CD Lugo

Noticias sobre los equipos que integran la Primera División RFEF
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12142
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: CD Lugo

Mensaje por roped » Martes 25 de Agosto de 2020, 10:26

Para diferenciarse hai que ter unha organización e canles para facelo, cousa que a maioría dos afeccionados lucenses non ten, certo é que a súa federación de peñas manifestouse de xeito equidistante, para calquera federación de peñas é dificil ir contra o club, pero as Brigadas si o fixeron, e a min iso chégame.

Por certo se fose a inversa, se fose o Lugo o perxudicado non dubido do apoio dos Blues a causa Lucense contra Tebas, por outros sectores do deportivismo xa non poño a man no lume.

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: CD Lugo

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 25 de Agosto de 2020, 10:35

Jes1906 escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:25
Es representativo desde el momento en el que los odiadores de Saqués han desplazado ese odio hacia el Deportivo para aplaudirle las gracietas. Pero vamos, eso es algo que se lleva cuajando meses, con prensa de por allí (Baniela, desmolino) como partícipes.
Tamén se leva xestando meses (ou anos) este aire de superioridade que temos dende Coruña cada vez que lles cantamos "Lugo es una aldea" (con evidente carácter despectivo, antes de comezar debates sobre utilizar "aldeano" como insulto). E eses tamén teñen twitter, seguro. Aquí vemos como vai aquí a nosa feira, pero é normal que tras anos de menosprecio, algúns imbéciles aproveiten para saltar.

Colectivos que buscan o desencontro hainos dende hai tempo, como tamén somos bastante os que temos certo aprecio mutuo por ser veciños, e que pasamos deste tipo de conflitos, como as Brigadas Lucenses, entre outros. Se vós preferides deixarvos levar por esa corriente, alá vós, pero a min me seguiredes parecendo unha panda de choromicas que fomentades, igual ca o imbécil de Saqués e aqueles que o seguen, un pique competamente estúpido que non fai máis que retratar a ambas partes.
roped escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:26
Por certo se fose a inversa, se fose o Lugo o perxudicado non dubido do apoio dos Blues a causa Lucense contra Tebas, por outros sectores do deportivismo xa non poño a man no lume.
Estou seguro de que serían habituais comentarios como "que se jodan, que bien que vienen a perder tiempo a Riazor" o "que vuelvan a segunda b que es su sitio y se lo ganaron", entre outras lindezas. Tamén creo que sería, igualmente, representativo dunha parte pequena do deportivismo, polo menos a nivel porcentual.

Os Blues apoiarían ao Lugo da mesma forma que se escarallarían doutro equipo se así fose, están como para ser baremo de nada :lol:

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 12142
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: CD Lugo

Mensaje por roped » Martes 25 de Agosto de 2020, 10:46

Vinnie Jones escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:35
Os Blues apoiarían ao Lugo da mesma forma que se escarallarían doutro equipo se así fose, están como para ser baremo de nada :lol:

Por suposto que a reacción e apoio dos Blues dependería de quen fose o club perxudicado, pero dada a especial relación que manteñen con Tebas sospeito que aínda que fose o Celta o club perxudicado os Blues, logo de pensalo un par de veces, mostrarían o seu apoio a causa celtiña, mellor dito mostarían o seu apoio a causa contra Tebas. :lol:

Avatar de Usuario
Vinnie Jones
· Thievysta ·
Mensajes: 2804
Registrado: Domingo 02 de Junio de 2013, 13:03
Ubicación: Non hai Depor sen Arsenio, nin Arsenio sen Deportivo.

Re: CD Lugo

Mensaje por Vinnie Jones » Martes 25 de Agosto de 2020, 10:49

Kilmister escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:42
ResveraTroll escribió:
Kilmister escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 9:52
Concuerdo, es importante separar al equipo de su directiva.

Dicho esto.. esta directiva no debería pisar el palco de Riazor jamás.
Visto lo visto, si nos quedamos en Segunda no invitaría al palco a ningún equipo que haya publicado comunicados de la Liga o similares. Que se use el palco para invitar a las directivas o a los jugadores de los equipos modestos que nos apoyaron en aquel comunicado de hace un mes.
Te compro la idea
Oxalá o fagan, pero teño dúbidas de que Vidal queira soportar a presión mediática que lle caería.
roped escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:46
Vinnie Jones escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 10:35
Os Blues apoiarían ao Lugo da mesma forma que se escarallarían doutro equipo se así fose, están como para ser baremo de nada :lol:

Por suposto que a reacción e apoio dos Blues dependería de quen fose o club perxudicado, pero dada a especial relación que manteñen con Tebas sospeito que aínda que fose o Celta o club perxudicado os Blues, logo de pensalo un par de veces, mostrarían o seu apoio a causa celtiña, mellor dito mostarían o seu apoio a causa contra Tebas. :lol:
Tamén é verdade :lol:

Avatar de Usuario
waccamole
· Forero Experto ·
Mensajes: 1111
Registrado: Lunes 28 de Mayo de 2018, 21:17

Re: CD Lugo

Mensaje por waccamole » Martes 25 de Agosto de 2020, 11:53

Pois eu persoalmente levei unha gran decepción co Lugo. E cando digo Lugo, non me refiro solo ao presidente, ou ao CM. Refírome aos aficionados, aos de tuiter, pero tamén aos da rúa.

