¿Que equipos suben en el Playoff??
- artabrias
- · vino y rosas ·
¿Que equipos suben en el Playoff??
El Castellón y el Coruña ya han logrado el ascenso a la B. Que equipos les acompañarán después de los siempre cardíacos playoffs?? Recordad que son dos los que saldrán victoriosos
Re: ¿Que equipos suben en el Playoff??
Barsa y Córdoba
Creo que vai a haber sorpresa.
Puxen Ibiza e Barcelona B.
Dame a min que o Barcelona B coas baixas e tal non lle dá para subir, pero bueno. Nástic e Ponfe menos. Celta B vexolle mais posible o ascenso que a eles.
E do outro grupo poño Ibiza por poñer algo pero podería ser calquera entre Córdoba, Ibiza e Málaga.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Puxen Ibiza e Barcelona B.
Dame a min que o Barcelona B coas baixas e tal non lle dá para subir, pero bueno. Nástic e Ponfe menos. Celta B vexolle mais posible o ascenso que a eles.
E do outro grupo poño Ibiza por poñer algo pero podería ser calquera entre Córdoba, Ibiza e Málaga.
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Voy a apostar por Málaga y Nástic, pero puede ser cualquiera y una vez que nosostros hemos subido, no me pueden importar menos los otros dos. Aunque nos convendrían los filiales.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Ojalá Barça B y Nastic. Dos partidos mas en Catalunya a los cuales ir.
Córdoba y Nástic. Más deseo que creencia.
Eu voto Ponfe por desexo e Ceuta porque me parecen os míticos que se meten no playoff sen que se conte con eles e o final dan a campanada
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
A Ponferradina é moi inferior ó Córdoba. Creo que é a eliminatoria menos igualada.
O ideal sería que subiran os que menor potencial tivesen a priori para o ano que ven na segunda. Dito eso subirán Málaga e Córdoba que me da que serán os que a de primeiras proxecto máis forte poden facer no caso de ascender
Lo normal sería el barca ath y cordoba. Pero igual hay una sorpresa porque el malaga es mucho malaga. Dependerá de que cruces haya.
Creo que a peaxe a pagar por ascender é levarse de acompañante ó Celta B.
Sin ver os do outro grupo, do noso, considero que son favoritos.
Sin ver os do outro grupo, do noso, considero que son favoritos.
Eu creo que o Nástic pode ser bastante rocoso nos playoffs. Non me gustaría estar na pel do seu adversario. O Celta B é unha banda fora da casa e non amosaron ao longo da tempada suficiente fortaleza mental como para confiar neles. O Córdoba é imposible que suba tendo como pilares do seu once a Lapeña e Kuki. O Málaga non teño nin idea de como xoga, pero é un equipo andaluz, así que serán preguiceiros e non lles dará por traballar moito, ainda por riba en verán. A Ponferradina son malísimos, un Lugo pero con algo mellor puntuación que non se sabe moi ben como acabaron entre os 6 primeiros. O Ceuta é unha incógnita e o Recreativo é o mesmo que o Málaga pero peor, porque teñen a Antoñito. Eu apostaría polo Murcia, se finalmente se meten, xa que tragaron moita merda ao longo do ano e pouco a pouco, sen renderse nunca, sacaron a cabeza. Alégrome infinitamente de non ter que xogar outra vez esta basura.
Eu creo que a doble partido, van subir Córdoba e Nástic.
Yo apostaría sin conocer las clasificaciones finales por Córdoba y málaga.