Futbol sala
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Re: Futbol sala
partido serio del lobelle, ganó con lo justo, pero el rival no tiene nada.
Aqui el resumen:
http://www.youtube.com/watch?v=WQMeOAQVLvY
Atentos al gol de alemao y la jugada de despues, va sobrado.
PD: EL gol de david es un golazo, el tio es capaz de lo mejor y lo peor, es un idolo xD
Aqui el resumen:
http://www.youtube.com/watch?v=WQMeOAQVLvY
Atentos al gol de alemao y la jugada de despues, va sobrado.
PD: EL gol de david es un golazo, el tio es capaz de lo mejor y lo peor, es un idolo xD
O Lobelle segue coa súa gran xeira de resultados. Líder indiscutible con 4 victorias en 4 partidos.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Y alemao a lo suyo, si veis la jugada del penalty yo a eso lo llamo VACILAR
Alemao é o Dios do fútbol sala, e ó carallo.
Que cabrón

España proclamouse onte campeona do torneo internacional do Grand Prix celebrado en Brasil ó gañar na final á selección anfitriona por 1-2. Non vos perdades o golazo de Ortiz, que ó mesmo tempo é unha cagada do porteiro brasileiro.
- Perpetrador
- · Untouchable ·
Que raro que no acabaran a ostias con los brasileiros picados xDRaposo escribió:España proclamouse onte campeona do torneo internacional do Grand Prix celebrado en Brasil ó gañar na final á selección anfitriona por 1-2. Non vos perdades o golazo de Ortiz, que ó mesmo tempo é unha cagada do porteiro brasileiro.
O Barcelona quitoulle hoxe o liderato ó Lobelle tras impoñérselles por 4-2. Os santiagueses non perderan no que vai de Liga.
Menuda selección que fixo o Barça a base de talonario.
Menuda selección que fixo o Barça a base de talonario.
Se o Barcelona non gana esta liga sería un dos maiores fracasos da historia do Deporte, non me jodas 
Como dixo o míster: "O mellor equipo que vin nos últimos 15 anos"

Como dixo o míster: "O mellor equipo que vin nos últimos 15 anos"
Bueno, o Inter Movistar nos últimos anos tivo equipos moito máis espectaculares que cagaban para ese Barcelona. Incluso o ElPozo se me apuras.
Pero si, reforzouse de carallo con Torras, Wilde ou Lin.
Para mín son incluso mellores que os últimos Inter Movistar.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Pero si van tan sobrados que ficharon a Sergio Lozano (pedazo de jugador) y lo mandaron cedidoRaposo escribió:Bueno, o Inter Movistar nos últimos anos tivo equipos moito máis espectaculares que cagaban para ese Barcelona. Incluso o ElPozo se me apuras.
- artabrias
- · vino y rosas ·
para min o inter de fai, non sei, 5 anos?? na mellor epoca de schumacher, foron os mellores da historia
- Sirius
- · Why so serious? ·
Bah, para equipo el Samicro del 1 año de la liga de cambre con Héctor, Antonio y Jonás entre otros, eso si era un equipazo
Coñas aparte, a mi me flipaba elpozo de Paulo Roberto

Coñas aparte, a mi me flipaba elpozo de Paulo Roberto
Si, pero dese Elpozo o 70% era Paulo Roberto. Dependían moitísimo del, e diso que tiñan un moi bó equipo. O ElPozo de fai uns 4-5 anos tamén era un equipazo, con Kike, Balo, os irmáns Lenísio e Vinicius,
Pero eu neste caso estou con artabrias, o Inter de Schumacher, Daniel, Marquinho, Luis Amado... de hai uns 4-5 anos era o máis espectacular que vin xogando ó fútbol sala. Eran tremendamente superiores ó resto de equipos.
Pero eu neste caso estou con artabrias, o Inter de Schumacher, Daniel, Marquinho, Luis Amado... de hai uns 4-5 anos era o máis espectacular que vin xogando ó fútbol sala. Eran tremendamente superiores ó resto de equipos.