Dice " Te van a comer". Me apasiona tu empatía con la afición del Cádiz. No te la crees ni tu, eso si.Sardinha escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:08Baixo rendemento para forzar a saída, enfrentamento co corpo técnico tras un partido, "me van a comer eh jejeje" diante das cámaras referíndose a afeción do Cádiz, cousiñas polas que a xente normal se lle hinchan os collons e te canta o estadio enteiro "Lucas Vete Ya"...
Lucas Pérez
Re: Lucas Pérez
O problema de Lucas é que os gardiáns das esencias decidiron que ninguén pode igualalos en deportivismo e que o deportivismo se demostra abofeteando xogadores e non abandonando o fútbol profesional para xogar no equipo da túa cidade.
Filipe se negó a entrenar, lloriqueó en público y se negó a hacerse la foto de equipo. Igual todo.roped escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:02Filipe fixo o mesmo que Lucas, cas salvedades de en este caso o club chantaxeado foi o Depor, e que Lotina nunca se queixou públicamente del, pero o brasuca tamén foi bo peixe, e daquela chamouselle d etodo menos bonito, seguramente algún que lle reclamou profesionalidade a Filipe aplaude agora a actitude de Lucas, dobre moral chámase a iso.
Los guardianes del buen deportivismo nunca aceptaron que un chaval de aquí fichado por un presidente que odiaban se convirtiera en idolo. Mejor darle un bofetón, amenazarlo en Abegondo y pintarle el portal de casa. Eso es deportivismo, lo de Lucas no.
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Andretua escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:10Dice " Te van a comer". Me apasiona tu empatía con la afición del Cádiz. No te la crees ni tu, eso si.Sardinha escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:08Baixo rendemento para forzar a saída, enfrentamento co corpo técnico tras un partido, "me van a comer eh jejeje" diante das cámaras referíndose a afeción do Cádiz, cousiñas polas que a xente normal se lle hinchan os collons e te canta o estadio enteiro "Lucas Vete Ya"...
Si, te van a comer. Hasta el que escribe el tweet luego se da cuenta. Pero tu sigue, que un invent más ya ni se nota.
Si no hay novedades reales, por qué no dejamos caer el hilo?
- Faro de la tormenta
- · Camina o revienta ·
Suscribo al 100%. La nuestra es una afición numerosa, sí; pero autodestructiva como pocas, también.Ou2 escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 11:44Si da igual hombre.
No hay más que leer las respuestas a las noticias de su posible fichaje con gente diciendo que lo hace por limpiar su imagen y que no quiere besaescudos, como si no hubiese algo más opuesto a un besaescudos que lo que está haciendo lucas.
Le tenéis tirria y ya está. No le deis más vueltas ni inventeis más cosas, lo reconocéis y a otra cosa.
En Vigo Aspas se fue, probó en dos equipos mejores que el celta, donde fracasó y volvió como un héroe.
En Pontevedra, Charles bajó del Eibar a segunda B y fue recibido como héroe.
Aquí tenemos el mismo ejemplo y no hay más que insultos y desprecio. Quitaos la careta
Son una minoría muy ruidosa, como en otros temas. Yo a mi alrededor tengo una docena de socios (ninguno ultra ni nostálgico del antiguo regimen) y todos encantados de que venga Lucas.
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Que sí home, que Mauricio Escudero son eu, e os 15 mil que lle pitaron a Lucas tamen son eu, e Negredo señalando a Lucas na estrevista despois do partido, tamén.
Todo iso é certo, e non vou ser eu quen o xustifique, pero a razón non foi que Tino o trouxera, ou polo menos esa non é a razón principal, en setembro todo o mundo quería a Lucas, eu non, eu fun dos pouco que dixen que o seu retorno era un erro económico que so se solventaría con unha gran campaña , cousa qu enin por asomo sucedeu, pero o certo é que a inmensa maioría do deportivismo, incluídos moitos blues facían cola para chuiparlla a Lucas, a razón deses lamentables sucesos é que a estrela de un club en descenso sufre máis presión que ningún outro, e vanlle a chepa a mínima, se aínda poriba a afección está en guerra civil a cousa aínda empeora, e se aisto lle suimamos que Lucas no seu característico populismo achegase os blues a tirar a camisola en un acto do máis inorportuno, temos o caldo de cultivo axeita para que se desenvolvese todo aquel esperpento, que non debeu ser suficiente, polo visto queredes recuncar.NoGarD escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:04A Lucas NO MEDIO DA TEMPORADA parte da grada en Riazor o vacilaba co de "Lucas selección".roped escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 11:51Si home si, o único en común entre Aspas e Lucas é que o de Moaña é outro imbecil, será por iso que fixeron tan boas migas na selección.NoGarD escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 11:46Non hai máis historia que esta.Ou2 escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 11:44Si da igual hombre.