Persoalmente levo tempo querendo pensar que os aficionados non comparten a postura do equipo, e quero pensalo porque por cousas da vida, teño moitos amigos en lugo e de lugo (e vinculados co lugo, vamos, que son futboleiros) pero a verdade e que todas as conversas que tiven con eles sobre o tema, foron decepcionantes en canto a que nunca escoitei a nin un solo, apoiar ao depor.

Penso que se debe a que estivemos en unha situación na que eramos “eles ou nos” e que as nosas reclamacions, o de anular a xornada, ou o de repetila, os perjudica de forma critica e nos ven como unha amenaza.

Por desgracia creo que a maior parte dos aficionados do lugo, non nos apoian. Polo menos xa me queda claro que non so estan na nosa contra eso os 4 do twitter...

Avatar de Usuario
Hellcat
· Koneiro ·
Mensajes: 4059
Registrado: Miércoles 19 de Agosto de 2015, 23:12
Ubicación: Garimbeando con John Locke

Re: CD Lugo

Mensaje por Hellcat » Martes 25 de Agosto de 2020, 12:28

La superioridad moral respecto al Lugo se ve cuando somos prepotentes o arrogantes hacia ellos y también cuando somos condescendientes con ellos únicamente porque son un club de la tierra humilde. En uno de los momentos más críticos de la historia de nuestro club están adoptando una postura hóstil directamente contra nosotros, y su afición no tiene peso ninguno en las decisiones de su club, pero porque es objetivamente casi inexistente, por tanto, no sé que piensa la afición del Lugo y siendo sincero ni me importa.

Avatar de Usuario
djalmita returns
· Forero Profesional ·
Mensajes: 401
Registrado: Lunes 03 de Agosto de 2020, 21:36

Re: CD Lugo

Mensaje por djalmita returns » Viernes 28 de Agosto de 2020, 0:14

Una verguenza, una puta verguenza! Se me cae la cara de verguenza como lucense.

Avatar de Usuario
The Driver
· Uno del Coruña ·
Mensajes: 5293
Registrado: Jueves 01 de Noviembre de 2012, 23:27
Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol

Re: CD Lugo

Mensaje por The Driver » Viernes 28 de Agosto de 2020, 14:46

Hellcat escribió:
Martes 25 de Agosto de 2020, 12:28
La superioridad moral respecto al Lugo se ve cuando somos prepotentes o arrogantes hacia ellos y también cuando somos condescendientes con ellos únicamente porque son un club de la tierra humilde. En uno de los momentos más críticos de la historia de nuestro club están adoptando una postura hóstil directamente contra nosotros, y su afición no tiene peso ninguno en las decisiones de su club, pero porque es objetivamente casi inexistente, por tanto, no sé que piensa la afición del Lugo y siendo sincero ni me importa.
Muy de acuerdo. Me encanta Lugo pero como club me parece que se han cubierto de una capa de mierda que no se quita con una Karcher, y me encantaría que se fuesen a tomar por el culo.

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7857
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: CD Lugo

Mensaje por jorecho » Viernes 28 de Agosto de 2020, 15:58



Los clubes no tenemos nada que opinar... Ay el fascismo involuntario.

Avatar de Usuario
nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·
Mensajes: 7533
Registrado: Lunes 15 de Julio de 2013, 16:16

Re: CD Lugo

Mensaje por nespe » Viernes 28 de Agosto de 2020, 16:03

Que siga Saques co seu, o Depor xa colleu matriculas como dixemos no comunicado. Xa viran a pedir favores, diso estou seguro

Avatar de Usuario
DiegoTristan
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3537
Registrado: Jueves 10 de Agosto de 2017, 2:38

Re: CD Lugo

Mensaje por DiegoTristan » Viernes 28 de Agosto de 2020, 16:04

Ya les vimos.

Avatar de Usuario
NinFadaNinPrincesa
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7872
Registrado: Sábado 09 de Marzo de 2019, 17:46

Re: CD Lugo

Mensaje por NinFadaNinPrincesa » Viernes 28 de Agosto de 2020, 16:04

Increíble. Es que es para no dar crédito, eh?

Avatar de Usuario
jorecho
· Maestro Forero ·
Mensajes: 7857
Registrado: Miércoles 24 de Marzo de 2010, 11:24

Re: CD Lugo

Mensaje por jorecho » Viernes 28 de Agosto de 2020, 16:06

Yo digo que Juanfran no llega a la jornada 10.

Avatar de Usuario
Filotas
· Inclonable ·
Mensajes: 3167
Registrado: Lunes 13 de Septiembre de 2010, 9:31

Re: CD Lugo

Mensaje por Filotas » Viernes 28 de Agosto de 2020, 18:29

Juanfran ha sido toda la vida un idiota. Ya cuando estaba en el Valencia era de los jugadores que más se enfangaban con el pique que nos teníamos, pero luego no cambió en el celta (de ahí que caiga tan bien a los más cenutrios del Sur) y no tenemos que recordar que estuvo metido en el rollo del levante zaragoza.

Al Lugo no le deseo mal alguno, pero con hace buena pareja con Saques en el club de los del problema de riego al nacer.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 11007
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: CD Lugo

Mensaje por Reogalego13 » Sábado 29 de Agosto de 2020, 7:13

En su defensa hay que decir que nada mas salir del partido de la jornada 42 dijo en rueda de prensa que era una vergüenza que se jugase y que la competición quedaba totalmente adulterada. Lo primero que dijo eh. Ahora ya le da mas igual entiendo...

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 51 invitados