MMA

En esta vida no es todo fútbol
Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11107
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: MMA

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 25 de Abril de 2024, 2:30

krnicero escribió:
Miércoles 24 de Abril de 2024, 22:05
Pereira tamén mola e se gaña agora en Brasil disque vai tentar competir en Pesado para ser o primeiro en ter 3 títulos de diferentes pesos. Pero en canto a dar medo, para min o GOAT é Chimaev. Ese si que dá moito medo.


Carallo xente, sorprendeme mil que falemos de nomes grandes, moi grandes, das MMA e non citasemos o que para case todo o mundo é o GOAT. Claro que pillarono facendo trampas e o fulano está taladrado da cachola coma poucos, pero Jon Jones. Solo direi eso, Jon Jones.

Avatar de Usuario
krnicero
· Forero Experto ·
Mensajes: 626
Registrado: Lunes 20 de Febrero de 2012, 20:19

Re: MMA

Mensaje por krnicero » Jueves 25 de Abril de 2024, 20:46

Jon Jones, si, íao poñer na lista pero non me acordei e non caben todos :lol: Aparte, non sei, pero non me gusta moito. Ten moitos combates que se me fan moi aburridos. Ademais, o récord xa o tiña que perder contra Marreta e Reyes. Non sei facer a conta e se cadra gañou ben pero vendo aqueles combates, e polo que dicía todo o mundo, gañáronllos. Pero, aínda así, e sendo unha lenda das MMA, para min está por debaixo de St-Pierre e de Nurmagomédov. É q St-Pierre foi tan crac que estivo 4 anos sen competir (realmente Jones estivo creo que 3, que tamén lle chega) e perdeu a forma e anos despois fixo un combate contra Bisping, que era o actual campión, e nun peso superior ó seu (subiu de welter a middle). Pois botaban as imaxes da preparación e víalo como ía mellorando fisicamente ata poñerse forte de cojones e gañou o combate, coa peña toda flipando (https://www.youtube.com/watch?v=xTMygLMy1bY). E sobre Nurmagomédov xa está todo dito. Creo que o que máis preto estivo de gañarlle foi Poirier dun puñetazo que o deixou abaneando un segundo. Para min eses dous están por riba de Jones pero, vaia, que carallo vou saber eu :lol:

Por certo, vira un vídeo hai unhas semanas de que McGregor quería volver despois da película e pois si. Volve en xuño en UFC 303. Non sei que preparación vai ter en tan pouco tempo e disque estaba bastante gordo pero, vaia, haberá que velo.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11107
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: MMA

Mensaje por Reogalego13 » Jueves 25 de Abril de 2024, 21:53

krnicero escribió:
Jueves 25 de Abril de 2024, 20:46
Jon Jones, si, íao poñer na lista pero non me acordei e non caben todos :lol: Aparte, non sei, pero non me gusta moito. Ten moitos combates que se me fan moi aburridos. Ademais, o récord xa o tiña que perder contra Marreta e Reyes. Non sei facer a conta e se cadra gañou ben pero vendo aqueles combates, e polo que dicía todo o mundo, gañáronllos. Pero, aínda así, e sendo unha lenda das MMA, para min está por debaixo de St-Pierre e de Nurmagomédov. É q St-Pierre foi tan crac que estivo 4 anos sen competir (realmente Jones estivo creo que 3, que tamén lle chega) e perdeu a forma e anos despois fixo un combate contra Bisping, que era o actual campión, e nun peso superior ó seu (subiu de welter a middle). Pois botaban as imaxes da preparación e víalo como ía mellorando fisicamente ata poñerse forte de cojones e gañou o combate, coa peña toda flipando (https://www.youtube.com/watch?v=xTMygLMy1bY). E sobre Nurmagomédov xa está todo dito. Creo que o que máis preto estivo de gañarlle foi Poirier dun puñetazo que o deixou abaneando un segundo. Para min eses dous están por riba de Jones pero, vaia, que carallo vou saber eu :lol:

Por certo, vira un vídeo hai unhas semanas de que McGregor quería volver despois da película e pois si. Volve en xuño en UFC 303. Non sei que preparación vai ter en tan pouco tempo e disque estaba bastante gordo pero, vaia, haberá que velo.
Si, Conor volve contra Chandler. Non sei moi ben que pensar. Vai romper audiencias seguro, pero dame a impresión que vai ser bastante decepcionante. Mais que gordo, está moi grande. Non sei que fixo ou que se meteu para a peli, pero asemella mais un culturista que un loitador de MMA.

O Canadiense e Nurmagomedov son moi tops, si. Xunto con Jon Jones e Volka penso que os mellores de este deporte.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3909
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: MMA

Mensaje por Pablo1989 » Sábado 27 de Abril de 2024, 15:34

Jon Jones creo que tiene 15 defensas de título mundial, Khabib solo 3... yo tengo claro a quien pongo por delante.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11107
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: MMA

Mensaje por Reogalego13 » Sábado 27 de Abril de 2024, 17:03

Pablo1989 escribió:
Sábado 27 de Abril de 2024, 15:34
Jon Jones creo que tiene 15 defensas de título mundial, Khabib solo 3... yo tengo claro a quien pongo por delante.
Tiene 14 peleas por el título, de las cuales 11 son defensas. Es quien mas veces ha defendido un título de UFC junto a Demetrius Johnson. Lo que tiene Jon Jones es que le han quitado el título 3 veces por suspensiones y 3 veces lo ha recuperado. Le suspendieron dos veces por dopaje y otra por atropellar a una persona con su coche y darse a la fuga. Es un puñetero loco y un tramposo, pero menudos cojonazos gordos dentro del octágono. Entiendo que Conor es el mas mediático de este deporte por su forma de ser delante de las cámaras, pero el personaje de villano de película perfecto que se ha montado Jon Jones me parece mucho mas carismático, la verdad. Y es mucho menos conocido.

Precisamente por el tema del dopaje entiendo a quienes le bajan del puesto de GOAT, pero joder, vaya pedazo carrera. Y tiene 36 años, que sin ser un chaval, aun está para seguir pegándose.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 23 invitados