No hay más que leer las respuestas a las noticias de su posible fichaje con gente diciendo que lo hace por limpiar su imagen y que no quiere besaescudos, como si no hubiese algo más opuesto a un besaescudos que lo que está haciendo lucas.
Le tenéis tirria y ya está. No le deis más vueltas ni inventeis más cosas, lo reconocéis y a otra cosa.
En Vigo Aspas se fue, probó en dos equipos mejores que el celta, donde fracasó y volvió como un héroe.
En Pontevedra, Charles bajó del Eibar a segunda B y fue recibido como héroe.
Aquí tenemos el mismo ejemplo y no hay más que insultos y desprecio. Quitaos la careta
Aspas non ten o historial conflitivo de Lucas, nunca houbo queixas dos seus adestradores por falta de profesionalidade, de Lucas si.
Aspas foi e é medio Celta, Lucas a útima vez que estivo aquí pegouse unha hostia como un piano.
Agora se tal seguide inventando comparacións simpáticas.
A Lucas pintáronlle ameazas na porta da súa casa.
A Lucas pegáronlle unha hostia uns afeccionados.
As razóns? Que o trouxo un señor que se chamaba Tino e súa cesión custou 92840 millóns de euros. A culpa de que Lucas viñera ao Dépor era de Lucas aparentemente.
E ISTO é o inicio de todo o odio. Iso e que marchara a xogar Champions League deixando 20 millóns de euros. Igual que fixo Aspas, que volveu ao Celta despois como ídolo. Lucas volveu e pasou o que puxen arriba.
Lucas a última vez pegouse unha hostia como un piano = 8 goles e 6 asistencias na súa última temporada. Miremos a ver quen mellorou estos números.
Lucas no campo sempre deu todo en todos os equipos que estivo. E rendiu ben. É un profesional, e se queda en Cádiz non teñas dúbidas de que o dará todo en cada partido que xogue.
Calquer puto equipo do mundo estaría ilusionadisimo con que un tio de primeira division quixera volver por amor a unhas cores. Aquí poñemos pegas a todo.
Pois sen ir máis lonxe mellorárono Adrián e Andone, os seus competidores de posición. Xogou por decreto, sen merecelo, feito qu eencabronou a parte da afección salvo os seus fans incondicionais.
Algúns dos seus adestradores non opinan o mesmo, será por iso que non é capaz de estar máis de dúas tempadas no mesmo club?.
A diferenza da inmensa maioría dos clubs do mundo, o deportivismo xa veu como se pode competir na terceira categoría con xogadores de primeira e fracasar estrepitosamente.
Pois bastante parecido agora que o dis.Jes1906 escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:17Filipe se negó a entrenar, lloriqueó en público y se negó a hacerse la foto de equipo. Igual todo.roped escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:02Filipe fixo o mesmo que Lucas, cas salvedades de en este caso o club chantaxeado foi o Depor, e que Lotina nunca se queixou públicamente del, pero o brasuca tamén foi bo peixe, e daquela chamouselle d etodo menos bonito, seguramente algún que lle reclamou profesionalidade a Filipe aplaude agora a actitude de Lucas, dobre moral chámase a iso.
Parecido en nada, porque Lucas ha jugado los 3 partidos de Liga, no se ha negado a entrenar y en público no ha dicho ni mú, solo fue a reunirse con el presidente de forma privada y lo filtra el presi para vender que ha pedido irse a 3 días del final y echarle a la gente encima cuando todos sabemos que lo pidió en mayo al lograr la permanencia.
Dubidoo bastante, do que non debería haber dúbida é que o nivel de esixencia con un xogador debe ser proporcional a ficha que cobra, penso que moitos non o tendes moi claro.
Non me refiro o tema co Cadiz , senón a presión que fixo no Paok para vir aquí, que me pareceu tan desprezable como a de Filipe. Eu xogadores así non os quero, como si é Maradona, súdama.JGarcia escribió: ↑Martes 30 de Agosto de 2022, 12:40Parecido en nada, porque Lucas ha jugado los 3 partidos de Liga, no se ha negado a entrenar y en público no ha dicho ni mú, solo fue a reunirse con el presidente de forma privada y lo filtra el presi para vender que ha pedido irse a 3 días del final y echarle a la gente encima cuando todos sabemos que lo pidió en mayo al lograr la permanencia.