. Porque ao final, iso de "transmitir coñecementos", por moito que a maior parte da xente continúe a pensalo erroneamente (seguro que a mesma que aínda pensa que nos institutos se ensina a base de "clases maxistrais" que poderían ser feitas igualmente por Skype) constitúe unha porcentaxe mínima do proceso educativo, e moitas veces nen sequer a máis importante.

quebec
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2771
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:29
Ubicación: Luchando contra la hiperbólica prepotencia

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por quebec » Sábado 06 de Junio de 2020, 15:56

No he querido entrar en este debate. En parte, por ser parte implicada y, por otro lado, por miedo a que la estupefacción que me provocó algunas de las cosas que leí (quiero pensar que por desconocimiento) me llevasen a excederme en la respuesta.
Pero no quería dejar de agradecer y valorar la exposición tan clara de Borneiro.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 674
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Galahad » Sábado 06 de Junio de 2020, 21:13

Para os profesores de secundaria, e sobre todo bacharelato, do foro... ¿Cómo vedes iso do aprobado xeral? É un tema que teño tocado con algúns coñecidos do gremio da Educación e o certo é que se montan uns debates interesantes.

Hai xente completamente a favor.

Logo está a posición intermedia de "non me gusta pero é o que hai".

Hai tamén quen o ve unha inxusticia palpable para aqueles alumnos que levaban un traballo previo moito maior e unha competencia non xustificada sobre todo de cara ás probas de acceso á universidade ó ir nunha sóa tanda todos os que irían normalmente en dúas (xuño e setembro).

Por último vexo tamén xente totalmente en contra e mesmo anoxada por ver o seu traballo pisoteado e minusvalorado, "puenteado" por dicilo dun xeito informal.

¿Cómo o vedes vós?

Borneiro
· Depor Fratresque Gallaeciae ·
Mensajes: 491
Registrado: Viernes 15 de Julio de 2016, 11:02

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Borneiro » Sábado 06 de Junio de 2020, 21:48

Galahad escribió:
Sábado 06 de Junio de 2020, 21:13
Para os profesores de secundaria, e sobre todo bacharelato, do foro... ¿Cómo vedes iso do aprobado xeral? É un tema que teño tocado con algúns coñecidos do gremio da Educación e o certo é que se montan uns debates interesantes.

Hai xente completamente a favor.

Logo está a posición intermedia de "non me gusta pero é o que hai".

Hai tamén quen o ve unha inxusticia palpable para aqueles alumnos que levaban un traballo previo moito maior e unha competencia non xustificada sobre todo de cara ás probas de acceso á universidade ó ir nunha sóa tanda todos os que irían normalmente en dúas (xuño e setembro).

Por último vexo tamén xente totalmente en contra e mesmo anoxada por ver o seu traballo pisoteado e minusvalorado, "puenteado" por dicilo dun xeito informal.

¿Cómo o vedes vós?
É que en realidade o que se ditaminou aquí non foi "aprobado xeral", senón "promoción xeral", que é diferente, aínda que comprendo a confusión. É dicir, os alumnos poden perfectamente suspender unha, tres, cinco ou todas as materias, mais, salvo casos moi excepcionais, van promocionar, é dicir, van pasar de curso (con esas materias pendentes, claro). Nese sentido, o "agravio comparativo" entre aqueles que se esforzaron e aqueles que non tampouco vai ser tal, ou polo menos vai ser moitísimo menor do que teriamos no caso dun aprobado xeral á italiana.
A min a idea en si, como solución a unhas circunstancias de forza maior como as que se nos presentaron dun día para o outro, non me parece a peor que se lles podía ocorrer (outra cousa foi a maneira de implementala e xestionala, que na miña opinión si deixou moito que desexar e acabou por demostrar claramente o que moitos sospeitabamos: que os que controlan o tinglado de Educación hai séculos que non poñen un pé nun centro de ensino). A miña experiencia persoal nestes tres meses é que o alumnado que estivo os dous primeiros trimestres sen facer nada continuaron (salvo excepcións moi honrosas que se van ver debidamente recoñecidas) na mesma dinámica, mentres que o resto continuou a traballar; cada quén ao seu ritmo, en función dos seus intereses, recursos e / ou motivación e, evidentemente, moitos deles facendo os seus cálculos (ben saben que a nota final do curso vai ser a media das dúas primeiras avaliacións, e en función diso tamén viron se lles compensaba traballar máis ou menos neste último trimestre). Os profes tamén temos que ser comprensivos na medida do posíbel, é dicir, sermos conscientes desta excepcionalidade e valorar as cousas desde esa perspectiva. Isto en xeral, claro, xa que despois, coma en todo, vai haber lagoas e ángulos mortos. Eu non dou en 2º BAC, pero nese nivel si que está a haber problemas importantes, polo que sei.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 674
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por Galahad » Sábado 06 de Junio de 2020, 22:01

