Vinícius Júnior
Re: Vinícius Júnior
Derecho de pernada
Allanando el camino para el próximo balón de Oro.
Por cierto, de los madridistas que conozco todos están convencidos y enfadados porque el Balón de Oro le correspondía a Vinicius. Algunos incluso me lo argumentan con que es IGUAL que el año que ganamos el Mundial y se lo dieron a Messi.
Yo no entiendo como se puede estar tan cegado por unos colores, y no solo eso, cegado por el odio al rival. Yo ya paso de debatir si Vinicius tenía que llevarse el premio, pero comparar con el año del Mundial, cuando ese año Xavi e Iniesta se mean en la cara del mejor Vinicius, pero como son del Barça omitimos esa información.
Punto extra para decir que ni un solo madridista está contento con el segundo Balón de Oro nacional, con todo lo que ellos representan los valores nacionales y agitan la bandera...
Por cierto, de los madridistas que conozco todos están convencidos y enfadados porque el Balón de Oro le correspondía a Vinicius. Algunos incluso me lo argumentan con que es IGUAL que el año que ganamos el Mundial y se lo dieron a Messi.
Yo no entiendo como se puede estar tan cegado por unos colores, y no solo eso, cegado por el odio al rival. Yo ya paso de debatir si Vinicius tenía que llevarse el premio, pero comparar con el año del Mundial, cuando ese año Xavi e Iniesta se mean en la cara del mejor Vinicius, pero como son del Barça omitimos esa información.
Punto extra para decir que ni un solo madridista está contento con el segundo Balón de Oro nacional, con todo lo que ellos representan los valores nacionales y agitan la bandera...
El problema es intentar debatir con ellos, es mejor ignorarlos, viven en su burbuja. Uno de mis mejores amigos, madridista cerrado, prefería que ganara el mundial la Portugal de Cristiano que la España de Xavi e Iniesta… Es lamentable.
Y respecto a Vinicius, lo que le perdonan a este no es normal… Cualquier otro jugador hubiese estado expulsado.
Y respecto a Vinicius, lo que le perdonan a este no es normal… Cualquier otro jugador hubiese estado expulsado.
Para min Vinícius si merecía o prémio, aínda que tampouco é un roubo xigante.
Agora, Iniesta non mereceu gañar un Balón de Oro na vida, a temporada do Mundial é probablemente a peor temporada, ou unha das peores, de Iniesta no Barcelona cun 1 gol e 5 asistencias, o que pasa que meteu o gol na final do Mundial e parece que iso xa vale o premio.
Home, de primeiras Iniesta gana todo o ganable ese ano, salvo que me este equivocando (e si me estou equivocando disculpade todos).NoGarD escribió: ↑Miércoles 06 de Noviembre de 2024, 14:17Para min Vinícius si merecía o prémio, aínda que tampouco é un roubo xigante.
Agora, Iniesta non mereceu gañar un Balón de Oro na vida, a temporada do Mundial é probablemente a peor temporada, ou unha das peores, de Iniesta no Barcelona cun 1 gol e 5 asistencias, o que pasa que meteu o gol na final do Mundial e parece que iso xa vale o premio.
Si queres quitamos a Iniesta da ecuación e deixamos so a Xavi, que ainda me favorece mais, xa que gana exactamente os mesmos títulos que Iniesta, 1 mais que Messi, e non leva o Bd'O.
Non me parecen situacions comparables coa de este ano nin de coña, sin entrar en si o merece mais un ou outro, este ano estivo disputado, había 2 tipos con posibilidades, o ano de Xavi foi un puto roubo.
O ano de Xavi, Messi mete 50 goles, sendo clave en todas as competicións. Non jodamos.
Nunca é un roubo que Messi gañe un Balón de Oro, Xavi tivo mala sorte de coincidir con Messi e CR e é imposible que calquera xogador lles roubara un a estos dous no seu prime.
Nunca é un roubo que Messi gañe un Balón de Oro, Xavi tivo mala sorte de coincidir con Messi e CR e é imposible que calquera xogador lles roubara un a estos dous no seu prime.
Ese ano se considera roubo porque rompe cunha tradición de 20 anos (coa excepción do 94 porque os brasileiros non eran lexibles) de darlle o balón de ouro o mellor xogador da selección campiona do mundial. Co caso destacado de Ronaldo no 2002, que practicamente só xoga o mundial ese ano.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
A Champions viu dende o sofá da súa casa como a levantaba Sneijder co Inter. Sneijder aquel ano ganou liga, copa e champions e por enriba foi o mellor xogador do subcampión do mundial (xunto a Robben)...
Vamos, Iniesta (ou Xavi) gana liga e copa a nivel club, e mundial a nivel selección que está de puta madre, pero non gana todo o ganable.
Pues mis disculpas, pensé que había sido el año de ganarla el BarçaReogalego13 escribió: ↑Miércoles 06 de Noviembre de 2024, 15:34A Champions viu dende o sofá da súa casa como a levantaba Sneijder co Inter. Sneijder aquel ano ganou liga, copa e champions e por enriba foi o mellor xogador do subcampión do mundial (xunto a Robben)...
Vamos, Iniesta (ou Xavi) gana liga e copa a nivel club, e mundial a nivel selección que está de puta madre, pero non gana todo o ganable.
No parece muy conforme. Seguro que le dijo cosas buenas al arbi, que por supuesto no pondra en el acta.
Cositas
Cositas
Acabo de ver que tb hacia gestos de a segunda en el campo.
Luego llorara por que le cantan vini balon de playa
Luego llorara por que le cantan vini balon de playa