Final de Copa 2024
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Final de Copa 2024
Prefiero que gane el Athletic Club. El Mallorca no me parece un club que merezca tener dos copas.
-
- · Converso escarolista ·
Re: Final de Copa 2024
bueno, si ganan bien merecido lo tienen.
-
- · Forero Experto ·
¿Quién puso Bilbao en vez de Athletic? 

-
- · Converso escarolista ·
Mejor Bilbado.
A min danme total indiferencia os dous clubes. Que sexa un bo partido e que gañe o que o mereza
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Está reñida la cosa
Tengo unos cuantos amigos de Bilbao y en Mallorca ni conocidos, está muy claro.
Prefiero el Athletic, pero vamos, que ni lo voy a ver.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
O Athletic merece o título sobradamente, eliminaron o Barça, eliminaron o Atlético ganando no Metropolitano 0-1 e 3-0 na volta e o Atlético viña de eliminar a Sevilla e Madrid. Na ronda anterior eliminaron facilmente a outro equipo de 1ª e na anterior outro 0-3 contra un equipo de ascenso directo a 1ª. Nas primeiras eliminatorias, un equipo de Liga Catalana e outro de 2ª RFEF.
O Mallorca empatou os dous partidos contra unha Real penosa, ganaron a penaltis 5-4. En cuartos contra o Girona e nas rondas anteriores contra un equipo de 2ª que case perde aquí e outro equipo máis de 2ª. As primeiras eliminatorias contra un de descenso a 3ª RFEF e contra o puto Boiro de Preferente que non é capaz de ascencer a 3ª RFEF nin á de tres.
Se gana o Mallorca terían unha sorte incrible nunha temporada mediocre na que levan 31 puntos en 30 partidos, que sería de descenso se os de abaixo non fosen Cádiz, Almería e Granada.
E xa sei que a nosa Copa do 2002 foi contra 2 equipos de 1ª e o resto de 2ªB pero a final no Bernabéu contra o Madrid ten máis valor que 20 contra o Athletic en Sevilla e os rivais que eliminou o Madrid eran inferiores a nós e podíamos ganar igual.
O Mallorca empatou os dous partidos contra unha Real penosa, ganaron a penaltis 5-4. En cuartos contra o Girona e nas rondas anteriores contra un equipo de 2ª que case perde aquí e outro equipo máis de 2ª. As primeiras eliminatorias contra un de descenso a 3ª RFEF e contra o puto Boiro de Preferente que non é capaz de ascencer a 3ª RFEF nin á de tres.
Se gana o Mallorca terían unha sorte incrible nunha temporada mediocre na que levan 31 puntos en 30 partidos, que sería de descenso se os de abaixo non fosen Cádiz, Almería e Granada.
E xa sei que a nosa Copa do 2002 foi contra 2 equipos de 1ª e o resto de 2ªB pero a final no Bernabéu contra o Madrid ten máis valor que 20 contra o Athletic en Sevilla e os rivais que eliminou o Madrid eran inferiores a nós e podíamos ganar igual.
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Aquí bancamos al Bilbao, prepotentes y un poquillo hipócritas, pero un club de los de siempre y una afición de las grandes.
Por el otro lado hay un club de subecarros y aficionados ocasionales que son madridistas o culés. Un club de los que yo nunca echo en falta.
Así que a pesar de ser más pijolari que athleticzale… Gora Athletic!
Por el otro lado hay un club de subecarros y aficionados ocasionales que son madridistas o culés. Un club de los que yo nunca echo en falta.
Así que a pesar de ser más pijolari que athleticzale… Gora Athletic!
Está reñida la cosa
Que le den al Mallorca.

Que le den al Mallorca.
Yo puse al Mallorca por que me gusta ver arder el mundo
Falta la opción me importa una

Falta la opción me importa una
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Es que si estuviese la opción "me la sopla" es la que iría ganando.
Pues ahí estaría la gracia. Dar visibilidad que nos la suda el partido y que muy pocos lo verán