Graciñas @Borneiro pola análise. Non é o meu eido de traballo e empreguei o termo aprobado xeral para entendernos pero é certo que non sería o correcto. Agradécese a corrección :)

Entre os meus achegados o debate "gordo" é co conto de segundo de bacharelato e acceso á universidade. Nese punto enquistan os argumentos e todo pilla máis tono de regueifa que doutra cousa. E nestes días, é un tema recurrente en segundo que grupos, por iso me molaba ter algún punto de vista máis para entendelos mellor. Graciñas...

quebec
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2771
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:29
Ubicación: Luchando contra la hiperbólica prepotencia

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por quebec » Domingo 07 de Junio de 2020, 16:53

Galahad, te contesto de modo individual, no represento la opinión de ningún colectivo.
Para ser justos, no hablamos de aprobado general, sino de aprobado casi general.
Simplificando mucho, estaría en lo que defines como posición intermedia.

Entiendo que por encima de lo que nos guste o no, en la educación debe primar lograr lo mejor para el alumnado. Este año se ha producido una situación extraordinaria, de la cual el alumnado tiene cero culpa. Y lo ha hecho en un contexto en el que no estamos preparados en cuanto a medios, estrategias, ni mentalidad, tanto profesorado como alumnado; en el que las diferencias se multiplican (padres que pueden ayudar a sus hijos, ya sea directamente o con clases particulares on line, medios informáticos...), entornos familiares conflictivos (aunque algunos no lo crean, de violencia machista), etc.

Pretender evaluar como si no hubiese pasado nada en ese entorno estaría fuera de lugar. Se une a ello la dificultad de realizar pruebas de evaluación fiables, ya que salvo una grabación oral (con los problemas legales que conlleva con menores), cualquier otro tipo de prueba se presta a evaluar a padres, profesores particulares que se comunican por ellos por teléfono u ordenador, realización grupal compartida de las pruebas, etc. Gente que llevaba conmigo 5 exámenes sin subir en ninguno del 1,5 me ha entregado textos dignos de Cicerón o Herodoto.

En esta situación, y salvo casos excepcionales de gente que se limitaba a acudir al aula y firmar exámenes en blanco y que ha seguido haciendo lo mismo durante este período, a pesar de que el Concello les llevaba el material a casa y la Xunta facilitó ordenadores con conexión wifi a los alumnos de 1º y 2º de ESO que están en Edixgal, entiendo que lo menos injusto es que el alumnado avance y tener en cuenta esta situación a la hora de planificar el curso que viene.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 11961
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Crisis coronavirus

Mensaje por roped » Domingo 07 de Junio de 2020, 17:05

Una experta del CSIC, sobre la celebración del 8-M: “Ahora no vale quejarse solo de una de las actividades

https://www.elplural.com/sociedad/exper ... _241302102

Un pouco de racionalidade sempre é de agradecer.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 14 invitados