Censo edad foril
Re: Censo edad foril
Se podría crear un hilo específico para el origen de cada forero.
Yo pontevedrés, viví 6 años en Santiago, tengo familia en Vigo y voy habitualmente, y ahora estoy a medio camino entre Pontevedra y Coruña. A tope con el Eje Atlántico.
A Riazor he ido 5 veces en mi vida.
Yo pontevedrés, viví 6 años en Santiago, tengo familia en Vigo y voy habitualmente, y ahora estoy a medio camino entre Pontevedra y Coruña. A tope con el Eje Atlántico.
A Riazor he ido 5 veces en mi vida.
O meu DNI pon que son nado en Ponteceso, toda a miña familia é da Costa da Morte, pero eu crieime nos Mallos, onde pasei as primeiras dúas décadas da miña vida.
Aguanten cuarentones que estamos llegando!
+1Perpetrador escribió: ↑Domingo 19 de Mayo de 2024, 21:2846 para 47
Enviado desde mi SM-S928B mediante Tapatalk
Catalán de madre betanceira por aquí. Y por lo que parece que entre los bebés del foro 

Familia de Viveiro, nacido en Lugo, y desde 6º de EGB en La Coru neno...
De Maceda, pasando a infancia en Viveiro, universidade na Coru e logo do paso por villa liberdade de volta na casa
- magnusnorman
- · Guía espiritual ·
37, coruñés pero no CTV según vuestra definición
Llevo en este foro desde prácticamente su creación, aunque antes participaba más. Me encanta leer lo que comentáis en los hilos de partido al día siguiente.

Llevo en este foro desde prácticamente su creación, aunque antes participaba más. Me encanta leer lo que comentáis en los hilos de partido al día siguiente.
32, nacido en Coruña (pero como mi madre y mis abuelos paternos no son de Coruña parece que no tengo derecho a la nacionalidad). Mi padre lleva siendo socio desde antes que yo naciera, yo iba a veces al estadio con su carnet pero actualmente no puedo por trabajo.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Suizo de nacimiento, residente en Barcelona, de Cerceda por parte de pai, do Salnés por parte de nai, vivín nun feixe de sitios, pero considerome de Carballo e non, non son moinante.

-
- · Forero Experto ·
Nacido en Montreal, de donde vine a Coruña (Almirante Cadarso, justo al lado de Riazor) con 8 años. Tercero de EGB y justo a dos meses de morir Franco
Mi padre era de Sarria, en Lugo y mi madre es de San Miguel de las Dueñas, a seis km de Ponferrada y vivió hasta los 7 años entre ese pueblo y León y luego en Madrid, donde llegué a tener 9 tíos (dos murieron) y tengo 27 primos allí.
Abuelos y abuelas originarios de Trives, Samos y San Clodio (Quiroga).

Mi padre era de Sarria, en Lugo y mi madre es de San Miguel de las Dueñas, a seis km de Ponferrada y vivió hasta los 7 años entre ese pueblo y León y luego en Madrid, donde llegué a tener 9 tíos (dos murieron) y tengo 27 primos allí.
Abuelos y abuelas originarios de Trives, Samos y San Clodio (Quiroga).
Última edición por quebec el Miércoles 22 de Mayo de 2024, 19:22, editado 1 vez en total.
Boa terras as de Trives quebec!!. Alí fan o mellor almorzo de toda Galiza, un chupito de licor café cun anaco de bica de Trives jaja
Eu son de Ourense, crieime en Ponferrada, voltei de rapaz a city, e agora vivo en Allariz. Teño segunda residencia na Costa da Morte e levo toda a vida traballando con empresas coruñesas, polo que viaxo moito alá, de ai a miña afinidade ca vosa cidade
Eu son de Ourense, crieime en Ponferrada, voltei de rapaz a city, e agora vivo en Allariz. Teño segunda residencia na Costa da Morte e levo toda a vida traballando con empresas coruñesas, polo que viaxo moito alá, de ai a miña afinidade ca vosa cidade
- artabrias
- · vino y rosas ·
De Cariño, aunque criado en Ferrol y viviendo en Aviles. 48 palos y este año 3 veces a Riazor. Contra el barsa no fui por miedo a despistar a Lucas en el momento de chutar la falta.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
De Negreira de toda a vida (realmente dende os 5, a familia é de Ames e Carballo). Bastante tempo na Coruña e agora 75 Negreira / 25 China. Este ano creo que so me perdin os partidos que estiven ala e ata fun a 5 fora coa muller. A cativa con 18 meses xa pisou riazor varias veces e o miniestadi, e a muller Sestao e Leon tb.
Un colgado vamos.
Un colgado vamos.